Auteur Topic: [LEG 4] Dag 5  (gelezen 484 keer)

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 4] Dag 5
« Reactie #20 Gepost op: 23-01-2023, 20:21:23 »
Okay iedereen even langslopen.

Swifty.
Heeft Leprechaun geclaimd. Ik kan me eigenlijk haast niet voorstellen dat ze dat niet is. Als zij niet de Leprechaun is, wie dan? Syd lijkt me gek, want dan verplaats je het target wel. Hetzelfde geldt voor hillo. Dus de enige andere optie is mitch. Maar dan is er eigenlijk geen manier om dit als wolf goed te kunnen gokken. Dat lijkt me dus onwaarschijnlijk. Onverdacht.

Miek.
Had tunnelvisie op Swifty. In die tunnelvisie heeft ze wel een paar gekke opmerkingen gemaakt, maar dat zal aan de tunnelvisie liggen. Ik verwacht dat ze als wolf wat meer in de luwte zou spelen, maar goed ze kan me verrassen. Ik vermoed echter dat ze burger is. Redelijk onverdacht

D*N.
Tja, ik vind hem moeilijk te peilen.
Stemde Deerbetah (burger), Swifty (wss Leprechaun), Drenziboy (onbekend), Swifty (wss Leprechaun) gewisseld naar Michael (burger).
Zijn stem op Swifty had hij bijvoorbeeld ook op Arno kunnen zetten om zo Vermoljoen meer uit schot te houden. (aangenomen dat Arno wel onschuldig is natuurlijk..). Al zegt hij zelf ook dat het een haast-stem was en hij niet eens door had dat het gelijk was tussen Arno en Vermoljoen. Dus dat had hij als wolf misschien ook niet door.
Hij had niet meteen door dat de graven gedeeld hadden dat er een wolf minder was, getuige de post "Wolf minder  ???"
Kreeg 4 stemmen toen Michael (onschuldig) er 5 kreeg. Maar als ze beiden onschuldig zijn is het voor wolven natuurlijk niet zo'n dilemma. Ik neig voor nu naar Niet verdacht, niet onverdacht

Molfreak Arno. Heeft op het begin een paar bijzondere opmerkingen gemaakt waardoor hij onder schot kwam. Dit resulteerde in een eerste stem, door een wolf. Vermoljoen stemde op hem en Arno is daarna eigenlijk niet meer verdacht bevonden, maar heeft ook nauwelijks iets gezegd nadien.  Stemde eerste en tweede dag niet, vervolgens Giorgio (burger) en D*N (onbekend). Niet echt verdacht, niet geheel onverdacht

Drenziboy .
Hij kreeg op dag 3 ook al twee stemmen (van Giorgio en D*N). Giorgio ging er echter uit, hij kreeg stemmen van Arno, mij, mitch, en michael. Als Swifty de waarheid spreekt, is mitch geen wolf (want waarom zou je dan twee keer mitch willen vermoorden.) Maar goed, met twee stemmen was het dan misschien ook niet echt nodig om Drenziboy te "redden" als hij een wolf was. Bovendien is er als Drenziboy een wolf zou zijn, nog maar een andere wolf. Drenziboy stemde ook als laatste en had dan ook nog op iemand kunnen stemmen met meerdere stemmen. Hij stemde echter op D*N en ondanks nog bijna twee uur op de klok kwamen er daarna ook geen stemmen/wijzigingen meer.
Er was ook nog de inconsistentie over Swifty wel/niet verdacht noemen op dag 3 en dat ontkennen op dag 4. Beetje warrig en best wolf.
Redelijk verdacht

Frank.
Eigenlijk vooral onverdacht door zijn burgemeester stem op Vermoljoen. Maar ik kan me wel in Swifty vinden, super wolven streek als je daarna gewoon door het spel heen fietst. Stemde ook twee keer niet (op dag 2 en 3) en dag 4 mee op Michael.
Nu ik zijn posts doorneem, komt hij me toch wel over als iemand die argumenten aan het bedenken is om te bedenken ipv dat ze in hem op komen. Okay, dit klinkt redelijk wazig, maar toch. Het voelt een beetje gekunsteld.
Het helpt ook wel dat ik Swifty het meest vertrouw en ik daardoor denk dat in ieder geval een onschuldige op hem stemt. Maar goed dat wil ook niet alles zeggen, want goeden zitten ook vaak zat fout...
Verdacht

Nu zit ik een beetje met een dilemma. Ik stem op Frank. Echter, als er geen wijzigingen in stemmen komen, voel ik mij genoodzaakt om mijn stem te wijzigen. Immers, de burgemeester zal er hoogstwaarschijnlijk niet zichzelf uit stemmen. Toch stem ik voor nu Frank omdat ik daar toch het meest overtuigd door ben. (Al zal Frank als hij een wolf is in dit geval natuurlijk sowieso de niet-wolf wegstemmen bij gelijkspel...  :o )

Edit: oh wacht bij gelijkspel en de burgemeester heeft op een van die twee gestemd, gaat die er automatisch uit toch. In dit geval zou dat D*N zijn.

