Auteur Topic: Eredivisie  (gelezen 979561 keer)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eredivisie
« Reactie #220 Gepost op: 2-03-2008, 00:50:15 »
Morgen(vandaag) zal ik Utrecht-PSV live zien.
Guikie,kan je niet iets doen zodat ik je herken? Ik weet niet wat,misschien eens streaken met op je kont koekoe geschreven ofzo? Ik weet het niet hoor,het is maar een voorstel  :)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Eredivisie
« Reactie #221 Gepost op: 2-03-2008, 12:45:44 »
Morgen(vandaag) zal ik Utrecht-PSV live zien.
Guikie,kan je niet iets doen zodat ik je herken? Ik weet niet wat,misschien eens streaken met op je kont koekoe geschreven ofzo? Ik weet het niet hoor,het is maar een voorstel  :)

Veel plezier met kijken  ::jaja:: ::jaja:: ..

Mij herken je aan mn sippe gezicht na het 0-6 verlies vanmiddag  ::jaja:: ::jaja:: .... Vergeet je telraam niet neer te zetten want het zal snel gaan voor PSV vanmiddag  ::jaja:: ;D

p.s. De Bleeckere is de scheidsrechter.. Is dat nu al een nadeel?  :o ;D

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eredivisie
« Reactie #222 Gepost op: 2-03-2008, 12:57:57 »
Veel plezier met kijken  ::jaja:: ::jaja:: ..

Mij herken je aan mn sippe gezicht na het 0-6 verlies vanmiddag  ::jaja:: ::jaja:: .... Vergeet je telraam niet neer te zetten want het zal snel gaan voor PSV vanmiddag  ::jaja:: ;D

p.s. De Bleeckere is de scheidsrechter.. Is dat nu al een nadeel?  :o ;D
Aha, dat wist ik niet. een nadeel? Als er iemand in het Belgisch voetbal is waar we trots mogen op zijn,dan is het nogwel....scheids De Bleeckere  :) :)
Stel dat hij een beetje pro-België fluit dan zijn jullie alvast in het voordeel  ;) ;)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Eredivisie
« Reactie #223 Gepost op: 2-03-2008, 18:18:42 »
Aha, dat wist ik niet. een nadeel? Als er iemand in het Belgisch voetbal is waar we trots mogen op zijn,dan is het nogwel....scheids De Bleeckere  :) :)
Stel dat hij een beetje pro-België fluit dan zijn jullie alvast in het voordeel  ;) ;)

Hij floot een prima wedstrijd, een hele goed scheidsrechter  ::jaja:: ::jaja::

Wat heeft PSV gedaan koekoe? ::)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Eredivisie
« Reactie #224 Gepost op: 2-03-2008, 20:21:02 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Als Heerenveen wint en Utrecht verliest staan ze allemaal te springen, oooo wat is Utrecht slecht en Heerenveen goed. Maar als het andersom is dan hoor je ze niet  ::ohno:: ::ohno::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Eredivisie
« Reactie #225 Gepost op: 2-03-2008, 20:43:33 »
Mooie wedstrijddag! Goed werk van Utrecht! ::ok::

Misschien gaat het slot van de eredivisie toch nog een heel klein beetje spannend worden?  ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Eredivisie
« Reactie #226 Gepost op: 2-03-2008, 20:45:37 »
Wat een schijtseizoen dit, iedereen is in crisis...

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Eredivisie
« Reactie #227 Gepost op: 2-03-2008, 20:49:09 »
Feyenoord pakt tenminste (als het goed is) de beker nog!

Ik had trouwens wel gedacht dat Feyenoord het dit seizoen beter zou doen, met al die (op papier enorm goede) aankopen (routiniers). Vreemd dat het dan toch niet echt goed gaat lopen. ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Eredivisie
« Reactie #228 Gepost op: 2-03-2008, 23:21:40 »
Feyenoord pakt tenminste (als het goed is) de beker nog!

Ik had trouwens wel gedacht dat Feyenoord het dit seizoen beter zou doen, met al die (op papier enorm goede) aankopen (routiniers). Vreemd dat het dan toch niet echt goed gaat lopen. ???

