Auteur Topic: [HP] Tweeling koppel-pb (Shady Stokers)  (gelezen 216 keer)

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[HP] Tweeling koppel-pb (Shady Stokers)
« Gepost op: 24-07-2021, 22:20:10 »
Rolbeschrijving Fred/George

Jij speelt het spel samen met jouw tweelingbroer. In de nacht mogen jullie samen overleggen. Jullie doel is samen over te blijven.

Als één van jullie de kamer uit wordt gestuurd, is de ander zo teleurgesteld en verdrietig dat diegene het spel sowieso niet wint. Je blijft wel in het spel, en kan de rest van jouw team (de Griffoendors) helpen.
Mochten alle Zwadderaars de kamer uit zijn gestuurd en jullie blijven alleen over met andere Griffoendors, dan hebben jullie verloren. Jullie zijn dan immers niet alleen overgebleven.

Verdere informatie:

Deze rolbeschrijving is niet bekend bij de andere spelers. Als de deelnemers ’s nachts in meerderheid stemmen om de beschrijving van jouw personage openbaar te maken wordt de rolbeschrijving hierboven openbaar.

Maar! Jouw rol is bijzonder, want jij hebt ook een bijzondere kracht. Deze wordt niet bekend tot George Wemel, Leo Jordaan en Fred Wemel alle drie uit het spel liggen.

Bijzondere kracht:

Jullie hebben één bondgenoot in het spel: Leo Jordaan. Als hij samen met jullie overblijft winnen jullie met z’n drieën. Hij zit echter niet in jullie nachtelijke overleg. Nog niet. Elke nacht mogen jullie (Fred & George) samen één keer raden wie Leo is. Zodra jullie hem gevonden hebben wordt hij toegevoegd aan jullie nachtelijke overleg.

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Tweeling koppel-pb (Shady Stokers)
« Reactie #1 Gepost op: 24-07-2021, 22:20:39 »
Nacht 1
 
Hoi D*N en Vermoljoen,
 
Welkom in jullie groepsPB! Deze staat vanaf nu elke nacht voor jullie open, zodat jullie in het geheim kunnen overleggen. Naast speloverleg, kunnen jullie hier ook overleggen over hoe jullie je beste vriend kunnen vinden. Elke nacht mogen jullie samen 1 gok uitbrengen naar wie Leo is. Als dat correct is wordt hij in de volgende nacht aan deze groepsPB toegevoegd.
 
Ik hoor jullie keuze graag voor 4 juli 20:30.
 
Veel spelplezier, en als jullie nog vragen hebben hierover dan hoor ik het wel.
 
Groetjes,
LuchtManiak

Hahahahhaha natuurlijk zijn wij dit!  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
 
 
Wie zullen we gokken? Monkatoky? ???

Hahahahahaha echt hoe dan  ::rofl::
 
Nu moeten de dit ook wel echt gaan winnen he, als echte shady stokers!  ::jaja::
 
Monkatoky is goed voor mij, maar dan heb je eigenlijk deze drie rollen gewoon achter elkaar staan in de deelnemerslijst en dat vind ik dan weer raar  ::rofl:: We hebben niets om op af te gaan denk ik? Dus dan moeten we gewoon op zoek naar een andere shady stoker!!

Ja daarom kwam ik met monkatoky ::rofl::, zou typisch zijn als ie tussen ons in zit in de lijst.
 
Sanmol en hillo opperen om Harry z'n beschrijving te kijken, vind ik zeer wolfs maar twijfel nog even of ik dat ga zeggen (want ik wil nog niet dood ::rofl::)

Ik vind het ook zo raar dat iedereen wil weten wat Harry is terwijl we hier wel met een neutrale burgemeester zitten en we niet weten of hij eventueel op termijn slecht kan worden.
 
Zullen we dan voor monkatoky gaan?

jaa heb ik wel gedaan! Ben nu op werk dus rest van de avond niet bereikbaar xx

Dan zal ik even dikdrukken zodat het definitief is: monkatoky

Omg wat is hier allemaal aan het gebeuren  ::rofl:: ::rofl::

Deze speler is helaas niet Leo. Deze groepsPB is nu gesloten zolang het dag is. Pas als het weer dag is mogen jullie weer overleggen. Contact buiten het topic over het spel is niet toegestaan.

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Tweeling koppel-pb (Shady Stokers)
« Reactie #2 Gepost op: 24-07-2021, 22:21:11 »
Nacht 2
 
Wederom mogen jullie een gok uitbrengen om er achter te komen wie Leo is. Als dat correct is wordt hij in de volgende nacht aan deze groepsPB toegevoegd.
 
Ik hoor jullie keuze graag voor 6 juli 20:30.
 
Groetjes,
LuchtManiak

Eens kijken wat de opties zijn:
 
1. MitchK
2. Nieky
4. Hillo
8. Tim
10. SpacyColours = Te goed met zijn claimtactiek
12. Molcrazy
13. ViWiRu
14. Convans = niet logisch
15. Swifty
16. Molfreak Arno
17. Miek1999
18. Giorgio = Al die ene neutrale rol
19. BloodWolf14
20. belg
21. putyourHANSup!
22. Kaaasje
23. Hautoa
24. michael90
25. Robbie = Teveel bezig met theorieën
26. Jacco
27. Sanmol = onwaarschijnlijk denk ik voor iemand zo op de voorgrond
 
Ik denk één van de iets stillere mensen: Belg, Miek, Hans, Niek? Kaaasje?

