Auteur Topic: Eredivisie  (gelezen 979554 keer)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Eredivisie
« Reactie #1100 Gepost op: 16-07-2013, 20:31:56 »
En Maher, lijkt me ook een belangrijk gemis.

AZ lijkt me moeilijk in te schatten - snapte ook niet helemaal waarom ze afgelopen seizoen het zo slecht deden ;)
Maar zou best een solide subtopper kunnen zijn, plek 4-6 of iets dergelijks.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Eredivisie
« Reactie #1101 Gepost op: 17-07-2013, 08:53:43 »
Zelfde met Mihaylov, die vermoedelijke naar Fiorentina vertrekt.
Van de fans weet ik dat ze hem in ieder geval graag zien vertrekken.
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Eredivisie
« Reactie #1102 Gepost op: 17-07-2013, 08:54:28 »
Strootman waarschijnlijk naar AS Roma. An sich niet verrassend...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eredivisie
« Reactie #1103 Gepost op: 20-07-2013, 13:24:02 »
De Jong heeft laten weten dat Ajax op hem kan rekenen en dat hij niet weggaat.  ::ok::
Nu maar hopen dat Eriksen en Alderweireld ook blijven  :)
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Eredivisie
« Reactie #1104 Gepost op: 20-07-2013, 14:44:55 »
De Jong heeft laten weten dat Ajax op hem kan rekenen en dat hij niet weggaat.  ::ok::
Nu maar hopen dat Eriksen en Alderweireld ook blijven  :)
De transferperiode is nog heel lang open, en met v.d Hoorn heeft Ajax een prima vervanger in huis als Toby vertrekt. Zeg die v/d Hoorn, was dat niet die van..


Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eredivisie
« Reactie #1105 Gepost op: 20-07-2013, 14:45:44 »
 ::rofl::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Eredivisie
« Reactie #1106 Gepost op: 20-07-2013, 14:58:17 »
;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Eredivisie
« Reactie #1107 Gepost op: 21-07-2013, 16:14:43 »
Net een plaatsje in de zon gezocht waar ik zo gezellig zat tijdens de Open Dag. Nu onderweg naar huis.

Zijn er nog meer van dit forum naar de Moeder der Open Dagen gegaan?
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Eredivisie
« Reactie #1108 Gepost op: 21-07-2013, 19:42:28 »
Bijzonder:

In de jacht op een nieuwe doelman heeft RKC Waalwijk zijn vizier gericht op Ross Turnbull, die onder contract staat bij Chelsea. De 28-jarige sluitpost stond zaterdagmiddag tussen de palen tijdens de met 4-0 verloren oefenwedstrijd tegen Rot Weiss Oberhausen, uitkomend op het vierde niveau in Duitsland.

Zou RKC zijn salaris kunnen betalen?  ??? Sowieso vrees ik een beetje voor de overlevingskansen van RKC  ::ohno::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Eredivisie
« Reactie #1109 Gepost op: 22-07-2013, 12:36:43 »
Overigens is het rijke Dinamo Kiev ook geïnteresseerd in PSV'er Marcelo. De clubleiding in Eindhoven heeft laten weten dat de Braziliaanse verdediger mag vertrekken bij een goed bod.

Net gelezen op de site van de Snor. Zouden wonderen bestaan?  :D

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Eredivisie
« Reactie #1110 Gepost op: 22-07-2013, 21:54:45 »
FC Twente en ADO Den Haag zijn tot overeenstemming gekomen voor de huur van Jerson Cabral (22 jaar) voor komend seizoen. De buitenspeler, die reeds voor zo'n beetje alle Oranje Jeugdelftallen is uitgekomen, sluit zo snel mogelijk aan bij de Haagse selectie. Hij kiest voor zijn kansen bij ADO Den Haag, iets wat de technische staf van onze club zeer tevreden stelt.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Eredivisie
« Reactie #1111 Gepost op: 22-07-2013, 21:56:09 »
onze club ? Waar heb je dat van geleend ?
Nog even en je hebt een ooievaar in je avatar.

Cabral heeft geniale momenten, maar helaas geen mentaliteit.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Eredivisie
« Reactie #1112 Gepost op: 22-07-2013, 22:02:37 »
onze club ? Waar heb je dat van geleend ?
Nog even en je hebt een ooievaar in je avatar.

