Nieuws Vanaf 23 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Dank voor de antwoorden op waarom jij niet ontslagen zou moeten worden. Maar nu ben ik ook wel benieuwd, ... wie vind jij dat er WEL ontslagen moet worden van de andere twee en waarom?
Vraag aan alle drie: Aan welke programma's zou je graag nog meedoen? Waar denk je dat je in uit kunt blinken?[/quoteBig Brother, omdat ik alle 4 de nieuwe seizoenen heb gezien en ik Big Brother ook een super leuk progamma vind
In de loop van de opdracht heb ik een aantal plaatjes bewerkt
Waarom denk je dat jij goed zou zijn in Big Brother Sem?[/quoteWAAR IS DE AFBEELDING
Ik zou graag van Deerbetah nog antwoord krijgen op mijn vraag.
Allereerst feliciaties aan team RealSwifty. Na ja, RealSwifty, jullie waren eerder een FakeSwifty, want de beloftes uit jullie promowaren niet echt real. Wel slim om een ster te kiezen voor het binnenhalen van volgers, maar niet slim genoeg om iets te regelen dat de héle Zuury jullie samenwerking kon volgen? Kon er niet ergens een servertje worden opgezet? Of iets anders creatiefs waar we allemaal toegang tot hadden. Dat had Dierbetah toch iets beter geregeld voor ons.Maar goed, ik ben hier niet om een compliment te geven aan het verliezende team... Team Dierbetah, jullie staan hier niet voor niets. Beetje gezellig kletsen op Discord doen jullie maar in jullie eigen tijd. Ik heb een vraag voor iedereen behalve Sem.In eerdere posts, en dat matcht met mijn beeld dat ik heb gezien in jullie discord server, komt uit dat jullie het vrij snel al op leken te geven, om het aantal volgers van het andere team voorbij te streven. Vooral door gebrek aan leiderschap. Jullie modderen maar wat aan op de gekozen koers (na ja, koers ...) Op het moment dat een leider faalt - dan moet er iemand anders op staan. In mijn optiek is er NIEMAND opgestaan. Dus mijn vraag is.Waarom heb je het heft niet in eigen hand genomen om de boel weer op de rails te krijgen? Als niemand anders het doet, waarom jij dan niet? Had je het zelf net zo slecht gedaan misschien? Of vond je het allemaal wel best? Vind je het niet erg om hier te staan? Nu is het lekker makkelijk afschuiven op 1 persoon... Ow en ik hoef geen antwoord voordat Mevr. Groen's vraag is beantwoord, alles wel netjes op volgorde graag, ik houd wel van structuur.
Vraag aan chipie en Deerbetah:Hoe zwaar tillen jullie aan het feit dat Sem bots heeft ingezet? Iets wat duidelijk een grijs gebied was bij deze opdracht?
Nieky, Mag ik wel zeggen dat ik niet ben begonnen. Sorry dat ik me moei in een vraag die niet voor mij is, maar dat jullie dat weten:)
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
645 gasten en 14 vaste bezoekers
RealityTV vandaag