Auteur Topic: [TAB] Dag 6 - Is er een dokter in het dorp?  (gelezen 722 keer)

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [TAB] Dag 6 - Is er een dokter in het dorp?
« Reactie #20 Gepost op: 2-09-2022, 10:59:43 »
Ik kom er vanavond op terug. Ik zit op mijn tweede dag bij mijn nieuwe baan. Dat heeft even voorrang.

Offline BloodWolf14

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "I can smell your fear from miles away..."
Re: [TAB] Dag 6 - Is er een dokter in het dorp?
« Reactie #21 Gepost op: 2-09-2022, 11:04:30 »
Jeetje wat een kinderachtige reactie. Ben je op je teentjes getrapt wolf?

Als die lynchstemmen feiten zijn zoals je tegen Convans zegt heb jij telkens verkeerd gestemd. Mijn stem op jou is dan geen aanname volgens je eigen woorden.

Ik ben benieuwd naar MitchK en Sanmol. Vinden jullie BloodWolf ook zo verdacht?!
Net zo min als dat mijn stem en verdenkingen dus aannames zijn dan. Fijn dat je het zelf aangeeft ;)

Zeg Niels, zou jij je lot aan mijn rol willen verbinden? Als ik sterf als Burger, mag de rest jou dan ophangen de volgende dag?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [TAB] Dag 6 - Is er een dokter in het dorp?
« Reactie #22 Gepost op: 2-09-2022, 11:09:05 »
Jij gelooft in die vage zienerhint?😂😂 Volgens mij is die zienerhint ook al ergens ontkracht omdat het woordje 'niet' ook in dezelfde zin stond. Sorry, maar ik geloof oprecht niet dat dat een hint is van Kaasje. Wel mooi hoe je alle lynchstemmen verder volledig achterwege laat terwijl dat gewoon puur feiten zijn.

Ik geloof net NIET in de zienerhint.
Ik geloof dat Sanmol dat aankaartte om goodwill te creëren.

Sanmol gaat nooit een andere wolf zo vrijstellen.

Offline BloodWolf14

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "I can smell your fear from miles away..."
Re: [TAB] Dag 6 - Is er een dokter in het dorp?
« Reactie #23 Gepost op: 2-09-2022, 11:11:12 »
Ik geloof net NIET in de zienerhint.
Ik geloof dat Sanmol dat aankaartte om goodwill te creëren.

Sanmol gaat nooit een andere wolf zo vrijstellen.
Als Sanmol wolf zou zijn ben ik het met je eens. Duidelijk :)

Offline NielsE

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TAB] Dag 6 - Is er een dokter in het dorp?
« Reactie #24 Gepost op: 2-09-2022, 11:22:40 »
Net zo min als dat mijn stem en verdenkingen dus aannames zijn dan. Fijn dat je het zelf aangeeft ;)

Zeg Niels, zou jij je lot aan mijn rol willen verbinden? Als ik sterf als Burger, mag de rest jou dan ophangen de volgende dag?

Als jij burger bent en ik verbind mijn lot daaraan dan zijn we als dorp verloren, 2 burgers kwijt.
Geen idee wat je met je eerste zin zegt. Je hele theorie is leuk om te lezen, maar slaat werkelijk waar nergens op. Houd vooral je oogkleppen op, dan zien we welke wolfjes je volgen in je gekke theorie.

Offline BloodWolf14

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "I can smell your fear from miles away..."
Re: [TAB] Dag 6 - Is er een dokter in het dorp?
« Reactie #25 Gepost op: 2-09-2022, 11:25:45 »
Het punt dat ik wilde maken is dat je argument van aannames nergens op slaat. Het hele spel is gebaseerd op aannames als je als goedje speelt. Gelukkig probeer je je eigen stem valide te maken op basis van mijn stemgedrag. En als je dat doet moet je tegelijkertijd ook toegeven dat mijn stem ook valide is omdat die op dezelfde manier tot stand is gekomen. Zo niet ben je gewoon hypocriet bezig, maar dat wil je natuurlijk niet ^^

Maar je wil je lot dus niet verbinden aan mijn rol? Duidelijk. I rest my case.

