Auteur Topic: [LEG-1] Dag 4 - De tijd dringt...  (gelezen 1039 keer)

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [LEG-1] Dag 4 - De tijd dringt...
« Reactie #20 Gepost op: 21-09-2022, 13:49:52 »
Dit is de rede waarom ik Sanmol altijd lastig vindt in spellen, hen neemt alles zo serieus en trekt anderen mee in hun tirades.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [LEG-1] Dag 4 - De tijd dringt...
« Reactie #21 Gepost op: 21-09-2022, 14:53:22 »
De combinaties die belg noemt zijn helemaal niet de enige mogelijke/logische, want we weten allemaal dat wolven helemaal niet per se ‘logisch’ stemmen. En al helemaal niet in een ronde waarbij alle speciale rollen er al uit zijn.

Klopt, maar er is zo weinig informatie dit potje, dat het opzich wel goed is om zo te denken.
Ondertussen is 4/9 wolf. Dus je krijgt enige logica in mensen die wel samen wolf kunnen zijn of niet.

Ik zou nu het liefst op Drenziboy stemmen.
Hij is al sinds dag 2 mijn hoofdverdachte en komt iedere keer op een bepaalde manier toch de dag door zonder de meeste stemmen te krijgen. Daarnaast was MitchK heel erg duidelijk over zijn gevoel dat Drenziboy een wolf moet zijn.

Als je kijkt naar wat Drenziboy heeft gestemd op dag 2 en 3 (Sanmol en MitchK), zie je hetzelfde stempatroon bij Belg en Frank. Dus als Drenziboy wolf is, grote kans dat er minstens een wolf tussen Belg en Frank zit.
In dat geval zou ik zeggen dat Daisy en Sanmol goed zijn. Dus zou ik ook zeggen dat er 1 of 2 wolven zitten tussen Miek, D*N en Gerrit.

Maarja dit is helemaal op basis van mijn gevoel voor Drenziboy. Maar zoveel informatie ligt er verder ook niet op tafel. Maar ik weet niet of mensen mij hier op willen volgen?

Sowieso moet er een wolf uit.
We moeten ook oppassen dat het geen gelijkspel gaat worden. Daar help ik niet echt lekker aan mee zo. Dus opzich zie ik een stem op Miek of Belg ook wel voor me. Maar dat wacht ik even af na deze post.
Eindelijk...

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG-1] Dag 4 - De tijd dringt...
« Reactie #22 Gepost op: 21-09-2022, 15:02:52 »
Volgens mij gaan we nu qua argumentatie aan het spel voorbij. ::) ::niet-ok::

Als ik echt zou denken dat Sanmol burger is zou ik niet op hen stemmen, dus mijn stem komt wel degelijk voort uit spelgerelateerde overtuiging.

Weet je wat het is, ik krijg door deze reactie het gevoel dat ik nu de bad guy ben en degene ben die het persoonlijk maakt, maar ik quote even een reactie van Sanmol van een paar dagen geleden.

Goh wat een verassing mevrouw de pompadoer gaat weer eens mee op de verkeerde richting. Wees dan gewoon eerlijk en zeg dat je een laffe speler bent. Als ik er uit lig en je hoort dat ik een burger ben wilt ik geen excuses horen, want die hoeven niet meer te komen. Je weet hoe ik mij voelde de vorige ronde en dan doe je dit. En dan ook nog die neppe act houden van dat je niet wist hoe hoog het zat. Voor mij is het dan ook wel klaar met jou.

Ik vond dit oprecht een heftige reactie van Sanmol en ik ben er echt even door van slag geweest. Maar ben er bewust niet op ingegaan want ik wil het graag respectvol en spelgerelateerd houden (en Daisy je kent me dus ik denk dat je wel weet dat ik niet een ruziezoekend type ben), en ik denk ook niet dat een reactie van mij hierop iets had goedgemaakt voor Sanmol. Dus ja, ik zit inderdaad ook met opgekropte emoties. Maar Sanmol plaatst vaker dit soort reacties naar verschillende mensen en ik heb daar gewoon ook even genoeg van. Dus ja, ik vind het momenteel even lastig om heel aardig te doen tegen Sanmol.
I will follow my inner gold

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG-1] Dag 4 - De tijd dringt...
« Reactie #23 Gepost op: 21-09-2022, 15:13:49 »
@miek mijn bericht sloeg niet op jou maar op het bericht wat recht boven mij stond dus excuses als dat niet zo overkwam

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG-1] Dag 4 - De tijd dringt...
« Reactie #24 Gepost op: 21-09-2022, 15:20:51 »
@miek mijn bericht sloeg niet op jou maar op het bericht wat recht boven mij stond dus excuses als dat niet zo overkwam

