Auteur Topic: [TAB] Weerwolventopic & koppeltjestopic  (gelezen 194 keer)

Online TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
[TAB] Weerwolventopic & koppeltjestopic
« Gepost op: 18-09-2022, 20:27:53 »
Hierbij nog de chats

Weerwolven dag 0

Ik wilt die NielsE wel vermoorden. Vind hem gewoon niet leuk én ik wilt revenge nemen op hem >:(.

Dat is wel een beetje een stomme reden  ::rofl::. Ik vind het lastig, wil van iedereen nog wel meer zien eigenlijk.

Belg werd al als verdachte genoemd, die houden we dus. Verder gewoon leuk om wat actieve mensen te houden gezien het aantal berichten in het topic.

Ik wilt Convans ook wel vermoorden hoor. Die stemde op Mitch voordat Mitch iets zei. Like amehoelahoop. Dan vraag je om opgegeten te worden. Ik heb wel trek en ik ben een petty meid dus ja.

Convans zou ik er in laten tbh. Die wordt altijd verdacht. En dat hij meteen zo snel stemde laat mij eerder denken dat hij niet zo’n belangrijke rol heeft. Als je die in de gaten houdt dan weet je vaak wel hoe het zit.

Ik zou ook liever de wat minder actieve spelers eruit werken. Die op de achtergrond blijven, want dat maakt het spel gewoon zoveel leuker. Zeker met zo weinig spelers.

Zou ik nog niet vermoorden:
- Convans: Kan snel naar mij gewezen worden. Hij koos mij als BM vanwege Discord waar ik 1 dag BM was. Ik denk dat hij snel verdacht gaat worden en geen speciale rol heeft.
- Mrchipie: Zou ik niet vermoorden, omdat die altijd wel verdacht wordt. Maar ik heb geen idee over zijn rol.

Misschien vermoorden:
- NielsE: Altijd lastig te pijlen. Prima speler. Zou mij ook snel controleren maar dat zullen de meesten doen nu ik BM ben.
- Miek1999: Daar kan D*N meer over zeggen.
- PieterBasje: Ook een speler die altijd verdacht wordt, maar zou wel snel bij mij of D*N uitkomen denk ik. Echter ook bij Frenkie of andere spelers. Misschien ook wel interessant voor lunch.
- Belg: Andere spelers zijn interessanter om te vermoorden.

Vermoorden:
- Whatthefrank: Ik vind hem wat stil voor zijn doen. Zou hij een goede rol hebben? Wel iemand die snel een speler als D*N of mij zou controleren.
- Kaaasje: Sterke speler.
- Giorgio: Volgens mij vrij inactief.
- Robbie: Sterke speler.
- BloodWolf14: Sterke speler.

Ik stel Giorgio, Whatthefrank of BloodWolf14 voor nu voor!

We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [TAB] Weerwolventopic & koppeltjestopic
« Reactie #1 Gepost op: 18-09-2022, 20:30:20 »
Weerwolven nacht 1

Ik stem op Frank dan. Was hij niet de winnaar van Zapp? Dan zappen we hem nu weg.

Ik denk dat ik inderdaad ook voor Frank zou gaan. Zappen we hem toch weg? ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

D*N, mee eens?

Goed overzicht! Ik zou dan voor Frank gaan, beste onderbouwing dat hij wel sneller naar ons zou neigen en zou kunnen aanvallen/doorhebben. Is waarschijnlijk de grootste bedreiging op dit moment.

Wij lunchen mijn grote vriend Whatthefrank. Sorry als je dit leest

Overigens lijkt het mij relatief logisch dat de ziener mij vannacht bekeek. Dus als iemand mij tegenspreekt of iemand mij verdacht(er) probeert te maken, dan denk ik dat we diegene goed in de gaten moeten houden.

Dikgedrukt was definitief toch?

We vermoorden Frank Zappelinos Vaarwel.

Whatthefrank moet dood
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [TAB] Weerwolventopic & koppeltjestopic
« Reactie #2 Gepost op: 18-09-2022, 20:32:32 »
Weerwolven nacht 2

Echt, hoe onverdacht zijn wij op dit moment  ::rofl:: ::rofl::.

Ik zou nu de optie wel willen opgooien om Pieterbasje te doden. Het lijkt onlogisch omdat hij verdachte is binnen de groep. Maar hij leek door te schemeren dat hij een "nuttige rol" heeft voor later. Wanneer hij de meeste stemmen heeft zal hij wel een rolclaim doen dus we kunnen misschien hem beter nu eruit halen ::vergroot::

Ja eens. Ik vond Robbie met zijn opmerking richting BM eruit ook nog wel verdacht. Maar PieterBasje klinkt goed!

