Auteur Topic: FINALE - Evolution ++  (gelezen 1099 keer)

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: FINALE - Evolution ++
« Reactie #60 Gepost op: 1-04-2022, 15:52:28 »
Helemaal correct.

Frank mag als laatste. Sterker nog, dit is de allerlaatste Z4P actie van een deelnemer, buiten de ongetwijfeld fantastische slotbiechten  ;D

Frank krijgt een tweede soort met 1 populatie en er ligt twee voedsel in de WH. Aaseter is niet meer relevant aangezien Bjorn en Mitch niet meer aan de beurt komen.

Frank:
Soort 1 (2 populatie) - Nachtdier, Hoorns, Vliegen
Soort 2 (1 populatie)

Bjorn:
Soort 1 (3 populatie) - Nachtdier, Hol Graven & Lange Nek
Soort 2 (2 populatie) - Vliegen, Aaseter
Soort 3 (4 populatie) - Carnivoor, Vetweefsel, Hoorns

Mitch:
Soort 1 (1 populatie) - Aaseter, Hol Graven & Snelheid
Soort 2 (3 populatie) - Vruchtbaar, Vliegen & Hol Graven

Brent:
Soort 1 (8 populatie) - Hoorns, Lange Nek & Aaseter
Soort 2 (3 populatie) - Snelheid, Carnivoor & Hol Graven
Soort 3 (2 populatie)
My fall will be for you

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: FINALE - Evolution ++
« Reactie #61 Gepost op: 1-04-2022, 17:27:47 »
Mijn soort 1 pakt 2 voedsel uit de Watering Hole, met die soort ga ik niks meer doen.

Bij mijn soort 2 wil ik Carnivoor, Vliegen en Vetweefsel leggen. Ook wil ik nog een Carnivoor kaart afleggen om hier een tweede populatie aan toe te voegen. Met deze soort val ik de tweede soort van Bjorn aan. Mijn soort 2 is dan van voedsel voorzien en Bjorn zijn tweede soort verliest 1 populatie. Echter heb ik vanwege mijn Vetweefsel de gelegenheid om nog een keer aan te vallen voor 2 extra voedsel. Ik doe dit wederom bij Bjorn zijn tweede soort. Deze sterft dan uit en mijn soort 2 is voorzien.

Ik leg Vruchtbaar af om een derde soort met een populatie van 1 te maken. Met het afleggen van Nachtdier leg ik hier een tweede populatie bij. Ik leg Carnivoor, Nachtdier en Snelheid bij deze soort 3 als eigenschap. Met deze soort val ik Brent zijn derde soort aan. Deze verliest een populatie en mijn soort is van voedsel voorzien.

ALS HET GOED IS, HEBBEN WE DAN DIT:

Frank:
Soort 1 (2 populatie) - Nachtdier, Hoorns, Vliegen
Soort 2 (2 populatie) - Carnivoor, Vliegen, Vetweefsel
Soort 3 (2 populatie) - Carnivoor, Nachtdier, Snelheid

Bjorn:
Soort 1 (3 populatie) - Nachtdier, Hol Graven & Lange Nek
Soort 2 (0 populatie) - Vliegen, Aaseter
Soort 3 (4 populatie) - Carnivoor, Vetweefsel, Hoorns

Mitch:
Soort 1 (1 populatie) - Aaseter, Hol Graven & Snelheid
Soort 2 (3 populatie) - Vruchtbaar, Vliegen & Hol Graven

Brent:
Soort 1 (8 populatie) - Hoorns, Lange Nek & Aaseter
Soort 2 (3 populatie) - Snelheid, Carnivoor & Hol Graven
Soort 3 (1 populatie)
Er is geen Mol meer...

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: FINALE - Evolution ++
« Reactie #62 Gepost op: 1-04-2022, 17:41:09 »
De teerlingen zijn geworpen en de dino's gemaakt en opgegeten! Op één kaart na is dit hele spel alsnog uitgespeeld!  ::ok::

Alle voedsel dat aaseters met voorbije aanvallen hebben gekregen, telt nog mee. Ook het voedsel dat op Bjorn's aaseter lag die uitgemoord werd door Frank telt nog mee. Bovendien krijgt Bjorn nog 2 kaarten ter vervanging van de 2 eigenschapskaarten die aan zijn uitgemoord soort toegekend waren.

Dan ga ik voedsel, kaarten op tafel en kaarten in de hand tellen om de ZP te berekenen. Om die morgen dan met jullie te delen. :)