Auteur Topic: Eredivisie  (gelezen 979680 keer)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Eredivisie
« Reactie #2580 Gepost op: 13-04-2014, 19:41:14 »
Volgende week van Cambuur winnen en de 2e plek is binnen ::bravo::
Echt zonde van die seizoensstart ::ohno::
Volgende week is de bekerfinale. Dus over twee weken thuis winnen van Cambuur en de 2e plek is binnen ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eredivisie
« Reactie #2581 Gepost op: 13-04-2014, 19:46:49 »
Oeps. ::schaam:: Ja dat bedoel ik dus. ;)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Eredivisie
« Reactie #2582 Gepost op: 13-04-2014, 19:53:19 »
Was er nog voetbal vandaag ?

Dit was overigens wel echt de kans voor Feyenoord om kampioen te worden hoor, dit jaar... Terecht 2e, maar hebben niks in CL te zoeken :P
PSV heeft überhaupt niks in Europa te zoeken, ik zeg : Lekker B-team opstellen in die play-offs. Kunnen de internationals gewoon naar Louis toe, voorbereiden op wk. En hebben we niet 1 week na de wk-finale al een idiote EL wedstrijd tegen FC Differdange of Petrolul waardoor niemand rust krijgt en het hele volgende seizoen ook een drama wordt..

Gewoon niks halen, uithuilen, en doorgaan met deze jonge spelers en een andere coach. Dat lijkt me het beste  ;D

Oja en 2 nieuwe centrale verdedigers halen/opstellen

een paar vragen, gewoon omdat het kan ;)

1. welke internationals?
2. Wat is het verschil tussen het B-team en het A-team, gewoon qua kwaliteit enzo ;D
3. je zegt niks halen, maar wel 2 nieuwe centrale verdedigers. Dus dan bedoel je dus gewoon van hetzelfde niveau ?


fijne avond ::zwaai::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Eredivisie
« Reactie #2583 Gepost op: 13-04-2014, 19:57:18 »
1. Depay ::), denk dat die de selectie wel gaat halen ;)... Wijnaldum misschien ;). PSV was afgelopen keren in de voorselectie hofleverancier  ::zwaai::

2. B-team is van niveau roda  ::jaja::

3. Koch of Hendrix vanuit de jeugd. Maar verdediger halen mag wel  :P

En een nieuwe coach ook  ::)
You'll never walk alone

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Eredivisie
« Reactie #2584 Gepost op: 13-04-2014, 20:10:51 »
Ooeeeh ik kwam nog paar leuke berichten tegen ::)

Begin bang te worden voor dit PSV  :-\\

 ::) ::rofl::

Ik ga net als vorig jaar gewoon weer een voorspelling doen ::)

1. Ajax
2. Feyenoord
3. PSV
4. Twente
5. Fc Groningen
6. Heereveen
7. Vitesse
8. Ado Den Haag
9. AZ
10. Roda JC
11. PEC Zwolle
12. NEC
13. FC Utrecht
14. NAC
15. Heracles
16. RKC
17. Cambuur
18. Go Ahead

Ik had de nummer 1 en 2 toch goed

Feyenoord heeft zich versterkt met Samuel Armenteros. De aanvaller wordt gehuurd van het Belgische RSC Anderlecht en is het komende seizoen in Rotterdam te bewonderen. Bij Anderlecht had de oud-speler van Heracles Almelo geen uitzicht op speelminuten.

Ik had het gelezen. Een mooie aanwinst denk ik voor Feyenoord!

Die gaat het maken dit seizoen.

Miskoop

 ;D

psv gaat lachend naar het kampioenschap op deze manier.
Maar goed dat is altijd beter dan dat andere .

 ::hypocriet::

Maar ik weet dat dit heel flauw is , van die begin-van-het-jaar-uitspraken  ::helderziend::
You'll never walk alone

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Eredivisie
« Reactie #2585 Gepost op: 13-04-2014, 20:20:41 »
ik zag geen uitspraken van archimedes dus ik dacht ik ga eens zoeken

ach psv gaat ook punten verliezen vandaag

Feyenoord wordt kampioen  ::jaja::

Inderdaad zeg  ::oink::

Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht. Had Vitesse tot woensdag echt als een van de favorieten voor de titel ingeschat, maar nu gaan er 2 veriespartijen aankomen...

