Auteur Topic: [JUB] Nacht 4 - Iemand moet dood  (gelezen 381 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
[JUB] Nacht 4 - Iemand moet dood
« Gepost op: 23-02-2023, 20:41:31 »


Er is weer gestemd:

1. Miek1999 - Whatthefrank
3. Kaaasje - Hillo
4. Giorgio - Drenziboy
5. Robbie - Whatthefrank
8. Daisy - Spacycolours
9. SpacyColours - Whatthefrank
10. hillo - Drenziboy
11. DRenziboy - Geen stem, 1 punt
12. Whatthefrank - Sem
13. Sem boszhard - Drenziboy
14. Ricardo - Geen stem, 2 punten
15. JaccoS - Sem
16. PieterBasje - Te laat, 2 punten

Punten inactiviteit:
2 PieterBasje, Ricardo
1 Sem, Hillo, Drenziboy

Stemmen:
Whatthefrank 3
Drenziboy 3
Sem 2
Hillo 1
Spacycolours 1

Degene met de onzekere burgermeester power gaat de doorslag geven!
En die kiest...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Maar wie was hij? .....
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Jullie hebben tot vrijdag 24 februari 20:00 om de nachtacties uit te voeren.

Het spel dat de competitie rollen spelen is: Mahjong
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [JUB] Nacht 4 - Iemand moet dood
« Reactie #1 Gepost op: 23-02-2023, 21:11:16 »
Ricardo, help ons! Tot nu toe blijken je weinige bijdragen wel allemaal exact te kloppen. Wat vind jij van het gedrag van Daisy en PieterBasje rondom de deadline? Ze leken me een beetje in paniek.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [JUB] Nacht 4 - Iemand moet dood
« Reactie #2 Gepost op: 23-02-2023, 21:17:44 »
Een stoker eruit is toch best hoezee, toch? OK hij had geen speciale kracht, but still.

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [JUB] Nacht 4 - Iemand moet dood
« Reactie #3 Gepost op: 23-02-2023, 21:30:16 »
Ricardo, help ons! Tot nu toe blijken je weinige bijdragen wel allemaal exact te kloppen. Wat vind jij van het gedrag van Daisy en PieterBasje rondom de deadline? Ze leken me een beetje in paniek.

Ik zat bij een musical in de zaal die elk moment begon en herinnerde me dat ik vergeten was te stemmen dus ik heb uit paniek snel een naam neergezet. Net te laat helaas  :-X
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [JUB] Nacht 4 - Iemand moet dood
« Reactie #4 Gepost op: 23-02-2023, 21:38:32 »
Ik kwam doodop terug van werk, en nam een iets te lang durend dutje...  ::schaam::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [JUB] Nacht 4 - Iemand moet dood
« Reactie #5 Gepost op: 23-02-2023, 21:41:13 »
Ja ga mij even verdacht maken in de nacht, ik ga hier nu niet op in! >:(

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [JUB] Nacht 4 - Iemand moet dood
« Reactie #6 Gepost op: 23-02-2023, 21:50:36 »
Tsk, al die groep 8-ers die maar met hun musical bezig zijn! ::hypocriet::

@Daisy: Waarom niet? Als we jou nu eens even lekker verdacht gaan maken, is de kans kleiner dat de wolven nog trek in je krijgen.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [JUB] Nacht 4 - Iemand moet dood
« Reactie #7 Gepost op: 23-02-2023, 22:15:18 »
Ricardo, help ons! Tot nu toe blijken je weinige bijdragen wel allemaal exact te kloppen. Wat vind jij van het gedrag van Daisy en PieterBasje rondom de deadline? Ze leken me een beetje in paniek.
Ik moest zelf even zoeken wat Ricardo dan allemaal had gezegd (niet zo bijster veel speciaals. Dat Frank een stoker was en een herhaling dat Vermoljoen waarschijnlijk goed was.). Dat Ricardo dingen zei die exact blijken te kloppen, wist je wel snel zelf te zeggen. Omdat je al wist dat het klopte toen Ricardo Frank een nare stoker noemde? ::vergroot::

