Poll

De RN F1 Manager 2024 doe je mee?

Ja natuurlijk!
6 (66.7%)
Ik twijfel...
2 (22.2%)
Nee
1 (11.1%)

Totaal aantal stemmen: 9

Auteur Topic: Realitynet F1 Manager 2024  (gelezen 664 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Realitynet F1 Manager 2024
« Gepost op: 25-01-2024, 13:17:57 »



« Laatst bewerkt op: 14-02-2024, 23:07:14 door MollenvangR »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Realitynet F1 Manager 2024
« Reactie #1 Gepost op: 25-01-2024, 13:18:09 »
Spelregels

Deel 1.1 - 14 vragen over het seizoen
Het eerste gedeelte spreekt voor zich. Toon je kennis van de Formule 1 en geef antwoord op de volgende 14 vragen. Het puntenaantal dat je kunt verdienen staat aangegeven naast de vraag.


Deel 1.2 - De kwalificatieduels
Nieuw dit seizoen is het voorspellen van de kwalificatieduels. De vraag is simpel: welke rijder van elk team eindigt in 24 races (GEEN SPRINT!) vaker het hoogst t.o.v zijn teamgenoot. Je krijgt 3 punten per goed antwoord. Voorspel je een gelijkspel (12-12 tussen beide coureurs) en staan beide rijders inderdaad gelijk? Dan verdien je daarvoor geen 3, maar 10 punten aangezien de kans hierop niet heel groot is natuurlijk. Heb je aan het einde van het seizoen alle onderlinge duels correct voorspeld? Dan krijg je een bonus van liefst 15 punten.

Deel 1.3 voorspelling top 10
Ook dit jaar voorspel je weer de top 10 aan het einde van het seizoen. De puntenverdeling is dit jaar net even anders. Heb je alle 10 de rijders op de goede plek gezet? Dan krijg je maar liefst 50 punten.

De puntentelling bij de voorspelling van de top 10
0 goed: 0 punten
1 goed: 1 punt
2 goed: 4 punten
3 goed: 7 punten

4 goed: 10 punten
5 goed: 13 punten
6 goed: 16 punten
7 goed: 19 punten

8 goed: 22 punten
9 goed: 25 punten
10 goed: 50 punten
« Laatst bewerkt op: 15-02-2024, 20:20:42 door MollenvangR »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Realitynet F1 Manager 2024
« Reactie #2 Gepost op: 25-01-2024, 13:18:25 »
Spelregels deel 2: teamsamenstelling
Waan jezelf een manager van je eigen F1 team en stel een ploeg samen. Dit jaar geen 5 maar 6 rijders en een iets andere verdeling van de keuzes die je kunt maken. Alle punten die jouw rijder binnenhaalt, worden opgeteld bij je totaal. Dus stel je hebt Max Verstappen in jouw ploeg en hij wint de race en heeft de snelste raceronde, haalt Max dus 26 punten voor jouw ploeg binnen.

Kies drie rijders uit de top 4 (let op: 1 per team)
1. Max Verstappen (RB)
2. Sergio Perez (RB)
3. Charles Leclerc (Ferrari)
4. Carlos Sainz (Ferrari)
5. Lewis Hamilton (Mercedes)
6. George Russell (Mercedes)
7. Lando Norris (McLaren)
8. Oscar Piastri (McLaren)

Kies twee rijders uit de middengroep (let op: 1 per team)
1. Fernando Alonso (Aston Martin)
2. Lance Stroll (Aston Martin)
3. Esteban Ocon (Alpine)
4. Pierre Gasly (Alpine)
5. Alexander Albon (Williams)
6. Logan Sargeant (Williams)
7. Daniel Ricciardo (VisaCashAppRB)
8. Yuki Tsunoda (VisaCashAppRB)

Kies één rijder uit de bottom 2: 
1. Guanyu Zhou (Stake Sauber)
2. Valtteri Bottas (Stake Sauber)
3. Kevin Magnussen (Haas)
4. Niko Hülkenberg (Haas).

Let op: voor de top 4 en de middengroep geldt: maximaal 1 rijder per team selecteren (de combinatie van Max Verstappen en Sergio Perez is bijvoorbeeld dus niet mogelijk die rijden beiden voor Red Bull).
« Laatst bewerkt op: 14-02-2024, 23:53:56 door MollenvangR »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Realitynet F1 Manager 2024
« Reactie #3 Gepost op: 25-01-2024, 13:18:37 »
Spelregels deel 3 - Pitstop wisselperiode
Iedere speler heeft de mogelijkheid (is dus niet verplicht!) om 1 rijder om te wisselen, kost je wel wat van je behaalde punten totaal. De wisselperiode duurt van zondag 28 juli 2024 (na Spa) tot en met donderdag 22 augustus 23.59.59 uur (voor eerste training in Zandvoort) Je mag alleen wisselen binnen de categorie rijder waarin je wilt wisselen (bijvoorbeeld Russell voor Max die beiden uit de top 4 komen, maar niet Hamilton voor Bottas).

