Auteur Topic: [JUB] Stokers!  (gelezen 907 keer)

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [JUB] Stokers!
« Reactie #20 Gepost op: 21-02-2023, 18:14:49 »
Die extra stem zal niet nodig zijn dus die komt weer te vervallen hmm.... Ik ga me maar even iets verdachter gedragen zodat de wolven me iig niet zullen lunchen maar ik niet verdacht genoeg ben voor een lynch, even kijken hoelang ik daar tussenin kan hangen  ::rofl::

Dat kunnen we natuurlijk ook een beetje bij elkaar veroorzaken, af en toe een stem op elkaar?
Nieky grab a life vest!

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [JUB] Stokers!
« Reactie #21 Gepost op: 21-02-2023, 18:20:43 »
Lijkt me prima. Voor nu staat mijn stem en is het beter als ik hem niet meer wissel maar als we de volgende dag nog leven kunnen we hier wel even wat mee doen. Hopelijk vallen je prive omstandigheden een beetje mee allemaal Hillo!  ::hug::
Er is geen Mol meer...

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [JUB] Stokers!
« Reactie #22 Gepost op: 21-02-2023, 19:05:40 »
Lijkt me prima. Voor nu staat mijn stem en is het beter als ik hem niet meer wissel maar als we de volgende dag nog leven kunnen we hier wel even wat mee doen. Hopelijk vallen je prive omstandigheden een beetje mee allemaal Hillo!  ::hug::

Yes goed plan!

Ja hoor, niks heftigs, maar heel veel dingen in één week!
Nieky grab a life vest!

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [JUB] Stokers!
« Reactie #23 Gepost op: 21-02-2023, 19:50:48 »
Top! Lijkt goed te gaan tot nu toe. Ik ging Sydney maar bewust een klein beetje verdedigen, als ze wolf blijkt krijg ik een beetje verdenking maar die kunnen we samen vast wel in bedwang houden.

De burgers hebben ook een hoog petto van ons. het lijkt alsof ze denken dat wij ook te weten krijgen wie alle wolven zijn ofzo  ::rofl::

Maar goed.. Even strategie uitstippelen. Wat is handig nu? Gaan we wolven wegwerken, of juist in het spel houden? Als de wolven allemaal weg zijn krijgen wij alle macht. Wij mogen dan gaan lunchen en kunnen niet geluncht worden. Dat lijkt me dus juist tactisch of zie ik nu iets over het hoofd? Wat goede rollen weg mag ook maar dat gaat meestal automatisch wel. Een perfecte score lukt toch nooit en daar heb je ook nog lunches bovenop.
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [JUB] Stokers!
« Reactie #24 Gepost op: 23-02-2023, 20:52:03 »
Nou stokers kom op!

Jullie hadden en PB die te laat stemde én de extra stem die niet is ingezet die iemand van jullie hadden kunnen redden
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [JUB] Stokers!
« Reactie #25 Gepost op: 23-02-2023, 21:04:22 »
Mijn stem was alleen maar de desbetreffende dag geldig toch, nu dus toch niet meer?  ::)
Er is geen Mol meer...

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [JUB] Stokers!
« Reactie #26 Gepost op: 23-02-2023, 21:05:07 »
Oh grapje, dat was de nacht ervoor  ::rofl:: ::schaam::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [JUB] Stokers!
« Reactie #27 Gepost op: 25-02-2023, 18:46:43 »
@Hillo vergeet niet te stemmen! Je hebt de beslissende
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [JUB] Stokers!
« Reactie #28 Gepost op: 25-02-2023, 19:48:14 »
Onmh shit, ik kon niet alles lezen maar volgens mij was het Giorgio of Spacy? Kan me weinig schelen haha
Nieky grab a life vest!

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [JUB] Stokers!
« Reactie #29 Gepost op: 25-02-2023, 20:00:28 »
Is prima zo ja inderdaad. Ik poste net in het verkeerde topic  :-X
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [JUB] Stokers!
« Reactie #30 Gepost op: 26-02-2023, 20:36:53 »
Ik denk dat het belangrijk wordt nu dat de ziener sterft ::jaja:: die weet waarschijnlijk alweer veel te veel.
Nieky grab a life vest!

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [JUB] Stokers!
« Reactie #31 Gepost op: 26-02-2023, 21:08:44 »
Ik denk niet dat ik bekeken ben, maar het is sowieso wel handig ja
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [JUB] Stokers!
« Reactie #32 Gepost op: 26-02-2023, 22:15:53 »
Grote kans dat Miek wist wie de ziener was. Even teruggelezen en ze verdedigt alleen Sem enigszins (en stemt Jacco, dus die lijkt me dan geen ziener).

Zag wel ook dat er nog twee wolven zijn. Misschien dan toch wel handig als er een wolf nog sterft. Maar de ziener weet straks mogelijk veel namen… Twijfels!
Nieky grab a life vest!

