Auteur Topic: [AU] Nacht 4 - Lakse Boontjes  (gelezen 1387 keer)

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
[AU] Nacht 4 - Lakse Boontjes
« Gepost op: 13-08-2021, 22:31:53 »
Er is heel weinig gestemd, maar er is wel iemand uitgekomen:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


Deelnemerslijst:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


Loonsverlagingen:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Een nieuwe dag begint op Zaterdag 14 augustus 20:00 uur
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [AU] Nacht 4 - Lakse Boontjes
« Reactie #1 Gepost op: 14-08-2021, 02:01:28 »
Vergeten te stemmen? ??? Ik wist niet eens dat ik moest stemmen want ik was aan het werk tijdens de 3,5 uur dat er gestemd kon worden  ::rofl::

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [AU] Nacht 4 - Lakse Boontjes
« Reactie #2 Gepost op: 14-08-2021, 08:27:21 »
Ik vond 3,5 uur ook wel erg weinig…. Op die manier heb je amper tijd voor discussies.

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [AU] Nacht 4 - Lakse Boontjes
« Reactie #3 Gepost op: 14-08-2021, 09:19:04 »
Whoo wist niet eens dat ik al moest stemmen

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: [AU] Nacht 4 - Lakse Boontjes
« Reactie #4 Gepost op: 14-08-2021, 10:15:15 »
Whoo wist niet eens dat ik al moest stemmen

Hahaha precies dit
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [AU] Nacht 4 - Lakse Boontjes
« Reactie #5 Gepost op: 14-08-2021, 13:18:50 »
Sorry, maar ik had er niet helemaal bij stilgestaan dat het zo lang zou duren voordat ze zouden beginnen  met het verhelpen van de sabotage, dan helpt het niet mee als er iemand niet meer mee wilt spelen die onderdeel is van het verhelpen van de sabotage (en het ook best vaag aangeeft), hierdoor had ik zelf ook even de pest erin. Ik had dit anders en eerlijker moeten oplossen!

Daarnaast had ik zelf ook duidelijker moeten aangeven dat een sabotage niets uitmaakt voor het verloop van dag en nacht...

Als ik iets verzin, vergeet ik soms nog wel eens of iets duidelijk genoeg is, dan maak ik sprongetjes in mijn hoofd in de verwachting dat iedereen dezelfde sprongetjes maakt, maar dat is natuurlijk niet zo. Anderzijds is dit natuurlijk een goede leermeester en zou ik een eventuele volgende keer hier beter op kunnen letten!

Nogmaals sorry!  :-[ :-[
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [AU] Nacht 4 - Lakse Boontjes
« Reactie #6 Gepost op: 14-08-2021, 14:17:05 »
dan helpt het niet mee als er iemand niet meer mee wilt spelen die onderdeel is van het verhelpen van de sabotage (en het ook best vaag aangeeft), hierdoor had ik zelf ook even de pest erin.



Ik vroeg duidelijk een paar keer wat de opdracht precies in hielt. Ik kreeg geen reactie terug en opeens rond 5 uur de volgende dag krijg ik een vaag berichtje dat ik binnen een uur een opdracht moest uitvoeren. Ik eet rond die tijd, dus ik las het pas na 50 minuten. Ik had nog 10 minuten over, dus ik wist dat het niet ging gebeuren. Ik zei dat ik er klaar mee was, want het was niet haalbaar. Iedereen in mijn positie had ook gedacht ja dat gaat niet meer lukken. De sabotage opdracht was onrealistisch te behalen in tien minuten én zelfs met een uur hadden we het nog niet gered. Ik heb niet de sabotage proberen te saboteren wat nu wel word gesuggereerd. De fout lag niet bij mij, maar bij de tijd die we kregen. Nu word net gedaan alsof ik degene ben die het spel probeerde te verzieken terwijl dit niet waar is.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [AU] Nacht 4 - Lakse Boontjes
« Reactie #7 Gepost op: 14-08-2021, 14:27:45 »
Omdat het niet de bedoeling was dat jij zou weten wat het inhield, dat zou je pas te weten krijgen als iemand anders jouw de informatie doorstuurde, wat dus ook gebeurd is.  ::)

Jij hebt het spel ook niet verziekt, want ik heb ervoor gezorgd dat er maar 4 uur waren waarin je kon stemmen.

