Auteur Topic: [LEG 3] Dag 4  (gelezen 795 keer)

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [LEG 3] Dag 4
« Reactie #20 Gepost op: 7-12-2022, 14:44:32 »
Ik switch wel even naar DRenzi
Nieky grab a life vest!

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [LEG 3] Dag 4
« Reactie #21 Gepost op: 7-12-2022, 14:57:21 »
Dus ik vind DRenziboy echt een drogreden hebben hier. Aangezien de wolven vorige keer juist de actievere spelers waren.

Ik ga stemmen op Daisy. Gutfeeling en iedereen gaat wel heel makkelijk mee op Melkvin.

"Inactief" Staat toch ook niet voor niets in aanhalingstekens??  ???
Ik doelde op het feit dat iedereen het dacht en het niet zo bleek te zijn, maar dat dat nu wel eens het geval kan zijn.

Met Drenzi die vorige keer een loze stem deed om het gelijk te houden én nu juist gaat meelopen met de meute (wat hij dus vorige ronde expres niet deed), denk ik dat hij zeker een wolf is. Dus ik ga voor Drenziboy

Maar dat is de met de wetenschap dat als Melkvin er een is dat jullie er samen weer makkelijk vanaf zouden komen mocht ik weer op jouw stemmen...
« Laatst bewerkt op: 7-12-2022, 15:03:44 door DRenziboy »
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [LEG 3] Dag 4
« Reactie #22 Gepost op: 7-12-2022, 15:16:15 »
We zijn nog met 10. Dus als er nog iemand is die informatie heeft via een rol, vandaag kan beslissend zijn.
Wie zitten er nog in:
D*N
MitchK
Hillo
Giorgio
Swifty
GerritDeBloempot
DRenziboy
PieterBasje
Daisy
Melkvin

Zowel op Zitnie als Kaaasje stemden: MitchK, Drenziboy, Hillo
Op dag 3 stemde MitchK niet, Drenziboy op D*N en hield het gelijk, en Hillo stemde op Melkvin.
Ik vertrouw ze alle drie niet. Dat probleem heb ik eigenlijk met vrijwel iedereen die er nog in zit :P

Ik ben wel benieuwd wat een stem op MitchK gaat doen...

 
Eindelijk...

Offline GerritDeBloempot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [LEG 3] Dag 4
« Reactie #23 Gepost op: 7-12-2022, 15:37:07 »
Sorry ik heb niet veel tijd vandaag.

Mijn gevoel zegt Daisy

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [LEG 3] Dag 4
« Reactie #24 Gepost op: 7-12-2022, 17:10:57 »
Giorgio, ik heb geen idee of ik jou moet vertrouwen. Maar volgens mij heb je prima gezien hoe actief ik als wolf speel. En vind ik dit daarom een rare stem. Ik ben drukker en aangezien ik niet zoveel speciaals kan doen dit potje, heb ik vaak niet gestemd obv argumenten. Sowieso is dit een lastig potje, net als het vorige. Waarbij weinig mensen actief zijn en de stemmen weinig zeggen.


Ik hoop dan ook dat de ziener snel meer duidelijkheid kan scheppen OF een goede reden heeft om niets te zeggen.

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [LEG 3] Dag 4
« Reactie #25 Gepost op: 7-12-2022, 17:50:31 »
Nog geen reactie van Giorgio, GerritDeBloempot, PieterBasje en Melkvin

Ik hoop toch echt dat 1 van hen de ziener is, of desnoods de schildwacht…

Om te voorkomen dat ik een tweede streepje krijg stem ik bij deze alvast met Hillo mee op Melkvin

Not me  ::ohno::

Daisy, verdedig jezelf!
« Laatst bewerkt op: 7-12-2022, 17:52:45 door PieterBasje »
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [LEG 3] Dag 4
« Reactie #26 Gepost op: 7-12-2022, 18:01:35 »
Giorgio, ik heb geen idee of ik jou moet vertrouwen. Maar volgens mij heb je prima gezien hoe actief ik als wolf speel. En vind ik dit daarom een rare stem. Ik ben drukker en aangezien ik niet zoveel speciaals kan doen dit potje, heb ik vaak niet gestemd obv argumenten. Sowieso is dit een lastig potje, net als het vorige. Waarbij weinig mensen actief zijn en de stemmen weinig zeggen.


Ik hoop dan ook dat de ziener snel meer duidelijkheid kan scheppen OF een goede reden heeft om niets te zeggen.

