Auteur Topic: Eredivisie  (gelezen 979737 keer)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Eredivisie
« Reactie #4060 Gepost op: 30-08-2015, 16:56:42 »
Ben het geheel met je eens MV.

Enige situatie waarin Schreuder ontslaan logisch zou zijn, is wanneer hij zou aanbieden geheel geen ontslagvergoeding te willen. Maar die kans is.. nihil, dus dat is uiterst prijzig.

Dit ontslag gaat echt alle problemen oplossen. ::)




edit: zouden ze mij aan nemen als trainer? ::vergroot:: En dan kan Schreuder mijn voormalige promotieplek doen ::ok:: ::zwaai::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Eredivisie
« Reactie #4061 Gepost op: 30-08-2015, 17:23:43 »
Bloemen en een bedankje kunnen bij een eventuele winst naar J. Bruma, te Eindhoven ;D

Edit: 1-1  ::bravo:: (verdiend?  ::jaja::)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Eredivisie
« Reactie #4062 Gepost op: 30-08-2015, 18:43:07 »
Volkomen onterechte pingel
Volkomen terechte zege, speelde Feyenoord bij vlagen van de mat ::jaja::
You'll never walk alone

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Eredivisie
« Reactie #4063 Gepost op: 30-08-2015, 18:47:14 »
Feyenoord inderdaad terecht verloren. Feyenoord was erg zwak en sommige spelers helemaal. En waar ik mij vooral aan geďrriteerd heb, is dat Feyenoord de bal de hele tijd terug naar achteren te spelen in plaats van naar voren te gaan en op ye bouwen.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Eredivisie
« Reactie #4064 Gepost op: 30-08-2015, 19:10:21 »
Feyenoord inderdaad terecht verloren. Feyenoord was erg zwak en sommige spelers helemaal. En waar ik mij vooral aan geďrriteerd heb, is dat Feyenoord de bal de hele tijd terug naar achteren te spelen in plaats van naar voren te gaan en op ye bouwen.

Die ploeg heeft naturlijk ook gewoon zijn beperkingen :D
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Eredivisie
« Reactie #4065 Gepost op: 30-08-2015, 20:09:10 »
Was een leuke wedstrijd, Bruma begon heel ongelukkig met die eigen goal natuurlijk. Sowieso niet echt goed verdedigd, had hij m niet geraakt, was het Immers misschien wel met de 0-1. Overigens kreeg Immers later in de wedstrijd het weer voor elkaar een paar ballen te misschien voor goal of de tribune in te jassen  ::) Daarna eigenlijk een superieur PSV gezien in de eerste helft, die zich voornamelijk afspeelde op de helft van Feyenoord. PSV na diverse kansen verdiend op 1-1.

Tweede helft begon met hetzelfde beeld als de eerste PSV dat vocht voor de winst en al snel viel de 2-1. Daarna volgde de sterkste fase van Feyenoord, waarbij Zoet paar keer goed redde. Izimat dacht, wat Bruma kan, kan ik ook. Maakte bijna ook een eigen doelpunt, bal op de paal. PSV met de schrik vrij. Daarna weer PSV dat de overhand kreeg, resulterend in de belachelijke penalty. 3-1.

Maar goed, al met al terechte overwinning van PSV, knap teruggevochten na zo'n vroege domper. En het was, ondanks de vele slordigheden best een leuke wedstrijd om te kijken  ::ok::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Eredivisie
« Reactie #4066 Gepost op: 30-08-2015, 20:46:24 »
hmmm eens met MV denk ik.  Eerste helft heel zwak. Na de 2-1 kwamen we terug, dat eindigde na die belachelijke pingel. Toen was het gespeeld.

Mijn analyse:  Dit was de eerste keer dat Botteghin en van der Heijden samen het centrum vormde. Met twee onervaren backs (kongolo en van Beek) was de achterhoede heel zwak. Feyenoord ging beter voetballen toen Karsdorp op rechts kwam en van Beek weer in het centrum ging voetballen.  De eerste goal stond van Beek veel te ver naar binnen waardoor die vent met het lelijke haar te veel ruimte had. Bij de tweede goal stond Kongolo te ver naar het midden waardoor die back van psv te veel ruimte had.

Ik denk een fout van Gio om deze wedstrijd met zo'n onervaren verdediging te spelen. Redelijk noodgedwongen omdat Karsdorp niet zeker was of hij 90 minuten kon spelen maar toch. Kan Botteghin het niveau aan? Dat is wel de vraag.  Ik ben benieuwd waar hij over twee weken mee gaat beginnen in de verdediging
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Eredivisie
« Reactie #4067 Gepost op: 30-08-2015, 20:57:23 »
Ben het geheel met je eens MV.

hmmm eens met MV denk ik.

