Auteur Topic: [HP] Klaasje en de Zwaddelaars PB  (gelezen 267 keer)

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[HP] Klaasje en de Zwaddelaars PB
« Gepost op: 24-07-2021, 22:33:43 »
Als je je afvraagt waarom dit topic Klaasje en de Zwaddelaars heet, lees dan snel de berichten hieronder.

Nacht 1
 
Dit topic heet dan wel ‘Zwaddelaars PB’, maar die was er in de eerste nacht nog niet aangezien de Zwadderaars elkaar nog niet kenden. Dus dat leverde veel 1 op 1 contact met de spelleider op.
 
Ah is dit weer een kwestie van typcasting ::) :P
 
maar thanks

Geloof het of niet maar het is random bepaald :P Die rolbeschrijvingen heb ik geschreven voordat ik de rollen ging verdelen.
Hoop dat je t een leuke rol vind  ;D

En dan eens kijken of we de Zwadderaars een beetje telepathisch tot dezelfde stemmen kunnen komen?

Ik wil Hautoa uit de kamer hebben ::zwaai::

En swifty mag vermoord worden

De kamer uitsturen:
Nieky, Swifty en Michael zijn in de meest recente potjes al de eerste nacht uit het spel gezet dus die mogen nog even blijven van mij. Verder weet ik het niet zo goed. Liever niet een Griffoendor die heel verdacht kan worden :p
 
Even ter check. We kunnen niet een zwadderaar eruit zetten. Stel alle Zwadderaars gaan voor iemand anders, dan is het dus mijn keuze. Stel ik kies een zwadderaar, dan gaat er wel iemand uit maar de keuze van de snelste ipv die van mij?
 
Mag ik nog wijzigen eigenlijk?
 
Hmm, ik ga voor DRenziboy .

Hmm... die telepathie wil nog niet echt lukken. Euhm Convans en Jacco, jullie al ideeën wie er uit mag?
 
Citaat
LuchtManiak — 04-07-2021
Vergeet je niet door te geven naar wie je wolvenstem gaat?  ;)
Je hebt nog tot 20:30
 
Convans — 04-07-2021
Oh shit
Ik ben heel het weekend weg
Euh naar Chipie

Uit de kamer: Convans, omdat hij niet gestemd heeft hoop ik dat meerdere wolven deze keuze maken en daardoor niet Draco zijn keuze er automatisch uit gaat (wat ik ook zou kunnen zijn)
 
En stel meerdere wolven stemmen op dezelfde rol als ik, krijg ik dan ook te weten dat het meerdere wolven zijn?

Euh allebei op een mede-Zwadderaar gestemd? Volgens mij moeten jullie maar snel in onderling overleg komen, want zo werkt het niet echt :P Zou de eerste poll jullie al aanwijzingen hebben gegeven?
 
Geen enkele wolf heeft hetzelfde gestemd als jij in de poll. Je hebt tot morgen 20:30 de tijd om te laten weten wie jij denkt dat een mede-Zwadderaar is. Als dit correct is komen jullie allebei in de Zwadderaars-PB van nacht 2.

Dit bericht kregen alle vijf de Zwadderaars. Anyway: de stem van Kaaasje op DRenziboy was dus beslissend voor het vertrek in de eerste nacht. Zouden de betrokkenen daar met een positief gevoel op terugkijken?
 
Ik ben natuurlijk heel dom geweest door op Loena te stemmen :P
 
Ik wilde eigenlijk op Zacharias stemmen maar in een opwelling toch Luna gekozen.  ??? Waarom??
 
Ik ben nu al de flop Zwadderaar met DRenziboy er ook uit :P
 
Ik ga in ieder geval voor Molcrazy als mede Zwadderaar!

Ach ja, blijkbaar was ik te opdringerig in het begin? Dat is het enige wat ik kan bedenken waarom dat ik meteen ben gepakt.
 
Ik vraag me ook een beetje af hoe en wie er precies op mij gestemd hebben, maar dat wordt pas over een kleine 2 weken bekend denk ik.  :P
 
Ach ja, soms lukt het wel en soms lukt het niet, en dit is duidelijk een keer dat het niet is gelukt.  ::)

Eens kijken of ze goed zijn in het raden van hun mede-Zwadderaars? Kaaasje denkt dus Molcrazy, wat denken de andere 4?
 