De kosten voor het wisselen zijn als volgt:
- 30 punten straf voor een wissel in de top 4
- 20 punten straf voor een wissel in de middenmoot
- 10 punten straf voor een wissel in de bottom 2

In totaal heb je dus 3 mogelijke wissels (in elke categorie 1). De punten van de rijder die je wegdoet blijven bij je totaal behouden. Jouw nieuwe rijder gaat punten verdienen vanaf de GP van Zandvoort (al zijn eerdere punten tellen dus niet mee).

Spelregels deel 4: overige regels (blessures, tussentijdse wissels)
- Indien een coureur vroegtijdig wordt ontslagen zoals Nyck de Vries vorig seizoen, zal zijn vervanger vanaf de eerstvolgende race deel uitmaken van jouw team. Je kunt hem dan in de wisselperiode wisselen voor iemand uit dezelfde categorie voor de gebruikelijke kosten (10, 20 of 30 punten)

- Indien een rijder door een race incident tijdens een weekend (bv. crash) voor langere tijd geblesseerd raakt, (zoals Ricciardo vorig jaar in Zandvoort), zal hij geen punten kunnen verdienen voor jouw team tot het moment dat hij weer mag rijden. In de wisselperiode krijg je wel een extra mogelijkheid in die categorie om hem te wisselen voor een andere rijder (tegen de gebruikelijke kosten die genoemd zijn). Gebeurt dit na de zomerstop, mag je de extra wissel ook gebruiken om een andere rijder op zijn plek te zetten door zijn vervanger of een rijder uit dezelfde categorie tegen de gebruikelijke kosten (10,20 of 30 punten).

- Indien een rijder niet aan de start van een (sprint)race kan verschijnen door een andere oorzaak (ziekte, privé omstandigheden), zal zijn vervanger in die race(s) de punten voor jouw team binnen halen.

- Indien een rijder dusdanig gewond raakt dat hij nooit meer zal kunnen rijden (God verhoede dat dit gebeurt), wordt zijn vervanger kosteloos aan jouw team toegevoegd
« Laatst bewerkt op: 8-03-2024, 19:00:46 door MollenvangR »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Realitynet F1 Manager 2024
« Reactie #4 Gepost op: 25-01-2024, 13:18:45 »
De 13 deelnemende teams

1. Team Meeuwis (Semhurkie)
Carlos Sainz
Lando Norris
Max Verstappen
Esteban Ocon
Yuki Tsunoda
Vallteri Bottas

2. Formula Carbon 'Totally Jinxed It But Went For It Anyway' Championship Team - powered by "Fill in you App name here" (Daisy)
Charles Leclerc
Max Verstappen
Lando Norris
Fernando Alonso
Yuki Tsunoda
Valtteri Bottas

3. Aston Martini, Shaken Not Stirred (MitchK)
Charles Leclerc
Lando Norris
Max Verstappen
Alexander Albon
Fernando Alonso
Valtteri Bottas

4. Nick Debris (ViWiRu)
Charles Leclerc
Lewis Hamilton
Max Verstappen
Alexander Albon
Fernando Alonso
Niko Hülkenberg

5. No Mikey No! (Nieky)
Charles Leclerc
Lewis Hamilton
Max Verstappen
Daniel Ricciardo
Fernando Alonso
Niko Hülkenberg

6. Plan T, Plan T, Question? (TimvDons)
Charles Leclerc
Lewis Hamilton
Max Verstappen
Daniel Ricciardo
Fernando Alonso
Vallteri Bottas

7. Erik Racing Team 2.0 (LDHMolletje)
Charles Leclerc
Lewis Hamilton
Max Verstappen
Fernando Alonso
Pierre Gasly
Niko Hülkenberg

8. PieterGasje (PB) 
Charles Leclerc
Lewis Hamilton
Max Verstappen
Daniel Ricciardo
Fernando Alonso
Vallteri Bottas

9. Need For Speed (MoleBuster)
Lando Norris
Lewis Hamilton
Max Verstappen
Daniel Ricciardo
Fernando Alonso
Vallteri Bottas

10. Grindbak Racing (Michael90)
Charles Leclerc
Lewis Hamilton
Max Verstappen
Daniel Ricciardo
Fernando Alonso
Vallteri Bottas

11. Driving a lot (Lotje00)
Carlos Sainz
Lewis Hamilton
Max Verstappen
Esteban Ocon
Fernando Alonso
Niko Hülkenberg

12. Mn graaaaaaaaas, mn graaaaaaaaas!! (MollenvangR)
George Russell
Lando Norris (McLaren)
Max Verstappen (Red Bull)
Fernando Alonso
Yuki Tsunoda
Guanyu Zhou

