
Dit is het verslag van een reis. Beste vrienden, welkom in De Mol!
Jullie gaan één aflevering de Mol spelen. In drie opdrachten proberen jullie als groep zoveel mogelijk geld te verdienen, maar één iemand is de mol en gaat proberen de opdrachten te saboteren. Aan het einde van de aflevering maken jullie allemaal een test van twintig vragen over het doen en laten van de mol. Wie het minste weet en dus de minste juiste antwoorden weet te geven, is de afvaller van deze aflevering.
De Mol:De mol gaat nooit naar huis, dus onze mol ook niet. Maar de mol krijgt wel wat motivatie om zijn best te doen met saboteren. De mol kan bij succesvolle sabotages namelijk bonuspunten verdienen voor de volgende aflevering. Hoe dit precies zit, zal op dit moment alleen de mol te horen krijgen.
De opdrachten:Jullie spelen drie opdrachten voor geld in de pot. Dit heeft meerdere voordelen voor jullie als groep. Ten eerste dat je sneller door hebt wie de mol is. Ten tweede wil je voorkomen dat de mol los van immuniteit deze aflevering nog meer voordelen bij elkaar kan rapen voor de volgende aflevering. Ten derde is het voordeel dat de winnaar van deze aflevering krijgt, groter wanneer de pot hoger is. Genoeg motivatie dus om voor de pot te spelen! De opdrachten verschijnen in verschillende topics.
De test:Aan het einde van de aflevering maken jullie een test van twintig vragen. De test gaat op aanvraag via google docs. Uiteraard is communicatie over de test verboden zodra je de test start. De test gaat ook op tijd, deze start bij versturen en eindigt automatisch wanneer je op verzenden drukt. Bij een gelijke stand zal de tijd doorslaggevend zijn.
Speelschema:Opdracht 1 - Woensdag t/m maandag, elke dag een ronde
Opdracht 2 - Woensdag t/m maandag, verschillende deadlines
Opdracht 3 - Donderdag t/m maandag, elke dag een ronde
Test - Maandag 20:00 -
Woensdag 19:00Executie - Woensdag 19:00