Miek proberen?

Ik beschouw dit maar als jullie gok. Miek is…
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Top, ik zou reageren in m'n pauze op werk maar ik kreeg geen pauze  ::)

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Tweeling koppel-pb (Shady Stokers)
« Reactie #3 Gepost op: 24-07-2021, 22:21:37 »
Nacht 3
 
Jullie mogen trouwens weer overleggen hiero over wie jullie vriend Leo is.

Swifty?

Helemaal prima om te proberen, ik heb geen flauw idee! Leo waar ben je! ::megafoon::

Swifty is onze goede vriend Leo!
 


Helaas is Swifty niet Leo  ::ohno::

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Tweeling koppel-pb (Shady Stokers)
« Reactie #4 Gepost op: 24-07-2021, 22:22:13 »
Nacht 4
 
Welkom bij een nieuwe ronde van: op zoek naar Leo! Veel praatplezier deze nacht. Ik hoor jullie keuze graag uiterlijk 20:30 morgen.

Mogelijkheden:
Nieky, Hillo en Sanmol lijken ook sowieso iets anders te zijn qua krachten. Michael lijkt een extra stem te hebben?
 
1. MitchK
8. Tim
13. ViWiRu
14. Convans
16. Molfreak Arno
21. putyourHANSup!
22. Kaaasje
25. Robbie
26. Jacco
 
Iemand hiervan zou het moeten zijn. Mitch en Viwiru zijn blijkbaar wel goed confirmed dus dat kan nog.
 
 
Verder moet onze tactiek vooral zijn: niet afgeschreven worden als mogelijke wolf zodat de wolven de confirmed goodies blijven killen en niet ons. En dan bij de burgers uit zicht blijven.
 
Mochten we écht in de problemen komen kunnen we als last resort wel onze rol bekend maken en zeggen dat we een soort van vrijmetselaars zijn (die hebben als enige functie dat ze van elkaar weten dat ze burger zijn). Niets vertellen verder over Leo of onze win condities. Maar dat is ook alleen in uiterste nood.
 
Misschien moeten we ook bij de rollen samen gaan stemmen. We willen zeker weten dat onze rollen en die van Leo niet gekozen worden, dan kunnen we exposed worden. Gezien 2 stemmen op dezelfde best veel is kunnen we het beste dus samen stemmen!

doe jij iemand dikdrukken van die lijst die ik stuurde ik heb nu m'n pauze op werk

en ik heb op Karel kwast gestemd

Sorry, ik was bijna de hele dag weg, maar ik ben volledig akkoord met wat je zegt! We moeten sowieso steeds meer goed gaan nadenken over hoe we het aanpakken, zodat enkel wij nog overblijven.
 
Op hoop van zege kies ik Jacco.
 


Geen Leo  ::ohno::

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Tweeling koppel-pb (Shady Stokers)
« Reactie #5 Gepost op: 24-07-2021, 22:22:48 »
Nacht 5
 
Jullie hebben geen Leo meer te zoeken, want die ligt al uit het spel. Maar jullie mogen uiteraard naar hartenlust overleggen.

Ik wou net zeggen "GEVONDEN!"  ::hypocriet::

Wij kunnen niet winnen met enkel ons tweeën? Dat kon enkel met Leo erbij zeker?

Als jullie samen overblijven hebben jullie gewonnen.

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Tweeling koppel-pb (Shady Stokers)
« Reactie #6 Gepost op: 24-07-2021, 22:23:14 »
Nacht 6
 
Welkom terug hier  ::bravo:: Geen Leo te zoeken, wel een gezellig onderling overleg.


Het wordt moeilijk, maar WE GAAN ERVOOR  ;D

Ja ergens moeten we een soort seintje doorgeven naar de overgebleven twee wolven dat wij ze gaan helpen ipv tegenwerken  ;D. Maar hoe! Het is nu voor ons belangrijk dat er gewoon zo veel mogelijk mensen doodgaan en die wolven nog even blijven leven. 

Jupp, en dat wordt echt niet gemakkelijk.
 
Ik heb trouwens afgelopen nacht een bericht gehad:Ik heb het maar voor mezelf gehouden. Het is ook wel stom dat we nu allebei confirmed goed zijn.

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Tweeling koppel-pb (Shady Stokers)
« Reactie #7 Gepost op: 24-07-2021, 22:24:08 »
Nacht 7
 
Een nieuwe nacht, nieuwe gelegenheid voor jullie om te overleggen. Veel plezier  ::tandpastasmiley::

Ik heb maar even een wanhoopspoging gedaan, want ja dit is gewoon zo goed als onmogelijk  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Kan je nog doen "whoops ik bedoelde Niek en niet Miek"  ::rofl::

::rofl:: ::rofl::
 
Welke rol willen wij zien?

En dat waren de laatste woorden die in de Fred & George (aka Shady Stokers) PB gesproken werden.
 
R.I.P.