Auteur Topic: Breaking Bad - Drug War +++  (gelezen 1657 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Breaking Bad - Drug War +++
« Gepost op: 30-01-2022, 02:00:54 »

Net zoals Walter White in z'n camper zijn crystal meth maakte, hebben jullie in twee teams ook je eigen rijdende meth lab stiekem die in de High Desert. Maar 2 teams die elk hun eigen Blue Sky fabriceren en verkopen op hetzelfde terrein? Dat gaat niet zomaar! Dus is het tijd om elkaar op te jagen en af te maken!

Dit spel spelen jullie in 2 teams tegen elkaar, ingedeeld door Niels. Elk team zit in z'n eigen meth camper die door de woestijn scheurt, op zoek naar de camper van het andere team. Binnen het team is goed teamwork nodig om de overwinning te behalen. Elk teamlid heeft een specifieke taak.

De opdracht is gebaseerd op Captain Sonar, een moderne en veel leukere (naar mijn mening) versie van Zeeslag!

Doel
Het eerste team dat 4 schadepunten aan de camper van het andere kan toebrengen, wint het spel. OF als de deadline verstreken is en nog niemand volledig vbernietigd werd, wint het team met de minste schade.

Hierna volgt heel veel uitleg over het spel. Maar jullie spelen elk een andere rol binnen het team, dus ik raad vooral aan je eigen rol goed door te lezen.

Team 1
Captain : Brent
Afluisteraar : Bjorrn
Expert : Niels
Ingenieur : Lucy

Team 2
Captain : Arno
Afluisteraar : Mitch
Expert : Frank
Ingenieur : Swifty


Rollen
Captain (Brent & Arno)
Jullie werken met deze kaart:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

De Captain beslist welk punt op de kaart hun startplaats is en daarna gedurende het spel waar de camper heen rijdt. De startplaats geef je vóór zondagavond 21u via pm door aan monkeysuncle en Robbieazerty en is dus geheim voor het andere team.
De richting waar de camper heen rijdt moet wél openbaar in dit topic gepost worden door NOORD, OOST, ZUID of WEST te posten. Dit hou je als Captain ook bij door de route op je kaart te tekenen. De Captains van elk team moeten om beurten een richting posten. De camper kan enkel van punt naar punt verplaatst worden. Bvb van H2 naar I2

Belangrijk!
- De Captain moet wachten tot de Expert en Ingenieur hun taak hebben gedaan. Hun taak gebeurt normaal gezien ná die van de Captain, maar in het geval de ene Captain snel na de andere post, hebben de Expert en Ingenieur hun taak mogelijk nog niet volbracht. Die moet eerst gebeuren voordat de Captain een nieuwe richting mag posten. Dit kunnen jullie in een groepspm (of groepschat op discord, wat het handigst voor jullie werkt, maar gooi de hosts erbij zodat we mee kunnen volgen aub)
- De camper mag nooit zijn eigen route kruisen of een stuk route nemen die reeds afgelegd is. (i.e. je mag dus nooit naar een punt bewegen waar reeds een lijn op getekend werd)
- Je kan enkel naar zwarte stippen bewegen en dus niet op/over rotsen en struiken. Uiteraard moet je ook binnen de kaart blijven.
- De Captain kan de route van de camper enkel wissen door PITSTOP te posten. Maar dit heeft wel gevolgen (zie verderop)

Tips
- Overleg met de afluisteraar die beter kan inschatten waar de vijand zich bevindt.
- Ga niet te snel en geef de rest van je team tijd om te reageren.


Afluisteraar (Bjorrn & Mitch)
De afluisteraars luisteren (surprise surprise) het andere team af. Zij traceren de richtingen die de Captains van het ándere team posten en kunnen zo de route inschatten die de vijandelijke camper aflegt. Jullie werken dus met dezelfde kaart als hierboven voor de Captains gepost staat.
De positie van de vijand kan nauwkeuriger bepaald worden adhv drones en satellieten (zie Expert  hieronder en Activeren van Systemen verderop).
Voorbeeld: als de Captain van het andere team NOORD gepost heeft, konden ze de beurt ervoor niet net onder een rots zitten en ook niet op rij 1, want vanaf die plaatsen kan je niet naar Noord. Hoe meer de vijand beweegt, hoe beter jij hun vermoedelijke locatie zal kunnen bepalen.

