Auteur Topic: Eredivisie  (gelezen 979525 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Eredivisie
« Reactie #4740 Gepost op: 16-04-2017, 19:08:47 »
eeeh heb je ajax vandaag gezien en psv gisteren ?
Ik heb een deel van de eerste helft gezien van Ajax, waarin het laat zien dat ze, als ze niet scherp zijn, ontzettend kwetsbaar zijn. Had ook 0-2 voor Heerenveen kunnen staan. Bovendien, omdat ze maar 2-0 wonnen van Schalke (en niet 5-0) zullen ze een enorme krachtsinspanning moeten leveren donderdag. Of ze zondag dan weer zo goed zijn...? PSV zal ook iets van eergevoel hebben, kennelijk kunnen ze zich niet motiveren voor ADO-uit, maar als PSV ervoor kan zorgen dat ze Ajax van de titel afhouden, dan gaat dat gewoon lukken. Heb vertrouwen  ::ok::

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Eredivisie
« Reactie #4741 Gepost op: 16-04-2017, 19:10:11 »
Tuurlijk is PSV uit moeilijk voor Ajax. Maar zie ze wel als grote favoriet hoor
You'll never walk alone

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eredivisie
« Reactie #4742 Gepost op: 16-04-2017, 20:40:04 »
Daarom moet Feyenoord gewoon naar zichzelf kijken en niet naar Ajax. Als Feyenoord t nu weggeeft is het hun eigen schuld.

Is Van Wolfswinkel niet geschorst volgende week?

#titelstress

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Eredivisie
« Reactie #4743 Gepost op: 16-04-2017, 21:22:59 »
Vitesse al uit verloren (beker)
PSV verloor in de beker bij Sparta, maar won in de competitie bij Sparta
excelsior is op kunstgras (zijn we niet zo goed)
Eens, maar het kleine broertje is (dan zeker) zo goed als zeker van directe handhaving, dus maakt het voor hen niet uit wat er gebeurt.
brrrrrrrrrrrrr het wordt spannend.
Dat wordt het zeker.


Daarom moet Feyenoord gewoon naar zichzelf kijken en niet naar Ajax. Als Feyenoord t nu weggeeft is het hun eigen schuld.

Is Van Wolfswinkel niet geschorst volgende week?

#titelstress
Feyenoord moet gewoon zijn eigen spel spelen door het baltempo hoog te houden.
Van Wolfswinkel is idd geschorst volgende week, terwijl onze topschutter Jörgensen weer terug is ;)

« Laatst bewerkt op: 17-04-2017, 10:11:22 door Tristan »
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eredivisie
« Reactie #4744 Gepost op: 23-04-2017, 16:21:27 »
Iemand in mijn twitterfeed riep in juli al dat we kampioen gingen worden. ;D  We zijn er bijna! ::bravo::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Eredivisie
« Reactie #4745 Gepost op: 23-04-2017, 16:28:38 »
Vaak zijn ritten bij uitwedstrijden van de kampioen altijd ver weg (vorig jaar van Zwolle naar Eindhoven, maar ook van Breda naar Enschede toen Twente kampioen werd bijvoorbeeld), maar van Woudestein naar de Coolsingel is over 2 weken een kleine stap ;D

Al bedenk ik me nu dat Woudestein in 2007 ook wel eens een kampioensgraf is geweest (AZ).
« Laatst bewerkt op: 23-04-2017, 16:33:58 door MollenvangeR-MV »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Eredivisie
« Reactie #4746 Gepost op: 23-04-2017, 17:16:26 »
Iemand in mijn twitterfeed riep in juli al dat we kampioen gingen worden. ;D  We zijn er bijna! ::bravo::
https://twitter.com/MikevOo/status/758019017835683841 ;D
« Laatst bewerkt op: 23-04-2017, 17:18:14 door Lukie4 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Eredivisie
« Reactie #4747 Gepost op: 23-04-2017, 17:43:44 »
Moet mijn cluppie t nog even volhouden  ::ok::
You'll never walk alone

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eredivisie
« Reactie #4748 Gepost op: 23-04-2017, 18:42:40 »
Als we gewoon normaal doen, kunnen we over 2 weken twitteren: we ZIJN kampioen! ::bravo::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Eredivisie
« Reactie #4749 Gepost op: 23-04-2017, 18:44:00 »
En dat is nog nooit op Twitter geweest (van Feyenoord)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eredivisie
« Reactie #4750 Gepost op: 23-04-2017, 18:44:48 »
Ja die las ik ook net ::rofl::

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Eredivisie
« Reactie #4751 Gepost op: 23-04-2017, 19:26:53 »
Wat een anti-PSV gepraat in die samenvatting zeg....

Rookwolken typeren het seizoen bla bla, er werd nog een woord gebruikt waarvan ik dacht, wat negatief.
Natuurlijk het was een flutseizoen. Maar we hebben ook maar 2 keer verloren dit jaar in de competitie. Om het dan weg te zetten als desastreus.

En dan ook nog zeggen in de samenvatting dat Locadia zich volledig laat gaan, en dat ze geen idee hebben waarom. Hij werd gewoon nagetrapt door Kluijvert.