Wel grappig dat ze allemaal redenen zochten om Frank zijn dood terwijl ik het was die hem noemde ::rofl::. Ik had op Convans gestemd, omdat dat potentieel weer een gelijk aantal stemmen kon worden. Verwarring zaaien. Ben alleen bang als PB gaat dat ze denken dat ik een vies spelletje speel met mijn Convans stem. Ik ben er nog niet helemaal uit. Waar zei PB dat hij een nuttige rol had? Ik zat te zonnen, dus dat was mij even ontgaan.

Laatste pagina: "Dan ga ik ook voor Kaaasje. Simpelweg mezelf redden, ik weet dat ik later nog goed van pas kan komen."

Zie hem straks burger zijn én dit was gewoon zijn manier van zeggen dat hij slim is  ::rofl::.

Nou ja ik zou of PieterBasje of een minder verdachte speler eruit gooien. Convans en BloodWolf14 zijn wel mensen die snel verdacht worden.

Belg en Giorgio zijn bijv meer onder de radar heb ik het idee. Chip heeft nog niet veel laten zien maar die hou ik er ook graag nog wel even in want die kan ineens heel verdacht worden

Chip zat aan een buffet vanavond, daarom was hij er niet. Hopelijk heeft de kaas lekker gesmaakt.

Haha ja maar sowieso dit spel. Hij doet het oprecht goed. Maar hij kan ineens heel verdacht worden. En een leuke speler.

Ik nomineer dus spelers als PieterBasje, Belg, Giorgio of misschien zelfs Robbie?

Meerderheid voor PieterBasje dus?

Mij maakt het vrij weinig uit wie het is, maar er is nog een heks die iemand levend kan houden. Onze prioriteit is nu die eruit te krijgen.

Dat moet dan maar hé ::rofl::.

Moet het dik gedrukt? Pieterbasje. Ik ga niet met wolven vechten.

We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [TAB] Weerwolventopic & koppeltjestopic
« Reactie #3 Gepost op: 18-09-2022, 20:34:40 »
Weerwolven nacht 3

Sorry Dennis, voor de wolven leek me dit beter. Als PB het niet bleek te zijn zouden wij allebei verdachter worden. BloodWolf stuurt erg op de Kaaasje stemmers waardoor PB later nog aan de beurt komt.

Wie we vannacht moeten stemmen zou ik dus een anonieme speler kiezen zoals Giorgio, Belg of Chipie die overal tussendoor glipt

Je denkt zeker dat ik achterlijk ben? ::rofl:: We vermoorden MitchK.

Huh? Hoezo dit nu weer?

Wil jij zeggen dat PB handig was als Dennis al verdacht is?

Je grootste fout gaat zijn mij in het spel houden in plaats van D*N. Ik weet dat je a. een koppel bent (én dit vermoeden heb ik al sinds de burgemeester coupe) en b. dat het waarschijnlijk met PB, Chip of Belg is. Je mag hopen dat jouw partner de heks is, want de volgende dag ga ik je hele spel op tafel gooien. Als jullie mij eruit stemmen roep ik gewoon dat je een wolf bent. Play stupid games win stupid prizes ::ok::.

Ten eerste ben ik geen koppel. Ik denk na over de lange termijn en ik denk dat we ons veel beter uit de wind houden als we nu PB erin laten. Als ik op PB was gegaan waren Dennis én ik verdacht. Maar je mag alles op tafel gooien. Ik hoef jou er niet uit te hebben. En ik heb geen BM coupe gepleegd want mensen stemden op mij en daarna ben ik daarin meegegaan. Ik heb alleen jou wat verdacht gemaakt zodat mensen ons niet als 1 team zagen. Andersom mocht dat ook gewoon.

Maar prima. Ik stem Chip, dus dan hebben we geen meerderheid en gaat er niemand uit deze nacht

::rofl:: ::rofl::

Succes zo ga je niet winnen ::ok::. Ik heb zelf ook wel door dat je een enorm self interested spel speelt. Je dekt jezelf in, maar blijkbaar tellen mijn gevoelens niet mee. Ik wou zo graag burgemeester worden en die kans heb je van mij afgepakt. Als je niet wilt dat ik je informatie op tafel gooi moet je mij maar de burgemeester maken. Denk er maar over na.