Tips
Naast het traceren van de route, kan je ook notities maken ivm mijnen die geplaatst zijn, zodat je de Captain kan informeren waar die mijnen mogelijk liggen. Of wanneer het andere team met Camouflage onzichtbaar wordt, kan je dit ook noteren, zodat je weet dat ze vanaf dat punt tot 4 stappen  N O Z of W gereden zijn. (zie Camouflage verderop)


Expert (Niels & Frank)
Jullie werken met de volgende metertjes:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Experts beheren de meters van de hulpmiddelen die jullie aan boord hebben. Telkens als de Captain van jouw team een richting heeft gepost, mag je één vakje op een meter naar keuze invullen (i.e. de vakjes rondom het hulpmiddel die samen een cirkel vormen). Zodra een meter vol is (bvb bij de mijn zijn alle 3 vakjes gevuld), post je "MIJN KLAAR!" in dit topic zodat iedereen op de hoogte is. Als je dit niet doet op het moment dat de meter vol is, gaat de meter meteen leeg en moet je weer opnieuw beginnen met ze te vullen.
Je hebt:
- 2 wapens: Mijn (2 vakjes) en Raket (3 vakjes)
- 3 hulpmiddelen: Satelliet (2 vakjes), Drone (3 vakjes) en Camouflage (5 vakjes)

Enkel de Captain kan de Mijn, Raket of Camouflage activeren. Zowel de Captain als de Expert kan de Satelliet en Drone activeren. Zie Activeren van Systemen verderop.

Ingenieur (Lucy & Swifty)
Jullie werken met dit totaal niet overwhelming bord:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Door het wild rijden loopt de camper lichte schade op die alles samen tot een PANNE kunnen leiden als de Ingenieur niet goed oplet. Telkens de Captain een richting post, moet de Ingenieur in het vak van de geposte richting een symbool doorkruisen. Dit kan in de Central Circuits (de door een lijn verbonden symbolen) of in de Reactoren (één van de 8 onderste symbolen).

*Systeempanne*
Als tenminste één symbool van een bepaalde soort doorkruist is, dan is het niet meer mogelijk om dat systeem in kwestie nog te activeren. Deze symbolen staan ook op de hulpmiddelen die hierboven bij de Expert gepost staan.
Bvb: De Captain post dat jullie ZUID rijden. Je moet dan een symbool in het Z (van Zuid) paneel doorkruisen. Je kiest voor het wapen symbool:

Dit betekent dat de Captain en Ingenieur de hulpmiddelen met het wapen symbool (mijn en raket) NIET meer kunnen gebruiken.

*Reactorpanne*
Het reactorsymbool is niet gelinkt aan een van de hulpmiddelen en kan dus redelijk veilig doorgekruist worden.

Eén doorgekruist reactorsymbool heeft geen nadelige gevolgen, maar als ze alle vijf doorgekruist zijn, krijgt de camper één schade! Daarna mogen echter wel alle pannes gewist worden. (i.e. alle kruisjes weg) Het is dus een manier om alle kruisjes weg te werken, maar je loopt er wel schade door op.

*Panne controlepaneel*
Ook als alle 5 symbolen binnen eenzelfde paneel (W, N, Z of O) doorkruist zijn, krijgt de camper één schade. Daarna mogen alle pannes wel gewist worden (i.e. alle kruisjes weg) Het is dus weer een andere manier om alle kruisjes weg te werken, maar ook hier loop je er wel schade door op.

*Herstellen Central Circuits*
De symbolen in de Central Circuits zijn in groepjes van 4 verbonden met een blauwe, oranje of roze lijn (een circuit). Als ALLE 4 de symbolen op eenzelfde lijn zijn doorgekruist, dan herstellen ze alle 4 automatisch en mogen de kruisjes verwijderd worden. Dit levert géén schade op. (je wilt dus kortom zo puzzelen dat je telkens vier symbolen in 1 rij kan verbinden)
Ze kunnen ook hersteld worden met een PITSTOP.