Oh okee, ja dat dacht ik inderdaad maar dankje voor je opheldering ::hug::
I will follow my inner gold

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [LEG-1] Dag 4 - De tijd dringt...
« Reactie #25 Gepost op: 21-09-2022, 15:39:40 »
Ik wilt deze familie reünie niet onderbreken, maar de heksen comment was overigens gewoon als grapje bedoelt. Ik weet dat het soms serieus overkomt, maar meiden de helft van de tijd ben ik gewoon een typetje. Blond, stout, af en toe wat dom en truttig. Ik weet dat ik een enorme goede acteur ben (zie widmo en survivor), maar ik dacht dat het nu toch wel bekend was dat ik niet altijd serieus ben. Als je privé gesprekken met mij hebt zie je dat ook duidelijk. Al was ik wel echt pissig over die burgemeester stemming. Misschien ben ik daarom ook nog wat teleurgesteld in Miek, want zij is de reden waarom ik geen burgemeester was geworden toen.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG-1] Dag 4 - De tijd dringt...
« Reactie #26 Gepost op: 21-09-2022, 15:56:07 »
Dat weet ik Sanmol, maar dat is gewoon niet altijd duidelijk in online communicatie. De heksencomment heb ik ook geen last van, het gaat om die andere van eerder deze week.
Ik heb nooit privégesprekken met jou dus dan is het voor mij helemaal niet duidelijk wanneer je serieus bent en wanneer niet. Ik daarentegen voer nooit een act op, dus dan vind ik het wel heel vervelend als je zegt dat ik een 'neppe act' opvoer waarmee je impliceert dat ik het niet meende toen ik mijn excuses aanbood voor het burgemeestergedoe.


I will follow my inner gold

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [LEG-1] Dag 4 - De tijd dringt...
« Reactie #27 Gepost op: 21-09-2022, 17:51:00 »
FYI ik ben vanavond na 20:15 thuis, dus de uitslag komt iets later.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [LEG-1] Dag 4 - De tijd dringt...
« Reactie #28 Gepost op: 21-09-2022, 17:56:24 »
Ik wilt niet een situatie krijgen waar straks de wolven last minute van stem gaan wisselen. Burgers: zoals Giorgio zegt moeten we op 1 iemand gaan stemmen. Frank en D*N kunnen jullie in het volgende uur gaan stemmen, want last minute stemmen is vrij wolfs in mijn ogen. Tijd om je kleur te laten zien.

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [LEG-1] Dag 4 - De tijd dringt...
« Reactie #29 Gepost op: 21-09-2022, 18:00:15 »
Ik ga alvast maar wisselen en kijken wat er dan gaat gebeuren. Belg
Eindelijk...

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [LEG-1] Dag 4 - De tijd dringt...
« Reactie #30 Gepost op: 21-09-2022, 18:01:20 »
Maar natuurlijk kan ik binnen een opgegeven tijdframe van de almachtige Sanmol reageren en een stem plaatsen, geen enkel probleem!



Sanmol
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [LEG-1] Dag 4 - De tijd dringt...
« Reactie #31 Gepost op: 21-09-2022, 18:05:01 »
Maar natuurlijk kan ik binnen een opgegeven tijdframe van de almachtige Sanmol reageren en een stem plaatsen, geen enkel probleem!



Sanmol

D*N is dus ook een wolf. Gaat Frank ook nog op mij stemmen? ::rofl::

Offline belg

  • Forumlid
Re: [LEG-1] Dag 4 - De tijd dringt...
« Reactie #32 Gepost op: 21-09-2022, 18:20:04 »
Ik wissel naar sanmol

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [LEG-1] Dag 4 - De tijd dringt...
« Reactie #33 Gepost op: 21-09-2022, 18:20:50 »
Okay dan is het Belg en geen Frank ::rofl::. Ik wissel naar Belg.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [LEG-1] Dag 4 - De tijd dringt...
« Reactie #34 Gepost op: 21-09-2022, 18:23:10 »
Het is wel heel poëtisch dat de burgers voor de derde keer op rij verliezen door op mij te stemmen. Main character syndrome :P.

Offline belg

  • Forumlid
Re: [LEG-1] Dag 4 - De tijd dringt...
« Reactie #35 Gepost op: 21-09-2022, 18:53:34 »
Ik wisselde omdat stemmen op Miek geen zin heeft als niet alle burgers meegaan. Tuurlijk zou jij ook nog wisselen, maar ach.

Bij een gelijkspel is het sowieso gedaan. Welke burger verandert?
« Laatst bewerkt op: 21-09-2022, 19:10:07 door belg »

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [LEG-1] Dag 4 - De tijd dringt...
« Reactie #36 Gepost op: 21-09-2022, 19:38:53 »
Als we willen switchen naar Miek moet Daisy online komen én dat gaat ze denk ik niet meer komen helaas.

