Auteur Topic: Welkom Murgen!  (gelezen 524 keer)

Offline Megan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Welkom Murgen!
« Gepost op: 8-10-2006, 19:33:47 »
Murgen van harte welkom hier op RealityNet! ::joehoe::

Leuk dat je lid bent geworden! Op dit moment zitten we midden in Expeditie Robinson en Peking Express VIP. Kijk gerust eens rond op de diverse fora. Ik wens je natuurlijk veel plezier met alles wat Realitynet te bieden heeft :D ::ok::

Mocht je problemen ondervinden ivm snelheid van de site... dat is hopelijk van tijdelijke aard, er wordt hard aan een oplossing gewerkt :D

Tot ziens op de fora of in de chat ::zwaai::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Murgen

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welkom Murgen!
« Reactie #1 Gepost op: 8-10-2006, 22:34:51 »
Hi Megan,

Ik ben hier terecht gekomen door Oberon. Jammer dat die serie niet aansloeg want het was best leuk.

In mijn vrije tijd leer ik zwaardvechten, toevallig ook bij de Zwaardkring waar Isaak ook traint.
The code is more what you'd call "guidelines" than actual rules.

Offline Megan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #2 Gepost op: 8-10-2006, 22:46:41 »
Ik ben hier terecht gekomen door Oberon. Jammer dat die serie niet aansloeg want het was best leuk.

Was zeker leuk! Ik heb ook met veel plezier gekeken vorig jaar ::ok::

Citaat
In mijn vrije tijd leer ik zwaardvechten, toevallig ook bij de Zwaardkring waar Isaak ook traint.

Leuk! ... dus je kent m ook persoonlijk ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Murgen

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #3 Gepost op: 11-10-2006, 16:50:22 »
Was zeker leuk! I
Leuk! ... dus je kent m ook persoonlijk ::ok::

In ieder geval als iemand die net als ik de oude tijden en het middeleeuws vechten erg leuk vinden.  ::jaja::
The code is more what you'd call "guidelines" than actual rules.