Auteur Topic: [JUB] De Wolven  (gelezen 879 keer)

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [JUB] De Wolven
« Reactie #20 Gepost op: 21-02-2023, 21:37:04 »
Sorry voor mn stem op jou JaccoS, maar ik dacht dat het wel kon.

En dit was mn redenatie los van dat ik wist wie wolven waren. (Ik wilde eigenlijk voor hillo gaan maar aangezien er al een stem op jou was, was dat logischer.)

Ik bedacht me later dat er nog een geheime stem is. Of had jij die zelf?
Naja als ik goed heb gesteld zijn er 6 stemmen voor Syd, 3 voor JaccoS en 3 voor Giorgio. Dus zitten jullie safe.

Spacy's opmerking zette me wel aan het denken. Ik had mr chipie nog niet zo bedacht als voordeel voor de wolven, maar het is natuurlijk fijn als hij vertrekt voor ons. Dus wat dat betreft goed als veel verschillende mensen stemmen krijgen (of nou ja vooral mr chipie maar we weten natuurlijk nog niet wie dat is :p )

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [JUB] De Wolven
« Reactie #21 Gepost op: 21-02-2023, 22:20:11 »
Sorry voor mn stem op jou JaccoS, maar ik dacht dat het wel kon.

En dit was mn redenatie los van dat ik wist wie wolven waren. (Ik wilde eigenlijk voor hillo gaan maar aangezien er al een stem op jou was, was dat logischer.)

Ik bedacht me later dat er nog een geheime stem is. Of had jij die zelf?
Naja als ik goed heb gesteld zijn er 6 stemmen voor Syd, 3 voor JaccoS en 3 voor Giorgio. Dus zitten jullie safe.

Spacy's opmerking zette me wel aan het denken. Ik had mr chipie nog niet zo bedacht als voordeel voor de wolven, maar het is natuurlijk fijn als hij vertrekt voor ons. Dus wat dat betreft goed als veel verschillende mensen stemmen krijgen (of nou ja vooral mr chipie maar we weten natuurlijk nog niet wie dat is :p )
Geen probleem dat je op mij stemde, ik vind het alleen maar een slimme zet.
Ik heb een score ingestuurd, maar heb daarna niks meer vernomen, dus ik neem aan dat ik de extra stem niet heb gewonnen.
En inderdaad eens met wat je zegt over mrchipie, zo ver had ik nog niet gedacht ::ok:: Topper!

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [JUB] De Wolven
« Reactie #22 Gepost op: 21-02-2023, 23:34:29 »
Was een bijzondere dag. Uiteindelijk prima verlopen, al hebben we wel wat stemmen aan de broek. Kaaasje mooie stem denk ik...

Voor deze nacht, wat is wijsheid?
Eindelijk...

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [JUB] De Wolven
« Reactie #23 Gepost op: 22-02-2023, 13:27:49 »
Misschien is het slim om een van de stemmers op Giorgio of mij te vermoorden, omdat ze daardoor mogelijk juist denken dat de wolven aan het pushen zijn om op Giorgio of mij verdacht te maken. En dat we met omgekeerde psychologie daardoor juist minder verdacht zijn, plus een stem kwijt zijn die negatief voor ons is.

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [JUB] De Wolven
« Reactie #24 Gepost op: 22-02-2023, 13:56:34 »
Dat vind ik geen verkeerd plan Jacco.

Dat zijn: Miek, Vermoljoen op Jacco en spacy, whatthefrank en Pieterbasje op Giorgio.

Vermoljoen en spacy stemden ook al op sanmol. Die worden al wat meer vertrouwd. De kans is best aanwezig dat een van die twee gisteren beschermd werd en deze nacht dus geen bescherming kan hebben.

Spacy vind ik wel gevaarlijk gevoelsmatig.. dat vond ik gisteren ook al.

Voor spacy en Vermoljoen geldt misschien wel minder de reden die Jaccos noemt om een van de JaccoS/Giorgio stemmers te lunchen. Dat wordt dan misschien nog als revenge voor sanmol gezien? (Ook niet erg)


Zien jullie trouwens wie die extra stem heeft gekregen? Kijk ik er nou zo naast?


En Giorgio, had jij je als Swifty vermomd of een andere burger? Ik hoop een ander  ;D Want als je Swifty was val je natuurlijk meteen door de mand als je gezien wordt door de ziener..
« Laatst bewerkt op: 22-02-2023, 13:59:37 door Kaaasje »

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [JUB] De Wolven
« Reactie #25 Gepost op: 22-02-2023, 14:09:37 »
Haha, als een ander volgens mij.  Ik zou zeggen Spacy of Vermoljoen er uit? Enige gevaar is dat eentje beschermd gaat worden deze nacht.

Dus een andere stemmer op mij of Jacco is ook prima.

En mocht het komende dag nodig zijn, schroom niet om mij of Jacco te offeren. Maar laten we hopen dat het niet die kant op gaat.
Eindelijk...

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [JUB] De Wolven
« Reactie #26 Gepost op: 22-02-2023, 15:52:46 »
Spacy verdedigde mij nog gisteren, dus misschien handig om die in leven te houden, zodat hij mijn exit eventueel nog een paar dagen kan uitstellen.

Vermoljoen

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [JUB] De Wolven
« Reactie #27 Gepost op: 22-02-2023, 17:24:51 »
Klinkt prima
Eindelijk...

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [JUB] De Wolven
« Reactie #28 Gepost op: 22-02-2023, 19:35:57 »
::ok::


(En vaak genoeg dat mensen de eerste dagen stemmen krijgen en daarna vergeten worden. Dus het hoeft ook niet jullie einde al te betekenen ;) )

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [JUB] De Wolven
« Reactie #29 Gepost op: 22-02-2023, 21:16:26 »
Ohja ik kan dus ook nog een stem laten vervallen van een stoker op een wolf. Laat maar weten als iemand denkt dat dat nuttig is of als jullie vermoedens hebben wie er een stoker is.

