Auteur Topic: [MY]Dag 3 - IJskoud  (gelezen 517 keer)

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [MY]Dag 3 - IJskoud
« Reactie #20 Gepost op: 5-10-2022, 17:10:01 »
Ik stem voorlopig wederom op Zitnie. Al vind ik de niet stemmers ook verdacht...

Misschien vormt er nu ook een stimulans voor Kaaasje en Zitnie om wat meer te vertellen over wat ze in de kamer hebben gevonden?
Eindelijk...

Offline Syd

  • Winnaar Mol Online 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MY]Dag 3 - IJskoud
« Reactie #21 Gepost op: 5-10-2022, 17:15:25 »
Nou ja ik heb iets gevonden in de kamer, waar ik jullie wel mee kan helpen. Wat het precies is ga ik niet zeggen. Ik denk dat ik door deze uitspraak sowieso al een target ben voor de wolven… wat heb ik heb gevonden is in ieder geval wel positief voor een van jullie.

Maar goed. Ik vind de stem van Kaaasje best random, er is namelijk geen uitleg over gegeven waarom die stem.

Ik vertrouw op het moment Belg en Gerrit wegens het stemmen op D*N. Dit zou je als wolf gewoon niet doen als er geen inleiding voor is.

Mijn stem gaat dus ook naar kaaasje
Ik hoef geen geld, ik wil jokers!

Offline belg

  • Forumlid
Re: [MY]Dag 3 - IJskoud
« Reactie #22 Gepost op: 5-10-2022, 17:40:45 »
Ik stem op Kaaasje

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MY]Dag 3 - IJskoud
« Reactie #23 Gepost op: 5-10-2022, 18:23:17 »
- MitchK stemde op Belg, de bandieten weten van elkaar wie er bandiet zijn, dus is het onlogisch dat MitchK een bandiet is. een neutrale rol zou nog wel kunnen
Deze conclusie snap ik niet zo goed. Mitch stemde op Belg maar Mitch stemt dan toch niet op een bandiet? Waarom zou Mitch dan geen bandiet meer zijn?

@zitnie, hoezo heb ik geen uitleg over mijn stem gegeven. Ik was daar toch juist het eerste in? Ik nam alle namen, streep weg op wie ik niet ging stemmen en hield toen Mitch en jou over. En daaruit koos ik jou.

Ik hoop straks nog tijd te hebben om iets uitgebreider te reageren. Nu lukt het even niet

Offline Syd

  • Winnaar Mol Online 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MY]Dag 3 - IJskoud
« Reactie #24 Gepost op: 5-10-2022, 19:04:54 »
Ja maar waarom stem je op mij? Naar aanleiding van wat ? De eerste stemming? Ik ben van mening, dat we daar niet veel uit kunnen halen. Denk dat het nu van Gerrit en Belg daarin puur geluk was ook, maar dat maakt hun alsnog voor mij burgers.

Ja ik vond Gerrit de eerste stemming de enige die wat verdacht was, vanwege een opmerking. Die kwam burgers over en dat is dan wel een mooie wolventactiek dacht ik.

Omdat hij op D*N stemde vind ik hem nu wel een stuk minder verdacht.

Ik hoef geen geld, ik wil jokers!

Offline Deerbetah

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MY]Dag 3 - IJskoud
« Reactie #25 Gepost op: 5-10-2022, 19:17:49 »
Citaat
Deze conclusie snap ik niet zo goed. Mitch stemde op Belg maar Mitch stemt dan toch niet op een bandiet? Waarom zou Mitch dan geen bandiet meer zijn?

Nu ik het teruglees snap ik mijn logica ook niet  ::tandpastasmiley::
Het bericht is verwijderd

ik stem op Kaasje
« Laatst bewerkt op: 5-10-2022, 19:42:11 door Deerbetah »