Auteur Topic: [JUB] Dag 1 - Indringers  (gelezen 636 keer)

Online Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [JUB] Dag 1 - Indringers
« Reactie #20 Gepost op: 19-02-2023, 17:24:06 »
Ik heb nog niks om een stem op te baseren tot nu toe maar ik wil niet de deadline missen, vandaar mijn stem op Vermoljoen, omdat ik hoop hem hiermee te triggeren lekker mee te doen dit potje!  ::bravo::
Er is geen Mol meer...

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [JUB] Dag 1 - Indringers
« Reactie #21 Gepost op: 19-02-2023, 17:39:35 »
Nou, we hebben geen aanleidingen voor evt mensen eruit te stemmen, maar als ik moet kiezen, stem ik op Sanmol

Even dikdrukken, anders telt het niet  ;)
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Online Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [JUB] Dag 1 - Indringers
« Reactie #22 Gepost op: 19-02-2023, 17:51:43 »
Het enige wat ik heb is de informatie over hoe blij anderen zijn met hun rol, dus op basis daarvan Sanmol

Ikzelf was wel het meest blij met mn eerste rol
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [JUB] Dag 1 - Indringers
« Reactie #23 Gepost op: 19-02-2023, 17:55:21 »
Ik stem op Pieterbasje, puur omdat ik nog weinig van Pieterbasje vernomen heb vandaag.
Eindelijk...

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [JUB] Dag 1 - Indringers
« Reactie #24 Gepost op: 19-02-2023, 17:56:07 »
JaccoS

Onderbuikgevoel

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [JUB] Dag 1 - Indringers
« Reactie #25 Gepost op: 19-02-2023, 18:07:57 »
Ik stem op Syd, heb ik geen reden voor maar dat heb ik ook niet bij anderen dus dan maar gewoon op iemand die nog niks heeft gezegd vandaag
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [JUB] Dag 1 - Indringers
« Reactie #26 Gepost op: 19-02-2023, 18:17:33 »
Voor nu ga ik maar mee op Sanmol want ik weet niet of ik nog online kan komen.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [JUB] Dag 1 - Indringers
« Reactie #27 Gepost op: 19-02-2023, 18:36:02 »
Frank is altijd verdacht! Ik stem op Whatthefrank. Dat is vast die nare stoker.
Så hva gjør vi nå?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [JUB] Dag 1 - Indringers
« Reactie #28 Gepost op: 19-02-2023, 18:55:19 »
De reden waarom ik niet meer mee doe met weerwolven is omdat ik weet dat ik er toch wel vroeg uit lig (ik heb dat degene die wou dat ik mee deed ook gezegd lol). Ik word over het algemeen gezien als een sterke speler, want ik heb in heel veel potjes de wolven snel door dat betekent dat ik oftewel snel verdacht word gemaakt door de wolven tijdens de dag of snel opgegeten word tijdens de nacht. Ik heb geen zin om mijzelf elke keer weer te moeten verdedigen alleen op basis van mijn persoonlijkheid. Dat is vervelend om te doen kan ik je vertellen. Het is wel erg opvallend dat er zo snel op mij word gestemd. Ik vind Vermoljoen zijn reden ook gewoon raar. Blijkbaar moet ik 24/7 een bitchy iemand zijn en mag ik niet eens een keer vrolijk zijn. De san-o-visie is weer eens sterk. Dat Spacycolours op mij stemt is geen verassing. Die stem had ik - gezien onze historie - sowieso verwacht.

Ik stem op Vermoljoen, omdat ik het verdacht vind dat er zo snel op mij word gestemd.