Je moet het spel, met alle respect, niet op basis van gevoelens spelen. Dat doe ik dan ook niet: ik dacht dat het handig was als we met twee wolven voor BM zouden gaan. Zeker nadat ik al twee stemmen had voordat ik mezelf nomineerde. Je mag die info best op tafel gooien. Ik ben geen koppel en je verliest dan een wolf. Dan sta je er alleen voor. Ik zal jou niet voor de bus gooien want dan verlies ik dus wel inderdaad

Dan moeten we een compromis vinden. Jij gooit mij niet onder de bus en dan gooi ik jou ook niet onder de bus. Als je het wel probeert ga ik jou ook onder de bus gooien.

Ik gooi jou niet onder de bus, want ik wil winnen. We moeten de Kaaasje stemmers er nu langzaam uitwerken. Robbie wil dat heel graag. PB blijft verdacht denk ik. Al is het wel zo dat hij niet beschermd is vannacht en heb ik het idee dat hij zichzelf heeft beschermd

Tja, als je een koppel bent met PB kan je dat natuurlijk gewoon vertellen én beschermde hij zichzelf de vorige nacht ::hypocriet::. De enigen die online waren tussen onze beslissing en dag 2 waren PB, Belg en Mr.Chipie. Als PB niet de heks/genezer is weet die andere persoon dus dat PB goed is. Ze hebben ook allemaal D*N gestemd, dus daar is weinig informatie uit te halen.

We kunnen deze nacht PB vermoorden. Dus prima voor mij hoor. Ik ben geen koppel, dus daar ga je echt de mist in

We vermoorden Belg. Die kwam voor mij én dus moet hij weg.

Ik stem dan wel mee op Belg

We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [TAB] Weerwolventopic & koppeltjestopic
« Reactie #4 Gepost op: 18-09-2022, 20:38:01 »
Weerwolven nacht 4

Kantje boord vriendin :-X. Heeft mijn tactiek om op Miek1999 te stemmen toch nog gelukt. Die is altijd zo makkelijk te manipuleren als ze gestrest is. Natuurlijk ging ze op PB als die ook het meeste heeft. Dat PB de heks was dat hadden ze toch wel moeten weten die hint het hele spel er al naar, maar tja zij wouden niet luisteren naar mijn theorieën. Jammer hé.

Ja maar echt… Wat willen we doen? Miek is inderdaad van her stressen. Die zit samen met Chip straks misschien nog wel op mij.

De rest daarentegen niet. Robbie had het erover dat hij zichzelf niet kon beschermen, maar heel eerlijk geloof ik dat eigenlijk niet. En denk ik dat hij zichzelf gaat beschermen

Ik weet niet wat Robbie gaat doen. Die kan allemaal fratsen uit halen. To be honest I don't give a fuck wat hij gaat doen. Zijn reads zijn heel erg off. Hij zit niet op mij en hij kan er nog altijd uit gaan. De heks heeft haar drankje om iemand te doden niet meer én dat was mijn grootste zorg al vond PB ons niet verdacht. We moeten slim gaan nadenken wie te vermoorden. Een groot deel van de mensen zit al op jou Mitchk! Op mij zitten minder mensen.

Ik hou van beide mannen, maar de beste keuze lijkt mij mrchipie of giorgio (D*N stemmers). Jij zit ook op hun radars. Mrchipie verdenkt mij niet. Wie denken we dat het koppeltje is? Convans en Miek1999?

We vermoorden Mrchipie ???. Robbie gaat vast zichzelf beschermen, want ik zie geen ander motief om het openlijk te zeggen dat hij de heks nodig heeft. Als ze zeggen ja mrchipie ging dood, want hij wou op Mitch dan kun je zeggen dat de wolven hem vast hebben gekozen om de aandacht op jou te zetten. Of heb je liever Giorgio?

Ik zou dan gaan voor Chipie. Als die eenmaal iets in zijn hoofd heeft dan komt het er moeilijk uit. Giorgio valt misschien nog te sturen. Ik speel graag met Mrchipie maar helaas moet hij eruit.

Zou het koppel elkaar juist wel iets verdacht maken of verdenken? Of juist niet?

Het koppel gaat elkaar altijd beschermen.

Ik hoor Miek idd weinig over Convans. Zou kunnen, maar Miek zou ik er nog even inhouden want die wordt langzaam wel verdachter. Als zij eruit gaat net als PB nu hoeven we daar niks aan te doen. Anders een van die twee lunchen in een van de komende nachten

Ik denk dat Miek1999 samen met jou één van de hoofdverdachten is. Robbie vermoorden we de nacht hierna.

