Auteur Topic: [LEG 3] Wolven overleg  (gelezen 636 keer)

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [LEG 3] Wolven overleg
« Reactie #20 Gepost op: 3-12-2022, 22:35:30 »
What's the plan?

We kunnen erop gokken dat Dennis weer vergeet te stemmen. Die laten we dus in het spel. >:D

Iemand killen die op ons zit qua verdenking eruit? Als we het goed spelen dan kunnen we daarmee een extra dag winnen. Dan wordt het close. Gezien we dan met 9 zouden blijven, mits bovengenoemde plaatsvind dan hebben we gewonnen.

Anderszijds kunnen we ook een ziener treffen... Vond deze uitspraak wel beetje onheilspellend:
Ik kom net van werk. Dus niet veel tijd meer om alles te analyseren. Wel vind ik wat Swifty doet erg makkelijk. En juist vrij dom om te doen. Een goede speler is gevaarlijk als hij/zij wolf is. Maar een goede speler er dag 2 uit gooien op 'omdat een ervaren speler dit zou doen,' vind ik niet echt handig. Vandaar mijn stem. Verdere uitleg komt morgen.

Ben wel benieuwd naar zijn uitleg en of we hem ermee kunnen filleren eigenlijk. Nieuwe spelers zijn altijd gevaarlijk, omdat je niet weet hoe ze spelen.


Daarnaast zijn ik en Giorgio volgens mij op dit moment het minst uitgesproken verdacht.

Hebben we al een idee wie Cerberus is?
« Laatst bewerkt op: 3-12-2022, 22:37:39 door DRenziboy »
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 3] Wolven overleg
« Reactie #21 Gepost op: 3-12-2022, 22:43:50 »
Ik dacht Hillo, tot hij ineens Swifty opperde. Maar misschien is ie het toch.

Melkvin solliciteert bijna voor eliminatie, maar dan leggen we Swifty haar hoofd op 't hakblok. Kan ook zijn dat Melkvin de schildwacht is en ons zo om de tuin wil leiden.

Een wat onopvallendere keuze zou wellicht Miek of Mitch zijn. Maar ik weet 't nog ff niet.

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [LEG 3] Wolven overleg
« Reactie #22 Gepost op: 3-12-2022, 23:25:47 »
Zou me niets verbazen als 1 van de Swifty stemmers de ziener blijkt te zijn...

Ik zal morgen eens nalezen of er iemand aan het hinten is over iets.
Eindelijk...

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 3] Wolven overleg
« Reactie #23 Gepost op: 4-12-2022, 00:27:56 »
Oei mijn visite kwam wat vroeger dan gedacht en daardoor heb ik niet gestemd, terwijl ik er zelf bijna uit lag :o

Melkvin lunchen nu betekent dat ik morgen zeker gelyncht wordt, lijkt mij niet zo'n lekker plan dus.

Cerberus weet niet wie de wolven zijn toch? Dan zou het toch wel hillo kunnen zijn. Waarom denk jij dat Daisy?
Best kans dat een ziener op mij heeft gestemd. Normaal bekijkt een ziener de eerste nacht vaak de burgemeester, maar het is niet gek gedacht dat ik de tweede nacht bekeken ben, blijkbaar ben ik best verdacht dit potje.

Ik kan me wel vinden in het lunchen van Miek. Zij ziet dingen vaak heel scherp.
Keep calm and eat chocolates!

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [LEG 3] Wolven overleg
« Reactie #24 Gepost op: 4-12-2022, 00:36:33 »
Miek zei dat de combi van jij op frank stemmen plus daarna lunchen jouw wel heel duidelijk aanmerkt. als we dan nu miek eruit gooien wordt het bijna een soort uithangbord.

Krijgen we hetzelfde als we melkvin zouden lunchen toch?
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 3] Wolven overleg
« Reactie #25 Gepost op: 4-12-2022, 00:53:14 »
Oh ja je hebt gelijk. Niet handig.
Keep calm and eat chocolates!

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 3] Wolven overleg
« Reactie #26 Gepost op: 4-12-2022, 10:57:21 »
We zouden ook Deerbetah kunnen lunchen? Die verdenkt mij, maar over mij wordt nog getwijfeld. Gerrit is ook nog verdacht en het zou zonde zijn iemand die daar op gestemd heeft te elimineren (uiteraard mag Gerrit dan niet Cerberus blijken). Die stemmen hebben we overdag nodig.

Edit: mmm met de exit van Kaaasje die ik ook verdacht krijg ik dan wel de volle aandacht.

Over Cerberus, die heeft de wolven gekozen, dus die weet wie wij zijn. Staat in de regels. Dus toen Hillo op dag 1 riep mij en DRenziboy wel te geloven, vond ik dat wel bij de Cerberus rol passen.

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [LEG 3] Wolven overleg
« Reactie #27 Gepost op: 4-12-2022, 11:22:11 »
Miek zei dat de combi van jij op frank stemmen plus daarna lunchen jouw wel heel duidelijk aanmerkt. als we dan nu miek eruit gooien wordt het bijna een soort uithangbord.

Krijgen we hetzelfde als we melkvin zouden lunchen toch?

Het zou Swifty heel verdacht kunnen maken, maar het kan ook zeker het tegenovergestelde effect hebben. "Dat de wolven er alles aan doen om Swifty verdacht te maken..."