Ik dacht dat het heel slim was om op Draco te stemmen, maar goed :-X
 
Mrchipie zit de wolven te verdedigen, maar mijn eerste gevoel zei Molcrazy hmmm
 
Molcrazy

Ik ga waarschijnlijk toch dood voor niks maar ik zeg  putyourhansup!

Kaaasje

Mede zwaddelaar vermoed ik klaasje.

Molcrazy vertoont blijkbaar wolvengedrag? En Monkatoky heeft hiermee de term Zwaddelaars geïntroduceerd, net als de speler Klaaasje ::rofl:: In elk geval werd ik behoorlijk paranoia van deze eerste nacht. Want al na 1 nacht hadden 3 ‘Zwaddelaars’ elkaar gevonden.
 
Overigens mocht Kaaasje ook nog op zienerjacht, maar dat was nog niet erg succesvol.
 
Checken of die ziener is:
Pffff geen idee. Het zal toch niet weer hillo zijn? Kan natuurlijk altijd, maar ik check
putyourHANSup

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Klaasje en de Zwaddelaars PB
« Reactie #1 Gepost op: 24-07-2021, 22:36:26 »
Nacht 2 (part 1)
 
De tweede nacht begon nog eenzaam voor Jacco.
 
Goeienavond!
 
Na een spannende dag – met de eerste stemming – is het nu weer aan jullie. Hoe gaan jullie die irritante Griffoendors de Kamer uitwerken? Eerst eens kijken of het je gelukt is om een van jouw mede-Zwadderaars te herkennen. Dat is...
 
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

De andere drie hadden meer succes. Dus de groeps-PB kon van start!
 
Onthullingsberichten:
 
Spoiler: Onthullingsbericht Kaaasje (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler: Onthullingsbericht Monkatoky (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler: Onthullingsbericht Convans (klik om te tonen/verbergen)

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Klaasje en de Zwaddelaars PB
« Reactie #2 Gepost op: 24-07-2021, 22:36:35 »
Nacht 2 (part 2)

Goeienavond Kaaasje, Monkatoky en Convans,
 
Zoals jullie hebben kunnen lezen hebben zowel Monkatoky als Convans met het raden Kaaasje gevonden als mede-Zwadderaar. Knappe gok zo in de eerste ronde zonder informatie! Goed gedaan.
 
Vanaf nu zitten jullie dus alle drie in deze Zwadderaars-pb. Hier mogen jullie overleggen en vetgedrukt jullie keuzes aan mij laten weten. Het staat jullie vrij om alsnog verschillende keuzes te maken, maar je mag natuurlijk ook samenwerken om bijvoorbeeld een speler uit het spel te stemmen.
 
Veel plezier/succes met jullie onderlinge overleg!
 
Groetjes,
LuchtManiak

:o
 
Ik word er bijna wantrouwend van dat we hier met z'n drieën zijn nu ::rofl::
 
Het lijkt me in ieder geval handig als we vannacht alledrie op iemand anders stemmen in de poll, dan kunnen we de laatste (toch?) Zwadderaar ook makkelijker vinden.

Lijkt mij ook verstandig, Nog een mede wolf te zoeken, ik heb op hermelien gestemd

Ik vond je wel nadrukkelijk bezig zijn om goed over te komen, vandaar dat ik jouw koos. Ik heb afgelopen nacht ook op hermelien gestemd maar was de enigste. Ik ben patty park mijn gave is : Een stem op Hermelien, Belinda of Parvati telt dubbel. Wat is jullie rol

Hoi!
 
Ik vind jou altijd een gevaarlijke speler dus ik wilde gewoon weten of je goed/slecht was  ::rofl::
 
Ik heb op Zacharias Smid gestemd en daar zat ook geen Zwadderaar bij..
Ik ben Karel Kwast.
 
Jij bent een van de twee lijfwachten van Draco Malfidus. Zolang beide lijfwachten leven, kan Draco niet vermoord worden.
 

;D
 
Ooh interessant!
 
Ik vermoed dat er dan aan het griffioendor kant ook een of meerdere zijn met een dergelijke kracht als Monkatoky. Sanmol merkte al op dat er een dubbele stem zat tussen de mr chipie stemmers.
 