Citaat van: MitchK

 link=action=profile;u=28653 date=1661861625
Ja eens! Laten we eerst kijken hoe het allemaal loopt. Mocht het ineens heel hard op mij gaan moet je gewoon meegaan, maar denk dat het wel goed moet komen
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [TAB] Weerwolventopic & koppeltjestopic
« Reactie #5 Gepost op: 18-09-2022, 20:39:29 »
Weerwolven nacht 5

Ugh. Ik had al het gevoel dat ze geen koppel meer waren toen Convans niet op jou ging. Ben jij een koppel met Convans? Ik snapte oprecht niet waarom hij op mij ging. Dat was zo raar. Met een verzonnen hint die al helemaal nergens op sloeg. Die emotie van gisteren was trouwens niet gespeeld. Ik voelde mij ook echt genaaid door de anderen. Daarom zat ik de eerste paar dagen er ook niet lekker in. We moeten nu echt dat koppeltje spotten zodat we nog met maar 5 mensen over zijn. Als we dan nog iemand eruit weten te knikkeren zijn we er. Maar dat is mits jij geen koppel bent :P en het koppel nu ook echt gaat. Op basis van stemmen en gedrag zouden we toch wel een conclusie moeten kunnen trekken.

Oh god na het lezen van de beschrijvingen viel mij iets op. Cupido kan al uit het spel liggen. Die word namelijk na de eerste nacht burger en als die gedood word zal die ongetwijfeld ook zo genoemd worden. Misschien een idee om als bluf Cupido te claimen als het echt niet meer kan lol.

@ Tim als Cupido eruit ligt word dan benoemd dat diegene Cupido is of staat er burger? Of mag ik dat niet vragen ::rofl::.

We vermoorden Convans (voor nu).

Bloodwolf was target voor iedereen dag 1, dus die is geen koppeltje denk ik.
Giorgio (burger) wou informatie over koppeltje. Lijkt mij ook niet in een koppeltje te zitten.

Blijven NielsE, Convans en Robbieazerty over. Robbieazerty wou jou eruit hebben - maar ook mij én Convans wou dat ook. Dus als er een burger koppeltje in zou moeten zitten is het Convans + Robbieazerty? Alleen sprak Convans Robbie wel eens tegen. Robbieazery en Convans zijn sowieso meer online geweest in de nachten dan NielsE.



Sorry, ik had eerste dag op nieuwe werk. Willen we Convans of voor de zekerheid Robbie? Want als zij een koppel zijn hebben we meer aan Robbie. Die is beschermer. En die kan wel Convans of Niels koppel zijn.
Robbie zit daarnaast op mij en wordt totaal niet verdacht vanwege zijn claim

Nee, want Robbie is sneller geneigd zichzelf te beschermen.. Convans is een onvoorspelbare exit. Als Robbie zichzelf beschermd heeft en niemand gaat zijn we sowieso de sjaak.

Of wilt je perse Robbie. Als Robbie niet dood gaat en blijft ben ik bang dat ik op jou moet stemmen om ons spel te redden.

Fijn. Ik moet wel mee op Robbieazerty, want ik heb geen andere keus.

We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [TAB] Weerwolventopic & koppeltjestopic
« Reactie #6 Gepost op: 18-09-2022, 20:40:03 »
Weerwolven nacht 6

Ik vermoord Giorgio. En wil dikke complimenten geven aan Sanmol. Wat zat je me op de huid en ondanks dat je even twijfelde zat je natuurlijk goed!  ::bravo::

We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [TAB] Weerwolventopic & koppeltjestopic
« Reactie #7 Gepost op: 18-09-2022, 20:42:11 »
Koppeltje nacht 0

Surprise Mitch  ::rofl::

NIET ALWEER EEN KOPPEL ::ohno::

::bravo::

Ik ben cupido  ::rofl::
Jij?

Wat denk je?

Ik zit toch standaard in een g/s koppel.... ::rofl::

Neeee  ::rofl::

Ik ben een wolf deze keer. Dus na Brent en Rob als wolf, ben ik het nu en ben jij de goederik ::rofl::

Ik stel voor dat we het deze keer niet aanvallend gaan spelen  ::rofl::

Leek me nou net leuk hahaha. Wil je weten wie de wolven zijn?

Mss is het niet slecht om daarmee nog 2 dagen te wachten. Dan kan ik gewoon het spel even spelen en valt het bv niet op bij de andere wolven dat eventueel voorkennis heb.

