Auteur Topic: Vuelta pool 2023  (gelezen 4348 keer)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Vuelta 2023
« Reactie #60 Gepost op: 28-08-2023, 19:17:13 »
Tussenstand na etappe 3 (Suria - Andorra Arinsal)
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: 1ste: Telminator met 259 punten ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
 ::cheerleader:: ::cheerleader:: 2de: Compuart met 254 punten ::cheerleader:: ::cheerleader::
:) 3de: michaelroovers met 253 punten :)

Dagwinnaar: MitchK met 137 punten ::ok::
Grootste stijger: radjon ; ViWiRu & Schulz met 7 posities ::ok::

Klik hier voor de volledige tussenstand
You'll never walk alone

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Vuelta pool 2023
« Reactie #61 Gepost op: 28-08-2023, 19:22:36 »
Ahhhh zoals gewoonlijk start ik weer goed. Na week 1 zal ik wel weer zakken ::rofl::

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Vuelta pool 2023
« Reactie #62 Gepost op: 28-08-2023, 23:27:05 »
Niet verrassend dat de teams zonder Evenepoel (waaronder ikzelf) een tikkie krijgen. Dit is natuurlijk nog maar het begin maar vandaag leek al een indicatie dat bergop zich een vrij select tiental zich alvast beter bergop toonde dan de rest: Thomas de grootste verliezer van de klassementsrenners, dat kan mogelijk betekenen dat Arensman het speerpunt wordt van Ineos en dat is weer gunstig voor mijn team, maar als Remco dit drie weken volhoudt dan ben ik sowieso gezien voor goede klassering hier in de pool. Eerst maar hopen dat ik dit matige begin nog kan verbeteren. Lichtpuntje: Lenny Martinez.
« Laatst bewerkt op: 28-08-2023, 23:39:46 door MoleBuster »
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Vuelta pool 2023
« Reactie #63 Gepost op: 29-08-2023, 12:49:12 »
Mja, de eerste verschillen werden inderdaad al meteen merkbaar.

Wel jammer dat juist 3 van degenen die ik zag als kanshebbers voor een (lage) top-10-eindklassering al meteen niet meekonden (Landa, Dunbar, Poole). Dat is niet heel veel belovend. Poole pakt meteen 9 minuten, dus óf die wilde sowieso niet voor een klassement gaan, óf zijn benen zijn extreem slecht.
En veel van de anderen die ik opzettelijk niet heb gekozen, overleven deze eerste test juist wel (Uijtdebroeks, LMartinez, Arensman, Vlasov, Buitrago)... het is gelukkig nog erg vroeg, dus we gaan het zien ::ok::

Evenepoel pakt meteen lekker een bak punten voor degenen die hem hebben, maar dat zat erin, aangezien hij altijd sterk start. Benieuwd hoe hij het gaat blijven doen - en hopelijk dat de hoofdwond niet te veel gaat vertroebelen.

GThomas had ik niet aan zien komen, die is vaak juist zo steady.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Vuelta pool 2023
« Reactie #64 Gepost op: 29-08-2023, 17:49:52 »
Elke etappe is er wel wat gedoe so far.
Nu weer op het laatst wat valpartijen. Eerst eentje van Coquard & Buitrago op grofweg 5km van de streep - kan gebeuren, maar beide bleven lang zitten, ben benieuwd of ze beide morgen opstappen.
Maar een kilometer voor de streep ook nog Marijn vd Berg die als eerste van het peloton een raarlopende bocht verkeerd inschat en de boarding ingaat.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Vuelta pool 2023
« Reactie #65 Gepost op: 29-08-2023, 17:59:30 »
Elke etappe is er wel wat gedoe so far.
Nu weer op het laatst wat valpartijen. Eerst eentje van Coquard & Buitrago op grofweg 5km van de streep - kan gebeuren, maar beide bleven lang zitten, ben benieuwd of ze beide morgen opstappen.
Maar een kilometer voor de streep ook nog Marijn vd Berg die als eerste van het peloton een raarlopende bocht verkeerd inschat en de boarding ingaat.
Ah, dat ligt dus niet aan mij dat ik dacht dat die bocht raar afgezet was qua hekwerk. Zet je een meter naar achteren en de weg loopt gelijk met de bocht. Nu was er die rare kronkel in de hekken. Beetje raar neergezet inderdaad. Deels ook een inschattingsfout van v/d Berg, maar alsnog... en bij de val van Buitrago en Coquard zat er ook ergens een rare versmalling in de weg...

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Vuelta pool 2023
« Reactie #66 Gepost op: 29-08-2023, 19:29:10 »
Dit is ongeveer hoe mijn keuzes uitpakken....