Ik ben Draco. Het is mijn schuld dat DRenziboy dood is want daar had ik op gestemd. Ik was lichtjes teleurgesteld dat hij en niet iemand anders dood ging want ik had bedacht dat als DRenziboy niet dood ging maar wel iemand anders, hij misschien wel Zwadderaar was. Nou ja dat was ie dus bijna maar nu toch niet :p
 
Daarnaast kan ik elke nacht een naam noemen en krijg ik te horen of die het wel of niet de ziener is. putyourHANSup is het niet ;) ik kreeg het berichtje nog steeds nu Ricardo weg is... Dus wellicht is er nog een ziener?

We moeten zo snel mogelijk die andere Zwadderaar zoeken en in feite mag jij dan wel op de voorgrond treden (aangezien je toch blijft leven zolang je 2 bodyguards leven).
Eigenlijk zouden we de rol van Draco niet bekend mogen maken, dan weten ze niet dat je in leven blijft zolang ik en de andere Zwadderaar leven. Maar ik vrees dat we nu zowiezo de rolbeschrijving van Draco gaan horen en ik moet nu wel even mijzelf wat opstellen als een goede burger, want ik had al 2 stemmen.

Rol van Draco is niet zo erg als die openbaar wordt. Liever niet dat Korzel en Kwast hun rol bekend wordt want dan weten ze inderdaad dat ik nog niet dood kan als die beide nog leven.
 
Zou Harry ook twee beschermers hebben?

Ik neem aan dat er sowieso nog een ziener in het spel zit, Die zouden we eigelijk moeten vinden maar dat word lastig. Drake onthullen lijkt me idd niet verstandig, maar mijn rol denk ik ook niet. Dan komen ze namelijk te weten van me dubbele stem, mocht ik namelijk op een van die 3 stemmen dan kunnen ze dat terug leiden naar mij. Ik ben denk ook helaas verdacht aangezien ik chip verdedigde 🤔

hebben jullie nog voorkeuren wie we de kamer uitzetten?
 
Misschien is het handig als twee van ons op een gaan en de ander op een ander. Voor het geval we per ongeluk de overige Zwadderaar kiezen en die Zwadderaar een van ons. Zou een beetje knullig zijn als we daarom niemand eruit zetten.

Heb zo geen voorkeur, Het beste lijkt me de spelers die wat inactief zijn er gewoon nog in laten, En kunnen dan denk het beste een wat actiever speler er uit stemmen! Die evt voor gevaar kan zorgen

ik ga trouwens in de poll denk ik voor Harry. Jij al gestemd Convans?

Nee op wie moet ik stemmen?  :P

op hetzelfde als de andere zwadderaar :p

Ik ben vanavond pas laat weer online, dus bij deze stem ik alvast op miek1999

Kies maar iemand!

ik zeg Hautoa . Kun jij er een meerderheid van maken van een van de twee als je wil convans.

Mogen we gedurende de dag ook overleggen eigenlijk?
 
Misschien anders nog afstemmen wie we gaan checken als Zwadderaar zodat we niet dezelfde checken? Tenzij een van ons met een andere zwadderaar stemt natuurlijk. Dan ga je voor een van die lijst uiteraard.
 
Naar Molcrazy heb ik gisteren gekeken en die was het in ieder geval niet.

Overdag mogen jullie niet met elkaar overleggen. Alleen in het topic posten.

Verder mocht Kaaasje zelfstandig nog op zienerjacht.
 
Ik heb geen tijd om alles goed te bestuderen maar ik gok maar even michael90

Die was onsuccesvol. Zouden de spelers deze nacht dan wel goede informatie uit de poll krijgen?
 
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Klaasje en de Zwaddelaars PB
« Reactie #3 Gepost op: 24-07-2021, 22:38:21 »
Nacht 3
 
Zullen we vanavond met ze alle hermelien bekijken, ik heb daar op gestemd, dan hebben we meer kans

Ik heb goed nieuws! Ik heb een Zwadderaar gevonden tussen de Draco stemmers. Ik wacht nog even om te kijken of ik de juiste aangeduid heb

Convans heeft JaccoS gegokt als mede-Zwadderaars, en die gok was correct  ::ok::
Bij deze een warm welkom aan JaccoS in de Zwadderaars-pb.
 
