Auteur Topic: [JUB] De Wolven  (gelezen 877 keer)

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [JUB] De Wolven
« Reactie #60 Gepost op: 28-02-2023, 12:09:43 »
Voordat we hierop verder gaan, ik deel dit als het mag van de host! Ik weet niet of we in de nacht in depth mogen gaan.
Dit bericht gaf me overigens ook wel ziener-vibes.
Misschien is het handig om iemand te kiezen die niet publiekelijk heeft gezegd vannacht wie die wel of niet vertrouwd, want stel we doen dat wel en dat blijkt de ziener te zijn kan een van ons een probleem hebben (tenzij die ons niet heeft genoemd).

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [JUB] De Wolven
« Reactie #61 Gepost op: 28-02-2023, 13:12:47 »
Goed punt. Aan de andere kant denk ik juist dat de ziener hier misschien al prive met Dennis over uitgewisseld zou hebben over wat wel/niet mag.

Of wat ik zou doen als ziener (en ik er de tijd voor heb) is om 1 voor 8 posten, zodat de wolven hun target niet veranderen en je maximale informatie kunt geven als ziener.


Miek zei wel, ik denk echt dat Spacy een goede rol heeft. Dus denk dat Miek naar spacy's rol zou hebben gekeken. Ziener is daarin wel logisch. Maar beschermer zou ik ook niet gek vinden.

Er zijn nu nog twee wolven, twee stokers, en vier goeden.

5. Robbie
9. SpacyColours
10. hillo
11. DRenziboy
14. Ricardo
16. PieterBasje

Floppeltje + minimaal 3 van deze rollen:, Beschermer, ziener, fanatiekeling, dronkaard, burger.

Aangezien we nog geen missende stemmen hebben gezien, lijkt het me niet onaannemelijk dat er geen dronkaard is. Maar het kan natuurlijk ook dat die gekozen heeft niemand dronken te voeren...

Fanatiekeling weg zou fijn zijn want dan hebben we misschien een extra stem door jouw nachtspelletje. En beschermer en ziener zijn natuurlijk ook fijn.


Ik dacht ook nog even kijken of ik iets richting floppeltje vindt.

Drenziboy stemt dag een op Syd en Robbie op Daisy nadat er al drie stemmen zijn op Vermoljoen. Hierdoor is het gelijkstand tussen sanmol en Vermoljoen.
Vermoljoen was floppeltje, dus kans dat Drenziboy of Robbie floppeltje zijn lijkt me kleiner want dan zou je toch op sanmol stemmen? (Als je doorhebt dat het gelijkspel is dan...)
Robbie noemt vermoljoen onverdacht, Ricardo ook. Spacy later ook. Maar eerlijk gezegd, veel mensen doen dat dus kunnen we niet heel veel uithalen.

Dus zou spacy, Hillo, Ricardo of Pieterbasje de andere helft van het floppeltje zijn?

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [JUB] De Wolven
« Reactie #62 Gepost op: 28-02-2023, 14:38:04 »
Ik ga plotseling nu al werken tot 20u, dus ik zet alvast een stem op Spacy. Ik probeer voor de deadline nog even online te komen om eventueel de stem aan te passen.

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [JUB] De Wolven
« Reactie #63 Gepost op: 28-02-2023, 23:24:24 »
Stom :(

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [JUB] De Wolven
« Reactie #64 Gepost op: 1-03-2023, 11:57:41 »
Oké, een plan:

3. Kaaasje
5. Robbie
9. SpacyColours
10. hillo
11. DRenziboy
14. Ricardo
15. JaccoS
16. PieterBasje

Stap 1: meegaan met Robbie op PieterBasje, ik denk namelijk dat hij de spelletjes speelt (hopelijk). In de volgende nacht vermoorden we Spacy.

3. Kaaasje
5. Robbie
10. hillo
11. DRenziboy
14. Ricardo
15. JaccoS

Stap 2: dan moeten we ons best doen om te zorgen dat de volgende stemming naar hillo gaat, onder het mom van 'alle stokers moeten er eerst uit'. Wie wij de volgende nacht vermoorden maakt niet veel uit, voor het voorbeeld even Ricardo.

3. Kaaasje
5. Robbie
11. DRenziboy
15. JaccoS

Als hillo er uit is heb ik 100% zeker de extra stem, en kunnen wij de andere twee eruit spelen. Wij winnen dan het spel! ::bravo::

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [JUB] De Wolven
« Reactie #65 Gepost op: 1-03-2023, 12:45:03 »
En het is ook een goed moment om je thee te gebruiken denk ik

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [JUB] De Wolven
« Reactie #66 Gepost op: 1-03-2023, 15:18:27 »
Klinkt als een plan!



Argh ik zat vannacht nog te denken dat als ik vorige keer thee had gebruikt op een stoker toen Giorgio eruit ging, spacy toen waarschijnlijk gewoon dood was gegaan aangezien sem de burgemeester was en op spacy had gestemd :(

Maar goed, is niet zo, dus kunnen we ook niet zoveel mee. :p


En zal inderdaad mijn thee gebruiken.

Jij hebt zeker geen extra stem verdiend met Tetris deze keer? :(

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [JUB] De Wolven
« Reactie #67 Gepost op: 1-03-2023, 20:18:56 »
Helaas Kaaasje ::hug::

Jacco, jij mag nu bepalen wie er deze nacht zal sterven!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [JUB] De Wolven
« Reactie #68 Gepost op: 1-03-2023, 20:30:13 »
Succes JaccoS!  ::bravo::

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [JUB] De Wolven
« Reactie #69 Gepost op: 1-03-2023, 22:54:51 »
SpacyColours je hebt al teveel ellende veroorzaakt, tijd dat we je lekker opeten. ::zwaai::

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [JUB] De Wolven
« Reactie #70 Gepost op: 2-03-2023, 20:17:33 »
Lieve medewolfjes,

Ik weet niet of jullie als geesten deze berichten nog kunnen lezen, maar het is me eindelijk gelukt om de extra stem te winnen ::bravo:: Misschien is er toch nog hoop dat wij dit spelletje gaan winnen.

Groetjes,
Jacco

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [JUB] De Wolven
« Reactie #71 Gepost op: 4-03-2023, 10:24:45 »
Helaas wolven,  het is niet gelukt.  Jacco, jij moet nog wel je onzekere bm rol doorgeven!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [JUB] De Wolven
« Reactie #72 Gepost op: 4-03-2023, 22:21:03 »
Die mag DRenziboy hebben ::jaja::