Cabral heeft geniale momenten, maar helaas geen mentaliteit.
Officiele site van ADO, nieuws is net naar buiten gekomen. Ging me er meer om dat Cabral nu weer van club wisselt, precies om de redenen die jij noemt. Soms geniaal maar geen mentaliteit (dit is gewoon zijn laatste kans)

Offline DrunkBanana

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can't touch this :P
Re: Eredivisie
« Reactie #1113 Gepost op: 23-07-2013, 15:19:20 »
Psv zal het niet moeilijk krijgen de eerste wedstrijd, ado heeft geen goede spelers meer nadat ook vicento weg is gegaan.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Eredivisie
« Reactie #1114 Gepost op: 23-07-2013, 15:50:59 »
Psv zal het niet moeilijk krijgen de eerste wedstrijd, ado heeft geen goede spelers meer nadat ook vicento weg is gegaan.
Nou... er staat toch een zeer aardig team hoor. Ervaren keeper Coutinho, een centraal duo Beugelsdijk - Wormgoor dat heel vorig seizoen al samenspeelde. Rechsback wordt Malone die vorig seizoen al regelmatig inviel bij afwezigheid van Omeruo. Het middenveld met Holla, Jansen en Meijers (kan ook linksback spelen) speelden er vorig seizoen al en Ricky van Haaren komt daarbij.

Van Duinen, topscoorder van vorig seizoen, blijft gewoon en in de aanval zijn ze er met Schet, Esajas Cabral en Gouriyee niet zwakker op geworden na vertrek van Chery en Vicento. ADO heeft veel aanvallend vermogen in de ploeg.

Vicento was afgelopen seizoen niet eens basisspeler. Wat dat betreft heeft ADO meer vastigheid dan PSV op dit moment, die veel nieuwe namen in moeten passen. ADO heeft voor ADO begrippen een prima selectie, alleen centraal achterin en op links-en rechtsback zou er nog wat bijkunnen.

Desondanks verloor ADO vorig seizoen 2 maal met zware cijfers (7-0 en 1-6 van PSV), maar dat was wel een heel ander PSV en een heel andere tijd in de competitie. ADO heeft dus veel spelers die er vorig seizoen ook al speelde, toen men de 9e plaats haalde. Vastigheid en continuïteit is belangrijk voor een club. PSV heeft de laatste jaren ook niet zo'n goede relatie met de eerste speeldag en uitwedstrijden. Ik moet het dus nog bezien..
« Laatst bewerkt op: 23-07-2013, 15:56:16 door Mollenvanger22 »

Offline DrunkBanana

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can't touch this :P
Re: Eredivisie
« Reactie #1115 Gepost op: 23-07-2013, 16:06:44 »
Dit is inderdaad een ander psv, maar ze trainen toch al een tijdje samen, en cocu heeft tot nu toe schaars er nog niet ingezet. Ook hebben ze een veel betere verdediging als vorig jaar. Rekik en Bruma centraal, met rechts arias en links manolev of willems (waarschijnlijk willems). En dan heb je een sterk middenveld met de talenten maher, bakkali en misschien ook nog toornstra. Aanvallend hebben ze een spits die werkelijk alles afmaakt: Locadia. En de jonge depay heeft ook weinig moeite een goaltje te maken met zijn bewegingen. Rechtsvoor zal wijnaldum spelen die meer zijn eigen ding gaat mogen doen.

Offline DrunkBanana

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can't touch this :P
Re: Eredivisie
« Reactie #1116 Gepost op: 23-07-2013, 16:09:18 »
Ook kunnen schaars en hiljemark prima de plaats van toornstra vervullen.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Eredivisie
« Reactie #1117 Gepost op: 23-07-2013, 16:16:29 »
Dit is inderdaad een ander psv, maar ze trainen toch al een tijdje samen, en cocu heeft tot nu toe schaars er nog niet ingezet. Ook hebben ze een veel betere verdediging als vorig jaar. Rekik en Bruma centraal, met rechts arias en links manolev of willems (waarschijnlijk willems). En dan heb je een sterk middenveld met de talenten maher, bakkali en misschien ook nog toornstra. Aanvallend hebben ze een spits die werkelijk alles afmaakt: Locadia. En de jonge depay heeft ook weinig moeite een goaltje te maken met zijn bewegingen. Rechtsvoor zal wijnaldum spelen die meer zijn eigen ding gaat mogen doen.
::jaja:: klopt dat PSV een beter verdedigingsduo heeft en de verloren doelpunten/aanvallers kan opvangen, dat is iets wat ik hier een paar pagina's eerder over PSV uiteen heb gezet. (beide clubs volg ik intensief).

Maar waar het me meer om ging was dat je zei dat ADO geen goede speler meer over heeft na vertrek van Vicento. Terwijl het, als ik de selectie bekijk, erop lijkt dat ze er sterker op geworden zijn omdat ze de kern van het elftal hebben weten te houden.
« Laatst bewerkt op: 23-07-2013, 16:19:20 door Mollenvanger22 »

Offline DrunkBanana

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can't touch this :P
Re: Eredivisie
« Reactie #1118 Gepost op: 23-07-2013, 16:29:04 »
Ik vond vicento altijd een goede speler  ::jaja::
En ik geef toe dat holla goed kan voetballen, maar dat kan niet tegen PSV op  ::hug::

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eredivisie
« Reactie #1119 Gepost op: 23-07-2013, 16:52:51 »
Ik moet het ook nog bezien, zie PSV best punten verspelen tegen ADO  ::jaja::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.