Ik hoor graag van elk van jullie op wie jullie deze nacht stemmen. Degene met de meeste stemmen moet de Kamer verlaten.

Oh wauw top ::bravo:: Ik heb Sanmol gegokt, maar die is het dus niet. Molcrazy en ViWiRu zijn het ook niet

We zijn nu compleet wie ben jij en wat is je rol

Ik ben Jacco en ben Vincent Korzel:
Rolbeschrijving:
 
Jij bent een van de twee lijfwachten van Draco Malfidus. Zolang beide lijfwachten leven, kan Draco niet vermoord worden.
 
Verdere informatie:
 
Deze rolbeschrijving is niet bekend bij de andere spelers. Als de deelnemers ’s nachts in meerderheid stemmen om de beschrijving van jouw personage openbaar te maken wordt de rolbeschrijving hierboven openbaar.
 
En jullie?

yay! Welkom Jacco ::bravo::
 
Ik ben Draco. ;D ik heb de doorslaggevende stem in de nacht bij gelijkspel, maar tot dusverre zijn mijn keuzes nog niet de beste geweest. ::hypocriet
 
Ik kan s nachts ook checken of iemand de ziener is. De ziener is in ieder geval niet putyourHANSup of michael90. Suggesties wie ik zal checken zijn welkom :)
 
Met z'n allen op dezelfde voor de rolbeschrijving lijkt me prima. Misschien wordt er dan gespeculeerd dat we elkaar gevonden hebben. Wellicht dat er daarna wel weer overleg is in het topic om te zorgen dat we niet te veel griffioendor rollen te weten komen? Al werd er sowieso best op Griffoendor rollen gestemd de afgelopen dagen.
 
Het zou fijn zijn als de rollen van Korzel en Kwast nog geheim blijven zodat er niet algemeen bekend is dat ik pas dood kan als een van jullie twee uit het spel is.

Bekijk anders sanmol, wie willen we doden ?

Ik heb geen idee wie we moeten doden, misschien een random keuze zoals Swifty, waar ze dan teveel achter gaan zoeken? Of iemand die die boodschappen aan het delen is?
 
En op wie stemmen jullie in de poll?

Ik heb in de poll op hermelien gestemd, misschien handig als jij dat ook doet jacco. Nu iedereen random gaat stemmen, en als wij 4 daar dan op stemmen hebben we een beetje meer kans

Ik vind dit gevaarlijk hoor. Stel dat er een rol in zit die ook Zwadderaars kan vinden die hetzelfde stemmen als zijn rol?

Zo had ik er niet over na gedacht, wat stel jij voor. En voor wie moeten we vannacht  gaan.

Ik ga straks weg en ben pas na de deadline terug, dus zal ik gewoon random een rol kiezen in de poll? En moet iedereen dikdrukken wie we gaan vermoorden, want dan moet ik nu kiezen?

Dan doe ik maar alvast wat Swifty

dan is het toch misschien juist gunstig om met z'n allen op dezelfde te zitten?
 
Tenzij er ook het aantal zwadderaars bij genoemd wordt. Maar als het alleen is dat er een zwadderaar in zit dan denk je misschien juist dat je na de dood van een of twee zwadderaars dat lijstje wel hebt opgemaakt.

ik vind het vooral opvallend dat Swifty iets zei als dat ze van Michael en Giorgo zeker wist dat ze geen Zwadderaar zijn. Hoezo weet ze dat van Michael? Of heb ik iets gemist?

Op wie hadden jullie voorgaande nachten gestemd?
 
Ik had nog een gedachte dat die patronussen/vieze geurtjes daar mee te maken kunnen hebben...

Trouwens overtreed Swifty de regels door die pm van LuchtManiak te delen met die schim en tekst?

Eerste keer op Convans, tweede keer vergeten ::schaam:: En twee keer op Draco

Ik zet mijn stem op swifty

Ik stem op Swifty

ik ga mee met Swifty

Wederom mag Kaaasje de ziener proberen te vinden.
 
Ik check sanmol als ziener.

Maar dit mislukt.

