Auteur Topic: [HP] Dag 7  (gelezen 2041 keer)

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: [HP] Dag 7
« Reactie #20 Gepost op: 14-07-2021, 23:32:24 »
Blijkbaar kan Robbie bevestigen dat Vermoljoen goed is. Ik wist ook even niet wie Tim kon bevestigen, maar ik vond deze reactie van Sanmol:

Even een reminder dat Kaaasje en TimvDons geen Patty Park kunnen zijn gezien beiden op Belg hebben gestemd.

6. Monkatoky
16. Molfreak Arno
21. putyourHANSup!

1 van deze drie is dus Patty Park en daarmee de laatste slechte. Ik denk dat we eerst even moeten afwachten wat de reacties van deze mensen zijn. We stemmen er 1 uit en Robbie kijkt aankomende nacht naar één van de andere twee?
« Laatst bewerkt op: 14-07-2021, 23:33:58 door ViWiRu »
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Dag 7
« Reactie #21 Gepost op: 14-07-2021, 23:33:48 »
Bij deze mag er geen rolinformatie meer gedeeld worden en mogen er geen rollen meer geclaimd worden. De Griffoendors hebben zoveel positieve krachten ingezet dat zij genoeg informatie moeten hebben.

Dus voor de balans in het spel deze nieuwe regel.

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: [HP] Dag 7
« Reactie #22 Gepost op: 14-07-2021, 23:35:50 »
Ik stem voor nu op Molfreak Arno, omdat ik dan niet vergeet te stemmen morgen.
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [HP] Dag 7
« Reactie #23 Gepost op: 14-07-2021, 23:55:17 »
Oh ja, als ik niks mag zeggen over mijn rol en niks mag claimen, dan heb ik helaas geen argumenten. Ik ga mee op Molfreak Arno, vorige keer vertrouwde ik monkatoky niet maar toen bleek hij gewoon burger te zijn en nu vertoont ie ongeveer hetzelfde gedrag. Blijft een gokje, maar goed.

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [HP] Dag 7
« Reactie #24 Gepost op: 15-07-2021, 00:17:52 »
Er is volgens mij geen enkele mogelijkheid meer waarop ik dit spel kan winnen he ::rofl::
Wolf eet me op :-[

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [HP] Dag 7
« Reactie #25 Gepost op: 15-07-2021, 02:44:34 »
Maar hoe wint Zacharias? Want hij is neutraal maar hij heeft in zijn rolomschrijving geen wincondities staan? #dtv
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [HP] Dag 7
« Reactie #26 Gepost op: 15-07-2021, 06:18:12 »
Aangezien dat ik lees dat ik niks mag delen om mezelf vrij te pleiten, Wil ik Robby vragen om mij vannacht te bekijken, dan kan hij voor jullie bevestigen dat ik een Griffoendor ben.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [HP] Dag 7
« Reactie #27 Gepost op: 15-07-2021, 07:10:28 »
Ik stem ook alvast op Molfreak Arno
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [HP] Dag 7
« Reactie #28 Gepost op: 15-07-2021, 08:40:10 »
Ik vind Hans ook erg verdacht (omdat hij mijn bericht niet gehad heeft) maar het lijkt me goed om als groep te stemmen dus

Molfreak Arno
You'll never walk alone

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Dag 7
« Reactie #29 Gepost op: 15-07-2021, 08:50:16 »
Maar Molfreak Arno is gewoon gestart door iemand die anders bang is dat ie vergeet te stemmen. Zouden we dan als groep niet op Hans kunne nswitchen, omdat daar echt een grotere aanleiding voor is?

En waarschijnlijk ga ik toch de kamer uit moeten vannacht, Monkatoky. Ik wou eigenlijk jou bekijken, maar vond Miek ook verdacht. Wat mij betreft kan het ook nog Monkatoky zijn. Door te roepen om diens rol te bekijken, kan je betrouwbaarheid wekken want een wolf zou dat niet doen.

We moeten sowieso stemmen op de niet-bevestigde goodies. En als die ook allemaal goed zijn, heeft iemand van de wel bevestigde goodies goed gelogen...

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [HP] Dag 7
« Reactie #30 Gepost op: 15-07-2021, 10:04:30 »
Hoezo is er een grotere aanleiding om op mij te gaan? Zoals ik het begreep, kon/kan Nieky berichten sturen naar een select groepje Griffoendors. Ik heb geen bericht gehad (behalve in nacht 1, dat kwam dan wel van Nieky of van iemand anders? Of wellicht van Nieky en aangepast door iemand anders?). Dan kan het toch net zo goed dat ik niet tot dat selecte groepje behoor? Of begrijp ik het nu verkeerd. Of wellicht onderschept een slechte rol alle berichten die Nieky mij stuurt om mij verdacht te maken.

