Auteur Topic: [LEG 2] Dag 2  (gelezen 563 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[LEG 2] Dag 2
« Gepost op: 20-11-2022, 08:27:27 »
Oeps, ik was laat thuis en meteen naar bed.

Zoals gezegd wordt de rol van het slachtoffer van de wolven niet bekend gemaakt.

Vannacht is opgegeten…
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Jullie hebben wederom tot 20 uur om te discussiëren en te bepalen of/wie jullie gaan ophangen.

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 2] Dag 2
« Reactie #1 Gepost op: 20-11-2022, 08:37:08 »
Nice! Maar uh.. heb ik iets gemist?

Zijn de wolven er niet uitgekomen? Er zit toch geen beschermrol in? Of zijn er nog iets van objecten van het vorige spel meegenomen? (Ik deed vorige keer niet mee en heb dat niet helemaal scherp...)

Zijn er wel wolven?  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 20-11-2022, 08:54:40 door Kaaasje »

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [LEG 2] Dag 2
« Reactie #2 Gepost op: 20-11-2022, 09:04:41 »
Ik heb net ook alles teruggelezen, maar ik heb ook geen idee. Vorig potje zijn volgens mijn weten geen extra objecten of iets dergelijks meegenomen ::rofl::

In ieder geval een goed begin!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [LEG 2] Dag 2
« Reactie #3 Gepost op: 20-11-2022, 09:42:26 »
Nice! ::hyper::

Enige wat ik me kan bedenken is afwezige wolven (even checken of er mensen gisteren niet online zijn geweest) of een voordeel waar we geen weet van hebben. Of dat de wolven niemand hebben geluncht omdat ze bang waren Cerberus uit te schakelen?
Nieky grab a life vest!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [LEG 2] Dag 2
« Reactie #4 Gepost op: 20-11-2022, 09:46:00 »
Edit: gelijk even gecheckt maar iedereen is online geweest, dus die theorie kan de prullenbak in. Wel veel nachtbrakers in deze groep ;D
Nieky grab a life vest!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 2] Dag 2
« Reactie #5 Gepost op: 20-11-2022, 10:48:32 »
In de spelregels van dit potje en vorig potje staat geen mogelijkheid waarbij er niemand sterft in de nacht. Ik kan natuurlijk alles van het vorige potje gaat teruglezen, maar ik vind het makkelijker als de mensen die toen en nu meespelen even vertellen wat ze voor items hebben ;D
Hillo had dus een ivoren toren. Hebben Mitch, D*N, Frank, Tim en Zitnie nog iets meegenomen van de eerste editie?
Keep calm and eat chocolates!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [LEG 2] Dag 2
« Reactie #6 Gepost op: 20-11-2022, 11:49:43 »
Niet dat ik weet  :-\\
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [LEG 2] Dag 2
« Reactie #7 Gepost op: 20-11-2022, 11:58:54 »
Hmhm, bijzonder...
Maar een prima begin inderdaad. Nu maar op zoek naar de wolven. Iemand een idee?

Eindelijk...

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [LEG 2] Dag 2
« Reactie #8 Gepost op: 20-11-2022, 12:10:39 »
In de spelregels van dit potje en vorig potje staat geen mogelijkheid waarbij er niemand sterft in de nacht. Ik kan natuurlijk alles van het vorige potje gaat teruglezen, maar ik vind het makkelijker als de mensen die toen en nu meespelen even vertellen wat ze voor items hebben ;D
Hillo had dus een ivoren toren. Hebben Mitch, D*N, Frank, Tim en Zitnie nog iets meegenomen van de eerste editie?

Mijn toren was al uitgewerkt lijkt me, alleen voor de eerste stemming.
Nieky grab a life vest!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 2] Dag 2
« Reactie #9 Gepost op: 20-11-2022, 12:17:22 »
Volgens mij ook hillo, vandaar 'had'. D*N (rip) is nu de gelukkige bezitter.

Niemand verder meer een item dus? Zitnie en Frank zijn inmiddels online geweest, en Mitch is nu online, ze zwijgen allemaal over items dus ze hebben niks? Of willen ze het niet zeggen?
Keep calm and eat chocolates!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [LEG 2] Dag 2
« Reactie #10 Gepost op: 20-11-2022, 12:17:36 »
Hmhm, bijzonder...
Maar een prima begin inderdaad. Nu maar op zoek naar de wolven. Iemand een idee?