Ja, dat had ik dus ook gedacht, en gehoopt. Aan het begin van het seizoen ging het als een trein, maar sinds een tijdje (vooral na de kerst) gaat het echt dramatisch, pffff.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eredivisie
« Reactie #229 Gepost op: 3-03-2008, 08:36:44 »
::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Als Heerenveen wint en Utrecht verliest staan ze allemaal te springen, oooo wat is Utrecht slecht en Heerenveen goed. Maar als het andersom is dan hoor je ze niet  ::ohno:: ::ohno::

Ik vind het geweldig dat Utrecht van PSV heeft gewonnen  ::bravo::


maar ik baal wel van Twente ja  :( (gisteren verjaardag gehad in Enschede, was hilariteit alom natuurlijk) :(


 ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eredivisie
« Reactie #230 Gepost op: 3-03-2008, 20:10:28 »
Hij floot een prima wedstrijd, een hele goed scheidsrechter  ::jaja:: ::jaja::

Wat heeft PSV gedaan koekoe? ::)
>:( >:( De Bleeckere is een flutscheids  >:( en ik ben vergeten wat PSV gedaan heeft  ???

Nee hoor,ik heb enkel de 1é helft gezien,en op basis daarvan heeft FCU het zeker niet gestolen.
 ::rofl:: Toen De Bleeckere die penalty floot voor PSV,zei de Vlaamse verslaggever; "Franck zal het hoofd moeten koel houden,want FC Utrecht heeft nogal een "gretig" publiek  ::tandpastasmiley::  8)
Maar Guikie,die penalty voor PSV,zit/sta jij achter dat doel,of aan de overkant?
Van de Belgische politiek ken ik niets,laat staan van de Nederlandse,maar heb ik daar Rita Verdonck niet opgemerkt? De verslaggever zei er niets over,maar plots kwam er een close-up... en ik dacht" die heb ik nog gezien ergens in "Dit was het nieuws... ofzo"

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Eredivisie
« Reactie #231 Gepost op: 3-03-2008, 20:18:28 »
>:( >:( De Bleeckere is een flutscheids  >:( en ik ben vergeten wat PSV gedaan heeft  ???

Nee hoor,ik heb enkel de 1é helft gezien,en op basis daarvan heeft FCU het zeker niet gestolen.
 ::rofl:: Toen De Bleeckere die penalty floot voor PSV,zei de Vlaamse verslaggever; "Franck zal het hoofd moeten koel houden,want FC Utrecht heeft nogal een "gretig" publiek  ::tandpastasmiley::  8)
Maar Guikie,die penalty voor PSV,zit/sta jij achter dat doel,of aan de overkant?
Van de Belgische politiek ken ik niets,laat staan van de Nederlandse,maar heb ik daar Rita Verdonck niet opgemerkt? De verslaggever zei er niets over,maar plots kwam er een close-up... en ik dacht" die heb ik nog gezien ergens in "Dit was het nieuws... ofzo"


Ja, Rita Verdonk is een enorme FC-Utrecht supporter blijkt. Of we dr blij mee moeten zijn is een tweede  ::)

Ik zat idd op die tribune waar die penalty van PSV gefloten werd. Achter dat doel idd  ::jaja:: :)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eredivisie
« Reactie #232 Gepost op: 8-03-2008, 11:45:19 »
Citaat
Politiestaking bij topwedstrijden

Een onderhandeling tussen minister Guusje ter Horst van Binnenlandse Zaken en de vakbonden van de politie heeft gisterennacht opnieuw niets opgeleverd. De bonden hebben aangekondigd harde acties te voeren rondom voetbalwedstrijden, waardoor de toppers PSV-Ajax en AZ-Feyenoord in gevaar komen. Vooral de wedstrijd PSV-Ajax is belangrijk voor het verdere verloop van de competitie.

De vakbonden hebben aangegeven binnenkort meer duidelijkheid te geven over de acties die gevoerd gaan worden. Dat er harde stakingen komen lijkt wel duidelijk. "Ik heb dit niet gewild", aldus minister Ter Horst. Eerder kregen de bonden harde kritiek te verduren toen ze ook al staakten tijdens topwedstrijden. Hierdoor moesten belangrijke wedstrijden afgelast worden.

