Mja, de voornaamste saving grace van Tiberi is dat 21 van de 27 teams hem hebben - en grotendeels of zelfs volledig in het basisteam - zodat de impact enigszins beperkt is dat hij er compleet doorheen zakt.
Maar het begint er steeds meer op te lijken dat hij de verwachtingen niet helemaal kan waarmaken.
Wat een malloot die Ayuso
Sowieso, zoals wel vaker als pogi er niet is: waar is UAE mee bezig.

Vine wint eerst een mooie rit, pakt een bak bergpunten, lijkt er gister weer voor te gaan, waarna Ayuso ineens beslist dat hij alsnog benen heeft en er erachteraan gaat. Sure, die wint ook een rit, maar het was ook een beetje triest geweest als hij van Frigo of die andere snuiter had verloren nadat ze genoeg tijd van het peloton voor de winst hadden gekregen.
En dan gooit Soler er een hoop energie tegenaan om nog even... 10e te worden?

En vooral omdat ze verder met Almeida een absolute winnaarskandidaat hebben, dus het is niet alsof de alles moeten aangrijpen voor een teamsuccesje.
Ik vind het althans overkomen dat er weinig verschil tussen Vingi en Almeida zit (.. Misschien zelfs een licht voordeel Almeida), maar dat er vervolgens een kloof is tot de andere klassementsmannen.
Ik weet niet wie de 3e trede op het eindpodium gaat claimen (Ciccone of Bernal die de goede benen zo lang behoudt? Pellizzari? Gall? Kuss of Hindley terug naar de top? Alsnog Ayuso die na een monsteraanval de top terug binnen rijdt?), maar het klinkt allemaal met mitsen en maren achter Vingi en Almeida.
Nu moet ik toegeven dat ik voor poules altijd een soft spot voor Almeida heb, dus misschien schat ik z'n vorm en kansen te hoog in