Auteur Topic: [AU] Dag 6: Routine  (gelezen 867 keer)

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
[AU] Dag 6: Routine
« Gepost op: 16-08-2021, 21:02:07 »
Log Datum 203-22-Q:
We zijn nog met zo weinig dat je je eigen afvraagt wie zijn taken nog niet af heeft. Of zit ik hier nog met alle imposters alleen op het schip. Is het zover gekomen? Ik begin me steeds meer af te vragen of de taken het nog wel waard zijn en ik niet voor m'n eigen winst moet gaan.


Het begint langzaam een uitzichtloze rit te worden, maar gelukkig hoeft een iemand hem niet meer te maken:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

::megafoon:: Er is een sabotage afgeroepen, Om dit te verhelpen heeft een van jullie via pm uitleg gekregen over de sabotage en hoe deze te verhelpen. Zodra deze informatie in dit dag-topic is geplaatst, starten jullie om de sabotage op te lossen. Voor het einde van de stemtijd moet de sabotage opgelost zijn. Anders winnen de Impsoters sowieso.

Het stemmen moet gebeurd zijn voor Dinsdag 17 augustus 20:00 uur

Deelnemerslijst:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Voortgang taken:
81%

(Nu was ik het die te laat was, nou ja karma en zo iets...  :P)
« Laatst bewerkt op: 16-08-2021, 21:04:37 door DRenziboy »
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [AU] Dag 6: Routine
« Reactie #1 Gepost op: 16-08-2021, 21:04:50 »
Kunnen die sabotages eens kappen ::ohno::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [AU] Dag 6: Routine
« Reactie #2 Gepost op: 16-08-2021, 21:07:15 »
weer een sabotage hopelijk komen we nu wel verder

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [AU] Dag 6: Routine
« Reactie #3 Gepost op: 16-08-2021, 21:12:51 »
Mogen we tijdens de sabotage overleggen?
Nieky grab a life vest!

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [AU] Dag 6: Routine
« Reactie #4 Gepost op: 16-08-2021, 21:18:09 »
Regels Sabotage:
- Alles mag: Stemmen, overleggen, taken.
- de sabotage verhelpen betekend weten wat de volgende afvaller is. (Crewmate, Imposter)
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [AU] Dag 6: Routine
« Reactie #5 Gepost op: 16-08-2021, 21:23:14 »
Kom jongens die sabotage hebben we toch gewoon binnen 61 min opgelost

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [AU] Dag 6: Routine
« Reactie #6 Gepost op: 16-08-2021, 21:24:54 »
Goed, iemand gedraagt zich als Pinokkio! Of moet ik andere sprookjesreferenties (Roodkapje, Sneeuwwitje etc.) bedenken om antwoord te krijgen?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [AU] Dag 6: Routine
« Reactie #7 Gepost op: 16-08-2021, 21:45:59 »
Kom jongens die sabotage hebben we toch gewoon binnen 61 min opgelost

22.23? 22.24?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [AU] Dag 6: Routine
« Reactie #8 Gepost op: 16-08-2021, 21:55:31 »
22.23? 22.24?

Maar dan moeten we maar eens beginnen

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [AU] Dag 6: Routine
« Reactie #9 Gepost op: 16-08-2021, 21:56:19 »
waarmee?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [AU] Dag 6: Routine
« Reactie #10 Gepost op: 16-08-2021, 21:59:17 »
Ik begrijp nog steeds niet helemaal de impact van de taken op het spel, maar misschien ligt dan aan mij  :o Het maakt het spel er niet saaier op, maar ondertussen vraag ik me af hoe betekenisvol de acties zijn die we doen. Voor hetzelfde geldt denken we dat we op het goede spoor zitten, terwijl we eigenlijk gewoon burgers wegstemmen…. Een beetje zoals in de Praagse Lente, toen uiteindelijk communisten tegen andere communisten aan het vechten waren. Anyhow, ik dwaal af.

Overigens heb ik geen idee hoe we de sabotage op kunnen lossen. Wat ik wel weet is dat bizar veel spelers op D*N stemden, dus ik vrees dat daar wolf bij zaten. Misschien dat we daarom dit keer op Tim of hillo (een van de andere stemmentrekkers vorige ronde) moeten stemmen?

