Auteur Topic: [LEG 2] Dag 3  (gelezen 523 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[LEG 2] Dag 3
« Gepost op: 21-11-2022, 20:00:30 »
Het dorp had niet goed geslapen. Ze hadden hun schildwacht én hun ziener opgehangen. En dat terwijl de wolven nog geen enkel slachtoffer hadden gemaakt! Wáren er eigenlijk nog wel wolven? Of zat het dorp gewoon vol wantrouwen en paranoia en waren ze enkel elkaar aan het uitmoorden?

Vertwijfeld kwam iedereen weer samen op het dorpsplein.

Iedereen? Nee, toch niet deze keer. De wolven hebben toegeslagen. Jullie zien het aan stukken gereten en half opgevreten lichaam van...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Er kan weer tot dinsdag avond 20u gestemd worden!
« Laatst bewerkt op: 21-11-2022, 20:56:02 door Robbieazerty »

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [LEG 2] Dag 3
« Reactie #1 Gepost op: 21-11-2022, 20:19:18 »
Wie en waarom Kaaasje? Want speciale rollen zitten er niet meer in toch?

En ik ben heel benieuwd wat Frank en Swifty te melden hebben... Ik hoop dat nu eindelijk mensen mee willen gaan op Swifty.

Zij stemt tot twee keer toe mee met Frank op nota bene twee belangrijke rollen. Dit kon ze als wolf niet weten, maar we zien toch elke keer dezelfde mensen volgen.

Al wil ik Tim ook graag horen. Aangezien Giorgio op Tim stemde als BM, daarna op Tim stemde om eruit te stemmen. Heeft Giorgio meteen de BM bekeken? En heeft hij een wolf gezien? Tim stemde ook op dag 1 niet en relatief laat op dag 2 op nota bene Giorgio. Dit is opvallend aangezien de wolven waarschijnlijk ook niemand hebben opgegeten omdat ze inactief waren?

Ik zou dus graag Tim of Swifty stemmen en hopelijk gaan mensen nu EINDELIJK eens mee!

Offline Deerbetah

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [LEG 2] Dag 3
« Reactie #2 Gepost op: 21-11-2022, 21:21:51 »
Ik vind het wel opvallend dat de wolven de 1e nacht niemand vermoord hebben, waarschijnlijk omdat ze inactief waren, en dat er ook een aantal spelers bij het stemmen ook inactief zijn. Het kan een toevalligheid zijn natuurlijk.
Ook vindt ik het opvallend dat frank de aanzet gaf om op Giorgio te stemmen. Als vele uit een groep twijfeld is het natuurlijk handig om het juiste zetje te geven, en vele volgen.
Dit is natuurlijk geen waterdicht theorie, dus ik hoor graag wat jullie denken.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 2] Dag 3
« Reactie #3 Gepost op: 21-11-2022, 21:23:29 »
Nogmaals: het voordeel van mij lynchen is dat je een gewone burger lyncht. Maar ja er zijn geen bijzondere burgers meer :(

Giorgio heeft maar 1 nacht kunnen kijken he? Hij stemde gisteren op Tim (uiteindelijk), Deerbetah en Drenziboy. Hij antwoordde op mij dat Zitnie en Gerrit ook prima opties waren om op te stemmen. Ik neem aan dat hij die 5 niet heeft bekeken dus.
Hij heeft geen poging gedaan om anderen hun stem te laten wijzigen, maar hij ging duidelijk niet mee met de stemmen op mij. Het kan zijn dat hij mij bekeken heeft en daarom zo meeging in mijn voorstellen. Of hij heeft iemand bekeken die goed was en helemaal niet in beeld was voor de lynch, dus Kaaasje, Mitch of hillo.
Keep calm and eat chocolates!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [LEG 2] Dag 3
« Reactie #4 Gepost op: 21-11-2022, 21:30:15 »
Ik vond de stem van Giorgio juist wel opvallend gisteren. Hij ging in eerste instantie als eerste op Drenzi, daarna switchte hij als eerste op Deerbetah en daarna ging hij op Tim. Die laatste zou kunnen zijn om z’n eigen hachje te redden, maar die eerste twee lijken meer random. Zou me niet verbazen als hij één van die twee bekeken heeft. Mijn gevoel zegt daarom nu voor Drenziboy te gaan, maar sta ook open voor Deerbetah en ook zeker nog steeds voor Tim ::jaja::
Nieky grab a life vest!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [LEG 2] Dag 3
« Reactie #5 Gepost op: 21-11-2022, 21:57:23 »
Nogmaals: het voordeel van mij lynchen is dat je een gewone burger lyncht. Maar ja er zijn geen bijzondere burgers meer :(

Giorgio heeft maar 1 nacht kunnen kijken he? Hij stemde gisteren op Tim (uiteindelijk), Deerbetah en Drenziboy. Hij antwoordde op mij dat Zitnie en Gerrit ook prima opties waren om op te stemmen. Ik neem aan dat hij die 5 niet heeft bekeken dus.
Hij heeft geen poging gedaan om anderen hun stem te laten wijzigen, maar hij ging duidelijk niet mee met de stemmen op mij. Het kan zijn dat hij mij bekeken heeft en daarom zo meeging in mijn voorstellen. Of hij heeft iemand bekeken die goed was en helemaal niet in beeld was voor de lynch, dus Kaaasje, Mitch of hillo.

Hij heeft die vijf misschien niet bekeken maar daar kan even goed dus nog een wolf tussen zitten. Ik denk niet dat Giorgio mij heeft bekeken. Ik zou niet weten waarom aangezien ik er altijd vroeg uit lig omdat ik teveel praat en mensen dat verdacht vinden. Ik weet niet of Giorgio een persoonlijke band heeft met iemand maar anders is de BM een goede optie. En nu ik dit typ denk ik: misschien bekeek hij mij wel omdat ik het meest actief ben qua aantal berichten  ::rofl::

Nou ja ik vind het lastig. Ik zit in een tunnel en verdenk daarnaast dus Tim en Frank wel. Mijn argumenten heb ik benoemd.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 2] Dag 3
« Reactie #6 Gepost op: 21-11-2022, 22:04:33 »
Hij heeft die vijf misschien niet bekeken maar daar kan even goed dus nog een wolf tussen zitten.


Precies wat ik bedoel. Mogelijk meerdere wolven, er zitten er waarschijnlijk wel 2 of 3 in het spel.

Kunnen we nog iets met het feit dat Kaaasje is opgegeten? Zij stemde op Drenziboy en heeft verder eigenlijk niet veel verdachtmakingen geuit. Willen de wolven hiermee Drenziboy verdacht maken?
Keep calm and eat chocolates!

Online DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [LEG 2] Dag 3
« Reactie #7 Gepost op: 21-11-2022, 22:27:36 »
Dat is een goeie theorie... Redelijk aannemelijk zelfs. Ik heb namelijk al aangegeven weinig aanwezig te kunnen zijn en daarmee dus al de toon gezet om op te vallen. Echter zou dit me juist vrijpleiten, daarom dat ik het niet helemaal snap.

Met alle informatie die ik nu heb vind ik het juist hillarisch om te zien dat er een paar mensen gewoon tussendoor schieten. Ik verwacht zelfs dat de wolven deze editie zo sluw zijn, ons elkaar lekker te laten schieten en dan zelf alleen een beetje meestemmen als het erop aankomt. Verder helemaal niets zeggen.

Genoeg stof tot nadenken iig.  ::vergroot::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [LEG 2] Dag 3
« Reactie #8 Gepost op: 21-11-2022, 22:30:23 »
Ja het zou kunnen natuurlijk. Als de wolven inactief zijn, kunnen ze misschien ook minder bekend zijn en daarom rare keuzes maken. Ik heb geen idee waarom je Kaaasje zou kiezen. Ik vind Kaaasje wel een scherpe speelster en vaak wel sterk. Dus dat zou wel een goede reden kunnen zijn. DRenziboy vind ik ook niet echt verdacht.

En dat Hillo dan op DRenziboy stuurt, wat vinden we daar dan van?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 2] Dag 3
« Reactie #9 Gepost op: 21-11-2022, 22:38:12 »
Ik ben er meer voor om iemand die amper meepraat te lynchen. Drenziboy is dan wel minder actief dan Mitch (:P) maar Gerrit en Zitnie posten zo ongeveer niks. Vind ik toch nog steeds verdacht.
Keep calm and eat chocolates!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [LEG 2] Dag 3
« Reactie #10 Gepost op: 21-11-2022, 22:49:35 »
Ik weet niet of Giorgio een persoonlijke band heeft met iemand maar anders is de BM een goede optie.

Als hij daarop geselecteerd heeft zou ik denken dat hij mij gekozen heeft, gezien we elkaar al meer dan 15 jaar kennen inmiddels en ook vroeger al vaker dit soort spellen met elkaar speelden. Maar ook al zou hij dat gedaan hebben, dan weten we nog niks want hij heeft me niet vrijgepleit, nog beschuldigd.

Dus ik vind het logischer dat hij wél een hint naar iemand gegeven heeft gisteren. Hij wist namelijk al dat de kans dat hij gelyncht werd groot was, dus dan denk ik dat je op z’n minst de info die je hebt subtiel op tafel gooit. Hij heeft van niemand gezegd dat hij die niet verdenkt, dus denk ik dat hij mogelijk wel een wolf heeft gezien. En dan is Drenziboy de meest logische optie.

Overigens kan je nu heel hard roepen dat ik stuur Mitch, maar dat doe je zelf net zo goed ::rofl:: we kunnen wel allemaal met elkaar meepraten, maar er moeten ook theorieën op tafel komen.
Nieky grab a life vest!

Online Syd

  • Winnaar Mol Online 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 2] Dag 3
« Reactie #11 Gepost op: 21-11-2022, 22:51:05 »
Sorry van mijn afwezigheid de vorige dag. Ik ga morgen even alles op mijn gemak teruglezen.
Ik hoef geen geld, ik wil jokers!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [LEG 2] Dag 3
« Reactie #12 Gepost op: 21-11-2022, 22:56:14 »


Overigens kan je nu heel hard roepen dat ik stuur Mitch, maar dat doe je zelf net zo goed ::rofl:: we kunnen wel allemaal met elkaar meepraten, maar er moeten ook theorieën op tafel komen.

Ik vroeg het omdat mensen DRenziboy minder verdacht vinden en jij stuurt daar op. Dus ik vraag gewoon wat mensen daarvan vinden.

Ik stuur al vanaf het begin op Swifty, maar niemand gaat mee. En ik heb ook gezegd dat Giorgio weer veel te makkelijk ging. En niemand die luisterde. Ik vind het oprecht fijn dat je een eigen mening hebt en dat we niet zomaar elkaar volgen zoals dag 1 en 2 waarbij we elkaar volgen omdat we geen eigen mening hebben. Zegt niet dat jij geen wolf bent maar ik vind het wel fijn.

Inactieve spelers vind ik door het gebrek aan een lunch tijdens nacht 1 ook verdacht. Maar zullen alle wolven (2/3?) dan inactief zijn? Dat zou voor het spel wel jammer zijn. Al hebben ze ook echt geluk gehad dan ::rofl::

Waar is Frank trouwens!?

Online Syd

  • Winnaar Mol Online 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 2] Dag 3
« Reactie #13 Gepost op: 21-11-2022, 23:20:53 »
Het valt mij wel op inderdaad, dat niemand met jou meegaat op Swifty. Ze lijkt er tot nu toe erg makkelijk onderuit te komen of zo.
Ik hoef geen geld, ik wil jokers!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [LEG 2] Dag 3
« Reactie #14 Gepost op: 22-11-2022, 00:16:35 »
Het valt mij wel op inderdaad, dat niemand met jou meegaat op Swifty. Ze lijkt er tot nu toe erg makkelijk onderuit te komen of zo.

Fijn dat iemand dat wil inzien hahaha

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [LEG 2] Dag 3
« Reactie #15 Gepost op: 22-11-2022, 16:35:17 »
Het blijft behoorlijk stil… ik ga de stemming dan nu maar openen op Drenziboy. Swifty heb ik geen wolf-vibes bij. Mitch ook niet. Deerbetah, Tim en Gerrit (vanwege inactiviteit) vind ik ook opties.
Nieky grab a life vest!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [LEG 2] Dag 3
« Reactie #16 Gepost op: 22-11-2022, 16:51:33 »
Ik zit nog steeds met Swifty in mijn maag. Frank vind ik erg stil voor zijn doen. Maar momenteel ga ik toch van Swifty afstappen en stem ik op TimvDons.

Waarom? Stemde eerste dag niet, de wolven waarschijnlijk niet tijdens nacht 1, dag 2 stemde hij last minute op Giorgio alsof het er toch niet meer toe deed. Ik vind hem heel erg afwezig, maar wilde wel BM zijn (net als Frank overigens). Daarnaast stemde Giorgio net voor de deadline toch nog op Tim. Wilde hij hiermee een signaal afgeven voordat hij zijn verwachte dood tegemoet ging?

Offline Deerbetah

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [LEG 2] Dag 3
« Reactie #17 Gepost op: 22-11-2022, 16:57:23 »
Ik stem ook volgens mijn eerder uitgelegde afwezigheid theorie, ik hoop dat we goed zitten.

TimvDons

Overigens kreeg ik in de eerste stemronde een stem tegen van Giorgio, maar alleen op het feit dat ik nog niet zoveel gepost had. Niet posten is anders dan inactief en naarmate het spel vordert is er meer informatie en post ik meer (zie vorig potje)

Online Syd

  • Winnaar Mol Online 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 2] Dag 3
« Reactie #18 Gepost op: 22-11-2022, 18:14:36 »
Ik heb helaas niet alles meer terug kunnen lezen, wat ik wel had gehoopt te kunnen doen. Als ik nu bovenstaande berichten lees, denk dat Tim voor nu wel een goede keus is om te stemmen. Hopelijk krijgen we hier dan ook meer informatie mee. Dus bij deze: TimvDons
Ik hoef geen geld, ik wil jokers!

Online Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [LEG 2] Dag 3
« Reactie #19 Gepost op: 22-11-2022, 18:30:40 »
Sorry voor de inactiviteit! Gisteren stond het schaamrood me op de kaken na toch wel een aandeel te hebben in het wegstemmen van 2 belangrijke rollen. Nu heb ik de hele dag gewerkt en heb ik even tijd om te reageren. M'n gevoel zegt eigenlijk nu om iets anders te stemmen, omdat het toch wel 1 kant op gaat nu. Echter, het inactiviteitsargument vind ik een goede. Ik ben dus wel bereid te volgen en mijn stem op Tim te zetten
Er is geen Mol meer...