Auteur Topic: [HP] Dag 5  (gelezen 2699 keer)

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #60 Gepost op: 11-07-2021, 21:08:40 »
Ik zei net dat ik waarschijnlijk ging voor iemand die niet echt helder z'n stem verklaart maar ik ga natuurlijk niet op iemand stemmen waarvan we denken dat ie betrouwbaar is door de gedeelde dingen over krachten (met een klein slagje en wantrouwen om de arm zoals Robbie zei). Dus niet op hillo, nieky en ook niet op Michael. En eigenlijk vind ik D*N ook niet super verdacht (en mogelijk is ie inderdaad Fred of George zoals Sanmol opperde).

Dus dan ga ik maar voor Monkatoky

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #61 Gepost op: 11-07-2021, 21:15:46 »
Ik start bij deze een oproep om op Vermoljoen te stemmen

- Vermoljoen is veel verdachter dan JaccoS, waarom iemand wegstemmen die minder verdacht is? (Meer informatie hierover in deze post)
- Vermoljoen is veel inactiever dan JaccoS, waarom iemand wegstemmen die minder inactief is?
- Vermoljoen is veel passiever dan JaccoS, waarom iemand wegstemmen die minder passief is?

 ::confettie:: Alvast bedankt! ::confettie::

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #62 Gepost op: 11-07-2021, 21:22:10 »
Het feit dat iedereen zomaar meegaat, terwijl ik überhaupt vandaag voor het eerst stemmen krijg (volgens mij) zegt wel veel vind ik

Het is toch juist niet zo dat iedereen zomaar meegaat? De stemmen zijn best wel verdeeld als ik het zo zie
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #63 Gepost op: 11-07-2021, 21:23:59 »
Ik start bij deze een oproep om op Vermoljoen te stemmen

- Vermoljoen is veel verdachter dan JaccoS, waarom iemand wegstemmen die minder verdacht is? (Meer informatie hierover in deze post)
- Vermoljoen is veel inactiever dan JaccoS, waarom iemand wegstemmen die minder inactief is?
- Vermoljoen is veel passiever dan JaccoS, waarom iemand wegstemmen die minder passief is?

 ::confettie:: Alvast bedankt! ::confettie::
Waarom stem je zelf niet op Convans dan als je je huid wil redden? Of is het een medewolf?  :)

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #64 Gepost op: 11-07-2021, 21:25:14 »
Het is toch juist niet zo dat iedereen zomaar meegaat? De stemmen zijn best wel verdeeld als ik het zo zie
In een halfuurtje 3 stemmen op mij, terwijl ze mij eerder nog nooit genoemd hebben

Waarom stem je zelf niet op Convans dan als je je huid wil redden? Of is het een medewolf?  :)
Dat is een plan voor de laatste minuut, als niemand meegaat op Vermoljoen

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #65 Gepost op: 11-07-2021, 21:28:43 »
PUTyourHANDSup!

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #66 Gepost op: 11-07-2021, 21:29:56 »
Convans it's me or you

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #67 Gepost op: 11-07-2021, 21:47:23 »
Ik ben te laat zeker?

Ik had op een deadline van maandag gehoopt als je maar zaterdagnacht de nieuwe dag krijgt.

Maar mijn fout!

Succes burgers  ::bravo::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #68 Gepost op: 11-07-2021, 21:48:05 »
Ik ben te laat zeker?

Ik had op een deadline van maandag gehoopt als je maar zaterdagnacht de nieuwe dag krijgt.

Maar mijn fout!

Succes burgers  ::bravo::

Het is een tie 4-4 Giorgio beslist. Ik pleit voor JaccoS om weg te gaan gezien alle goodies zowat op hem stemmen. Kan eventueel Vermoljoen vrijpleiten.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #69 Gepost op: 11-07-2021, 21:49:21 »
Oh oke, ik kan nog geluk hebben dan

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #70 Gepost op: 11-07-2021, 21:52:35 »
Graag even stilte en afwachten tot de uitslag. Kan een van de modjes dit topic sluiten?