Daarnaast was je toch al weg en heb je niks kunnen doen om dingen te verpesten.  :-*
« Laatst bewerkt op: 14-08-2021, 14:36:56 door DRenziboy »
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [AU] Nacht 4 - Lakse Boontjes
« Reactie #8 Gepost op: 14-08-2021, 15:28:30 »
Ik ben een paar dagen heel druk geweest, dus het is ook een beetje langs me heen gegaan allemaal eerlijk gezegd. Stemmen was ik sowieso vergeten, ook als we langer hadden gehad. Dus voor mij prima zo. Laten we weer op zoek gaan naar de imposters en vooral ff doorrammen met taken want die progressiemeter is ook flink minder hard ah lopen!

@Drenzi, hoe werkt het eigenlijk met de taken van de personen die van t schip gegooid zijn, zijn die automatisch vervuld? Of moeten die (net als in t oorspronkelijke spel) nog iets doen?
Nieky grab a life vest!

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [AU] Nacht 4 - Lakse Boontjes
« Reactie #9 Gepost op: 14-08-2021, 16:16:33 »
De afvallers krijgen hierover informatie, meer kan ik hier niet over zeggen.  ;)
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [AU] Nacht 4 - Lakse Boontjes
« Reactie #10 Gepost op: 14-08-2021, 16:37:02 »
Ik mag trouwens niet worden vermoord vandaag, want ik ben jarig

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [AU] Nacht 4 - Lakse Boontjes
« Reactie #11 Gepost op: 14-08-2021, 16:54:01 »
@Chardo die vermoord werd op z'n verjaardag  ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [AU] Nacht 4 - Lakse Boontjes
« Reactie #12 Gepost op: 14-08-2021, 17:19:18 »
@Chardo die vermoord werd op z'n verjaardag  ;D

En mitch die er uit werd gestemd

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [AU] Nacht 4 - Lakse Boontjes
« Reactie #13 Gepost op: 15-08-2021, 12:46:37 »
Daarnaast was je toch al weg en heb je niks kunnen doen om dingen te verpesten.  :-*

Je hebt mij letterlijk uit het spel gegooid, omdat ik kritiek leverde op hoe weinig tijd we hadden voor het verhelpen van de sabotage. Het was niet haalbaar én als degene die mij berichte een imposter was had diegene letterlijk om 3 uur s'nachts mij een bericht kunnen sturen terwijl ik lag te slapen. Het was niet eerlijk voor de crewleden :/.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [AU] Nacht 4 - Lakse Boontjes
« Reactie #14 Gepost op: 15-08-2021, 13:28:00 »
Ik heb je uit het spel gehaald, omdat jij aangaf het spel al verlaten te hebben  ???
Daarnaast heb je nooit iets gezegd over de tijd, Alleen achteraf pas.

Sorry ik heb van de imposters een dillema gekregen en ben daar op in gegaan. Ik heb het spel al verlaten, dus het heeft nog weinig zin. Succes verder hoor.

Dit in combinatie met wat je tijdens nacht 3 zelf zei:
Ik heb een dillema gekregen waar ik tussen de groep en mijzelf moet kiezen. Als ik voor de groep kies gaat er niemand uit, maar als ik voor mijzelf kies krijg ik een waardebon van 50 euro en lig ik eruit. Ik heb besloten..

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Deed mij geloven dat je niet meer mee wilde doen. Bij mij moet je concreet aangeven wat je precies wilt of gaat doen, anders snap ik er zelf ook geen bal meer van.

Daarnaast is dit niet een aanval naar jouw toe (still love ya  :-*), dit is puur een vorm van miscommunicatie(Hoe vaak ik dat niet gehad heb.  ::)) en daarin hebben we allebei een rol gespeeld. Waarbij ik met de ietwat gebrekkige informatie, verkeerde acties heb uitgevoerd. Ik had na moeten vragen wat er precies mis was en hoe ik hiermee om zou moeten gaan.

Het bijschaven van sabotages zit zeker in het pakket met dingen die anders zouden moeten, mocht ik ooit beslissen om jullie op Polus of Mira neer te zetten.  ;)

Mijn beslissingen zijn genomen en staat nu dus al vast.
Het waren niet de juiste beslissingen en hiervoor heb ik mijn excuses al aangeboden, deze kun je aanvaarden of niet.

met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?