 ::oink:: Dat ik dit nog mee mag maken ;D :P Nee zonder gekheid, ben benieuwd of jullie over het volgende ook met me eens zijn. Ik heb me ontzettend gestoord aan Locadia. Dat hij de Penalty durft te nemen na uitgekotst te zijn geweest, terwijl anderen hoger in de rangorde staan vind ik nog best wel knap. Maar dat hij daarna uitgebreid voor het publiek het PSV logo begint te kussen  ::niet-ok:: de club die je een week eerder nog in de steek liet, omdat je teleurgesteld was in je club, zelfs weg wilde (verkocht) bij gebrek aan speeltijd. En dan zo overdreven laten zien van dat je toch van de club houdt? Had wel iets minder gekund wat mij betreft..

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Eredivisie
« Reactie #4068 Gepost op: 30-08-2015, 21:06:31 »
locadia is mijn mening niet waard ::hand::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Eredivisie
« Reactie #4069 Gepost op: 30-08-2015, 23:38:17 »
ach, het is uitgepraat. Klaar = klaar wat mij betreft.
Hij zal nooit meer mijn favoriet worden, maar je kunt het hem moeilijk heel zijn leven laten achtervolgen
PSV heeft deze zaak keurig opgelost. Dus nu mag hij gewoon spelen en blij zijn.
You'll never walk alone

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eredivisie
« Reactie #4070 Gepost op: 13-09-2015, 19:40:14 »
Wat is dat voor rare actie om een directe vrije trap door de keeper te laten nemen ???? Moet je je als ADO zijnde toch achter de oren krabben als je daar geen betere opties hebt.

Heracles wordt kampioen want wint ook zijn slechte wedstrijden. ;D
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Eredivisie
« Reactie #4071 Gepost op: 13-09-2015, 19:51:41 »
was denk ik vooral hopen op het hansenschokeffect. Er moet iemand zijn die het beter kan dan deze rugby poging ;)

Ow en Feyenoord wordt kampioen. We winnen van de kleintjes, ook zonder strafschoppen.
Kuyt nog altijd 0 doelpogingen, dus als die eenmaal op doel gaat schieten ::bravo::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eredivisie
« Reactie #4072 Gepost op: 13-09-2015, 20:12:28 »
Wat is dat voor rare actie om een directe vrije trap door de keeper te laten nemen ???? Moet je je als ADO zijnde toch achter de oren krabben als je daar geen betere opties hebt.

Heracles wordt kampioen want wint ook zijn slechte wedstrijden. ;D

Chilavert kon het wel  ::ok::
Wit is ook een kleur!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Eredivisie
« Reactie #4073 Gepost op: 13-09-2015, 20:21:54 »
Rogerio Ceni maakte er zijn vak van..



Maar ik snap wel dat ze hem die vrije trap lieten nemen, al hadden ze beter kunnen laten indraaien en hem proberen aan te spelen zoals toen hij scoorde. Met 130 goals een aantal waar bepaalde spelers jaloers op zijn  ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 13-09-2015, 20:23:43 door Mollenvanger-MV »

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Eredivisie
« Reactie #4074 Gepost op: 18-09-2015, 22:29:59 »
Kampioenuuuh olé olé
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Eredivisie
« Reactie #4075 Gepost op: 19-09-2015, 16:09:56 »
Bij het songfestival kwam ik me toch een liedje tegen toen ik wat muziek uit Zweden af ging speuren  ::rofl::

You'll never walk alone

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Eredivisie
« Reactie #4076 Gepost op: 19-09-2015, 16:12:08 »
Die kwam ik ook tegen  ::rofl:: echt grappig.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Eredivisie
« Reactie #4077 Gepost op: 19-09-2015, 22:02:09 »
Met Photoshop kun je leuke dingen doen, mmaar dit is toch echt de (kortstondige) realiteit, vanavond  ::rofl:: ::rofl::

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Eredivisie
« Reactie #4078 Gepost op: 20-09-2015, 12:51:43 »
Yep, het is op sommige gronden nog een wat eigenaardig seizoen.
Heb de wedstrijd niet gezien, maar kreeg mee dat de 2-1 winst van Heracles gister op PSV niet eens onverdiend was.

--

Thanks Niek, heb meteen het nummer in m'n hoofd. ::) ::rofl::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Eredivisie
« Reactie #4079 Gepost op: 20-09-2015, 13:18:37 »
Wat is Roda - Feyenoord een leuke en kwalitatief best goede wedstrijd  ::ok::