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [AU] Dag 6: Routine
« Reactie #11 Gepost op: 16-08-2021, 22:32:53 »
Hoewel ik het helemaal met je eens ben om op Tim te gaan, vind ik het raar dat je de wolven tussen de D*N stemmers zoekt en vervolgens op mij uitkomt? Ik vind het nog steeds overduidelijk dat het Tim moet zijn, met een mislukte sabotage qua som. Maar het feit dat zoveel mensen dat gisteren negeerden doet me vermoeden dat we al bijna in de minderheid zijn als crewmates en vandaag wel eens heel belangrijk kan zijn.

Het viel me wel nog op dat Tim pas laat wisselde maar D*N, dus de kans bestaat ook nog wel dat ze beide imposter waren en het kiezen tussen twee kwaden was. Maargoed, ik stem wel alvast op Tim
Nieky grab a life vest!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [AU] Dag 6: Routine
« Reactie #12 Gepost op: 16-08-2021, 22:43:36 »
Hoeveel taken moet ik opzichtig uitvoeren om niet direct als imposter beschuldigd te worden Hillo :-X
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [AU] Dag 6: Routine
« Reactie #13 Gepost op: 16-08-2021, 22:48:32 »
Sorry maar als iemand zn taken duidelijk uitvoert vanaf dag 1 al ben ik het wel ::joehoe:: Ik geloof gewoon niet in het per ongeluk verkeerd lezen van je som. De rest heeft allemaal de waarheid gesproken, en verder kunnen we nergens op afgaan. Bovendien is het inmiddels volgens mij vrij makkelijk om taken te faken na 6 dagen. Iedereen die dag 1 terugleest ziet vanzelf dat ik bijna direct begon met m’n taken ::ohno::
Nieky grab a life vest!

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [AU] Dag 6: Routine
« Reactie #14 Gepost op: 17-08-2021, 01:30:02 »
Voorlopig dan Tim ivm de sabotage bij de rekensom.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [AU] Dag 6: Routine
« Reactie #15 Gepost op: 17-08-2021, 08:19:10 »
Sorry maar als iemand zn taken duidelijk uitvoert vanaf dag 1 al ben ik het wel ::joehoe:: Ik geloof gewoon niet in het per ongeluk verkeerd lezen van je som. De rest heeft allemaal de waarheid gesproken, en verder kunnen we nergens op afgaan. Bovendien is het inmiddels volgens mij vrij makkelijk om taken te faken na 6 dagen. Iedereen die dag 1 terugleest ziet vanzelf dat ik bijna direct begon met m’n taken ::ohno::

Lees eens al mijn berichten terug van dag 1 en analyseer deze eens? Wat valt je op?? Dat
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [AU] Dag 6: Routine
« Reactie #16 Gepost op: 17-08-2021, 09:38:37 »
ik heb het gevoel dat er nog meer dan 1 imposters in zitten , ben benieuwd wat de task inhoud, waarschijnlijk heeft chip die binnen gekregen

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [AU] Dag 6: Routine
« Reactie #17 Gepost op: 17-08-2021, 09:49:13 »
Lees eens al mijn berichten terug van dag 1 en analyseer deze eens? Wat valt je op?? Dat

Ik heb er nu een paar keer goed naar gekeken maar met mijn eigen taken in mn achterhoofd zie ik je weinig doen dat ook maar in de buurt komt die eerste dag  ::ohno::

ik heb het gevoel dat er nog meer dan 1 imposters in zitten , ben benieuwd wat de task inhoud, waarschijnlijk heeft chip die binnen gekregen

Denk ik ook, of het moeten Arno én Dennis geweest zijn maar die kans lijkt me niet heel groot.
Nieky grab a life vest!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [AU] Dag 6: Routine
« Reactie #18 Gepost op: 17-08-2021, 10:44:16 »
Welke taak heb/had ik dan volgens jouw?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [AU] Dag 6: Routine
« Reactie #19 Gepost op: 17-08-2021, 12:46:51 »
Ik heb geen idee, want zoals ik zeg lijkt niks van wat je op de eerste dag doet ook maar enigszins op wat ik te doen heb op dit schip. Dat kan natuurlijk prima zo zijn, dat er andersoortige taken zijn, maar ik heb heel veel anderen wel bezig gezien met taken die ik kan plaatsen.
Nieky grab a life vest!