En hebben Monkatoky en Molfreak Arno wel berichten gehad? Want als dat niet zo is, dan is er dus wat dat betreft geen enkel verschil tussen ons drie (dan heb ik er misschien zelfs 1 meer gehad, in de eerste nacht).

Ik kan me nergens mee verdedigen, net nu het moment was gekomen dat ik mijn rol en specifieke kracht bekend kon en wilde maken. Dus jullie moeten me geloven op m'n woord. Ik heb eerder ook al aangegeven op Tim te willen stemmen, om mijn goedheid te bewijzen. Ik was er toen ook voor om voor Kaaasje te gaan, en zij bleek Draco te zijn. Uiteraard mag Robbie mij komende nacht bekijken.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [HP] Dag 7
« Reactie #31 Gepost op: 15-07-2021, 10:08:18 »
Monkatoky!

Om het spannend te houden
Nieky grab a life vest!

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [HP] Dag 7
« Reactie #32 Gepost op: 15-07-2021, 10:21:39 »
Dan stem ik op monkatoky.
Mensen, geloof mij aub. Ik ben het echt niet. Vertrouw op mijn mooie blauwe ogen.

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: [HP] Dag 7
« Reactie #33 Gepost op: 15-07-2021, 11:00:29 »
Ik heb geen bericht gehad (behalve in nacht 1, dat kwam dan wel van Nieky of van iemand anders? Of wellicht van Nieky en aangepast door iemand anders?). Dan kan het toch net zo goed dat ik niet tot dat selecte groepje behoor? Of begrijp ik het nu verkeerd. Of wellicht onderschept een slechte rol alle berichten die Nieky mij stuurt om mij verdacht te maken.

Ik zou het je heel graag uit willen leggen, maar dat mag nu helaas niet meer.

Ik blijf bij Arno, maar van Monkatoky krijg ik ook geen hoogte. Hans vertrouw ik nog wel enigszins, omdat hij zijn rol bekend wilde maken, maar ik ook wel snap dat Luchtmaniak dat niet toelaat, omdat het dan een 50/50 kans is om de laatste slechte eruit te stemmen
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [HP] Dag 7
« Reactie #34 Gepost op: 15-07-2021, 11:13:46 »
Please, ik smeek je spaar mij. Als het monkatoky niet is stemmen jullie mij er dan maar volgende keer uit. Ik kan er heel slecht tegen als ik onterecht word berecht.

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [HP] Dag 7
« Reactie #35 Gepost op: 15-07-2021, 11:21:56 »
Ik kan mij nergens anders mee verweren, vandaar dat ik dat opperde. Ik heb actief bijgedrage op de jacht op de wolven.Hopelijk is dat genoeg bewijs. Anders kan ik helaas weinig zeggen om mij te redden.

Op wie van de 2 ik ga stemmen vind ik lastig, van Hans krijg ik weinig hoogte. Heeft misschien ook te maken omdat hij wat minder actief is.
« Laatst bewerkt op: 15-07-2021, 11:42:43 door Monkatoky »

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [HP] Dag 7
« Reactie #36 Gepost op: 15-07-2021, 13:48:54 »
Ik weet dat hoe meer ik in verdediging ga, hoe meer ik verdacht wordt maar dan kunnen jullie in ieder geval niet zeggen dat ik als dorpeling jullie zomaar op mij liet stemmen. Ik vind het ook zo rot dat ik mijn rol niet kan claimen.
Maar plz dont kill me. Ik ben mijn leven niet beu.

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Dag 7
« Reactie #37 Gepost op: 15-07-2021, 14:43:46 »
Oke jongens, ik heb lang gezwegen, maar ik denk dat dit het goede moment is om de bom te droppen. Er zit minstens één stoorzender in het spel waardoor spelers als goed worden confirmed terwijl het in werkelijkheid iemand slecht is. Ik ga niet al te veel in detail treden, maar ik kan bevestigen dat Miek1999 slecht is!
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [HP] Dag 7
« Reactie #38 Gepost op: 15-07-2021, 14:57:09 »
I trust you Vermoljoen, ik ga mee op Miek1999

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: [HP] Dag 7
« Reactie #39 Gepost op: 15-07-2021, 15:08:19 »
Oke jongens, ik heb lang gezwegen, maar ik denk dat dit het goede moment is om de bom te droppen. Er zit minstens één stoorzender in het spel waardoor spelers als goed worden confirmed terwijl het in werkelijkheid iemand slecht is. Ik ga niet al te veel in detail treden, maar ik kan bevestigen dat Miek1999 slecht is!

Hoezo meld je dit nu pas?
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.