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [JUB] De Wolven
« Reactie #30 Gepost op: 23-02-2023, 19:43:43 »
Wel laten weten als jij die extra stem hebt he JaccoS. Dat maakt met kleine verschillen in stemmen namelijk wel uit..

Een stem laten vervallen lijkt me overigens vooral nuttig als er een wolf gelyncht dreigt te worden anders is het vrij duidelijk dat diegene ook echt een wolf is? Of mis ik iets daarin?



Ik twijfel nu nog om te switchen naar JaccoS. Omdat er voor hem eigenlijk vergelijkbare redenen zijn als voor hillo. En hij vandaag nog een (imo) gekke stem op Sem heeft gezet. Met al een stem van Miek op JaccoS is dat ook een logischere keuze.

Maar ik wil eigenlijk ook niet dat jij eraan gaat JaccoS, dus ik twijfel nog even.

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [JUB] De Wolven
« Reactie #31 Gepost op: 23-02-2023, 19:50:54 »
Ja, Hillo is wel een solo-stem, maar ik vind hem wel verdacht doen met overal achteraan hobbelen. Jacco blijft opzich ook best verdacht, als ik als burger kijk op het spel.

We moeten na deze stemronde ook maar eens kijken of we een beetje kunnen zien of mensen samen in het Stokers kamp zitten.

Het hele Sem geneuzel zorgt wel lekker voor wat verwarring.
Eindelijk...

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [JUB] De Wolven
« Reactie #32 Gepost op: 23-02-2023, 19:51:37 »
Wel laten weten als jij die extra stem hebt he JaccoS. Dat maakt met kleine verschillen in stemmen namelijk wel uit..

Een stem laten vervallen lijkt me overigens vooral nuttig als er een wolf gelyncht dreigt te worden anders is het vrij duidelijk dat diegene ook echt een wolf is? Of mis ik iets daarin?



Ik twijfel nu nog om te switchen naar JaccoS. Omdat er voor hem eigenlijk vergelijkbare redenen zijn als voor hillo. En hij vandaag nog een (imo) gekke stem op Sem heeft gezet. Met al een stem van Miek op JaccoS is dat ook een logischere keuze.

Maar ik wil eigenlijk ook niet dat jij eraan gaat JaccoS, dus ik twijfel nog even.
Ik heb geen extra stem gewonnen. En met je stem op Hillo vergroot je wel weer de kans dat de dramatische vertrekker eerder weggaat. Daarom ging ik ook voor Sem.

Ik zou inderdaad een stem laten vervallen als een van ons eraan gaat, dan leeft die in ieder geval nog een ronde langer. Je kan het ook nog gebruiken om een random stem te laten vervallen, zodat wordt gedacht dat de persoon waarop die stemde een wolf is.

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [JUB] De Wolven
« Reactie #33 Gepost op: 23-02-2023, 19:54:21 »
Ik zou inderdaad een stem laten vervallen als een van ons eraan gaat, dan leeft die in ieder geval nog een ronde langer. Je kan het ook nog gebruiken om een random stem te laten vervallen, zodat wordt gedacht dat de persoon waarop die stemde een wolf is.
Ik kan volgens mij alleen een stem van een stoker op een wolf laten vervallen, niet elke stem...


Naar jou switchen heeft overigens geen zin meer nu Miek geswitcht is.


Edit: ben ik trouwens de enige die steeds bang is dat ze dit soort berichten per ongeluk in het openbare topic plaatst.

Ik herinner me die paranoia ook van pms sturen als mol zijnde.
« Laatst bewerkt op: 23-02-2023, 19:56:22 door Kaaasje »

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [JUB] De Wolven
« Reactie #34 Gepost op: 23-02-2023, 19:59:01 »
Edit: ben ik trouwens de enige die steeds bang is dat ze dit soort berichten per ongeluk in het openbare topic plaatst.

Ik herinner me die paranoia ook van pms sturen als mol zijnde.
Hahaha nee, ik kijk altijd drie keer of ik op de goede plek post. Doodeng ::hypocriet::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [JUB] De Wolven
« Reactie #35 Gepost op: 23-02-2023, 20:55:54 »
Tijd om weer iemand op te eten wolfjes!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [JUB] De Wolven
« Reactie #36 Gepost op: 23-02-2023, 21:00:58 »
Met plezier! ::heks::

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [JUB] De Wolven
« Reactie #37 Gepost op: 23-02-2023, 21:07:33 »
Zou Spacy burgemeester powers hebben? Dat was misschien wel de meest logische keuze gezien zijn stem op sanmol? Hij stemde ook whatthefrank en die ligt er nu uit. Automatisch omdat hij burgemeester was?


En ligt het aan mij of zie ik die extra stem die verdient wordt niet? Of hoef je die niet in te zetten? Of zie je die alleen als het verschil maakt?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [JUB] De Wolven
« Reactie #38 Gepost op: 23-02-2023, 21:10:28 »
De extra stem hoeft niet ingezet te worden, dat is optioneel ;)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [JUB] De Wolven
« Reactie #39 Gepost op: 23-02-2023, 22:13:41 »
Zou Spacy burgemeester powers hebben? Dat was misschien wel de meest logische keuze gezien zijn stem op sanmol? Hij stemde ook whatthefrank en die ligt er nu uit. Automatisch omdat hij burgemeester was?
Ja, dat klinkt logisch! Eventueel kunnen we hem binnenkort vermoorden in de hoop dat een van ons de power dan krijgt.