Auteur Topic: [AU] Dag 7 - Ik ben alleen...  (gelezen 497 keer)

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
[AU] Dag 7 - Ik ben alleen...
« Gepost op: 18-08-2021, 20:05:39 »
Log datum 204-34-Y:
Ik ben hier alleen, ik werk alleen en niemand anders kan mij hier van af halen. Iedereen die ik zie is slechts een schim van wie hij ooit was. Allemaal verraders, dat zijn het.  Ik zelf ook, daar valt niet over te twisten. We hadden het allemaal anders gezien, maar ja ze zijn allemaal weg.
Ik ben hier alleen.


Met het einde in zicht wordt er iemand in het schip in een diepe slaap terug gevonden:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Met een wedergekeerde rust mag het stemmen beginnen.
Hiervoor hebben jullie de tijd tot Donderdag 19 augustus 20:00 uur

Deelnemerslijst:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Voortgang taken:
91%
« Laatst bewerkt op: 18-08-2021, 20:11:18 door DRenziboy »
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [AU] Dag 7 - Ik ben alleen...
« Reactie #1 Gepost op: 18-08-2021, 21:28:31 »
Daar gaat m’n verdachte ::rofl::

Heeft iemand van ons nog taken over? Misschien kunnen we dan 100% halen vandaag, voor we iemand wegstemmen.

@Drenzi: stel dat er geen imposter meer was, (hoe) kunnen we dan nu nog winnen?
Nieky grab a life vest!

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [AU] Dag 7 - Ik ben alleen...
« Reactie #2 Gepost op: 18-08-2021, 22:12:59 »
Ik sta met m’n auto langs de singel met pech, dus ik heb nu even tijd om lekker actief te zijn.

De groep is nu wel heeeel klein geworden, met alle onruststokers en actievoerders eruit. Het zou idd fijn zijn als we de 100% halen, hoewel ik niet precies nog begrijp hoe het zit met die taken. Kan iemand me dat uitleggen?

Anyway, van de twee overgebleven spelers vind ik Mrchipie het meest verdacht. Bovenal vanwege het zó laat posten van die sabotage oplossing dat wij onmogelijk nog het ABC konden gaan maken. En met het vooruitzicht dat een wolf eruit wordt gestemd is dat voor hem heel fijn uiteraard.

Maar ik ben benieuwd naar jouw reactie, want ik kan mijn stem nog veranderen als je mij van jouw onschuld weet te overtuigen.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [AU] Dag 7 - Ik ben alleen...
« Reactie #3 Gepost op: 18-08-2021, 22:46:59 »
Omdat ik zolaat wakker was en bezig was met een ander spel ;D

Ik ga voor Hillo! Die moet het wel zijn. Die gaat ook nu op mij springen omdat hij het wel moet zijn.
De uitkomst van de som was 13 wie is nummer 13 van de deelnemers Hillo.

Daarbij Wilde Hillo Tim er al uit voor Dennis en kon meeliften met de chaos en hun er beide uitstemmen. dus ook als je naar de stemmen kijkt is het duidelijk het is Hillo

Oh en vind fortificaties een mooi woord btw maar dat terzijde
« Laatst bewerkt op: 18-08-2021, 22:49:07 door mrchipie »
chipsverslaafde <3

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [AU] Dag 7 - Ik ben alleen...
« Reactie #4 Gepost op: 18-08-2021, 23:22:31 »
Zelf denk ik eigenlijk dat er geen imposters meer zijn, dus ik wacht met stemmen tot Drenzi mijn vorige vraag beantwoord heeft.

Omdat ik zolaat wakker was en bezig was met een ander spel ;D

Ik ga voor Hillo! Die moet het wel zijn. Die gaat ook nu op mij springen omdat hij het wel moet zijn.
De uitkomst van de som was 13 wie is nummer 13 van de deelnemers Hillo.

Daarbij Wilde Hillo Tim er al uit voor Dennis en kon meeliften met de chaos en hun er beide uitstemmen. dus ook als je naar de stemmen kijkt is het duidelijk het is Hillo

Oh en vind fortificaties een mooi woord btw maar dat terzijde

Sorry, maar deze redenatie raakt kant noch wal. Hoe kom je erbij dat het cijfer 13 was? En hoe is mijn aanval op Tim een verkeerd iets, die was toch overduidelijk imposter? Daarom dacht ik dat Monkatoky de laatste was, want die ging niet op Tim mee tot twee keer toe en stuurde de stemming mede naar Dennis.

Daarbij ga ik niet nog een keer uitleggen dat ik op dag 1 al volledig met mn taken bezig was als een van de eersten toen je die nog niet kon faken. Dus hoewel ik niet denk dat jij het bent Chip, hoop ik dat je logisch naar alles kijkt en niet op mij stemt.
Nieky grab a life vest!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [AU] Dag 7 - Ik ben alleen...
« Reactie #5 Gepost op: 19-08-2021, 18:08:25 »
wat dacht je van rekenen? de uitkomst is 13 en jij bent nummer 13 in de deelnemers lijst.

en dat je op dag 1 niet kan faken is bullshit, je kan gewoon dingen verzinnen en dingen roepen. Hoe je reageert bevestigd mijn vermoeden nog meer.
chipsverslaafde <3

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [AU] Dag 7 - Ik ben alleen...
« Reactie #6 Gepost op: 19-08-2021, 18:28:32 »
Dan mag je me vertellen hoe je op 13 uitkomt, want dat kom ik niet ::ohno::

En dan heb ik heel toevallig taken verzonnen die anderen heel toevallig ook bleken te hebben zeker?

@Drenzi: stel dat er geen imposter meer was, (hoe) kunnen we dan nu nog winnen?

@Drenzi heb je hier nog antwoord op?
Nieky grab a life vest!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [AU] Dag 7 - Ik ben alleen...
« Reactie #7 Gepost op: 19-08-2021, 19:13:58 »
dan hoort het spel klaar te zijn. maar ik kom wel op 12 dusja, en er moet een iemand inzitten dan nog en dat ben jij die tim en dennis eruit kon werken. en ik ben het niet. en geloof ook niet dat het luchtmaniak is
chipsverslaafde <3

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [AU] Dag 7 - Ik ben alleen...
« Reactie #8 Gepost op: 19-08-2021, 19:42:39 »
Ik geloof ook niet dat het LM is. En ik dacht eigenlijk ook niet dat jij het was, maar je argumenten tegen mij zijn zo ver gezocht dat ik denk dat dit mogelijk een last effort is om LM te overtuigen op mij te gaan, nadat hij voor jou ging.

Dus mark my words dat er geen imposter meer is, maar ik ga bij gebrek aan antwoord van Drenzi op m’n vraag dan toch voor Chip
Nieky grab a life vest!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [AU] Dag 7 - Ik ben alleen...
« Reactie #9 Gepost op: 19-08-2021, 20:33:02 »
Dan gefeliciteerd wolven, en jammer van luchtmaniak dat hij niet meer wat heeft gezegd
chipsverslaafde <3