Ik vind een Swifty-stemmer geen gek idee. Maar mocht het jullie beter lijken van niet, dan volg ik jullie.
Eindelijk...

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [LEG 3] Wolven overleg
« Reactie #28 Gepost op: 4-12-2022, 12:03:28 »
We zouden ook Deerbetah kunnen lunchen? Die verdenkt mij, maar over mij wordt nog getwijfeld. Gerrit is ook nog verdacht en het zou zonde zijn iemand die daar op gestemd heeft te elimineren (uiteraard mag Gerrit dan niet Cerberus blijken). Die stemmen hebben we overdag nodig.

Edit: mmm met de exit van Kaaasje die ik ook verdacht krijg ik dan wel de volle aandacht.

Over Cerberus, die heeft de wolven gekozen, dus die weet wie wij zijn. Staat in de regels. Dus toen Hillo op dag 1 riep mij en DRenziboy wel te geloven, vond ik dat wel bij de Cerberus rol passen.
Cerberus koos enkel in de eerste sessie de wolven. Daarna niet meer. Ik zal eens naar de regels kijken en het aanpassen.

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 3] Wolven overleg
« Reactie #29 Gepost op: 4-12-2022, 12:07:44 »
Ik heb alles nog even doorgelezen en het valt me op dat Mitch echt totaal anders speelt dan in de vorige ronde. Logisch, want toen was hij een wolf en nu niet, maar hij houdt zich nu wel heel erg stil. Zou hij dus ziener of schildwacht zijn?
Keep calm and eat chocolates!

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 3] Wolven overleg
« Reactie #30 Gepost op: 4-12-2022, 15:03:37 »
Cerberus koos enkel in de eerste sessie de wolven. Daarna niet meer. Ik zal eens naar de regels kijken en het aanpassen.

Ja dat stond wel in het 1e nachttopic. Daar had ik mijn beredenering wel op gebasseerd, dus vandaar mijn overtuiging. Maar goed, maakt niet uit, maar nu weet ik iig hoe het zit. En dat ik dus geen idee meer heb wie Cerberus kan zijn.  ;D

Mitch viel me ook al op. Maar hij riep wel de 1e dag, stem me er maar uit hoor, voor die toren. Maar dat kan ook een afleidingstruc zijn.

Best lastig dat we niet weten wat Frank was. En welke rol er niet in zit. Kan zomaar zijn dat daarmee al 2 rollen zijn uitgeschakeld, zonder dat we het weten.  ::rofl::

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [LEG 3] Wolven overleg
« Reactie #31 Gepost op: 4-12-2022, 15:08:31 »
Aangezien ik laatste paar potjes redelijk analytisch ben geweest kan ik Swifty proberen vrij te pleiten volgens Giorgio's gedachtegang. Maar dat is hoog spel  ::hypocriet::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [LEG 3] Wolven overleg
« Reactie #32 Gepost op: 4-12-2022, 16:44:58 »
Ik moet er nu vandoor. Voor mij zijn Miek, Mitch, Hillo allemaal prima hoor :) Wat lijkt jou het meest verstandige Drenzi?
Eindelijk...

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [LEG 3] Wolven overleg
« Reactie #33 Gepost op: 4-12-2022, 16:55:35 »
Miek, maar das puur zodat we de nadruk echt op Swifty leggen, mocht Melkvin ziener zijn, (of de ziener Swifty hebben bekeken.) Dan gaan we in ieder geval enkel hierop nat. Anders dan kunnen we de "maar dan ligt het er veels te dik op" kaart trekken.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [LEG 3] Wolven overleg
« Reactie #34 Gepost op: 4-12-2022, 16:58:50 »
Top dan zet ik het voorlopig op Miek. Mocht iemand willen wisselen, helemaal prima voor mij.
Eindelijk...

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 3] Wolven overleg
« Reactie #35 Gepost op: 4-12-2022, 17:50:50 »
Ik vind het ok, maar ik zal niet extra dik drukken, ik vind dat Swifty haar stem wel zwaar in moet tellen, want zij komt wel in the picture zo.

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 3] Wolven overleg
« Reactie #36 Gepost op: 4-12-2022, 18:39:42 »
Oei ik vind het gevaarlijk. Maar hopelijk gaan de burgers dubbel doordenken en verwachten dat de wolven hiermee juist de verdenking op mij willen gooien. Ik ben akkoord met Miek.
Keep calm and eat chocolates!

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [LEG 3] Wolven overleg
« Reactie #37 Gepost op: 5-12-2022, 20:49:49 »
Oeps Ik heb mezelf in de schijnwerper gezet, maar heb daarbij wel Melkvin en Dennis verdachter gemaakt dus een soort van winst?
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 3] Wolven overleg
« Reactie #38 Gepost op: 5-12-2022, 21:06:22 »
Ze zouden kunnen concluderen dat jij, Melkvin en Daisy alledrie wolven zijn. Dat jij als wolf dus die andere 2 wolven gered hebt.

Dan moeten we volgens mij vannacht bijv Deerbetah of Gerrit eruit gooien, en morgen sturen naar Melkvin met onze stemmen. Vooral Giorgio kan daar een rol in spelen lijkt me.
Keep calm and eat chocolates!

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [LEG 3] Wolven overleg
« Reactie #39 Gepost op: 5-12-2022, 21:11:54 »
Of Hillo om zn theorie kracht bij te zetten/te ontkrachten en chaos te creëren
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?