@Gio @Mitch @Sanmol maak de juiste beslissing pls.

Offline NielsE

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TAB] Dag 6 - Is er een dokter in het dorp?
« Reactie #26 Gepost op: 2-09-2022, 11:41:59 »
Het punt dat ik wilde maken is dat je argument van aannames nergens op slaat. Het hele spel is gebaseerd op aannames als je als goedje speelt. Gelukkig probeer je je eigen stem valide te maken op basis van mijn stemgedrag. En als je dat doet moet je tegelijkertijd ook toegeven dat mijn stem ook valide is omdat die op dezelfde manier tot stand is gekomen. Zo niet ben je gewoon hypocriet bezig, maar dat wil je natuurlijk niet ^^

Maar je wil je lot dus niet verbinden aan mijn rol? Duidelijk. I rest my case.

@Gio @Mitch @Sanmol maak de juiste beslissing pls.

Waarom ga je me hypocriet noemen? Wat een lage manier van spelen, walgelijk.


Je mist duidelijk de boodschap in mijn berichten en leest alleen wat je wilt lezen.

Ook over het verbinden van mijn lot aan jou heb ik een duidelijk antwoord gegeven. Dat je me dan alsnog wilt wegstemmen geeft aan dat je niet op zoek bent naar wolven, maar wederom mensen op een burger probeert te zetten.

Kap eens met je ongegronde insinuaties en mensen aansporen op mij te stemmen. Je zit er compleet naast.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [TAB] Dag 6 - Is er een dokter in het dorp?
« Reactie #27 Gepost op: 2-09-2022, 11:51:27 »
Ik geloof net NIET in de zienerhint.
Ik geloof dat Sanmol dat aankaartte om goodwill te creëren.

God forbid dat ik een keer met een theorie kom. Toen ik de zienerhint aankaarte zei ik dat hij misschien zou kunnen kloppen. Het was maar een suggestie. Je zegt dus eigenlijk dat je het liefst hebt dat ik niks deel of zeg, want het klopt in jouw ogen toch nooit. Overigens volg ik Giorgio in het stemmen, want dat is de enige die ik geloof en vertrouw. Ik verdenk Mitch zwaar en jou verdenk ik nu ook heel erg.

Ik heb ook nog een andere theorie. Je benoemde nu wel dat Cupido zichzelf zou kunnen hebben gekoppeld aan een goedje, maar Cupido kan zichzelf ook gekoppeld hebben aan een wolf :P. Die kans bestaat namelijk, want dan ook wilt Cupido zichzelf niet bekend maken. Je kan het van twee kanten bekijken.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [TAB] Dag 6 - Is er een dokter in het dorp?
« Reactie #28 Gepost op: 2-09-2022, 11:52:44 »
Ja Sanmol dat heb ik toch ook vermeld?

Cupido gaat zichzelf niet bekendmaken als hij zichzelf gekoppeld heeft?

G/S of G/G koppel, beiden dom voor Cupido.

Offline BloodWolf14

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "I can smell your fear from miles away..."
Re: [TAB] Dag 6 - Is er een dokter in het dorp?
« Reactie #29 Gepost op: 2-09-2022, 11:55:20 »
@Niels Ik noem je niet hypocriet. Ik zeg dat je eigen argument alleen valide is in het geval je die van mij niet enkel onder speculaties gooit. Ánders zou je hypocriet zijn. Gewoon puur een manier om jouw argument onderuit te halen.

En het lot verbinden is zeker een duidelijk antwoord ja. Als je daadwerkelijk denkt dat ik wolf bent zou je die gok kunnen nemen, maar aangezien je bang bent om je lot te verbinden is het voor mij enkel duidelijker dat je wolf bent ^^

Ik ben overigens niet degene die hier op m'n teentjes getrapt is ;)

Mocht je nog op Convans willen stemmen vandaag ben ik bereid om daarin met je mee te gaan.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [TAB] Dag 6 - Is er een dokter in het dorp?
« Reactie #30 Gepost op: 2-09-2022, 11:58:17 »
Als BloodWolf op zo’n arrogante manier blijft communiceren, ga ik ook op hem. De kans dat hij wolf is, is 1 op 2. Doe je oogkleppen eens af als je geen wolf bent en kijk ook naar Mitch en Sanmol!

