De kaart die mrchipie speelt maakt niet meer uit, het meest gunstige is het spelen van de 8 kaart.

Niels heeft aangegeven daarna deze kaart te spelen:

Grijs => Oranje
En dat betekent dat
Niels de winnaar is van deze Battle Back en de mogelijkheid krijgt om terug te keren in het spel. Gefeliciteerd!

Alle andere afvallers wil ik heel erg bedanken voor het meespelen. En Dennis, topper, fijn dat je beide potjes meedeed en wat heb je het Niels nog mooi lastig gemaakt.
Qua (volkomen zinloze) eindscore positioneer ik het even zoals het nu staat. Dit is puur hypothetisch natuurlijk omdat iemand anders nog prima Arno voorbij zou kunnen steken, dus neem dit met een schep zout.
1 Niels
2 Dennis
3 Arno
Dat betekent dat Niels en Mrchipie de volledige 18 punten pakken, die hebben drie keer op Niels gewed.
Wouter wedde eerst op Niels en daarna twee keer op Dennis => 15 punten
Dennis wedde eerst op Lucy en daarna twee keer op zichzelf => 6 punten
Arno wedde drie keer op zichzelf => 6 punten
Lucy wedde eerst twee keer op haarzelf en daarna op Niels => 3 punten
Kleine anekdote: Niels had het zichzelf veel minder spannend kunnen maken als hij in de laatste wedronde op Dennis had gewed in plaats van zichzelf. Dan had hij qua weddenschapspunten 13 punten gehad en qua raceresultaat 9. Dennis had dan 9 weddenschapspunten gehad en qua raceresultaat 12. Maar dan was het ook nog erg spannend geworden, omdat een derde plek van Lucy dan weer Dennis op de eerste plek zou zetten.
Niels, veel succes, ik geef je vanavond 21:00 over aan die andere host:

JW Bot out!