*Herstellen Reactoren*
Pannes in reactoren kunnen op 2 manieren worden hersteld:
- Zoals hierboven in reactorpanne uitgelegd: als alle 5 reactorsymbolen doorgekruist zijn, mogen alle kruisjes gewist worden, maar dit levert wel 1 schade op.
- Door een PITSTOP.

**PITSTOP**
Een pitstop is een efficiënte manier om je camper te herstellen en je navigatieroute te wissen om met een schone lei te starten. Je bent er echter wel kwetsbaar door, want je moet posten in welk kwadrant op de kaart jullie camper staat. De Captain post bvb PITSTOP 1. Hierdoor weet het andere team dat  hun vijand zich in kwadrant 1 op de kaart bevindt.
De captain mag vervolgens de hele route wissen en de Ingenieur mag ook alle kruisjes wissen.
MAAR! Een PITSTOP krijg je niet zomaar cadeau. Terwijl jullie de camper repareren, mag het andere team drie beurten achter elkaar spelen. Dat wil dus zeggen dat de Captain 3 keer een richting mag posten en er ook drie keer een systeem geactiveerd kan worden.
Na die 3 beurten gaat het spel weer verder volgens de normale regels.

Tips
- De Ingenieur en Captain moeten goed communiceren over pannes. De Captain kan dan beslissen om een PITSTOP te houden als hij denkt dat de vijand ver weg is en er dus geen gevaar is (iets wat de afluisteraar aan de kapitein kan garanderen)
- Als jullie vermoeden dat de vijand dichtbij is, kan je beter geen PITSTOP houden, want ze zouden jullie met een welgemikt schot kunnen afmaken!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Breaking Bad - Drug War +++
« Reactie #1 Gepost op: 30-01-2022, 02:20:58 »
So far voor de rollen. Nu nog uitleggen hoe jullie de systemen kunnen activeren en hoe ze werken (i.e. de wapens (mijn en raket) en de hulpmiddelen (satelliet, drone en camouflage)).

Activeren van Systemen
Als de meter van een van de systemen die de Expert behandelt vol is, moet die dat posten in het topic. Vanaf dan kan de Captain het systeem op elk moment activeren. De Captain kan ALLE soorten systemen activeren, de Expert kan enkel de Drone en Satelliet activeren.

Om een systeem te activeren moet de Captain of Expert:
1. Bij de Ingenieur checken of er geen panne is op het desbetreffende systeem (i.e. of geen enkel symbool van dat systeem doorgekruist is. Als er een panne op is, moet die eerst hersteld worden voordat het gebruikt kan worden)
2. In het topic posten welk systeem er wordt geactiveerd. Bvb "IK ACTIVEER DE MIJN."
3. Het effect van die activatie uitvoeren (zie hierna)

Raket
Een raket kan naar een doelwit op een afstand van max 4 vakjes van jullie eigen locatie geschoten worden. De Captain moet het vakje posten waar de raket inslaat (bvb: "IK ACTIVEER DE RAKET. INSLAG OP D7!"
De Expert maakt alle vakjes van de RAKET meter leeg, omdat deze net is geactiveerd en zodat die weer opnieuw gevuld kan worden voor een volgend gebruik.
De raket geeft 2 schade op het vakje waar hij inslaat en 1 schade aan elk vakje ernaast (horizontaal, vertikaal en diagonaal). Ook als je eigen camper binnen dat bereik ligt, loop je zelf schade op, dus pas op!
Als de raket een mijn van jullie of van de tegenstanders raakt, ontploft die ook.
Voorbeeld:

De Captain zit in D3 en lanceert een raket die vier vakjes aflegt en inslaat op G2. De vijand die zich daar inderdaad bevindt, krijgt 2 schade (= de grote ontploffing). Mocht de vijand in 1 van de vakjes errond gezeten hebben (de kleine ontploffinkjes) dan zou ie 1 schade oplopen. En als ie er helemaal niet zit niets natuurlijk.

Mijn
De Captain tekent een M op een vakje dat grenst aan hun camper. Dat mag enkel horizontaal of verticaal en NIET op een route die jullie eigen camper al heeft afgelegd (i.e. dus niet waar al een lijn getekend staat)
De Expert maakt alle vakjes van de MIJN meter leeg.