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [LEG-1] Dag 4 - De tijd dringt...
« Reactie #37 Gepost op: 21-09-2022, 19:40:25 »
Gezien ik mij niet laat commanderen door ''One band show'' Sanmol, ga ik lekker toch wel in het laatste uur stemmen ;D

Hieronder ga ik even iedereen af, om na te gaan hoe ik over iedereen denk. Daaronder zal dan ook mijn stem volgen

Zijn nog over:
- WhattheFrank
Ik ben geen wolf!  ::zwaai::

- Miek1999
Werd eerder al in een ademteug met mij genoemd, omdat de wolven verspreid zouden zitten over de huizen en PieterBasje bij ons al vrij snel gesneuveld was. Het is interpretabel, maar volgensmij stemt Miek op Sanmol vanuit een persoonlijk oogpunt, want als ik de redenatie lees weet ik niet helemaal of ik me erin kan vinden. Staat op mijn lijstje

- Daisy
Heb ik niet veel bijzonders over te zeggen, heb ik geen gekke dingen zien doen. Komt kandidaats over. Hillo stemde ook op Daisy, terwijl hij weet wie de wolven zijn. Kan reversed psychology zijn, maar ik zie het als een minpuntje voor Daisy als mogelijke wolf  ::ok::

- Giorgio
Heeft op Bloodwolf en Mitch gestemd terwijl zij beide goedjes waren, vind ik wel iemand die er tussendoor glipt. Heeft echter wel een redenatie die ik kan volgen, ookal noemt hij mijn naam wel. Mogelijk wolf, maar laat ik voor nu even rusten

- D*N
Vind ik een stuk stiller en minder aanwezig dan normaal. Niet des Dennis. Alleen al daarom reden om hem in de gaten te houden. Omdat hij wat rustiger is heb ik inhoudelijk ook niet veel te zeggen over de dingen die hij post, kan zomaar wolf zijn

- GerritDeBloempot
Ik acht de kans toch wel redelijk dat of hij, of Sanmol wolf is. Gezien ik Sanmol de afgelopen tijd minder ben gaan verdenken (waarover later meer), wordt mijn aandacht voor Gerrit toch wel steeds groter. Is iemand die makkelijk mee kan praten in een groep, echter zou het ook kunnen dat de verdenking van Sanmol en Gerrit op elkaar een typische kandidaat - kandidaat verdenking is, deze kans acht ik echter minder groot

- DRenziboy
Giorgio benoemde het terecht al eerder, maar glipt er een beetje tussendoor. Maakt wel elke keer mooie overzichtjes, waarvoor dank  ;D Dit kan een manier zijn om je in te dekken als wolf, DRenziboy schommelt er een beetje tussenin bij mij. De ene keer verdenk ik hem, de andere keer juist weer niet, daarom zou ik liever op iemand stemmen die ik duidelijker verdenk. Dit geldt ook een beetje voor de volgende persoon

- Belg
Is iemand die met duidelijke onderbouwde verhalen komt, en of die nou goed of fout zijn, ik waardeer het altijd als mensen in een spel gewoon met ideeen op de proppen komen. Ja, zijn theorie op Mitch bleek foutief te zijn, maar dit hoeft niet automatisch te betekenen dat Belg wolf is. Is wel slim genoeg om ons allemaal alsnog om de tuin te leiden, maar voor nu neig ik er ook naar om Belg minder aandacht te geven dan bepaalde anderen

- Sanmol
Vind ik dit spel enorm irritant. Dat ga ik niet onder stoelen of banken steken. Echter, daar waar ik Sanmol eerder nog verdacht, komt hen op mij steeds kandidaatser over. Het noemen van veel namen kan als verdacht bestempeld worden, maar ik herken hier iets in wat ik zelf ook nog wel eens wil doen, vanalles op tafel gooien en gewoon kijken hoe mensen reageren. Ik verwacht niet dat Sanmol een wolf is

Ik heb dus een paar mensen waar mijn aandacht naartoe trekt, omdat ik echter niet een totale useless stem wil hebben, stem ik voor nu op Miek

Dit was mijn spreekbeurt. Zijn er nog vragen?  ;D
Er is geen Mol meer...

Offline belg

  • Forumlid
Re: [LEG-1] Dag 4 - De tijd dringt...
« Reactie #38 Gepost op: 21-09-2022, 19:45:36 »
Nu is nog steeds gelijk spel.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [LEG-1] Dag 4 - De tijd dringt...
« Reactie #39 Gepost op: 21-09-2022, 19:49:03 »
Ik switch naar Miek.