De kans dat Niels wolf is in mijn bevindingen is echt minimaal.

Offline NielsE

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TAB] Dag 6 - Is er een dokter in het dorp?
« Reactie #31 Gepost op: 2-09-2022, 12:05:37 »
@Niels Ik noem je niet hypocriet. Ik zeg dat je eigen argument alleen valide is in het geval je die van mij niet enkel onder speculaties gooit. Ánders zou je hypocriet zijn. Gewoon puur een manier om jouw argument onderuit te halen.

En het lot verbinden is zeker een duidelijk antwoord ja. Als je daadwerkelijk denkt dat ik wolf bent zou je die gok kunnen nemen, maar aangezien je bang bent om je lot te verbinden is het voor mij enkel duidelijker dat je wolf bent ^^

Ik ben overigens niet degene die hier op m'n teentjes getrapt is ;)

Mocht je nog op Convans willen stemmen vandaag ben ik bereid om daarin met je mee te gaan.

Ik ga niet op Convans stemmen omdat jij dat wilt. Je bent alleen maar bezig om mensen een bepaalde richting in te pushen.

Dat je reacties uitlokt door hypocriet te noemen weet je zelf ook. Nu deze reactie doe je het weer. Jouw speculaties zijn onjuist, want je komt daar zelf als meest verdacht uit. Maar ik ben hypocriet omdat ik dat aan heb gehaald?
Ik hoef niet met jou in gesprek verder dus bespaar je de moeite om hierop te reageren. Pas ervoor om me door jou te laten irriteren met je bijzondere spelwijze.

Offline BloodWolf14

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "I can smell your fear from miles away..."
Re: [TAB] Dag 6 - Is er een dokter in het dorp?
« Reactie #32 Gepost op: 2-09-2022, 12:16:05 »
Ik mag toch potverdorie wel mijn verdachten uiten en daarop sturen of niet? Anders kan ik dit spel als goedje net zo goed niet spelen.

Ik was normaal het spel aan het spelen, maar dan wordt er ineens vanalles gezegd wat ik niet zou mogen doen? Speculeren, verdenkingen uiten, pushen naar spelers. Wat mag wel?!? En dan ben ik degene die arrogant speel. Sheesh. Ik zie jullie na de DL wel weer.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [TAB] Dag 6 - Is er een dokter in het dorp?
« Reactie #33 Gepost op: 2-09-2022, 12:24:48 »
Ik mag toch potverdorie wel mijn verdachten uiten en daarop sturen of niet? Anders kan ik dit spel als goedje net zo goed niet spelen.

Ik was normaal het spel aan het spelen, maar dan wordt er ineens vanalles gezegd wat ik niet zou mogen doen? Speculeren, verdenkingen uiten, pushen naar spelers. Wat mag wel?!? En dan ben ik degene die arrogant speel. Sheesh. Ik zie jullie na de DL wel weer.

En wil je meestemmen op Mitch of Sanmol?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [TAB] Dag 6 - Is er een dokter in het dorp?
« Reactie #34 Gepost op: 2-09-2022, 12:34:44 »
En wil je meestemmen op Mitch of Sanmol?

Er staat al een stem op Mitch je mag gewoon ook op hem stemmen. Moet ik er twee van maken? Ik zei toch dat ik doe wat Giorgio doet dat is de enige die ik vertrouw.. MitchK.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [TAB] Dag 6 - Is er een dokter in het dorp?
« Reactie #35 Gepost op: 2-09-2022, 12:41:37 »
Er staat al een stem op Mitch je mag gewoon ook op hem stemmen. Moet ik er twee van maken? Ik zei toch dat ik doe wat Giorgio doet dat is de enige die ik vertrouw.. MitchK.