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Klaasje en de Zwaddelaars PB
« Reactie #4 Gepost op: 24-07-2021, 22:38:47 »
Nacht 4
 
- sanmol (confirmed door mij)
- mitch (confirmed door mij)
- Nieky (confirmed door mij)
- ViWiRu (confirmed door sanmol)
- Michael90 (soort van confirmed door Swifty)
- Giorgio (confirmed door zichzelf)
 
Ik denk dat we het beste iemand van dit lijstje er uit kunnen gooien

ja lijkt mij ook een van die mensen en hillo kan ook bij dat lijstje erbij.
 
Giorgio vind ik dan het minst interessant op het moment. We weten eigenlijk zijn winconditie ook nog niet.

Wie gaat het worden?

En nu komt een passage uit de meest spraakzame wolven-PB ooit.
 
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

En nog een aflevering van ‘waar is de ziener’:
 
Ik check vermoljoen :)

Geen ziener.

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Klaasje en de Zwaddelaars PB
« Reactie #5 Gepost op: 24-07-2021, 22:39:16 »
Nacht 5
 
En hoe zouden de Zwadderaars reageren na de bizarre stemming op dag 5? Waarbij 3 van de 4 wolven op elkaar stemden.
 
Vanaf nu zit Convans niet meer in de Zwadderaars-pb. Jullie mogen onderling hier verder overleggen, en ik ontvang graag voor 20:00 van elk van jullie een stem over wie de Kamer moet verlaten vannacht.
 
Succes!

Jammer van convans, sorry was niet optijd om later te stemmen dus vandaar dat ik mijn stem vroeger zette. Deze uitkomst had ik niet verwacht. Mijn gave werkt namelijk alleen maar tegen me

Sorry voor Convans, maar vanwege Robbie zijn post kon ik niet anders (ik had er zelf namelijk niet aan gedacht #flopwolf)
 
Op wie gaan we? Sanmol kan, en dan zeg ik iets in het topic als "oh nu ben ik wel heel verdacht" (omdat hij me steeds noemt als verdachte). Wat denken jullie?

Jaah sanmol word het meeste gevolgd door de rest, dus dat lijkt me een goede optie

hmm ik weet het niet zo of we Sanmol zouden moeten doden. Zeker omdat heedt gezegd dat ik op zijn radars ben.
 
Jammer van me convans en ik ben bang dat jouw dood niet lang op zich laat wachten JaccoS :(

Wie stel jij dan voor ?

Ik stem alvast op hillo

Maar hij stond niet op je lijstje toch?

Klopt maar het lijstje was samengesteld door hillo

als jullie liever Sanmol doen vind ik dat bij nader inzien ook goed.

Ik ga voor hillo

kunnen we ook nog twijfel zaaien of die rol en krachten die hillo noemde toch niet echt zijn en hij ook Zwadderaar kan zijn? (Aangezien we ook niet weten welke rollen er allemaal in zitten) 
 
Dan is het misschien minder handig voor hillo te gaan. Maar ik heb het idee dat hij aardig vertrouwd wordt. Zelfs Robbie was niet meer zo wantrouwend...

Voor wie wil jij dan gaan klaasje ?

ja ik weet het eigenlijk ook niet zo goed. Dus Sanmol is best prima.
 
Ik vroeg me af of we hillo nog verdacht kunnen maken dat hij als Zwadderaar ook had kunnen zeggen dat die mensen geen zwadderaars waren om zichzelf vrij te pleiten. We weten toch niet of een dergelijke rol er in zit.
 
Wie in ieder geval geen ziener zijn:
- putyourHANSup (eerste nacht niet; toen leefde Ricardo nog)
- michael90
- sanmol
- vermoljoen

maar toch ik ga mee op hillo

Haha duidelijk, het gaat wel lastig worden voor ons. Aangezien iedereen redelijk makkelijk confirmt kan worden als goodie

ja maar we moeten dan eigenlijk ook twijfel zaaien of zo'n rol wel zou bestaan bijvoorbeeld.
 
Ik denk dat ik als griffioendor een stuk meer paranoïde zou zijn :p
 
En wie weet is hillo stiekem leerlingziener en hoopte hij met deze actie wat langer te blijven leven... En zo toch mensen vrij te pleiten.

En weer zijn de wolven unaniem, wat een harmonie. Kaaasje gokt weer naar de ziener, maar ze weet de leerling die Kasper Krauwel is opgevolgd nog niet te ontdekken.
 
Zou molfreak Arno dan ziener trekjes hebben?  ???