Ik heb geen extra informatie, dus ik moet het doen met de info die ik heb. Jij hebt zowel op Kaaasje als Zitnie gestemd, waarbij je met je stem op kaaasje ook nog Gerrit/Swifty uit de wind hebt gehouden. Dag 3 stem je niet, waardoor er weinig informatie is.
Ik heb zeker in andere potjes gezien hoe je het (ook) kan spelen als wolf, maar je bent ook drukker dus je hebt er misschien de tijd niet voor?

Maar inderdaad het is een lastig potje en iets soortgelijks kan ik over de helft van de mensen nog zeggen. Dus ik had net zo goed op iemand anders kunnen stemmen. Maar eens zien wat er gebeurt en of er nog een ziener/schildwacht is met informatie.
Eindelijk...

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 3] Dag 4
« Reactie #27 Gepost op: 7-12-2022, 18:28:18 »
Ik lees dat ik mij moet verdedigen, dus hier ben ik. Mensen die op mij stemmen op basis van een onderbuikgevoel en het verleden, daar is lastig tegen te argumenteren. Ik had ook een onderbuikgevoel wat betreft Kaaasje en dat was dus ook mis.

Het enige wat ik kan zeggen is, is dat er vanaf dag 1 al geprobeerd is mij verdacht te maken, door mij woorden in mijn mond te leggen, die ik nooit heb gezegd. Oke, die persoon was geen wolf, maar die persoon is nu net wel vannacht door de wolven opgegeten. Mooi moment om de aandacht op mij te focussen. Terwijl er juist de vorige dag een rare stemming is geweest waar overduidelijk wolvengedrag is vertoond.

Als het de wolven nu lukt mij eruit te spelen doen ze het slim. Ik zie dan niet in of we dan nog kunnen winnen.

Ik houd nog even mijn stem op zak, ik zal dit rondje waarschijnlijk moeten stemmen om mezelf te kunnen redden, maar dat komt straks.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [LEG 3] Dag 4
« Reactie #28 Gepost op: 7-12-2022, 18:38:36 »
Er staan nu drie stemmen op Daisy waarvan ik er twee sowieso niet vertrouw. Gerrit beloofde bij z’n inschrijving actiever te zijn. Is hij totaal niet. Hij werd net als Swifty uit de wind gehouden en nu haakt hij samen met Pieterbasje aan op een Daisy-stem. Compleet zonder argument. En ook Drenzi en/of Melkvin wordt daarmee weer gered. Gisteren werd een stem op hem geplaatst waar niemand verder wat mee deed. Gerrit counterde de stem richting Daisy: again zonder reden.

Mijn vermoeden:
- Gerrit
- PB
- Drenzi/Melkvin (maar die laatste is enige mogelijkheid nog als schildwacht of ziener… dus ik neig naar Drenzi)
- Swifty

Overigens ben ik nu duidelijk de gefrustreerde over de inactiviteit van iedereen. Reden dat ik Swifty verdenk is dat ik vermoed dat ze die frustratie heel goed snapt (en herkent van vorig spel), maar er als wolf weinig aan wil veranderen.

Lang verhaal kort: mijn stem staat nu op Drenzi. Ik wil ook switchen naar Gerrit of Swifty. Kunnen we daar een meerderheid op krijgen?

Nieky grab a life vest!

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [LEG 3] Dag 4
« Reactie #29 Gepost op: 7-12-2022, 18:53:52 »
Ik vertrouw je wel Hillo en wil best meegaan op een van die twee namen

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [LEG 3] Dag 4
« Reactie #30 Gepost op: 7-12-2022, 18:56:10 »
Gerrit
Nieky grab a life vest!

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [LEG 3] Dag 4
« Reactie #31 Gepost op: 7-12-2022, 18:58:03 »
Gerrit

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [LEG 3] Dag 4
« Reactie #32 Gepost op: 7-12-2022, 18:59:42 »
Klinkt plausibel. Ik wil je hier wel in volgen.

GerritdeBloempot
Eindelijk...

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 3] Dag 4
« Reactie #33 Gepost op: 7-12-2022, 19:05:37 »
Uiteraard GerritdeBloempot dan, ik twijfelde vorige keer al tussen hem en Swifty, dus dan ga ik hier wel in mee.

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [LEG 3] Dag 4
« Reactie #34 Gepost op: 7-12-2022, 21:15:57 »
Hij werd net als Swifty uit de wind gehouden en nu haakt hij samen met Pieterbasje aan op een Daisy-stem. Compleet zonder argument.

Ik probeerde alleen een reactie uit te lokken. Daarom zei ik er ook achter 'verdedig jezelf' dan hebben we hopelijk iets meer informatie en forceren we daisy tot een reactie. Alleen daarna niet echt meer online geweest  :-X... Iets met school...

Oeps het is al nacht  :-X
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'