En wat vind je van Bloodwolf?
Ik ben benieuwd wie je medewolf is.
Wil je Bloodwolf ook voor de bus gooien?

 

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [TAB] Dag 6 - Is er een dokter in het dorp?
« Reactie #36 Gepost op: 2-09-2022, 12:55:47 »
En wat vind je van Bloodwolf?
Ik ben benieuwd wie je medewolf is.
Wil je Bloodwolf ook voor de bus gooien?

Je begint echt spoken te zien ::rofl::. Ik ben geen wolf en Giorgio is dat zeker ook niet. Dat je serieus denkt dat ik een wolf ben gebaseerd op een anagram hint terwijl er geen hints zijn vind ik een zwakke poging om mij verdacht te maken. De vorige stemming had je op Mitch kunnen gaan, maar opeens wou je dat niet en nu wilt je dat weer niet. Dat blijf ik verdacht vinden. Bloodwolf kan niet vrijgepleit worden, dus ja hij zou een wolf kunnen zijn.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [TAB] Dag 6 - Is er een dokter in het dorp?
« Reactie #37 Gepost op: 2-09-2022, 13:17:52 »
Je begint echt spoken te zien ::rofl::. Ik ben geen wolf en Giorgio is dat zeker ook niet. Dat je serieus denkt dat ik een wolf ben gebaseerd op een anagram hint terwijl er geen hints zijn vind ik een zwakke poging om mij verdacht te maken. De vorige stemming had je op Mitch kunnen gaan, maar opeens wou je dat niet en nu wilt je dat weer niet. Dat blijf ik verdacht vinden. Bloodwolf kan niet vrijgepleit worden, dus ja hij zou een wolf kunnen zijn.

Ik zeg toch niet dat die anagramhint iets is? Ik heb het nooit meer aangehaald. Dat was eerder ludiek, maar jij haalt dit nu steeds weer aan.

Voor mij zijn de wolven:

1. Sanmol
2. Mitch / Bloodwolf

Dus ja, het is toch logischer als ik eerst stem op een zekere wolf imo dan een twijfelgeval?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [TAB] Dag 6 - Is er een dokter in het dorp?
« Reactie #38 Gepost op: 2-09-2022, 13:53:36 »
Ik zeg toch niet dat die anagramhint iets is? Ik heb het nooit meer aangehaald. Dat was eerder ludiek, maar jij haalt dit nu steeds weer aan.

Voor mij zijn de wolven:

1. Sanmol
2. Mitch / Bloodwolf

Dus ja, het is toch logischer als ik eerst stem op een zekere wolf imo dan een twijfelgeval?

Je zei die anagram nog letterlijk tijdens de vorige stemming. Als MitchK een wolf is en er gaat nu een burger uit dan winnen de wolven, want MitchK is burgemeester en zijn stem telt twee keer mee. Maar gezien zowel jou als bloodwolf niet op MitchK willen stemmen moet ik tussen NielsE, jou en bloodwolf kiezen wie ik geloof. Giorgio geloof ik sowieso. Ik weet van mijzelf dat ik goed ben én daarom vind ik jouw hele redenatie maar raar. Mijn stem gaat dus op jou Convans.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [TAB] Dag 6 - Is er een dokter in het dorp?
« Reactie #39 Gepost op: 2-09-2022, 13:59:56 »
Je zei die anagram nog letterlijk tijdens de vorige stemming. Als MitchK een wolf is en er gaat nu een burger uit dan winnen de wolven, want MitchK is burgemeester en zijn stem telt twee keer mee. Maar gezien zowel jou als bloodwolf niet op MitchK willen stemmen moet ik tussen NielsE, jou en bloodwolf kiezen wie ik geloof. Giorgio geloof ik sowieso. Ik weet van mijzelf dat ik goed ben én daarom vind ik jouw hele redenatie maar raar. Mijn stem gaat dus op jou Convans.

Ja de vorige stemming was ook de eerste keer dat ik het kon zeggen en daarmee ook de enige keer  ::rofl::