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Klaasje en de Zwaddelaars PB
« Reactie #6 Gepost op: 24-07-2021, 22:39:58 »
Nacht 6
 
Hoezo heb jij niet op Tim gestemd JaccoS??  :(
 
Ik was er van overtuigd dat jij dat nog (al dan niet vlak voor de deadline) zou doen zodat Monkatoky of ik daar niet door betrapt zouden worden (ongeacht of ik vandaag of andere dag op Tim zou stemmen...)

Dat vroeg ik me ook af  :-\\ Maar helaas kon ik hem geen antwoord meer laten geven.
 
JaccoS maakt vanaf dit moment geen onderdeel meer uit van de Zwadderaars-pb. Ik hoor graag van elk van jullie op wie jullie stemmen om vannacht de Kamer uit te sturen.

Pfff ik baal wel dat Robbie uitgerekend Swifty's rol over ging nemen. Ik was er al bang voor, gecombineerd met het gevoel dat Swifty leerlingziener was maar ik nu echt geen clue meer had wie dan als Marcel Swifty had overgenomen.
 
Wel heftig trouwens dat hij ook de foto's van Ricardo en Swifty mee had gekregen. Dan voelt het eigenlijk zo nutteloos om hun te doden, want hun kracht en de personen die ze gezien hadden zijn doorgegeven :(
 
Zullen we maar voor Robbie gaan? We weten niet hoe de beschermrol werkt of wat die inhoudt en als er nog meer rollen bekend zijn. Ik vrees dat winnen sowieso nog extreeeem lastig zal worden. Maar goed, je weet maar nooit en laten we in ieder geval nog even plezier hebben :)
 
Ik zal wel de volgende zijn morgen die eruit gezet wordt, maar ik ga me natuurlijk verweren aangezien Tim ook niet confirmed griffioendor is.
 
Nog even bedenken hoe want we weten natuurlijk hoe de rollen van de zwadderaars werken en daar zit niks tussen van geen stem ontvangen... Oeps.

Sanmol vind ik trouwens ook goed. Ik had toch beter naar jullie moeten luisteren. Maar ik ben wel een beetje klaar met dictator - ik weet alles beter - Sanmol.
 
Zeker omdat de helft van wat ie zegt gewoon niet gefundeerd was ::rol::
 
Ik weet zeker dat ik als griffioendor veel heftiger tegen hun is was gegaan :P

Ik wil denk mee gaan op sanmol, en volgende nacht ga ik dan voor Robby, maar het lijstje word steeds kleiner voor hun om uit te kiezen.

Mijn stem gaat bij deze naar sanmol

dan ga ik mee op Sanmol

Lm kunnen we jouw niet omkopen? 😉

En met die noodkreet eindigde de groeps-PB van de Zwadderaars. Miek stuurde Kaaasje de Kamer uit, waardoor Monkatoky er vanaf nacht 7 alleen voor stond.

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Klaasje en de Zwaddelaars PB
« Reactie #7 Gepost op: 24-07-2021, 22:41:08 »
Nacht 7
 
Inmiddels ben je hier nog alleen :P Dus je mag met jezelf overleggen over wie je vannacht de Kamer uit wilt sturen.

robbieazerty

Check, staat genoteerd  ::ok:: Wil je ook jouw uitleg hiervoor geven, voor aan het eind van het spel als de Zwadderaars-PB openbaar wordt? :D

Ik wil best uitleg geven, Robbie is de leerling ziener, Ik heb hem uitgedaagd om mij te bekijken, maar hij mag natuurlijk nooit slagen, Het gaat sowieso een moeilijke opgave worden, maar we gaan door tot het einde.

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Klaasje en de Zwaddelaars PB
« Reactie #8 Gepost op: 24-07-2021, 22:41:23 »
Nacht 8
 
Hoi!
 
Wie wordt jouw slachtoffer in nacht 8? En wil je ook toelichten waarom?
 
Groetjes,
LuchtManiak

Ik ben blij dat ik nog leeg en dat te danken aan viwiru😇, Ik stem op hillo Lijkt me nu de gevaarlijkste speler, en het maakt mij nog verdachter aangezien ze mij verdacht. En dat gaan we juist gebruik van maken om mezelf vrij te pleiten. Het is nu all-inn 🐺😎

Overigens is het grappige van spelleider zijn dat ik als enige zie hoe sterk de positie van Monkatoky nog is. Aangezien Giorgio heeft gezegd...
 
