Auteur Topic: [HP] Dag 5  (gelezen 2709 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #40 Gepost op: 11-07-2021, 17:11:36 »
Ok, dan weet ik dat het in ieder geval niet zomaar is.  ;)

En the ik kan er weinig tegen inbrengen om mezelf te verdedigen. Ik wist niet dat ik op Griffoendors stemde totdat het achteraf bekend was.

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #41 Gepost op: 11-07-2021, 17:13:38 »
Ik heb verder weinig te melden, mijn rol is verder weinig boeiend, zeker zolang ik zelf al burgemeester ben.

Even bijgelezen en ik ga voorlopig voor Molfreak Arno

Is er verder niet nog iemand met extra info?
Eindelijk...

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #42 Gepost op: 11-07-2021, 17:37:27 »

Ik heb overigens een boodschap ontvangen vannacht, waarvan het volgende herkenbaar was:

"... echt geboren ... negentig."

Dat ik echt geboren ben in 1990? :P

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #43 Gepost op: 11-07-2021, 17:52:28 »
Ik stem voor nu op JaccoS, omdat ik totaal geen hoogte van je kan krijgen
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #44 Gepost op: 11-07-2021, 18:43:22 »
Ik stem nu op convans maar staat nog niet definitief vast.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #45 Gepost op: 11-07-2021, 19:03:41 »
Ik ga nu zoom call met vrienden hebben, dus stem alvast. Misschien lukt het nog om tussendoor te komen kijken als er weer last minute veranderd moet worden.

Ik stem op putyourHANSup! vanwege Nieky's uitleg.

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #46 Gepost op: 11-07-2021, 19:10:27 »
Ik ga nu ook voor convans eigelijk zonder reden maar ik heb werkelijk geen idee en je moet stemmen. Sorry convans.

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #47 Gepost op: 11-07-2021, 19:57:24 »
TimvDons voor mij. Puur op basis van gevoel
Heel erg op de achtergrond terwijl hij wel veel online is

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #48 Gepost op: 11-07-2021, 20:00:17 »
Let op: stemmen kan vandaag tot 21:30.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #49 Gepost op: 11-07-2021, 20:04:28 »
Oei, ik heb weer al wat stemmen.. ik ben wat inactiever omdat ik niet zo’n belangrijke rol heb en wat druk ben met het werk in de week en in het weekend heb ik het met al de rest erg druk  :P

Van wat ik voorlopig gevolgd heb, vind ik het vooral opvallend waarom Monkatoky al even op mij stemt zonder echte reden.. euh?!

Daarnaast vind ik JaccoS ook wat op de achtergrond spelen, maar dat vind ik niet per se anders dan anders. Want dat doet hij meestal wel.

Sanmol weer erg op de voorgrond, maar dat is ook as usual. Niet verdacht voor mij.

Ik zou voor Monkatoky gaan, maar dan lijkt het alsof ik gewoon stem op een tegenstem.

Ik moet het topic van vandaag wel nog eens overlezen, ik beslis dan wel op wie ik stem. Ik hoop niet dat ik mezelf moet redden.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #50 Gepost op: 11-07-2021, 20:08:40 »
TimvDons voor mij. Puur op basis van gevoel
Heel erg op de achtergrond terwijl hij wel veel online is

Haha volgens mij valt best wel mee. Ik was gisteren en vandaag druk met een (stomme) puzzel voor een ander spel  ;)

Enfin, ik merk dat ik minder tijd heb dan verwacht dus helaas geen uitgebreide analyse. Ik krijg ook geen leuke berichten van andere in de nacht (mag gerust hoor :) ) en mijn speciale kracht heb ik ook nog niet mogen/hoeven gebruiken  :(

We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #51 Gepost op: 11-07-2021, 20:12:19 »
Haha volgens mij valt best wel mee. Ik was gisteren en vandaag druk met een (stomme) puzzel voor een ander spel  ;)

Enfin, ik merk dat ik minder tijd heb dan verwacht dus helaas geen uitgebreide analyse. Ik krijg ook geen leuke berichten van andere in de nacht (mag gerust hoor :) ) en mijn speciale kracht heb ik ook nog niet mogen/hoeven gebruiken  :(

Wacht maar hoe zit nou die extra stem op Mitch dan?  ::vergroot::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #52 Gepost op: 11-07-2021, 20:15:34 »
Zover ik weet heb ik daar niks mee te maken? Of ik begrijp mijn krachten verkeerd haha. Wellicht dat iemand een extra stem mag doen naar keuze zonder dat wij dat meekrijgen???
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #53 Gepost op: 11-07-2021, 20:15:55 »
Ik ga met Miek mee op Robbieazerty vanwege de redenen die ik eerder al noemde.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #54 Gepost op: 11-07-2021, 20:21:38 »
JaccoS staat ook op mijn radar.
Nieky grab a life vest!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #55 Gepost op: 11-07-2021, 20:26:57 »
Ik twijfel tussen Convans en jaccoS op dit moment. Voor nu ga ik mee voor Jacco.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #56 Gepost op: 11-07-2021, 20:52:59 »
Heeft JaccoS nog een verdict?

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #57 Gepost op: 11-07-2021, 20:55:48 »
Ik heb superweinig tijd op dit moment en het is zelfs een wonder dat ik hier nu nog aan denk. Ik heb dit topic snel even doorgescrold en ga mee op JaccoS
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #58 Gepost op: 11-07-2021, 20:57:17 »
Ik vind net als Robbie het wel opvallend wat Nieky met zijn kracht over putyourHANSup zegt, maar ik ken de kracht niet precies en zelf stemt Nieky op Miek. Dus tja..

Michaels stem op giorgo de vorige dag is opvallend, maar Swifty vertrouwde hem (en Swifty was griffioendor of cho) en ik denk niet dat je zoiets geks zou doen als Zwadderaar.

Monkatoky geeft ook niet veel uitleg over z'n verdachten en waarom hij op iemand stemt, maar goed er zijn meerdere die zelf ook aangeven zonder echt goede reden op iemand te stemmen of op basis van gevoel (zoals molfreak Arno, Michael) of niet echt een reden geven (zoals D*N, hillo, nieky)

Ik denk dat ik op iemand ga die nog niet echt een goede reden heeft gegeven waarom hij op iemand heeft gestemd, maar daar is ook nog keuze genoeg in ::rofl::

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #59 Gepost op: 11-07-2021, 21:03:37 »
Ik heb superweinig tijd op dit moment en het is zelfs een wonder dat ik hier nu nog aan denk. Ik heb dit topic snel even doorgescrold en ga mee op JaccoS
Ik heb nog wat redenen gegeven dat jij verdacht bent, maar aangezien je die negeert/niet gezien hebt ga ik op Vermoljoen

Heeft JaccoS nog een verdict?
Het feit dat iedereen zomaar meegaat, terwijl ik überhaupt vandaag voor het eerst stemmen krijg (volgens mij) zegt wel veel vind ik