Achja, wel gewonnen  ::ok::
You'll never walk alone

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Eredivisie
« Reactie #4752 Gepost op: 23-04-2017, 19:32:13 »
PSV heeft gewoon te vaak gelijk gespeeld tegen de kleintjes. En die 2 nederlagen? Beiden tegen de kampioen, dus geen schande  ::jaja::  Nog een heel klein minikansje op plek 2, al zal Ajax ook wel aan doelsaldo werken tegen Eagles. En uit bij Willem 2 moeten ze dan ook nog verliezen.. maar ben het wel met je eens Niek wat betreft die negatieve vibe  ::jaja::

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Eredivisie
« Reactie #4753 Gepost op: 23-04-2017, 19:35:13 »
Oh maar 2e worden ze niet meer. Maar tot twente-uit deden we mee om de titel met maar 2 nederlagen.

Geen goed seizoen nee, maar desastreus??
You'll never walk alone

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Eredivisie
« Reactie #4754 Gepost op: 23-04-2017, 19:38:05 »
Oh maar 2e worden ze niet meer. Maar tot twente-uit deden we mee om de titel met maar 2 nederlagen.

Geen goed seizoen nee, maar desastreus??
Nee, desastreus vinden ze het denk ik omdat PSV ook vroeg uitgeschakeld werd in de beker en in Europa denk ik. Maar tot Twente uit deden ze inderdaad gewoon mee mrt 2 nederlagen. En daarbij, je hebt een traditionele top 3. Dan moet er eentje kampioen, eentje tweede en eentje derde worden. Dat is nu PSV, volgend jaar ligt dat misschien weer anders.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Eredivisie
« Reactie #4755 Gepost op: 23-04-2017, 19:39:00 »
ik heb vandaag 3 voetbalwedstrijden zitten kijken en alle drie waren ze echt heel matig.
Utrecht Roda was al beroerd.
Vitesse wilde niet en Feyenoord vond het ook wel best na de 2-0. En Ajax - PSV ging ten onder aan heel veel slechte passes en dom balverlies.
===

psv heeft een flink deel van het seizoen er bij gehangen. In het begin was Ajax nog zwakker maar gedurende het seizoen te veel puntverlies en telkens kon het rijmpje weer uit de kast gehaald worden.  Daarbij hadden jullie vorig jaar een geweldige de Jong en dit jaar een vormcrisis bij deze goede spits. Cocu heeft hem het hele seizoen de hand boven het hoofd gehouden. Ik denk ook dat de zuid amerikanen te veel bezig zijn geweest met een vertrek. Die zagen psv als opstapje naar een andere club in Europa. Ik denk dat ze allemaal weg willen nu  (moreno, perreiro, guardado, arias).
succes met bouwen. Ik denk   Cocu bondscoach en nieuwe trainer voor psv.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Eredivisie
« Reactie #4756 Gepost op: 23-04-2017, 21:08:40 »
Maar we hebben ook maar 2 keer verloren dit jaar in de competitie.
En beide keren was tegen de aanstaande kampioen, dus wat dat betreft verdient PSV de 2e plek. Maar zoals hpje al zei: dat gaat niet meer gebeuren.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline KeyW

  • Forumlid
Re: Eredivisie
« Reactie #4757 Gepost op: 23-04-2017, 21:42:36 »
ik heb vandaag 3 voetbalwedstrijden zitten kijken en alle drie waren ze echt heel matig.
Utrecht Roda was al beroerd.
Vitesse wilde niet en Feyenoord vond het ook wel best na de 2-0. En Ajax - PSV ging ten onder aan heel veel slechte passes en dom balverlies.
===

Het was inderdaad niet best wat de top drie liet zien. Feyenoord kwam vroeg op 0-1 en maakte gelukkig daarna ook nog voor rust de 0-2. Gelukkig scoorde Vitesse hierna niet. Bij PSV-Ajax vond ik de eerste helft ronduit matig. PSV wilde wel aanvallen, maar het lukte eigenlijk amper en Ajax kon geen hoog druk zetten en de counters verliepen niet soepel. De tweede helft zette Ajax nog wel aan en kreeg het ook nog wat (grote) mogelijkheden. Bij PSV ging daarentegen de bal bepaald niet soepel meer rond. Ook veel onnodige overtredingen rond de zestien meter. Locadia heeft dit duel met individuele klasse beslist.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Eredivisie
« Reactie #4758 Gepost op: 24-04-2017, 11:47:30 »
Oh maar 2e worden ze niet meer. Maar tot twente-uit deden we mee om de titel met maar 2 nederlagen.

Geen goed seizoen nee, maar desastreus??

Als Gullit coach was, was het bovennatuurlijk redelijk ::ok::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Eredivisie
« Reactie #4759 Gepost op: 24-04-2017, 12:01:37 »
Als bestaat niet in het voetbal ;D

Hyballa is twee wedstrijden voor het einde eruit gegooid bij NEC. Alsof dat nog iets helpt  ??? maar clubs als Roda en NEC hebben niks geleerd van het verleden. Al lijkt Roda het wel te halen. Maar ze zijn niet voor niks de laatste jaren in de problemen geraakt en zelfs gedegradeerd. Door het halen van die net-niet spelers. En dat terwijl NEC na de promotie een hartstikke leuk team had met leuk voetbal en leuke spelers.