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [JUB] Nacht 4 - Iemand moet dood
« Reactie #8 Gepost op: 23-02-2023, 22:21:50 »
Nee, maar D*N riep op tot meer activiteit, en toen besefte ik me dat Ricardo al dagenlang niets van zich heeft laten horen en ik ben via zijn profiel terug gaan zoeken naar wat hij eerder gezegd heeft. Toen viel het me vooral op dat hij op dag 1 al op Frank stemde met als reden dat hij waarschijnlijk een stoker was, wat nu dus ook blijkt te kloppen. Dus ik ben gewoon benieuwd of Ricardo nog meer heeft te zeggen, want als burgers kunnen we volgens mij wel wat info gebruiken als we enig kans willen maken tegenover de wolven en stokers.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [JUB] Nacht 4 - Iemand moet dood
« Reactie #9 Gepost op: 23-02-2023, 23:32:41 »
Ik ga voorlopig voor hillo, mede omdat hij ook mee ging op Syd de vorige dag. Hij verwijt JaccoS iets wat hij zelf ook doet.
Vandaag gaat hij als derde in korte tijd mee op Drenziboy, maar aangezien er Drenziboy's rol nog niet weten zegt dit nog niet per se zoveel.

Aan de andere kant, noemt hij wel meerdere verdachten op wie hij niet stemt. In eerste instantie maakte hem dat minder verdacht voor mij, maar ik weet eigenlijk niet zo zeer waarom. Want wolven kunnen dat ook makkelijk doen.

Oftewel ik begin altijd weer te twijfelen en tegenargumenten te bedenken voor wie ik stem.

Ik moest hier stiekem om lachen omdat ik in m’n post dus eerst ook nog jouw naam had staan. En in diezelfde post redeneerde dat ik jou áltijd verdenk (net als jij mij geloof ik), vooral omdat je vaak veel zegt en beredeneert, en ik irl de praters ook vaak verdacht vind. Maar dat die theorie over jou vaker niet dan wel blijkt te kloppen en ik m’n gevoel daarom voor nu niet wilde volgen. En toen ik sat allemaal getypt had dacht ik: nu zeg ik veel teveel en ontkracht ik ‘t in dezelfde post, dus voegt dit precies niks toe. Laat ik het weghalen ::rofl::

Overigens vind ik niet dat ik hetzelfde deed als Jacco. ::ohno:: Jacco bracht de stemming weer terug richting Syd, na iets van drie andere stemmen waarvan 2 op Giorgio. Dus als ‘t ware stop je daarmee de Giorgio-trein en gooi je extra kolen in de Syd-trein. Toen ik op Syd stemde was er al weinig meer aan te doen en wat ik toen ook al aangaf: ik heb de tijd niet gehad me te verdiepen in het spel en wilde vooral geen inactiviteitspunt, dus stemde ik maar gewoon mee.
Nieky grab a life vest!

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [JUB] Nacht 4 - Iemand moet dood
« Reactie #10 Gepost op: 24-02-2023, 08:02:21 »
Haha goed punt hillo ;D

En ik snap wat je bedoeld maar tussen JaccoS en jouw stem zat ook een stem voor Giorgio. Dat was trouwens de tweede stem voor Giorgio. Al zie ik nu dat het maar een paar minuten verschil is, dus mogelijk had je dat nog niet gezien toen je begon met typen, zeker als je ook nog druk bent.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [JUB] Nacht 4 - Iemand moet dood
« Reactie #11 Gepost op: 24-02-2023, 13:02:14 »
We zijn ook weer op het punt beland dat men mij verdenkt... typisch  ::rofl::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [JUB] Nacht 4 - Iemand moet dood
« Reactie #12 Gepost op: 24-02-2023, 13:07:41 »
Ricardo, help ons! Tot nu toe blijken je weinige bijdragen wel allemaal exact te kloppen. Wat vind jij van het gedrag van Daisy en PieterBasje rondom de deadline? Ze leken me een beetje in paniek.
Vreselijk, Vreselijk, het spijt me zo erg.
Så hva gjør vi nå?