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [JUB] Stokers!
« Reactie #33 Gepost op: 27-02-2023, 10:44:52 »
Yep, lastig. Ik ben wel voor om op Sem te pushen vandaag.
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [JUB] Stokers!
« Reactie #34 Gepost op: 27-02-2023, 17:22:30 »
Yep, lastig. Ik ben wel voor om op Sem te pushen vandaag.

Denk dat hij inderdaad ziener is. En dan heeft hij jou en Spacy bekeken. Spacy is dan wolf en van jou heeft hij wsl gezien dat je stoker bent.

Ik denk dat het nu voor mij belangrijk is om niet opgegeten te worden. Dus ik ga Spacy nog een keertje verdedigen en mezelf nog een klein tikje verdacht maken. Dan overleven we hopelijk de nacht, kunnen we Spacy morgen lynchen en dan is er nog maar één wolf.

Als bovenstaand allemaal klopt, dan ben ik bang dat jij ook gaat sneuvelen binnenkort door de stemming. Dus belangrijk dat we goed nadenken over hoe jij in dat geval het spel achterlaat ::ok::
Nieky grab a life vest!

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [JUB] Stokers!
« Reactie #35 Gepost op: 27-02-2023, 17:27:07 »
Ik ga nog wel even speechen zo, komt goed. Maar ik houdt t niet lang vol idd.
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [JUB] Stokers!
« Reactie #36 Gepost op: 1-03-2023, 00:42:43 »
Dit lijkt me een behoorlijke rolclaim van Ricardo D*N?
Nieky grab a life vest!

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [JUB] Stokers!
« Reactie #37 Gepost op: 1-03-2023, 08:55:09 »
OMG  ::oink::

Ik heb volledig over dat laatste zinnetje heen gelezen en dacht dat ik automatisch als burger te zien was  :\'(

Tja, nu ben ik erbij. Spacy heeft het wel echt helemaal uitgevogeld. Jij bent nog redelijk utr. Met nog zoveel anderen gaat het nu om de volgorde van lunchen en lynchen. Je kan het denk ik best uitspelen, ben je slim genoeg voor. Ik zal wel dood gaan deze dag, succes nog!
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [JUB] Stokers!
« Reactie #38 Gepost op: 1-03-2023, 14:19:02 »
Ja shit :(

Ik denk dat we niet veel kunnen doen. Samenwerken met wolven heeft geen zin omdat zij een nachtelijke aanval hebben en wij niet, dus ik denk dat we die gewoon moeten wegstemmen. Het gaat volgens mij aankomen op wie er het meest vertrouwd is aan het eind. Denk dat het erg lastig wordt voor mij om diegene te zijn, maar I'll try!

Dit lijkt me een behoorlijke rolclaim van Ricardo D*N?

Overigens staat dit protest nog steeds D*N ;D 'Ik hou opeens enorm van musicals' vind ik behoorlijk hetzelfde als 'Ik ben Lucy'. Was in elk geval niet te missen voor andere spelers. En het gaat ook echt over de rol zelf, niet over wat hij ermee gedaan heeft (zoals Spacy vandaag ook een rol claimt, maar niet door te zeggen dat hij Sanmol is, maar door wat hij gezien heeft, dat vind ik wel echt wat anders weer).
Nieky grab a life vest!

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [JUB] Stokers!
« Reactie #39 Gepost op: 1-03-2023, 17:02:26 »
Ja shit :(

Ik denk dat we niet veel kunnen doen. Samenwerken met wolven heeft geen zin omdat zij een nachtelijke aanval hebben en wij niet, dus ik denk dat we die gewoon moeten wegstemmen. Het gaat volgens mij aankomen op wie er het meest vertrouwd is aan het eind. Denk dat het erg lastig wordt voor mij om diegene te zijn, maar I'll try!

Overigens staat dit protest nog steeds D*N ;D 'Ik hou opeens enorm van musicals' vind ik behoorlijk hetzelfde als 'Ik ben Lucy'. Was in elk geval niet te missen voor andere spelers. En het gaat ook echt over de rol zelf, niet over wat hij ermee gedaan heeft (zoals Spacy vandaag ook een rol claimt, maar niet door te zeggen dat hij Sanmol is, maar door wat hij gezien heeft, dat vind ik wel echt wat anders weer).

Diskwalificeren die handel! Maar als we de stemming vandaag op Kaaasje kunnen krijgen zou dat top zijn. Wolven hebben er uiteraard baat bij om eerst de ziener op te eten om under the radar te blijven. Daarna zal ik wel het bokje zijn, maar jij hebt je nu wel goed in de kijker gespeeld met je monoloog. Vooral belangrijk dat Spacy nu gewoon sterft. We gaan het zien!
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'