De Coolsingel is ook echt nog steeds mogelijk...

Heb ik hier al ergebs zwart op wit gepost dat AZ kampioen gaat worden?

Zoniet: Bij deze
ik ben maar gestopt wordt anders gênant ;D ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eredivisie
« Reactie #2586 Gepost op: 13-04-2014, 20:23:54 »
Ik zei het al op Twitter Nieky, maar ik vind je een slechte fan. :P

Lukie en ik leven ook nog steeds en wij hebben echt wel wat ergers meegemaakt met Feyenoord dan PSV dit seizoen heeft. ;) Dat waren periodes van dit soort flauwe grapjes:

Zaterdag: Feyenoord staat helemaal onderaan het linkerrijtje
Zondag: Het ziet er alweer wat zonniger ruit, Feyenoord staat nu bovenaan het rechterrijtje

Dan doet PSV op de eindafrekening toch beter. ::jaja::

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Eredivisie
« Reactie #2587 Gepost op: 13-04-2014, 20:34:18 »
 ::rofl::

Vooral die AZ-uitspraak is heel erg, Feyenoord had ook gewoon kampioen moeten worden  :P

Vooraf aan het seizoen nooit rekening gehouden met titel voor dit jonge PSV. Maar door dat begin ga je toch hopen. Maar ondanks dat, zijn ze echt wel vaak door een ondergrens heengezakt.. Bovendien vind ik dat het PSV van nu echt veel beter materiaal heeft dan het Feyenoord van 3/4 jaar geleden ( Van voor Guidetti en Pelle ).

Daarnaast denk ik echt dat het voor de club en de kansen op een goede klassering volgend jaar beter is als PSV geen Europa league via play-offs haalt. Dan heb je weer een jaar met vermoeide en veel geblesseerde spelers omdat je een week na de wk-finale al moet spelen

Snap niet waarom dat me een slechte supporter maakt ? Ik vind dat ik als supporter gewoon mag zeggen als ik PSV waardeloos vind, want dat lijkt me een toepasselijk woord dit jaar.
En dat met die Europa league, ik snap wel dat PSV daar altijd voor moet gaan, maar t kan mij op dit moment niet interesseren. De club is jaar na jaar aan het afglijden namelijk. En dat moet maar eens doorbroken gaan worden

En ik ga gewoon iets fanatieker willem 2 supporteren  ;D
« Laatst bewerkt op: 13-04-2014, 20:40:29 door Archimedes »
You'll never walk alone

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eredivisie
« Reactie #2588 Gepost op: 13-04-2014, 21:25:37 »
Ik heb het misschien wat overdreven. Maar ik vind het raar dat je wilt dat je club de playoffs laat lopen. Aan de ene kant snap ik het wel, maar aan de andere kant, wil je het hoogst haalbare toch? Alsof dit Feyenoord enige kans maakt in een Champions League? Die worden van de mat gespeeld.

Maar goed, toen Feyenoord zo slecht deed had ik ook dat soort buien hoor, zeker als het je elke maandagochtend op 't werk om je oren geslingerd worden.

Ik gun PSV volgend jaar de 2e plek (achter Feyenoord uiteraard ;)).

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Eredivisie
« Reactie #2589 Gepost op: 13-04-2014, 21:27:08 »
Nah, weet ook niet of ik het echt wil. Was ook beetje een opwelling.
Maar het kan me ook niet zoveel schelen of ze nou zich wel plaatsen via play-offs ofniet. De champions league levert tenminste nog een paar miljoen op als je je plaatst ;). EL daarintegen :P
You'll never walk alone

