Auteur Topic: [LEG 3] Wolven overleg  (gelezen 637 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 3] Wolven overleg
« Reactie #40 Gepost op: 5-12-2022, 21:16:10 »
Hillo zou ik laten leven. Van deze 3 verdachten verdenkt hij vooral Melkvin.
Keep calm and eat chocolates!

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [LEG 3] Wolven overleg
« Reactie #41 Gepost op: 5-12-2022, 21:53:26 »
Oh ja en dan hem pakken op de lynch.
Of Mitch eruit omdat hij geen info over vandaag heeft gegeven?
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 3] Wolven overleg
« Reactie #42 Gepost op: 5-12-2022, 23:01:01 »
Ik had geen keus dan op Gerrit te gaan, als ik met Hillo mee was gegaan, had men dat veel te makkelijk gevonden en had ik vast nog meer verdenkingen op mij gehad.

Voor vannacht, Mitch elimineren is sowieso de meest safe optie, dat wijst nergens naar.

Melkvin opeten creëert chaos, is ook wel leuk. Hij claimde nog iets te willen zeggen, als hij toch de ziener blijkt moeten we er nu vanaf. Maar dan is wel de kans groot dat DRenziboy of ik er morgen alsnog aangaat.

Trouwens, als er morgen geen ziener op staat, kan ik me niet voorstellen dat die er dan nog inzit. Ofwel hebben we de ziener ergens een keer opgegeten, of er was überhaupt nooit een ziener. Of iemand heeft extreem veel lef.

Edit: Deerbetah opeten kan ook nog. Aangezien de focus nu bij DRenziboy en Dennis ligt is dit misschien een goed moment om mijn grootste verdenker eruit te halen.
« Laatst bewerkt op: 5-12-2022, 23:05:22 door Daisy »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 3] Wolven overleg
« Reactie #43 Gepost op: 5-12-2022, 23:13:00 »
Hillo en melkvin zou ik er echt in houden. Mitch of Deerbetah zijn prima opties.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [LEG 3] Wolven overleg
« Reactie #44 Gepost op: 6-12-2022, 09:21:34 »
Oei, ik vind het een moeilijke.
Drenzi heeft zich wel lekker verdacht gemaakt, maar daarmee ook wat anderen.
Als we Hillo er niet uit stemmen, zou het heel burgerlijk zijn om hem te volgen of op hem te stemmen, de komende dag. Als ik niet wil opvallen, ben ik daar wel van afhankelijk.

Volgens mij dans ik er nog wel lekker door heen.

De ziener kan nog flink roet in het eten gooien, misschien moeten we daar ook een beetje op handelen.
Desnoods kan iemand die heel verdacht gaat worden komende dag, gewoon ziener claimen om het een beetje te laten ontploffen. One for the team!

Mijn gevoel zegt om de voor de hand liggende Hillo er uit te stemmen. Maar ik sluit me verder aan bij wie er uit te stemmen, willekeur geeft ook weinig houvast.

Of heeft iemand nog een idee wie de Ziener is? Of de beschermer(of hoe het heet)? Zouden onderhand toch ook wel hints naar moeten zijn (als die nog leeft)...
Eindelijk...

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [LEG 3] Wolven overleg
« Reactie #45 Gepost op: 6-12-2022, 13:28:45 »
Ik kan ziener claimen en zeggen dat ik ze allebei heb bekeken, burgers zijn, en daarom niets aan de stemming heb gedaan.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [LEG 3] Wolven overleg
« Reactie #46 Gepost op: 6-12-2022, 14:37:48 »
Ziener claimen is wel pas slim als je hoofd echt op hakblok ligt. Als laatste vlucht, om mensen hun stem op jou te laten veranderen.
En dan moet je een goed verhaal hebben waardoor niet alle wolven door de mand vallen.

Immers de ziener zou zich pas bekend gaan maken als het spel uit te spelen is, of als hij bijna eruit gestemd gaat worden.

Maar ik weet niet hoe de rest hier over denkt? Anders laten we het voor de zekerheid zitten hoor.

Laten we vooral besluiten wie we er uit willen?
Eindelijk...

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 3] Wolven overleg
« Reactie #47 Gepost op: 6-12-2022, 18:05:47 »
Wat mij betreft Deerbetah of Mitch.

Hillo gaat zeggen dat Daisy, Drenziboy en Melkvin wolf zijn. Als we hem nu lunchen bevestigt dat dat hij juist zit. Wat mij betreft blijft hij leven en sturen wij (vooral Giorgio) aan op het lynchen van Melkvin.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [LEG 3] Wolven overleg
« Reactie #48 Gepost op: 6-12-2022, 18:13:35 »
Voor mij helemaal prima! Ik ga nu even hapje buiten de deur eten :)
Eindelijk...

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 3] Wolven overleg
« Reactie #49 Gepost op: 6-12-2022, 18:38:27 »
Dan ga ik nu voor Deerbetah .

Als iedereen daarmee ineens op mij gaat, so be it. Het wordt sws een lastig rondje.

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [LEG 3] Wolven overleg
« Reactie #50 Gepost op: 6-12-2022, 19:54:29 »
Okido! We zullen zien
Eindelijk...