Meest dramatische pool ooit. Wat een hopeloze onderneming.
Maargoed. Ik zal de stand toch maar eens updaten  ::)
You'll never walk alone

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Vuelta 2023
« Reactie #67 Gepost op: 29-08-2023, 19:35:16 »
Tussenstand na etappe 4 (Andorra la Vella - Tarragona)
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: 1ste: MitchK met 366 punten ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
 ::cheerleader:: ::cheerleader:: 2de: KnevelGraus met 355 punten ::cheerleader:: ::cheerleader::
:) 3de: Tarbozan met 353 punten :)

Dagwinnaar: MitchK met 142 punten ::ok::
Grootste stijger: MitchK & ViWiRu met 8 posities ::ok::

Klik hier voor de volledige tussenstand
You'll never walk alone

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vuelta pool 2023
« Reactie #68 Gepost op: 29-08-2023, 19:38:08 »
Al mijn renners van de 0 :o

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Vuelta pool 2023
« Reactie #69 Gepost op: 29-08-2023, 19:40:56 »
Kunnen we deze Vuelta stoppen vanwege onveiligheid en dit als eindstand noteren? Dank!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Vuelta pool 2023
« Reactie #70 Gepost op: 29-08-2023, 20:09:45 »


Alweer 5e?  ::bravo::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Vuelta pool 2023
« Reactie #71 Gepost op: 29-08-2023, 20:18:43 »
Ayuso in de basis vind ik vet! Ik heb het lang overwogen, maar durfde het niet aan. 
Vooralsnog pakt die keuze een beetje uit als jouw blokkentoren gifje :P Met Remco was ik nu 2e geweest achter Mitch. Maar goed vandaag volle lading punten met Groves en Molano. Morgen overleven, daarna klimmen en vooral hopen dat en Ayuso het goed blijft doen én dat Rogi of Remco niet uitvalt dan is mn gok voordeel helemaal weg.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Vuelta pool 2023
« Reactie #72 Gepost op: 29-08-2023, 20:40:43 »
Vooralsnog pakt die keuze een beetje uit als jouw blokkentoren gifje :P Met Remco was ik nu 2e geweest achter Mitch. Maar goed vandaag volle lading punten met Groves en Molano. Morgen overleven, daarna klimmen en vooral hopen dat en Ayuso het goed blijft doen én dat Rogi of Remco niet uitvalt dan is mn gok voordeel helemaal weg.

Nu weet je ook hoe ik me in de Tour voelde door risico te nemen door Vingegaard thuis te laten hahaha

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Vuelta pool 2023
« Reactie #73 Gepost op: 29-08-2023, 20:41:47 »
Nu weet je ook hoe ik me in de Tour voelde door risico te nemen door Vingegaard thuis te laten hahaha
Hahaha beetje wel, al is dit een kleiner risico op zich. En 2e is toch voor losers volgens jou :P

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Vuelta pool 2023
« Reactie #74 Gepost op: 29-08-2023, 20:44:22 »
Hahaha beetje wel, al is dit een kleiner risico op zich. En 2e is toch voor losers volgens jou :P

Alleen vandaag! Morgen waarschijnlijk niet meer hahaha

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Vuelta pool 2023
« Reactie #75 Gepost op: 30-08-2023, 13:40:07 »
Kunnen we deze Vuelta alle sprints schrappen? Die kosten mij te veel punten!
Ich bin ein Bärliner!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Vuelta pool 2023
« Reactie #76 Gepost op: 30-08-2023, 14:03:35 »
Kunnen we deze Vuelta alle sprints schrappen? Die kosten mij te veel punten!
Na morgen  ::ok:: en dan later nog wat gesprint.

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Vuelta pool 2023
« Reactie #77 Gepost op: 30-08-2023, 16:04:28 »
Bingokaart update, alweer een uitvaller: Coquard...
... maar niet getreurd Dunbar valt in bij mijn team in de neutralisatie van de etappe en is uit de ronde.

Dan zeg ik maar Vamos Kämna! (maar die zal wel moeten werken voor Vlasov, Uijtdebroeks)
« Laatst bewerkt op: 30-08-2023, 16:08:56 door MoleBuster »
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Vuelta pool 2023
« Reactie #78 Gepost op: 30-08-2023, 16:13:00 »
Bingokaart update: mijn tweede uitvaller al, Coquard...
... maar niet getreurd Dunbar valt in bij mijn team in de neutralisatie van de etappe en is uit de ronde.

Same
Same

Wat een triestigheid.
En het irritantste hieraan is dat hij tijdens de neutralidatie viel, en dus niet een DNS is, dus als ik de regels goed in m'n hoofd heb krijg ik z'n vervanger (sprinter Dainese) ook nog eens niet deze etappe.

Wat een flut-ronde so far :(

Nou Landa, tijd om de komende etappes heel snel te herinneren dat je benen bezit, want ik ga ze nodig hebben.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Vuelta pool 2023
« Reactie #79 Gepost op: 30-08-2023, 16:33:56 »
Niemand heeft dus Sepulveda gekozen ::oink::