Ter Horst heeft de politie voor 2008 en 2009 een 'substantieel bedrag extra' voorgeschreven. In 2010 zouden agenten een loonsverhoging van 3,25 procent krijgen. Ook zou er extra geďnvesteerd worden voor een nieuwe functiewaardering. Toch zijn de bonden niet tevreden met het voorstel. Ook de Tweede Kamer vindt dat de minister meer geld vrij moet maken voor het loon van de politie.

Update 10.39 uur
Het duel tussen AZ en Feyenoord zal definitief niet doorgaan. Piet Bruinooge, de burgemeester van Alkmaar, heeft het duel afgelast nadat er nieuwe stakingen werden aangekondigd. Vermoedelijk zullen er ook acties plaatsvinden rond de wedstrijden PSV - Ajax, Sparta - Roda JC en VVV-Venlo - FC Twente. Sparta - Roda JC zal gewoon doorgaan maar over de andere wedstrijden is er nog geen duidelijkheid.

Bron: FOK!

:(

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Eredivisie
« Reactie #233 Gepost op: 8-03-2008, 16:40:02 »
Zucht.. alwéér. Volgens mij doen die politiebonden het er gewoon om hoor.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Eredivisie
« Reactie #234 Gepost op: 8-03-2008, 16:53:59 »
Ze hadden na de vorige keer toch beloofd dat ze geen acties meer op het voetbal zouden richten?  ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Eredivisie
« Reactie #235 Gepost op: 8-03-2008, 17:01:10 »
Ik mijn ogen hebben ze er alle recht toe. Laat het voetbal maar eens voelen hoe afhankelijk ze zijn van politieinzet of eigenlijk van die belachelijke raddraaiers waardoor een wedstrijd niet eens zonder politieinzet kan worden gespeeld. ::niet-ok::

De politie vecht voor hun brood. En de overheid wil gewoon niet betalen. ::niet-ok::
Geniet nooit met mate...

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eredivisie
« Reactie #236 Gepost op: 8-03-2008, 18:32:14 »
Nu zijn PSV-Ajax en VVV Venlo-FC Twente ook afgelast.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eredivisie
« Reactie #237 Gepost op: 8-03-2008, 18:35:59 »
Ik mijn ogen hebben ze er alle recht toe. Laat het voetbal maar eens voelen hoe afhankelijk ze zijn van politieinzet of eigenlijk van die belachelijke raddraaiers waardoor een wedstrijd niet eens zonder politieinzet kan worden gespeeld. ::niet-ok::

De politie vecht voor hun brood. En de overheid wil gewoon niet betalen. ::niet-ok::

Hier sluit ik me volledig bij aan, helemaal mee eens! Het is toch belachelijk dat het voetbal zo afhankelijk is van de politie!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Eredivisie
« Reactie #238 Gepost op: 13-03-2008, 16:26:12 »
 Seizoen Makaay waarschijnlijk nu al voorbij

13/03/2008 14:20

Feyenoord-trainer Bert van Marwijk houdt er rekening mee dat hij dit seizoen niet meer kan beschikken over Roy Makaay. De spits raakte tegen AZ geblesseerd.

De eerdere diagnose dat Makaay in Alkmaar een gescheurde linkerenkelband zou hebben opgelopen, is bij een nader onderzoek bevestigd. Voor het herstel staat een periode van ongeveer zes weken.

Dat houdt vrijwel zeker in dat de aanvaller tijdens de reguliere competitie niet meer in actie kan komen. Ook het duel in de halve finale van het KNVB Beker-toernooi met NAC Breda van dinsdag 18 maart moet hij aan zich voorbij laten gaan.

Makaay moest zich in de rust van AZ-Feyenoord laten vervangen, nadat Kemy Agustien in de slotfase van de eerste helft vol op zijn linkervoet was gaan staan. Daarbij klapte de enkel van de spits dubbel.

Van Marwijk heeft, afgezien van Michael Mols, geen alternatieven achter de hand voor de periode waarin zijn vaste nummer 9 zal ontbreken.

Bron: Voetbal International



Zijn we ook  weer mooi klaar mee  ::)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Eredivisie
« Reactie #239 Gepost op: 17-03-2008, 22:26:47 »
volgens Guikie gaat Vitesse failliet ::oink:: heb heel internet afgespeurd... niks over te vinden 8)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.