Misschien schiet ik mezelf wel in de voet, maar Swifty zorgde wel voor een makkelijke switch. D*N werd onnodig geluncht en ze ging daar makkelijk in mee. Misschien heb ik een tunnelvisie maar ik zie nog steeds by far de meeste argumenten voor Swifty.

En ja ik vind haar verdediging prima maar niet heel sterk

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [LEG 2] Dag 2
« Reactie #11 Gepost op: 20-11-2022, 12:18:32 »
Ik was aan het typen… en volgens mij heb ik al aangegeven dat er volgens mij geen items waren meegenomen. Dus nee ik had geen item.

De wolven wilde chaos creëren of waren vergeten te lunchen. Kan haast niet anders

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 2] Dag 2
« Reactie #12 Gepost op: 20-11-2022, 12:19:00 »
Ik kon niet weten dat D*N wel goed was. Ik was het eens met anderen dat D*N voor zijn doen erg stil was. Maar ja, we hadden niets om een beslissing op te baseren. En we hebben nu nog steeds niets eigenlijk. Vandaar dat ik wel graag wil uitpuzzelen waarom de wolven niet gemoord hebben vannacht.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 2] Dag 2
« Reactie #13 Gepost op: 20-11-2022, 12:20:23 »
Ik was aan het typen… en volgens mij heb ik al aangegeven dat er volgens mij geen items waren meegenomen. Dus nee ik had geen item.

De wolven wilde chaos creëren of waren vergeten te lunchen. Kan haast niet anders

Ok dubbelpost, vanwege de crosspost, excuus


Is dat een mogelijkheid dan voor de wolven, niemand omleggen? Toch een gemiste kans om een ziener te pakken? Voor zover ik het begrijp kan het deze keer niet zo zijn dat een wolf een ziener is.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [LEG 2] Dag 2
« Reactie #14 Gepost op: 20-11-2022, 13:04:56 »
Yes, niemand dood!

Allereerst, sorry burgers. Ik heb jullie teleurgesteld met een verkeerde keuze bij de stemming, hopelijk hebben jullie je vertrouwen in mij nu niet verloren  ::sorry::

Dan naar het heden. Ik vind het wel apart dat er niemand dood is. De conclusie die het meest voor de hand ligt is die zoals sommigen hier zeggen, afwezige wolven. Maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen, iedereen is er geweest en iedereen heeft wel gereageerd. Voordelen uit het vorige potje? Ik heb er in ieder geval geen en ik denk de rest ook niet eerlijk gezegd. Het enige wat dan volgensmij overblijft, is dat de wolven er bewust voor hebben gekozen om niemand te vermoorden, maar waarom? Either way, wat het ook is, ik kan niet verklaren waarom, maar ik ben er wel blij mee!
Er is geen Mol meer...

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [LEG 2] Dag 2
« Reactie #15 Gepost op: 20-11-2022, 15:26:14 »
Overigens vergeten expliciet te melden:
Er hoeft vanaf niet meer in familieverband gestemd te worden. Het zijn van nu tot het einde van het spel individuele stemmen.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [LEG 2] Dag 2
« Reactie #16 Gepost op: 20-11-2022, 15:32:55 »
Ik moet zo een lang stuk rijden en weet niet zeker of ik nog op tijd kan bijlezen. Omdat ik niet weer op niemand wil stemmen ga ik nu voor Tim. Na de proloog niet meer echt iets bijgedragen en zie ik er dus het meest voor aan om de wolvendeadline te missen.
Nieky grab a life vest!

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 2] Dag 2
« Reactie #17 Gepost op: 20-11-2022, 15:46:22 »
Ik stem op Drenziboy omdat hij op niemand stemde, en vervolgens hillo en Deerbetah daar als familie in meegingen. Niet per se een goede reden, maar ik zie nog niet zo veel waar in iets mee kan.

En ik wil wel zeker gestemd hebben. Mochten er nog goede redenen komen, dan wil ik zeker nog wel wisselen.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [LEG 2] Dag 2
« Reactie #18 Gepost op: 20-11-2022, 15:49:14 »
Ik blijf dus op Swifty en heb mijn redenen al gegeven.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [LEG 2] Dag 2
« Reactie #19 Gepost op: 20-11-2022, 15:50:57 »
Tim was dit weekend drukker dan verwacht, waardoor de deadline vrijdag gemist werd ::sorry::

Verder vraag ik me af wat er echt toe te voegen is. Wat weten we? Alleen dat D*N weggestemd is en niemand vermoord is? Maar wellicht ligt dat aan mij?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela