Q - Team Dierbetah, hoe was de taakverdeling binnen jullie team?
A - Iedereen deed maar wat
Q - Waar is het volgens jou misgegaan?
A - Geen structuur, weinig motivatie
Q - Denk je niet dat het misschien de taak is van een teamleider om een taakverdeling te maken? Of hoe zie jij de taak van een teamleider?
A - Ja en nee, een teamleider kan dat ook deligeren naar andere, teamleider betekend niet alles zelf doen.
Q - Welk teamlid verdiend het volgens jou absoluut NIET om genomineerd te worden vanwege zijn of haar onmisbare inzet? Wat waren de specifieke kwaliteiten van deze persoon en hoe kwam dit tot uiting in het product?
A - aurynn, heeft veel gedaan
Q -Wat gaan jullie als team en als individuen anders doen in het volgende project om te zorgen dat jullie wél winnen van Team RealSwifty? Welke deelnemers passen wel in dat winnende team en welke niet?
A - Denk dat we met elk team kunnen winnen, tis maar hoe goed je samenwerkt
Q - Deerbetah, wat heb jij aan dit project bijgedragen behalve je naam?
A - Plaatjes digitaal bewerkt, en op Reddit reclame gemaakt
Q -Waarom bespraken jullie in jullie promotiepost uitgebreid dat jullie pagina draait om de wijsheid van dieren, maar werd hier vervolgens amper iets mee gedaan? Voelde niemand de behoefte om naar het team te communiceren dat het belangrijk is om te doen wat je in je promotiepost belooft, of waren jullie allemaal vergeten dat dat was waar jullie pagina om draait?
A - Een leider zou er voor moeten zorgen dat alle neuzen de zelfde kant op staan, en daar val ik je niet persoonlijk mee aan Sem, maar op de rol die je gekregen hebt.
Q - Wie heeft het idee bedacht om puppies te knuffelen? Die hype om jonge dieren in te zetten is erg stressvol en schadelijk! (Yoga met puppies b.v. is ECHT niet goed voor de honden). Jullie zijn toch dierenliefhebbers?
A - Dat was ik niet, ik ben een dierenvriend
Q - Waarom hebben jullie gekozen voor Sem als leider en hebben jullie daar nu spijt van? Hoeveel van de verantwoordelijkheid voor jullie nederlaag komt op zijn schouders terecht en hoeveel op de schouders van de mensen die hem daar gebracht hebben?
A - Spijt is een groot woord, en achteraf praten is makkelijk, maar gezien hoe het is gegaan hadden we met elkaar moeten discussiëren over die belangrijke rol. de eindverantwoordelijkheid draagt de teamleider zelf, als ie dat niet had gewild, had je je ook niet moeten aanbieden, echter draagt iedereen zijn/haar verantwoordelijkheid naar het team toe.
Q - Op welke manier had jij precies aangestuurd willen worden? En was dit duidelijk voor de teamleider? En voor de overige teamleden?
A - Ik ga goed op structuur, duidelijke taken en afspraken, maar ook gemotiveerd worden (wat nu het tegenovergestelde was)
Q - De eerste vraag vanuit mij als Donald Trump: Waarom zou ik jou niet moeten ontslaan?
A - Omdat dit een leerervaring is, ik leer van me fouten en de 2e keer beter doe
Q - Vraag voor alledrie: Met welk dier vergelijk je jezelf en de 2 anderen nu je hier zit?
A - Een hert die in de koplampen kijkt
Q -Dank voor de antwoorden op waarom jij niet ontslagen zou moeten worden. Maar nu ben ik ook wel benieuwd, ... wie vind jij dat er WEL ontslagen moet worden van de andere twee en waarom?
A - Geen commentaar
Q - Vraag aan alle drie: Aan welke programma's zou je graag nog meedoen? Waar denk je dat je in uit kunt blinken?
A- Programma's in de lijn van Amezing race, maar ook puzzel / strategie dingen, sociaal deductie spellen etc.
Volgens mij heb ik alle vragen uit deze topic beantwoord, mocht er een gemist hebben, let me know