Ik ga er wel voor dat team Zwadderich gaat winnen. Op goed geluk!

Giorgio is dus eigenlijk een stille teamgenoot van de Zwadderaars. En dan heb je nog twee iets minder stille spelers:
 
Zullen we samenwerken? ::rofl::

Ja lijkt mij enig!  ;D

Top, dan sluiten we ons aan bij de wolven ::ok::

Wordt het dan toch nog spannend?

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Klaasje en de Zwaddelaars PB
« Reactie #9 Gepost op: 24-07-2021, 22:44:39 »
Nacht 9

Hoi! Je hebt weer een nacht overleefd, lekker bezig  ::ok:: Wie wordt jouw slachtoffer deze nacht?

Jaah ben zelf ook verbaasd, ga in ieder geval niet voor viwiru, hopen dat d,n en Micheal daar weer voor gaan. Miek ook niet want daar weet ik de rol al van, en heeft al haar krachten al gebruikt en is niet zo actief. Tim zou evt Parvati kunnen zijn, dus die houden we ook in het spel ivm dubbele stem. Dus dan word het nyke nu hopen dat ze geen hermelien of Parvati is. Die wil ik nog in het spel houden.

Nyke? Moet iedereen met merkschoenen de Kamer uit?



nieky

Ahh op die fiets! Nu dat is opgehelderd zal er niks meer mis gaan.

Ik hou mijn stem sowieso op nieky, het zal 50/50% of zij Parvati is. Na alles nogmaals terug te hebben gelezen weet ik dat viwiru hermelien is, Dus dat kan mooi van pas komen als D,n wraak wil nemen. Het mooiste zal zijn als ik Parvati nog in het spel hou.

Zij? Het ging toch over Nieky? Niet dat ik veel recht van spreken heb nadat ik bij Widmo ook allerlei geslachten door elkaar haalde  ::rofl:: Maar toch…

Duidelijk  ::ok:: Nieky is een man trouwens  ;)

Haha okay duidelijk,sorry nieky
« Laatst bewerkt op: 24-07-2021, 22:48:10 door LuchtManiak »

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Klaasje en de Zwaddelaars PB
« Reactie #10 Gepost op: 24-07-2021, 22:50:28 »
Nacht 10

Hoi Monkatoky,

You know the drill. Wie moet er deze nacht de Kamer verlaten?

Groetjes,
LuchtManiak

Dat was lekker verlopen. Mijn stem gaat naar miek1999
Die is namelijk ginny, dan kan ik mijn extra stem evt tegen Tim gebruiken ( Parvati ) of ik gun Micheal een mooi einde

Ondertussen begint deze eenzame Zwaddelaar zich echter ook over een zekere Huffelpluffer zorgen te maken.

Hoe kan trouwens Giorgio winnen ?

Dat is aan jullie om in het spel te ontdekken  ;)

Vind je het trouwens goed om meteen door te gaan naar dag 11? Of wil je nog tot morgen wachten?

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Klaasje en de Zwaddelaars PB
« Reactie #11 Gepost op: 24-07-2021, 22:56:51 »
Nacht 11

Hoi! Wie mag er deze nacht de Kamer uit?

Ik stem op Giorgio

En gelukkig is deze Huffelpluffer niet wraakzuchtig:

Hoi Giorgio,

Je wordt vannacht de Kamer uitgestuurd. Aan wie wil je het burgemeesterschap overdragen?
Ik kan nog niet zeggen of je wint of verliest, daarvoor moeten we afwachten hoe het spel loopt. Als jouw voorspelling uitkomt win je.

Wil je spelinformatie die alleen jij hebt voor jezelf houden? Ook voor de mensen op Discord. Daar is namelijk de afvallerschat, daar voeg ik je zo aan toe.

Groetjes,
LuchtManiak

Maak Monkatoky maar BM. Fijne vakantie! Was een leuk spel! Dank voor de organisatie.

En voor degene die zich afvragen waarom de laatste stemronde doorging: als Monkatoky op D*N ipv Tim had gestemd zou hij kunnen verliezen. Gelukkig voor hen waren alle rollen al lang bekend.