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Eredivisie
« Reactie #2590 Gepost op: 14-04-2014, 09:46:24 »
Maar het kan me ook niet zoveel schelen of ze nou zich wel plaatsen via play-offs ofniet. De champions league levert tenminste nog een paar miljoen op als je je plaatst ;). EL daarintegen :P
Daar zeg je het: als je je plaatst, en denk je echt dat PSV de kwalificatie zou overleven? Dan kunnen ze het beter doen in de Europa League, en daar zien te winnen. Dat is zeker mogelijk, als ze maar hun best doen. En de Europa League is toch ook een mooie prijs.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Eredivisie
« Reactie #2591 Gepost op: 14-04-2014, 11:37:56 »
Ik zeg niet dat PSV zich plaatst, de kans dat Feyenoord zich plaatst is groter  :P
Eigenlijk had AZ 2e moeten worden. Die hadden het meeste kans gehad, omdat ze waarschijnlijk met loting een beschermde status zouden krijgen omdat ze hoog op UEFA ranking staan denk ik. PSV stond dat ook, maar na de afgelopen 2 dramatische jaren niet meer  ::rofl::

En Feyenoord per definitie niet, want die hebben al jaren Europees niet gewonnen. Dus die krijgen idd een tegenstander van het kaliber Arsenal of Shalke ofzo.

En ik bedoelde maar te zeggen, dat je inspannen voor kwalifiactie CL financieel veel gunstiger kan zijn dan wanneer je EL haalt ;)
You'll never walk alone

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Eredivisie
« Reactie #2592 Gepost op: 14-04-2014, 11:50:25 »
En Feyenoord per definitie niet, want die hebben al jaren Europees niet gewonnen. Dus die krijgen idd een tegenstander van het kaliber Arsenal of Shalke ofzo.
Ervan uitgaande dat Feyenoord idd 2e wordt en dus in de voorronde van de voorronde van de Champions League komen, krijgen ze eerst een minder zware tegenstander en een ronde verder idd een club uit Spanje, Italië, Engeland of Duitsland.

Maar ja, Feyenoord = Feyenoord, dus vantevoren staat de uitslag nooit vast: Feyenoord kan zomaar uitgeschakeld worden door FC Kosice, maar ze zouden ook AC Milan kunnen veroordelen tot het spelen van Europa League (in De Kuip is het namelijk nog geen enkele Italiaanse club gelukt om Feyenoord in een officiële wedstrijd te verslaan :P) ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eredivisie
« Reactie #2593 Gepost op: 14-04-2014, 13:51:30 »
(in De Kuip is het namelijk nog geen enkele Italiaanse club gelukt om Feyenoord in een officiële wedstrijd te verslaan :P) ;)

Maar dat komt vooral omdat Feyenoord meestal al is uitgeschakeld voordat ze tegen een Italiaanse club loten  :P
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Eredivisie
« Reactie #2594 Gepost op: 14-04-2014, 17:43:58 »
Citaat
Licentiecommissie verklaart Feyenoord financieel gezond

De licentiecommissie van de KNVB heeft Feyenoord ingedeeld in de hoogste categorie 3. Hierin zitten clubs die volgens de voetbalbond een gezond financieel beleid voeren en ook 'gezond' zijn.

Lees verder

::trots:: op Eric Gudde en zijn staf  ::wijn::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Eredivisie
« Reactie #2595 Gepost op: 14-04-2014, 18:50:19 »
1. Depay ::), denk dat die de selectie wel gaat halen ;)... Wijnaldum misschien ;). PSV was afgelopen keren in de voorselectie hofleverancier  ::zwaai::

die Willems is in ieder geval out. Knieblessure. Sneu... net weer terug van een blessure toch ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Eredivisie
« Reactie #2596 Gepost op: 14-04-2014, 18:50:42 »
::trots:: op Eric Gudde en zijn staf  ::wijn::
dat is knap ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Eredivisie
« Reactie #2597 Gepost op: 18-04-2014, 13:02:38 »
Even voor de PSV-geïnteresseerden :

Wouters gaat waarschijnlijk assistent-trainer worden van Cocu volgend jaar. Van Bommel zou al assistent worden, dus dit gaat wss ten koste van Faber...
Ik denk wel een goede zaak, Wouters en van Bommel zijn een beetje schoften die die irritante pingelaartjes en jochies wel een beetje op hun plek zetten denk ik  ::jaja::
You'll never walk alone

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Eredivisie
« Reactie #2598 Gepost op: 21-04-2014, 16:49:15 »
Welkom terug in de Eredivisie, de kersverse kampioen van de Eerste Divisie:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Eredivisie
« Reactie #2599 Gepost op: 21-04-2014, 17:45:14 »
 ::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader::
You'll never walk alone