Later kan de Captain op elk moment de mijn laten ontploffen als hij denkt dat de vijand er in de buurt is of op staat (dus ook als ze niet aan de beurt zijn). Dat doet hij door te posten "STOP, IK DOE DE MIJN ONTPLOFFEN!" en aan te kondigen op welk vakje de mijn ligt.

Schade wordt op dezelfde manier afgehandeld als bij een raket (staat de camper er recht op: 2 schade. Staat ie er 1 vakje naast: 1 schade. En anders geen schade)
Ook hier geldt: als je de mijn laat ontploffen terwijl je eigen camper er naast staat, loop je zelf ook schade op.
Voorbeeld:

Toen ze op C7 stonden, heeft de Captain een mijn gelegd op B7. Later in het spel, toen de Captain vermoedde dat de vijand op of naast de mijn zat, liet hij hem ontploffen.

Drone
Met een Drone krijg je info over de sector waarin de vijand zich bevindt. De map is onderverdeeld in 4 sectoren.
De Captain activeert het door te posten dat ie de Drone activeert en te vragen of de anderen zich in sector X bevinden, bvb "ZIJN JULLIE IN SECTOR 3?". De sectoren zijn de kwadranten 1 t/m 4 op de kaart.
De Expert maakt dan de vakjes van de Drone meter leeg.
Het andere team MOET met JA of NEE antwoorden en MOET de waarheid vertellen. Het kan ook zijn dat een van de hosts antwoordt als ze toevallig eerder online zijn dan iemand van het andere team.

Satelliet
Wanneer de Captain post dat hij de satelliet activeert, moet de Captain van het ándere team TWEE coördinaten posten in verband met hun huidige locatie. Hij mag daarbij kiezen om info te geven over de rij, kolom of sector waarin hun camper zich bevindt.
- Eén van de coördinaten MOET correct zijn, de ander MOET een leugen zijn.
- Beide coördinaten moeten verschillend zijn (rij, kolom of sector)

Bvb: het team bevindt zich op F7 in sector 4. De Captain zegt "Wij zijn in kolom F, sector 2." Kolom F is dan waar. Sector 2 is gelogen.
De Expert van het team dat de satelliet heeft geactiveerd maakt de vakjes van die meter leeg.

Camouflage
Door Camouflage te activeren, kan de Captain de camper ongezien in één RECHTE LIJN bewegen.
- De beweging MOET in een rechte lijn en er kan 0 tot 4 vakjes bewogen worden.
- De Captain stuurt via privé bericht naar zijn bemanning (en naar monkeysuncle en Robbiezerty) welke richting ze op gaan en hoeveel vakjes.

De Expert maakt de vakjes van de Camouflage meter leeg. Aangezien er bewogen is, moet hij daarna ook weer 1 vakje vullen (slechts 1 vakje, ongeacht of er 0, 1, 2, 3 of 4 vakjes bewogen zijn). De Ingenieur moet ook één symbool aankruisen op het paneel van de richting waarin werd bewogen (wederom ongeacht hoeveel vakjes er bewogen zijn).

Einde van het spel
Zodra één van de campers 4 schadepunten heeft opgelopen, is hij vernietigd en eindigt het spel. Het andere team wint dan het spel!
Of als jullie overleven tot woensdagavond 9 februari 21u, wint het team dat op dat moment de minste schade heeft.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Breaking Bad - Drug War +++
« Reactie #2 Gepost op: 30-01-2022, 11:48:59 »
Dus wat moet er nu gebeuren?
Nu mogen jullie zelf een groepje maken waarin jullie per team communiceren en de Captain moet aan Monkeysuncle én Robbieazerty (let op dat het naar allebei gestuurd wordt) de startcoördinaten geven van hun camper.

Hoe verloopt een ronde in het kort daarna?
  • De Captain van het team dat aan de beurt is (team 1 mag starten) post hier een richting waarin ze rijden.
  • De afluisteraar van het ándere team noteert die richting en probeert alvast mogelijke locaties te vinden.
  • De expert van het team dat aan de beurt is geeft via pm aan Monkeysuncle én Robbieazerty door welk vakje hij vult.
  • De ingenieur kruist een symbool door op het paneel van de richting die zijn Captain heeft gepost en laat aan Monkeysuncle én Robbieazerty via pm weten welk symbool.
  • Het andere team is aan de beurt en we beginnen weer bovenaan met nummertje 1 hierboven. Captains mogen meteen posten vanaf de vorige Captain een richting heeft gepost. Maar mag alleen posten als zijn eigen ingenieur en expert hebben bevestigd dat ze hun keuze van de vorige beurt gemaakt hebben.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Breaking Bad - Drug War +++
« Reactie #3 Gepost op: 30-01-2022, 12:11:56 »
Oh ja, Z4P punten!

Alle leden van het winnende team krijgen 1 ZP plus het aantal levens punten dat jullie camper nog heeft. Slaag je erin om heelhuids uit de battle te komen, dan zou je dus max 5 ZP kunnen winnen!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Breaking Bad - Drug War +++
« Reactie #4 Gepost op: 30-01-2022, 21:16:09 »
De Captains van beide teams hebben hun startlocatie doorgegeven. Het spel kan van start gaan. Team 1 (Captain Brent) mag beginnen met een richting te posten.

Om het spel vooruit te laten gaan en te voorkomen dat teams tegen het einde van het spel tijd gaan winnen door niks te posten, ga ik een tijdslimiet instellen voor de Captains. Omdat we nog maar net begonnen zijn zet ik die limiet momenteel op 8 uur en laat ik hem pas morgenvroeg om 8u starten. De tijd tussen middernacht en 8u 's morgens telt niet mee.

Dit wil dus zeggen dat Brent nog tijd heeft tot maandag 16u om iets te posten. Daarna heeft Arno tijd tot maandag middernacht om iets te posten. Maar liefst doen jullie dat eerder natuurlijk. ;)

Vanaf dinsdag wordt die tijdslimiet teruggeschroefd naar 6 uur.

Veel succes, teams!  ::ok::

Offline Brent

  • Forumlid
Re: Breaking Bad - Drug War +++
« Reactie #5 Gepost op: 30-01-2022, 23:47:16 »
Ik heb twee vragen:

"Als tenminste één symbool van een bepaalde soort doorkruist is, dan is het niet meer mogelijk om dat systeem in kwestie nog te activeren." Activeren (een mijn plaatsen bijvoorbeeld) kan dus niet zolang het doorkruist is. Begrijp ik het goed dat de expert wel nog een vakje mag invullen bij de mijn en dus "MIJN KLAAR!" kan posten, ook al is dat vakje op het bord doorkruist?

Wanneer de Expert het vakje van de mijn vol heeft en netjes "MIJN KLAAR!" heeft gepost, mag diegene dan meteen opnieuw vakjes van een volgende mijn gaan invullen? Of moet er gewacht worden tot die mijn is gebruikt? Indien wachten niet hoeft, kan je dan meerdere mijnen of raketten verzamelen zonder die eerst te gebruiken?
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Breaking Bad - Drug War +++
« Reactie #6 Gepost op: 30-01-2022, 23:54:10 »
Ik heb twee vragen:

"Als tenminste één symbool van een bepaalde soort doorkruist is, dan is het niet meer mogelijk om dat systeem in kwestie nog te activeren." Activeren (een mijn plaatsen bijvoorbeeld) kan dus niet zolang het doorkruist is. Begrijp ik het goed dat de expert wel nog een vakje mag invullen bij de mijn en dus "MIJN KLAAR!" kan posten, ook al is dat vakje op het bord doorkruist?

Wanneer de Expert het vakje van de mijn vol heeft en netjes "MIJN KLAAR!" heeft gepost, mag diegene dan meteen opnieuw vakjes van een volgende mijn gaan invullen? Of moet er gewacht worden tot die mijn is gebruikt? Indien wachten niet hoeft, kan je dan meerdere mijnen of raketten verzamelen zonder die eerst te gebruiken?

De expert hoeft geen rekening te houden met de staat van de systemen om er vakjes bij te vullen. Dus de expert kan vullen naar hartelust, maar systemen kunnen alleen maar gebruikt worden als ze volledig gevuld én volledig operationeel zijn.

Een systeem kan pas weer bijgevuld worden als het leeg is, door gebruik of een pitstop. Je kunt als expert wel een mijn en een raket volledig gevuld hebben maar geen twee mijnen.
My fall will be for you

Offline Brent

  • Forumlid
Re: Breaking Bad - Drug War +++
« Reactie #7 Gepost op: 30-01-2022, 23:59:08 »
Dankjewel! ::bravo::

NOORD

IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: Breaking Bad - Drug War +++
« Reactie #8 Gepost op: 31-01-2022, 07:45:09 »
De tijd tussen middernacht en 8u 's morgens telt niet mee.
Geldt dit iedere dag? Ik hoop van wel want ik ga niet speciaal opblijven tot middernacht om te kijken of Brent nog iets plaatst bijvoorbeeld.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Breaking Bad - Drug War +++
« Reactie #9 Gepost op: 31-01-2022, 07:49:13 »
Dat geldt altijd. We gaan niet verlangen dat jullie 's nachts online moeten komen. ;) Je hebt nu dus tijd tot 15:59 om een richting te posten.

NOORD staat genoteerd voor groep 1.
Voor de duidelijkheid nog eve nwhat's next:
- Lucy moet doorgeven welk symbool ze aankruist (is intussen gedaan).
- Niels moet doorgeven welk metertje hij wil vullen.
- Arno mag ook al een richting posten en hoeft niet te wachten op Niels en Lucy.

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: Breaking Bad - Drug War +++
« Reactie #10 Gepost op: 31-01-2022, 09:11:47 »
Ik ben kamp ZUID

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Breaking Bad - Drug War +++
« Reactie #11 Gepost op: 31-01-2022, 09:22:33 »
Ik ben kamp ZUID

ZUID staat genoteerd voor groep 2.

- Swifty moet doorgeven welk symbool ze aankruist.
- Frank moet doorgeven welk metertje hij wil vullen.
- Brent mag zijn volgende richting posten wanneer Niels en Lucy klaar zijn. Lucy is dat al.
My fall will be for you

Offline Brent

  • Forumlid
Re: Breaking Bad - Drug War +++
« Reactie #12 Gepost op: 31-01-2022, 10:59:31 »


Zo zit ik op mijn crew te wachten
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Breaking Bad - Drug War +++
« Reactie #13 Gepost op: 31-01-2022, 11:12:27 »
Zoals net doorgegeven, beide teams hebben een Discord groep met de hosts en de Expert en de Ingenieur mogen hun keuzes voor het aankruisen ook daar doorgeven.

Wel geldt dat wanneer een systeem volledig gevuld is, de Expert dat in dit topic moet plaatsen. Ook moet de Captain hier altijd doorgeven welke richting opgegaan wordt en wanneer een systeem geactiveerd wordt, moet dat ook hier in het topic.
My fall will be for you

Offline Brent

  • Forumlid
Re: Breaking Bad - Drug War +++
« Reactie #14 Gepost op: 31-01-2022, 12:25:25 »
NOORD
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline NielsE

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Breaking Bad - Drug War +++
« Reactie #15 Gepost op: 31-01-2022, 13:31:44 »
MIJN KLAAR

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Breaking Bad - Drug War +++
« Reactie #16 Gepost op: 31-01-2022, 15:07:38 »
Verduidelijking over de "Mijn". Een mijn ontploft niet wanneer de andere camper er overheen rijdt. Een mijn ontploft alleen maar wanneer de andere captain aangeeft een mijn te laten ontploffen op een specifieke locatie. Zie het als een mijn met een afstandbediening.
My fall will be for you

Offline Brent

  • Forumlid
Re: Breaking Bad - Drug War +++
« Reactie #17 Gepost op: 31-01-2022, 18:42:11 »
Is die andere camper nu al defect? ::joehoe::
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Breaking Bad - Drug War +++
« Reactie #18 Gepost op: 31-01-2022, 19:57:20 »
Groep 2: opgelet! over een half uur (20:25) is jullie tijdslimiet van 8 uur om!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Breaking Bad - Drug War +++
« Reactie #19 Gepost op: 31-01-2022, 20:30:08 »
Laetitia of Everon heeft aan onze portofoon gezeten. Ik krijg onze captain niet te pakken ::ohno::