Auteur Topic: [PT] Aflevering 12 - De Finale  (gelezen 457 keer)

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
[PT] Aflevering 12 - De Finale
« Gepost op: 20-06-2024, 00:45:13 »

Welkom Finalisten bij de grote Finale!  ::bravo:: You made it! Jullie hebben 14 spelers achter je gelaten en zijn de laatste vier van dit spel. Alles komt deze finale ook in vier, dus be prepared ;D. Laten we gelijk duiken in hoe deze finale eruit gaat zien...

Jullie zappen razendsnel door vier verschillende programma's heen. Omdat er doorgezapt wordt zullen jullie slechts één onderdeel per programma spelen. Voor elk onderdeel kan je finalepunten behalen. De speler die aan het einde van de vier onderdelen de meeste punten heeft verzameld, is de winnaar voor ZAP 5!

Dit zijn de programma's: Survivor, Heel Holland Bakt, The Big Escape en Jeopardy
De onderdelen die we spelen zijn:
Survivor - Final Tribal Council
Heel Holland Bakt - Signatuur opdracht
The Big Escape - Eén individuele escape
Jeopardy - Eén ronde

Punten die je maximaal kan behalen per onderdeel:
Survivor - 120 punten (10 punten per stem)
Heel Holland Bakt - 100 punten (win), 75 (2de), 50 (3de), 25 (4de)
The Big Escape - 120 punten (win) 80 (2de), 60 (3de), 40 (4de)
Jeopardy - 150 punten

Zo hebben jullie een goed beeld over de te verdelen punten.

Ze zullen allemaal in aparte topics geopend worden, met dit topic als overzicht.

Acties en Deadlines (updated)

Kies een gezamenlijk moment voor Jeopardy want deze is LIVE
Eerste mogelijkheden: Zaterdag 22 juni (hele dag), Maandag 24 juni na 20:00, Woensdag 26 juni na 19:00, Donderdag 27 juni na 19:00

Deadline Pleidooi Survivor: Vrijdag 20:00
Deadline Heel Holland Bakt recept + foto cake: Maandag 20:00
« Laatst bewerkt op: 20-06-2024, 01:27:23 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline monkeysuncle

• Winnaar Zap 5
  • Forumlid
Re: [PT] Aflevering 12 - De Finale
« Reactie #1 Gepost op: 21-06-2024, 09:59:44 »
Qua Jeopardy kan ik zaterdag tussen 13-16u ongeveer en na 20.30. Maandag en woensdag kan ik wel na 20.30.
My fall will be for you

Offline Aurynn

• Forumlid
  • Leer lezen!
« Reactie #2 Gepost op: 21-06-2024, 19:49:24 »
 Maandag 24 juni na 20:00 is eigenlijk het enige moment dat ik kan  ::oink::
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #3 Gepost op: 21-06-2024, 19:58:05 »
Ik kan maandagavond
Keep calm and eat chocolates!

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 21-06-2024, 20:58:25 »
Ik ook!

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #5 Gepost op: 23-06-2024, 00:07:55 »
Dan prikken we de datum dus op maandag 20:30

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #6 Gepost op: 30-06-2024, 18:29:43 »
Vanavond 20:00 de uitslag! ::bravo::

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 30-06-2024, 18:59:07 »
 ::hyper::

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #8 Gepost op: 30-06-2024, 19:12:28 »
whoopwhoop!

Wat vond je er nou van Robbie, dat er voor jou en mij geen stoel of kruk was in de studio?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 30-06-2024, 20:17:44 »
Ja daar klopte iets gigantisch niet natuurlijk! Maar nu ik de stemmen van Survivor gezien heb klopt het weer wel  ::hypocriet::

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #10 Gepost op: 30-06-2024, 21:19:40 »
Lieve kandidaten,

Bedankt voor jullie inzet, enthousiasme en spelplezier! ZAP 5 was een rollercoaster en een hele onderneming om op te zetten, uit te voeren en draaiende te houden. Uiteraard heb ik dat met liefde gedaan anders was ik er nooit aan begonnen. Ik wou echt alles eruit halen wat erin zat en een groots spel neerzetten. Natuurlijk gaat dat uiteindelijk met vallen en opstaan, maar ik ben erg trots op het spel wat we samen hebben neergezet! Ik zeg samen, want zonder enthousiaste spelers is er natuurlijk helemaal geen spel! Het begon al met de storm opkomst aan aanmeldingen, wat superfijn  ::bravo::. En daarna hebben we vele hoogtepunten gekend. Voor mij persoonlijk de The Amazing Race video van de race, The Apprentice als vanouds, de mooie plaatjes van het perfecte plaatje, maar ook de spannende strijd in latere programma's. Op sommige momenten werd het ook even teveel en hebben jullie mij wat tijd gegund om weer op te starten, superlief en erg gewaardeerd  ::love::. Nu na drie maanden kunnen we dit spel afsluiten en hopelijk nog lang terugkijken op alles wat er is gebeurd!

Lieve finalisten, top gespeeld deze finale. Jullie waren aan elkaar gewaagd! Monkeysuncle, een verdiende winnaar die het hele spel aan de top heeft gestaan!  ::bravo:: En uiteraard de andere kandidaten, Bedankt!

::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Liefs,
Jullie Host

D*N

Offline monkeysuncle

• Winnaar Zap 5
  • Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 30-06-2024, 23:34:12 »
Dank je wel Dennis en wow het is een mooie finale geworden. Ik ben zeer blij dat ik dit spel heb gewonnen met deze sterke tegenstand en een finale die op bepaalde vlakken behoorlijk uit mijn comfortzone was.

En wat heb je er een prachtig spel van gemaakt. Met ups en downs qua inspanning maar altijd de gelegenheid om contacten te hebben en te onderhouden. En dat is ook wat ik het allerleukste vond, weer terugkomen en dan met deze 17 mensen een spel spelen dat toch weer drie maanden best wat tijd op slokt. Dus ook dank aan jullie allemaal en aan de jury en de kijkers. Ik kan deze van de bucket list afstrepen en ben er trots op. En wie weet komt er ook nog wel eens een Zap6 samen met zilveren Robbie  ::love::
My fall will be for you