Dan hoop ik dat in ieder geval D*N nog online komt om te stemmen, ondanks de privé omstandigheden. En Arno natuurlijk ook anders ligt hij uit het spel.. En/Of dat Miek haar stem nog wijzigt.
« Laatst bewerkt op: 23-01-2023, 20:27:32 door Kaaasje »

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 4] Dag 5
« Reactie #21 Gepost op: 23-01-2023, 20:34:47 »
Ik ben een beetje bang dat Arno niet meer komt ::ohno::

Ik wil wel wisselen naar Frank. Ik kan jouw redenaties goed volgen Kaaasje, en zelf neig ik bij Dennis naar onverdacht. En als het 2-2 tussen Dennis en Frank is gaat Dennis eruit dus dan zorg ik liever voor een meerderheid op Frank.
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 4] Dag 5
« Reactie #22 Gepost op: 23-01-2023, 20:38:51 »
Fijn dat jij nog online bent gekomen Miek en je stem wijzigt.

Ik vind het wel spannend, want het kan natuurlijk ook gewoon fout zijn...

(Pluspunt is ook dat ik denk dat het waarschijnlijker is dat de sekteleider Frank in zijn sekte heeft gestopt dan D*N of Drenziboy omdat Frank eerst minder verdacht was.)

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [LEG 4] Dag 5
« Reactie #23 Gepost op: 23-01-2023, 20:41:37 »
Hmmm, 2 stemmen die vlak voor de deadline wisselen, precies naar iemand die er nota bene voor heeft gezorgd dat er een wolf uit is gegaan dit potje?  ::)

Ik heb bijna alles gezegd wat ik wil zeggen denk ik. Arno, Dennis of DRenziboy. Tussen die mensen zit minstens 1 wolf. En hey, ik wil ook best mijn stem op Arno wisselen. Ik denk namelijk dat het mij behoorlijk cleart als Arno goed blijkt te zijn en ergens heb ik ook nog een vaag gevoel dat hij wolf zou kunnen zijn, zoals ik al eerder zei

Ik voel me vereerd dat jullie mij als een dusdanig goede tacticus inschatten om een wolf onder de bus te gooien maar ik heb dat echt niet gedaan. Vanuit m'n rol heb ik helaas niks om me mee te kunnen verdedigen, dus ik moet het maar verbaal proberen. Ik heb 2x niet gestemd he? Ik weet niet zo goed wat de redenatie zou zijn waarom ik dat als wolf zou doen. Dan zou ik echt wel meer proberen te sturen naar bepaalde mensen en er zelf op stemmen, gezien jullie redenatie over Vermoljoen. Met Michael90 zat ik fout, ja dat klopt. Ik volgde daar gewoon mijn gevoel en volgensmij waren er wel wat meer mensen die hem om dezelfde reden verdachten

Wat kan ik verder nog doen om jullie te overtuigen van mijn goedheid? Ik wil namelijk graag dat we dit potje winnen namelijk en mij stemmen is helaas niet de juiste keuze daarvoor  ::ohno::
Er is geen Mol meer...

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [LEG 4] Dag 5
« Reactie #24 Gepost op: 23-01-2023, 20:52:03 »
Door privé omstandigheden kan ik niet alles zo snel bijlezen en goed reageren.   Maar om mezelf te beschermen stem ik op Frank
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [LEG 4] Dag 5
« Reactie #25 Gepost op: 23-01-2023, 20:54:40 »
Kaaasje, ik vind het ook prima om op DRenziboy te gaan. Als ik mijn stem naar hem wijzig en jij ook, kunnen we iemand die wij allebei redelijk verdenken eruit krijgen  ;D
Er is geen Mol meer...

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [LEG 4] Dag 5
« Reactie #26 Gepost op: 23-01-2023, 20:58:46 »
OF iemand die meewisselt naar Arno, ook goed  ::rofl::
Er is geen Mol meer...

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 4] Dag 5
« Reactie #27 Gepost op: 23-01-2023, 20:59:20 »
Help ik weet niet meer wie of wat ik niet vertrouwen  ::rofl::


Maar ik blijf bij mijn stem.

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [LEG 4] Dag 5
« Reactie #28 Gepost op: 23-01-2023, 21:00:01 »
dennis

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [LEG 4] Dag 5
« Reactie #29 Gepost op: 23-01-2023, 21:00:54 »
Omg mijn mobieltje was leef en was dit vergeten
Net op tijd

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [LEG 4] Dag 5
« Reactie #30 Gepost op: 23-01-2023, 21:07:43 »
1 seconde te laat, maar ik zal er een oogje voor dicht knopen. Tenzij daar protest op wordt getekend.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [LEG 4] Dag 5
« Reactie #31 Gepost op: 23-01-2023, 21:08:42 »
Ik zeg 5% regel
Dus valide   ::rofl::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 4] Dag 5
« Reactie #32 Gepost op: 23-01-2023, 21:09:35 »
1 seconde te laat, maar ik zal er een oogje voor dicht knopen. Tenzij daar protest op wordt getekend.

Als Arno een wolf is wil ik graag protesteren en anders is het prima ::hypocriet::
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [LEG 4] Dag 5
« Reactie #33 Gepost op: 23-01-2023, 21:11:31 »
 ::rofl::

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 4] Dag 5
« Reactie #34 Gepost op: 23-01-2023, 21:17:11 »
Als Arno een wolf is wil ik graag protesteren en anders is het prima ::hypocriet::
Dit  :P

Nee. Wat mij betreft ook prima. Het is eigenlijk nooit leuk voor het spel als iemand om zo'n reden uitvalt, wat de rol ook is.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 4] Dag 5
« Reactie #35 Gepost op: 23-01-2023, 21:18:46 »
ik vind 1 seconde nog ruim binnen de marge vallen ;D
Keep calm and eat chocolates!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [LEG 4] Dag 5
« Reactie #36 Gepost op: 23-01-2023, 22:13:06 »
 ::rofl:: No problemo
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human