Auteur Topic: [HP] Dag 9  (gelezen 1112 keer)

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [HP] Dag 9
« Reactie #20 Gepost op: 18-07-2021, 22:43:58 »

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [HP] Dag 9
« Reactie #21 Gepost op: 18-07-2021, 22:50:41 »
Chicosss, nee nee nee, ik ben echt een griffoendor! Maar ik kan het nergens mee bewijzen. :(
De Zwadderaar lacht waarschijnlijk in z'n vuistje, maar ik kan er nu niets tegen doen :-\\
Ik ga op Monkatoky en hoop jullie mee te krijgen. Ik heb toch al veel meer bijgedragen in alle discussies de afgelopen dagen dan Monkatoky? Lees het allemaal nog maar eens na en zie hoe weinig (zinvols) hij eigenlijk heeft gezegd. Ik hoop dat er dan een belletje gaat rinkelen. Als Monkatoky het niet is, dan weet ik het ook niet meer. Ik ben uiteraard bereid om op iemand anders te stemmen als ik daarmee mezelf kan veiligstellen, maar ik zie het somber in.

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [HP] Dag 9
« Reactie #22 Gepost op: 19-07-2021, 07:39:26 »
Hans jij moet het wel zijn dat kan gewoon niet anders, Aangezien ik me eigen rol weet en de rest bevestigd is als goodie. Over je actief bijdrage aan discussies, valt eigelijk wel mee je bent pas de afgelopen paar dagen wat meer actief, en hebt al die tijd er voor redelijk onder de radar kunnen blijven. En als we dan naar je stem gedrag kijken vind ik je elke keer vrij makkelijk mee gaan op andere. Wat ik dan heel toevallig vind, is dat op de dag dat jij ook aan Robbie vraagt om zijn rol te bekijken dat hij vermoord word !! Ik zelf had de pech dat hij de nacht er voor, koos voor miek ipv mij!!

Je begint afgelopen nacht weer over de stoorzender, terwijl dat het al duidelijk was, dat het een verzinsel is! Of je had het oprecht niet door, of je wou dat we de andere kant heen gingen zoeken.

Dit is waarom jij in mijn ogen verdacht bent.
« Laatst bewerkt op: 19-07-2021, 08:29:16 door Monkatoky »

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [HP] Dag 9
« Reactie #23 Gepost op: 19-07-2021, 10:25:55 »
Hans jij moet het wel zijn dat kan gewoon niet anders, Aangezien ik me eigen rol weet en de rest bevestigd is als goodie
Ja, toch ben ik het niet, aangezien ook ik mijn eigen rol weet. Maar als jij ook zo zeker beweert het niet te zijn, dan is er een lachende derde. Of je liegt.

Citaat
Over je actief bijdrage aan discussies, valt eigelijk wel mee je bent pas de afgelopen paar dagen wat meer actief, en hebt al die tijd er voor redelijk onder de radar kunnen blijven.
Goh, ik heb het idee dat ik echt wel van me heb laten horen. Nu ben ik sowieso nooit de meest actieve poster in de weerwolfpotjes hier online. En zeker in dit potje hadden we heel weinig aanknopingspunten om een discussie te voeren of op gang te brengen.

Citaat
En als we dan naar je stem gedrag kijken vind ik je elke keer vrij makkelijk mee gaan op andere.
Ja, wat ik hierboven zeg: dat was dit potje nogal lastig, waar moesten we ons op baseren? Heel veel mensen gingen gewoon maar mee op anderen, dus dit spreekt niet specifiek tegen mij.

Citaat
Wat ik dan heel toevallig vind, is dat op de dag dat jij ook aan Robbie vraagt om zijn rol te bekijken dat hij vermoord word !! Ik zelf had de pech dat hij de nacht er voor, koos voor miek ipv mij!!
Ik had al veel eerder aangegeven dat de ziener mij mocht bekijken of dat ik wel op Tim wilde stemmen als check of dat anderen mochten bepalen op wie ik zou stemmen als teken van loyaliteit, omdat mensen mij al eerder op het oog hadden als een mogelijke wolf. Nieky had toen ook al gezegd btw dat hij mijn stemgedrag niet opvallend vreemd vond of zo.

Citaat
Je begint afgelopen nacht weer over de stoorzender, terwijl dat het al duidelijk was, dat het een verzinsel is! Of je had het oprecht niet door, of je wou dat we de andere kant heen gingen zoeken.
Dat had ik oprecht niet door ;D

Waarom ging iedereen vorige ronde aanvankelijk op Monkatoky (en later dan switchen naar Vermoljoen) en nu op mij?

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [HP] Dag 9
« Reactie #24 Gepost op: 19-07-2021, 11:46:58 »
Waarom ging iedereen vorige ronde aanvankelijk op Monkatoky (en later dan switchen naar Vermoljoen) en nu op mij?

Geen idee eigenlijk, ik stem met de meerderheid mee. Wat waren ook alweer de argumenten tegen Monkatoky?
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [HP] Dag 9
« Reactie #25 Gepost op: 19-07-2021, 12:30:18 »
Volgens mij zijn de enigste argumenten tegen mij en Hans, Dat wij beide niet bevestigd zijn.
En ik wil Hans best geloven, maar zou dan niet weten waar ik verder moet zoeken.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [HP] Dag 9
« Reactie #26 Gepost op: 19-07-2021, 12:32:28 »
Bij Viwiru misschien?!  ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: [HP] Dag 9
« Reactie #27 Gepost op: 19-07-2021, 12:40:11 »
Als je niet kan winnen, moet je zorgen dat je niet verliest, zei een zeer wijze man ooit
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [HP] Dag 9
« Reactie #28 Gepost op: 19-07-2021, 12:50:17 »
Naja kijk, er blijven zeker nog griffoendors over als ik eruit word gestemd en als zij winnen, dan win ik ook. Maar liever sterf ik natuurlijk niet. En richting het einde wordt het wel steeds lastiger voor de griffoendors, als er daar steeds minder van overblijven.

Lees alles nog eens rustig na, misschien heb ik wel eens ergens een hintje gedropt. Vanaf 16u ongeveer kan ik niet meer online komen, tot dan kan ik nog wijzigen naar iemand anders als daar een meerderheid voor is (maar ik vrees dat dat niet gaat gebeuren).


Wat waren ook alweer de argumenten tegen Monkatoky?
Volgens mij zijn de enigste argumenten tegen mij en Hans, Dat wij beide niet bevestigd zijn.
Inderdaad, exact hetzelfde argument.

Nu ben ik sowieso niet goed mee wie op welke manier door wie als burger is bevestigd, maar ik heb geen tijd en zin om dat nog allemaal uit te zoeken. Ik ben toch niet de wolf, dus het is niet dat de winst er zo erg voor mij afhangt hier.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [HP] Dag 9
« Reactie #29 Gepost op: 19-07-2021, 12:54:34 »
Als je niet kan winnen, moet je zorgen dat je niet verliest, zei een zeer wijze man ooit
Als je het spel niet kan winnen, moet je de wraakactie winnen zegt D*N altijd ::hypocriet::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human