Offline Syd

  • Winnaar Mol Online 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [JUB] Dag 1 - Indringers
« Reactie #29 Gepost op: 19-02-2023, 19:14:59 »
Sorry voor mijn afwezigheid. Ik was was blijer met mijn vorige rollen, maar goed. Ik vind het stemmen zo de eerste ronde eigenlijk altijd lastig, omdat we nul info hebben. Dus dan ga ik maar af op gevoel en dat is dan Vermoljoen
Ik hoef geen geld, ik wil jokers!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [JUB] Dag 1 - Indringers
« Reactie #30 Gepost op: 19-02-2023, 19:21:34 »
Sorry, ik was carnaval vieren. Maar het bericht van Sanmol om in de slachtofferrol te kruipen doet me juist op hen stemmen. Speel gewoon het spel en ga niet beginnen over dat je niet meer meedoet want je er snel uit wordt gestemd…

Online Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [JUB] Dag 1 - Indringers
« Reactie #31 Gepost op: 19-02-2023, 19:24:06 »
De reden waarom ik niet meer mee doe met weerwolven is omdat ik weet dat ik er toch wel vroeg uit lig (ik heb dat degene die wou dat ik mee deed ook gezegd lol). Ik word over het algemeen gezien als een sterke speler, want ik heb in heel veel potjes de wolven snel door dat betekent dat ik oftewel snel verdacht word gemaakt door de wolven tijdens de dag of snel opgegeten word tijdens de nacht. Ik heb geen zin om mijzelf elke keer weer te moeten verdedigen alleen op basis van mijn persoonlijkheid. Dat is vervelend om te doen kan ik je vertellen. Het is wel erg opvallend dat er zo snel op mij word gestemd. Ik vind Vermoljoen zijn reden ook gewoon raar. Blijkbaar moet ik 24/7 een bitchy iemand zijn en mag ik niet eens een keer vrolijk zijn. De san-o-visie is weer eens sterk. Dat Spacycolours op mij stemt is geen verassing. Die stem had ik - gezien onze historie - sowieso verwacht.

Ik stem op Vermoljoen, omdat ik het verdacht vind dat er zo snel op mij word gestemd.
Jouw persoonlijkheid heeft toch helemaal niets te maken met de reden die ik gegeven heb om op jou te stemmen? Uiteraard is dat geen super overtuigende reden, maar dat is geen enkele op dit moment.

Ik vind deze reactie op z'n minst merkwaardig te noemen, maar daarom niet perse wolfs.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [JUB] Dag 1 - Indringers
« Reactie #32 Gepost op: 19-02-2023, 19:27:36 »
Ik geloof dat jullie allebei geen wolf zijn, en dat een wolf al op een van jullie heeft gestemd nu...

Dan ga ik voor Syd
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [JUB] Dag 1 - Indringers
« Reactie #33 Gepost op: 19-02-2023, 19:28:34 »
JaccoS

Onderbuikgevoel
Nou dan stem ik lekker op jou! :P

Daisy

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [JUB] Dag 1 - Indringers
« Reactie #34 Gepost op: 19-02-2023, 19:36:58 »
Tsss belachelijk  >:(

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [JUB] Dag 1 - Indringers
« Reactie #35 Gepost op: 19-02-2023, 19:44:36 »
Nog een kwartier om te stemmen!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [JUB] Dag 1 - Indringers
« Reactie #36 Gepost op: 19-02-2023, 19:52:45 »
Ik heb een druk weekend gehad dus net pas alles bijgelezen…

Ik gok dat wolven sowieso blij en eager zijn om te spelen met hun hoofdrol, dus dat die zeker vroeg al iets gepost hebben.

Enkel en alleen om die reden ga ik voor de eerste die postte in dit topic, op D*N na of course, en dat is Daisy.

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [JUB] Dag 1 - Indringers
« Reactie #37 Gepost op: 19-02-2023, 19:54:41 »
Tuurlijk  ::rofl::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [JUB] Dag 1 - Indringers
« Reactie #38 Gepost op: 19-02-2023, 19:59:57 »
Zucht - heb ik een keer een hele goede rol ligt ik er zo als eerste uit ::rofl::. Aangezien dit mijn laatste berichtje zal zijn zet hem op burgers jullie kunnen het!!  ::bravo:: ::bravo::