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 3] Wolven overleg
« Reactie #51 Gepost op: 7-12-2022, 20:06:43 »
Wat een giller deze dag zeg!  ::rofl:: Overigens heeft Hillo wel gelijk, dit potje wordt wel gemaakt door de inactiviteit van sommigen. Maar goed, geen Cerberus dus (of wel per ongeluk opgegeten of er nooit geweest). Anders was het nu klaar geweest. Maar niet erg, we hebben nu ook gewonnen, alleen moeten we nog even onderling besprek hoe.

Het is nu 4-5 (wij 4 tegen Hillo, Melkvin, D*N, PieterBasje en Mitch). Dan eten we vannacht 1 van hen op en dan is het 4 tegen 4.
En dan is het enige wat we moeten doen allemaal komende dag hetzelfde stemmen. Dan kan er hooguit een gelijkspel gecreërd worden. En zonder burgemeester dan gaat er niemand uit. Dan weer 's nachts iemand opeten en klaar.

Ik zou zeggen Melkvin eten (nu al 2 dagen inactief) en dan overdag op Hillo stemmen. Als dank voor zijn hulp voor de afgelopen dag . :) Maar als iemand iets anders wil, ook goed. Zolang we maar hetzelfde stemmen.

Edit: Wacht, of misschien juist niet Melkvin lunchen, als hij weer een stemming mist (zelfde geldt voor D*N en Pieterbasje)  dan is de volgende nacht niet meer nodig. Dus dan kunnen we nu beter Mitch eten en overdag voor Hillo. Of andersom.
« Laatst bewerkt op: 7-12-2022, 20:11:26 door Daisy »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 3] Wolven overleg
« Reactie #52 Gepost op: 7-12-2022, 20:54:53 »
Ik had een vergadering na mijn werk, kon net pas kijken hoe het afgelopen is. Ongelooflijk hoe het ineens gedraaid is naar Gerrit ::rofl:: Knap gedaan medewolven! Wel door het oog van de naald Drenziboy en Daisy, pfieuw. Maar inderdaad, het is wel vrij zeker dat we gaan winnen. En dat we de ziener hebben omgebracht ook.


De stand qua streepjes:

D*N ||
MitchK |
Hillo
Giorgio
Swifty |
DRenziboy
PieterBasje ||
Daisy
Melkvin ||

Ik zou D*N, PieterBasje en Melkvin er dus lekker in laten, wellicht hebben we dan geen volgende nacht meer :P
Mitch lunchen lijkt me de beste optie, gezien zijn totaal andere spel dan de vorige keer is het wel duidelijk dat hij geen wolf is.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [LEG 3] Wolven overleg
« Reactie #53 Gepost op: 7-12-2022, 21:15:55 »
Het werd spannend, maar het is allemaal goed gevallen.
Hillo heeft zeker gelijk. Zodoende is het ook wel een erg moeilijk potje met weinig info.

Alleen Melkvin zou de ziener nog kunnen zijn? Of iemand heeft zijn mond gehouden...

Ik vind het prima om MitchK nu te pakken.
En dan morgen allemaal op Hillo?
Eindelijk...

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 3] Wolven overleg
« Reactie #54 Gepost op: 7-12-2022, 21:18:03 »
 ::ok::

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [LEG 3] Wolven overleg
« Reactie #55 Gepost op: 7-12-2022, 21:27:37 »
Even resime, maar we kunnen toch niet meer verliezen?

We zijn nog met 9 man, dat betekend dat als we er vanavond eentje uitgooien we morgen sowieso gelijkspel kunnen forceren en daarmee dus de overhand creeëren. (Aangezien er geen burgemeester meer is.)
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 3] Wolven overleg
« Reactie #56 Gepost op: 7-12-2022, 21:29:42 »
Zolang we zelf niet vergeten te stemmen niet.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 3] Wolven overleg
« Reactie #57 Gepost op: 8-12-2022, 07:57:52 »
Precies, we gaan gewoon winnen dus ;D


ik zet m vast op MitchK als we later vandaag wat anders bedeken kunnen we het evt nog wijzigen
Keep calm and eat chocolates!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [LEG 3] Wolven overleg
« Reactie #58 Gepost op: 8-12-2022, 10:55:01 »
Jullie hebben inderdaad gewonnen, want op deze manier zijn er 4 wolven en 4 niet-wolven over. Na vorig potje, waarin de wolven te laat waren om iemand op te eten, liet ik het echter toch maar doorlopen, just in case jullie het ook zouden vergeten, want dan was het nog niet game over.

Maar nu dus wel! Het is het einde van de laatste sessie van het eerste hoofdstuk, dus ik moet nog vanalles aan adminsitratie typen, dat ga ik zo doen, dus de uitslag zal wel vóór 20u online staan.

Maar gefeliciteerd! ::bravo::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 3] Wolven overleg
« Reactie #59 Gepost op: 8-12-2022, 12:50:39 »
Ow ik had nog wel zin om iemand overdag te killen.  :P

Dank Robbie ::bravo::

Ben benieuwd wie nu de ziener was, Frank misschien?