Helemaal prima. Ik ben gewoon ZOOOOOO verliefd op jou dat ik ALLES wil delen ::love:: ::rofl::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [TAB] Weerwolventopic & koppeltjestopic
« Reactie #8 Gepost op: 18-09-2022, 20:44:01 »
Koppeltje nacht 1

WE ZIJN BIJ ELKAAR

::rofl::

Er is voorlopig nog weinig te zeggen.
Dus spreken we af dat we niet heel erg aanvallend gaan doen?

Beetje observeren en goed meewerken, maar low profile

Ja, dat was wel mijn plan. Ik hoop de ziener er snel uit te kunnen sturen. Want de kans is wel dat die mij gaat bekijken.

De wolven willen jou er misschien uitwerken.

Probleem opgelost denk ik ::rofl::

Zijn we al dood?  ::rofl::

Nee, zover ik weet niet. Of ze moeten ineens veranderen zonder dat ik het weet ::rofl::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [TAB] Weerwolventopic & koppeltjestopic
« Reactie #9 Gepost op: 18-09-2022, 20:45:50 »
Koppeltje nacht 2

Oke, nu de ziener weg is, wil ik de wolven wel weten

Dit is echt top! Want ik was wel bang als BM om gezien te worden. De wolven zijn D*N en Sanmol

En waarom wil Sanmol mij er zo graag uit?  :P

Ik hoop dat je vannacht op iemand anders kan sturen dan!

Dennis zou het ook niet erg vinden om me te lunchen vrees ik

Ik ga niet te hard roepen maar ik denk dat het wel goed moet komen. PieterBasje gaf aan dat hij nog eens belangrijk kan zijn, dus dat triggerde Dennis. Ik gaf aan het liefst minder verdachte spelers te lunchen als Belg, Giorgio of een sterke speler als Robbie dus moet lukken

1 wolfje minder zou op termijn ook niet slecht zijn. Maar daar moet ik dan een kans voor zien om dat te kunnen regelen in een lynch.

Liever Sanmol eruit dan denk ik, want die stuurt meer op jou

Nee nog niks maar daarom probeer ik jou niet teveel te verdedigen. Sanmol verdedigde Chip dus dat kan ook natuurlijk gebruikt worden

We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [TAB] Weerwolventopic & koppeltjestopic
« Reactie #10 Gepost op: 18-09-2022, 20:47:22 »
Koppeltje nacht 3

Nou zijn we weer… Sanmol wordt nog lastig, maar we hebben elkaar nodig. Dus we moeten samenwerken met Sanmol

Ik vond steeds verdachter. Misschien moeten we toch rol claimen als het later nodig is? Ik als Cupido als het teveel mijn kant op gaat. En dat jij burger bent eventueel

Wie vermoorden jullie vannacht, Robbie?

Volgens mij zijn de anderen vooral nog burgers. Dus hoe minder we moeten claimen, hoe beter!

Sanmol denkt aan Chip of Giorgio omdat die mij verdenken. Robbie kan zichzelf nog beschermen en daar gokken we op. Sanmol denkt dat jij en Miek het koppeltje kunnen zijn

Ik probeer morgen Sanmol eens wat verdacht te maken.

Salomonsoordeel is een anagram voor: O lees: Door Sanmol  ::rofl::

Niet zo sterk, maar tis wel iets die ik al lachend eens kan aanhalen. Zeker omdat onder de titel : Salomonsoordeel een foto van een wolf staat.

En hebben we nog aanwijzingen naar Sanmol? Jij kan die uiteraard niet geven, maar ik kan wel iets proberen.

Ik denk dat Sanmol verdacht maken geen slecht idee is. We gaan Mrchipie waarschijnlijk lunchen, want als die eenmaal mij verdenkt dan komen we er niet meer van af

We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [TAB] Weerwolventopic & koppeltjestopic
« Reactie #11 Gepost op: 18-09-2022, 20:48:55 »
Koppeltje nacht 4

Sanmol wil me nu vermoorden zeker?
Volgende ronde moet Sanmol eruit of we hebben problemen

Ja… hij zei jouw naam. Ik heb er Robbie van gemaakt. Kijken of hij meegaat. Want Tim wil een meerderheid.

Val jij Sanmol aan? Anders gaat hij mij outen als ik het doe. Dat heeft hij al gezegd.

Sanmol wil jou lunchen. Moet ik toegeven of wat is handig? Of gewoon gelijkspel lokken en niks meer zeggen? Geen lunch

Koppeltje nacht 5
We hebben gewonnen! Ik stem Giorgio eruit en wij morgen op Bloodwolf. Niels mag blijven omdat hij ons zo hielp ::rofl::

::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela