Auteur Topic: [LEG 2] Dag 5  (gelezen 392 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[LEG 2] Dag 5
« Gepost op: 23-11-2022, 21:39:07 »
Het is nu echt aan, elke nacht lijkt er wel een slachtoffer te vallen. Wie deze keer?

Jullie merken dat iedereen ontwaakt. Op één persoon na. Degene die opgepeuzeld werd door de wolven. En die persoon is…

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Jullie hebben tot donderdag 20u om te stemmen wie er weg moet. Het wordt hoog tijd dat jullie eens een wolf aanduiden!

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [LEG 2] Dag 5
« Reactie #1 Gepost op: 23-11-2022, 21:41:09 »
Ah shit sorry. Tim was ook zeker mijn verdachte gisteren. Ik vond de argumenten erg sterk, maar we gingen weer met zijn allen mee.

En Frank eruit is ook een bijzondere keuze aangezien hij dit keer vrij inactief was voor zijn doen.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 2] Dag 5
« Reactie #2 Gepost op: 23-11-2022, 21:44:49 »
Hmm dat was dan de burgemeester...
Balen dat Tim toch een burger was, we vonden hem toch allemaal behoorlijk verdacht.


Ik heb zojuist even een en ander op een rijtje gezet

Gerrit is echt heel erg weinig aanwezig. Als hij al wat zegt, komt hij met rare argumenten. Dus bij deze Mitch, let op, ik ga als eerste een stem uitbrengen. Mijn stem voor de lynch gaat naar GerritDeBloempot

Keep calm and eat chocolates!

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [LEG 2] Dag 5
« Reactie #3 Gepost op: 23-11-2022, 21:46:34 »
Ik ben het wel eens, en dat is puur op de lunch die niet plaatsvond, dat de wolven vrij inactief zijn.

Dan komen we dus bij Gerrit, Deerbetah, Zitnie en DRenziboy uit voornamelijk. Ik hoor dan ook graag waarom zij geen wolf zijn en waarom ze zo inactief zijn.

Offline Syd

  • Winnaar Mol Online 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 2] Dag 5
« Reactie #4 Gepost op: 23-11-2022, 23:07:40 »
Ik zal gelijk even zeggen waarom ik de afgelopen dagen inactief was. De 2e dag was ik gewoon oprecht vergeten te stemmen. Ik dacht daar pas te laat op de avond nog aan. En ik zat deze week met een presentatie die even voorrang had op dit.

Verder moet ik ook echt bekennen, dat ik het gewoon deze keer echt niet weet. Ik kan jullie niet zo goed peilen of zo.
Ik hoef geen geld, ik wil jokers!

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [LEG 2] Dag 5
« Reactie #5 Gepost op: 23-11-2022, 23:14:07 »
Ik zal gelijk even zeggen waarom ik de afgelopen dagen inactief was. De 2e dag was ik gewoon oprecht vergeten te stemmen. Ik dacht daar pas te laat op de avond nog aan. En ik zat deze week met een presentatie die even voorrang had op dit.

Verder moet ik ook echt bekennen, dat ik het gewoon deze keer echt niet weet. Ik kan jullie niet zo goed peilen of zo.

Verklaart al wat meer. Ik ben ook niet per se geneigd voor jou te kiezen. Ik zit nog met Swifty in mijn hoofd, maar ik ben het wel eens dat inactiviteit een grote rol heeft gespeeld. Gerrit en Deerbetah vind ik daarin de meest opvallende spelers. Zitnie en DRenziboy vind ik altijd lastig te peilen ::rofl::

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [LEG 2] Dag 5
« Reactie #6 Gepost op: 23-11-2022, 23:29:58 »
Ik gooi vast weer een voorlopige stem op Drenziboy. Kijk ik morgen einde dag wel weer verder. Er moet bijna wel een iets actievere wolf zijn en ik geloof gewoon niet in Mitch of Swifty.  ::ohno::

Al zag ik net opeens voor me hoe het tóch Mitch én Swifty zijn ::rofl:: maar als dat zo is, dan gun ik jullie de winst voor goed acteerspel. ;D

Nieky grab a life vest!

Online DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [LEG 2] Dag 5
« Reactie #7 Gepost op: 23-11-2022, 23:48:41 »
Hoera een kaartje!   :P

Op zich wel logisch als dit potje de wolven wat meer inactief zijn. Ondanks dat is de rede voor afwezig zijn, natuurlijk geen excuus om geen wolf te kunnen zijn.

Ik gooi vast weer een voorlopige stem op Drenziboy.

Fatale fout mijn vriend, ik probeer al meerdere dagen mee te speuren. Desondanks mijn weinige posts, waarvoor ook ik zo mijn redenen heb. (Maar waar ik op zich wel van sta te kijken dat het er zo weinig zijn.)
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Syd

  • Winnaar Mol Online 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 2] Dag 5
« Reactie #8 Gepost op: 24-11-2022, 00:43:15 »
Verklaart al wat meer. Ik ben ook niet per se geneigd voor jou te kiezen. Ik zit nog met Swifty in mijn hoofd, maar ik ben het wel eens dat inactiviteit een grote rol heeft gespeeld. Gerrit en Deerbetah vind ik daarin de meest opvallende spelers. Zitnie en DRenziboy vind ik altijd lastig te peilen ::rofl::

Ja wil net zeggen, maak nou niet weer die fout mij eruit te stemmen. Ik vind dat Swifty wel makkelijk wordt vergeten iedere stemming. Ik was van plan gister mijn stem nog te veranderen naar Swifty, maar dat was denk ik niet genoeg geweest.

Deerbetah of Gerrit zouden het ook nog goed kunnen zijn ja. Maar nogmaals ik heb dit potje werkelijk waar geen flauw idee. Voor het zelfde geld ben jij hier gewoon wolf Mitch. Dat zou me ook oprecht niets meer verbazen
Ik hoef geen geld, ik wil jokers!

Offline Deerbetah

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [LEG 2] Dag 5
« Reactie #9 Gepost op: 24-11-2022, 00:56:57 »
Zoals ik gister al eens gepost heb ben ik niet inactief, ik post gewoon niet zo veel. Ik lees alles, maak lijstjes en theorieën.
Ook onderbuikgevoel werkt niet als je elkaar niet kent en niet diep in de ogen kan kijken.

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [LEG 2] Dag 5
« Reactie #10 Gepost op: 24-11-2022, 08:24:26 »
Inactief en niet veel zeggen is voor mij hetzelfde. Door weinig te zeggen blijf je relatief onverdacht.

Zitnie, ik ben het wel met jou eens. Momenteel denk ik dat Swifty en Deerbetah wolven zijn. Dan is het de vraag of er nog een derde is. Swifty valt Gerrit aan dus samen wolf lijkt me sterk. Misschien nog een inactieve wolf erbij zoals DRenziboy maar daar neig ik voor nu toch iets minder naar.

Voor nu zet ik toch mijn stem op Swifty.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [LEG 2] Dag 5
« Reactie #11 Gepost op: 24-11-2022, 10:18:50 »
Zoals ik gister al eens gepost heb ben ik niet inactief, ik post gewoon niet zo veel. Ik lees alles, maak lijstjes en theorieën.
Ook onderbuikgevoel werkt niet als je elkaar niet kent en niet diep in de ogen kan kijken.

Snap dat dat lastig is, zeker als je ook hier nog niet heel veel potjes hebt gespeeld. Maar theorieën maak je om te delen toch? Dus ben nog steeds erg benieuwd wat je dan denkt.
Nieky grab a life vest!

Offline Deerbetah

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [LEG 2] Dag 5
« Reactie #12 Gepost op: 24-11-2022, 12:15:27 »
Oke, hierbij mijn verdachtenljstje:

Zitnie: Geeft ook aan niet zo actief te zijn deze editie, 1x niet gestemd en 2 burgers naar huis gestuurd

Gerrit: Geeft al eerder niet zo actief te zijn deze editie, 1x niet gestemd
Zit op Swifty, wat op zich niet zo verdacht is

Swifty: 3x een burger verbannen, dit kan bijna geen toeval meer zijn.

De theorie achter dit lijstje is dat je niet zelf kiest om wolf te worden, maar gekozen wordt. dus als je weinig tijd hebt voor dit spelletje zal dit te merken zijn in het overleg/stemming op de dag, maar ook wat de wolven doen.

Maar goed, degene die veel praten, hebben ook veel invloed op het spel en hebben daarmee ook wolf-potentie.

Online DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [LEG 2] Dag 5
« Reactie #13 Gepost op: 24-11-2022, 15:22:28 »
Vind het eigenlijk wel tijd worden...
Swifty
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Syd

  • Winnaar Mol Online 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 2] Dag 5
« Reactie #14 Gepost op: 24-11-2022, 15:31:17 »
Ik denk eigenlijk ook wel dat we met Swifty goed gaan zitten. De naam is al vaker genoemd, met name door Mitch. Maar telkens ging hier niet echt iemand in mee. Er kwam dan altijd wel weer een andere naam op tafel. Dat kan dan ook wel werk zijn geweest van de andere wolven. Dit zou dan misschien ook verklaren dat Mitch nog niet is geluncht. Anders hadden we al veel eerder conclusies kunnen trekken namelijk.

Mijn stem gaat ook naar Swifty
Ik hoef geen geld, ik wil jokers!

Offline GerritDeBloempot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [LEG 2] Dag 5
« Reactie #15 Gepost op: 24-11-2022, 16:09:08 »
Hoi! Nogmaals sorry voor mijn inactiviteit, heb even wat andere dingen aan mijn hoofd. Maar ik blijf erbij dat ik Swifty heel verdacht vind overkomen. Vond ik dag 1 al, en daar blijf ik bij.

Ik snap sowieso niet waarom mensen die wat inactiever zijn grote kans hebben wolf te zijn? Ik vind dat juist eerder niet verdacht. Maar dat kan aan mij liggen.

Sowieso moet er echt een wolf uit vanavond als we nog ook maar een kans willen om te winnen :)

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [LEG 2] Dag 5
« Reactie #16 Gepost op: 24-11-2022, 16:21:35 »

Ik snap sowieso niet waarom mensen die wat inactiever zijn grote kans hebben wolf te zijn? Ik vind dat juist eerder niet verdacht. Maar dat kan aan mij liggen.


Omdat de wolven in nacht 1 geen lunch hebben gedaan. Er is geen andere reden dat de wolven het zijn vergeten of dat ze inactief waren en dit niet hebben gedaan. Vandaar dat ik er ook was focus ligt op inactieve wolven. Wat overigens niet per se hoeft te zijn natuurlijk, maar ik vind dat op zich best wel plausibel.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [LEG 2] Dag 5
« Reactie #17 Gepost op: 24-11-2022, 17:18:54 »
Menson, kijk hoe iedereen weer op Swifty gaat. De wolven hebben nog maar een of twee burgers nodig wsl om te winnen, helemaal als Cerberus er nog in zit. Dus die gaan niet nu een wolf naar huis sturen. Het is Swifty niet ::ohno:: hooguit is zij Cerberus maar die kunnen we er prima inhouden.

Echt niemand die mee wil op Drenziboy? Die zet nu ook de stemming op Swifty weer in gang, wat ik een makkelijke move vind als je wolf bent, omdat je weet dat veel zullen volgen…

Nieky grab a life vest!

Offline Deerbetah

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [LEG 2] Dag 5
« Reactie #18 Gepost op: 24-11-2022, 17:37:04 »
Nee Hilo, ik ga niet mee tegen Drenziboy. Dan heb je het zelfde effect maar tegen een andere speler.
Ik trek me eigen plan en die zegt dat mijn stem nu uitgaat naar

GerritDeBloempot

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 2] Dag 5
« Reactie #19 Gepost op: 24-11-2022, 18:05:13 »
Fijn Deerbetah dat je mee gaat op Gerrit. Ik hoop dat er meer hun stem willen wijzigen.

Ik ben echt geen wolf. Hillo en ik hebben al heel wat potjes weerwolven gespeeld, en andere spellen, en hij ziet gewoon goed dat ik een burger ben. Ik zou echt nooit een stemming overslaan, zeker niet als ik een wolf was.
Ik ben er echt van overtuigd dat we behoorlijk inactieve wolven hebben die hooguit een stem posten, en het is voor hen heel makkelijk om mee te gaan met een stem op mij.
Keep calm and eat chocolates!