Auteur Topic: [AU] Dag 4 - Dubbele Executie  (gelezen 429 keer)

Online DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
[AU] Dag 4 - Dubbele Executie
« Gepost op: 13-08-2021, 18:48:33 »
Log Datum 201-13-E:
Ik zie dingen die er niet zijn, hoor geluiden die ik normaal niet hoor, ik word helemaal gek. Als we niet snel onze taken af ronden dan spring ik zelf misschien nog wel van het schip af.


De sabotage is niet succesvol afgerond dit betekend dat bij de volgende afvaller die door jullie eruit gestemd wordt niet bekend gemaakt wordt of dit een imposter of een crewmate is.

De imposters hebben afgelopen nacht weer iemand vermoord.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Aangezien het allemaal net iets langer duurde dan ik voor ogen had, krijgen jullie ook iets langer in dit dagtopic dan normaal.

Het stemmen mag nu dus tot vrijdag 13 augustus 22:00 uur.

Deelnemerslijst:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Voortgang taken:
65%
« Laatst bewerkt op: 13-08-2021, 18:53:34 door DRenziboy »
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [AU] Dag 4 - Dubbele Executie
« Reactie #1 Gepost op: 13-08-2021, 18:54:36 »
Door dit bericht verdenk ik Molfreak Arno:

Ik vind laat stemmen en dan op twee mensen die echt hun best doen ook wel wolvengedrag.

Vertrouw voor geen kilogram dat dit is om de burgers daadwerkelijk te helpen wolven te vinden. Deze actie is denk ik een wolf die 1 van zijn medewolven (Tim of D*N) wil helpen. Voor dit moment stem ik dus op Molfreak Arno, zodat ik ten minste niet vergeet te stemmen. Als hij inderdaad een wolf blijkt kunnen we daarna kijken naar de twee andere heren.

Evt kan dit ook een random actie van Arno zijn, maar dat lijkt me vrij paradoxaal als je zijn speelstijl ziet.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [AU] Dag 4 - Dubbele Executie
« Reactie #2 Gepost op: 13-08-2021, 19:10:03 »
Nou tot dusver mijn kennis…. Robbie of Sanmol moest het zijn. Ik zal mijn boekje er eens bij pakken want dit gaat niet goed

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [AU] Dag 4 - Dubbele Executie
« Reactie #3 Gepost op: 13-08-2021, 20:09:09 »
ehm wat hadden we dan moeten de doen we mochten niet overleggen en we kregen geen info over wat we moesten doen? dus fijn voor hun dat de sabotage is gelukt maar wij hadden geen idee hoe we het moesten voorkomen. dat gezegd hebbenen weeet ik niet waar we nu van uitgaan. daisy is gone. ik verdenk nog steeds monka voor het niet duidelijk uitvoeren van dingen. sanmol die is altijd van de partij voor rare acties, maar idk robbie is net gesaved dus ja goeie dekmantel. dus ik weet niet wat een gouden move is, maar ik ga dan mee met robbie
chipsverslaafde <3

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [AU] Dag 4 - Dubbele Executie
« Reactie #4 Gepost op: 13-08-2021, 20:17:27 »
Lees de vorige dag eens terug Chip ::vergroot::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [AU] Dag 4 - Dubbele Executie
« Reactie #5 Gepost op: 13-08-2021, 21:04:14 »
Ik ben echt confused met mn opdracht, de rest van de opdrachten en dit potje ???

Nou dan blijf ik voor bij Monka
chipsverslaafde <3

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [AU] Dag 4 - Dubbele Executie
« Reactie #6 Gepost op: 13-08-2021, 21:37:09 »
Ik ben echt confused met mn opdracht, de rest van de opdrachten en dit potje ???

Nou dan blijf ik voor bij Monka

Haha wat verrassend. Maar lees effe alles goed door🕵🏻‍♂️

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [AU] Dag 4 - Dubbele Executie
« Reactie #7 Gepost op: 13-08-2021, 21:57:31 »
Molfreak Arno  ::hug::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [AU] Dag 4 - Dubbele Executie
« Reactie #8 Gepost op: 13-08-2021, 22:05:14 »
Ik geef nog tot half elf de tijd om je stem in te sturen!

Daarnaast, sorry voor deze chaotische dag, ik ben zelf ook niet helemaal honderd en de sabotage was misschien iets te ambitieus.  :-[
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [AU] Dag 4 - Dubbele Executie
« Reactie #9 Gepost op: 13-08-2021, 22:24:57 »
Door dit bericht verdenk ik Molfreak Arno:

Vertrouw voor geen kilogram dat dit is om de burgers daadwerkelijk te helpen wolven te vinden. Deze actie is denk ik een wolf die 1 van zijn medewolven (Tim of D*N) wil helpen. Voor dit moment stem ik dus op Molfreak Arno, zodat ik ten minste niet vergeet te stemmen. Als hij inderdaad een wolf blijkt kunnen we daarna kijken naar de twee andere heren.

Evt kan dit ook een random actie van Arno zijn, maar dat lijkt me vrij paradoxaal als je zijn speelstijl ziet.

Ik heb voor dit spel gewoon mezelf voorgenomen dat ik alles wat ik denk hier neer schreef. Dit was een oprechte reactie van mij. Maar ik snap dat u dit ziet als een verdachte actie. Ik zelf vond Daisy best verdacht eigenlijk dus ik ben ergens wel weer een verdachte kwijt. Ik blijf echt bij mrchipie. Ik zou het jammer vinden als jullie mij eruit stemmen want ik zit er echt goed in deze keer.