13. Ik hou van ver stappen (WhattheFrank)
Charles Leclerc
George Russell
Max Verstappen
Fernando Alonso
Pierre Gasly
Guanyu Zhou
« Laatst bewerkt op: 8-03-2024, 22:37:10 door MollenvangR »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Realitynet F1 Manager 2024
« Reactie #5 Gepost op: 25-01-2024, 13:18:55 »
Extra ruimte 3

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Realitynet F1 Manager 2024
« Reactie #6 Gepost op: 25-01-2024, 13:29:33 »
Beste racevrienden, jullie zien het goed: we gaan het nog een jaar doen! De RN F1 manager 2024. In februari start ik met de inschrijvingen en spelregels, maar voordat het zover is, wil ik graag weer jullie input op de volgende punten:

1. Punten voor kwalificatie
Wat denken jullie ervan als we ook de plaatsing in de kwalificaties (24 gewone + 6 sprint) punten toekennen van 10-1? Waarbij de pole 10 krijgt en degene die op p10 kwalificeert 1 puntje. Dit om ook wat meer variëteit in de stand te krijgen.

2. Indeling rijderskeuze
Naar alle waarschijnlijkheid gaat 90% van alle deelnemers weer voor Max. Bij de teamsamenstelling willen we een andere indeling, namelijk de volgende:

- 2 rijders uit de top 4 constructeurs (dus Max, Perez, Lewis, Russell, Leclerc, Sainz, Piastri en Norris)
- 2 rijders uit 5-8 constructeurs (dus Alonso, Stroll, Ocon, Gasly, Albon, Sargeant, Yuki en Ricciardo)
- 1 rijder uit de bottom 2 constructeurs (Bottas, Hulk, Magnussen en Zhou)

Wat vinden jullie daarvan? Voor de variëteit ga je dank ook krijgen neem ik Max en Lewis? Max en Norris? Max en Leclerc? Of neem je juist Norris en Lewis bv. Zelfde geldt voor de middengroep, maar daar verwacht ik veel dezelfde keuzes... is daar nog een oplossing voor? / andere indeling?

3. Voorspellingsvragen
Welke vragen van vorig jaar moeten mee? Moeten het er minder worden? En hebben jullie nog input voor nieuwe voorspelvragen? En ook de puntentelling wellicht
Spoiler: lijstje vragen vorig jaar (klik om te tonen/verbergen)

Nog aanvullingen? Laat het weten!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Realitynet F1 Manager 2024
« Reactie #7 Gepost op: 25-01-2024, 15:27:01 »
Ja leuk om inderdaad iets meer variatie te hebben. Leuke ideeën ook met betrekking tot de kwali's! ::bravo::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet F1 Manager 2024
« Reactie #8 Gepost op: 25-01-2024, 22:43:34 »
Misschien juist wat andere vragen dan de standaard. Vind ze wat eenzijdig.
Paar ideeën

Hoeveel verschillende coureurs halen er minimaal 1 podium (tijdens de GP's)?
Welke coureur scoort het best in kwalificatie duel tov zijn teamgenoot?
Wat wordt de snelste pitstop van 2024?
Welke coureur scoort de meeste track limit penalties in Oostenrijk?
In hoeveel raceweekenden wordt er minimaal 1 sessie op intermediates of regenbanden gereden?
Gaat Viaplay tijdens het seizoen failliet?

En aangezien er veel contracten aflopen:
Welke coureur die aan het seizoen begint, kondigt als eerste een overstap naar een ander team aan voor 2025?

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Realitynet F1 Manager 2024
« Reactie #9 Gepost op: 26-01-2024, 08:51:24 »
Mijn eerste reactie:

- Kwalificatiepunten vind ik met 10-1 persoonlijk wel zwaar wegen t.o.v. de punten in de race.

- Je zou kunnen overwegen dat mensen ook 3 coureurs uit de topgroep mogen kiezen. Of dat 2 coureurs uit 1 team wel mag dit jaar. Dan krijg je denk ik meer mogelijke combinatied en dus variatie.

Als je Max (ga ik even vanuit) + één andere coureur krijgt dan heb je denk ik toch weer veel dezelfde combinaties.

Maar dit blijft een lastig punt. Vind ik in de wielerpools ook altijd.
You'll never walk alone

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Realitynet F1 Manager 2024
« Reactie #10 Gepost op: 26-01-2024, 11:39:23 »
Kwalificatiepunten is zeker een optie, maar dan misschien voor de top 5? En punten voor de snelste ronde (of was dat al zo?)

Mogelijke andere vragen:
- Hoeveel punten scoort Max (of anders: de wereldkampioen)
- Welke rijder vliegt er het vaakst uit in Q1.
- Welke rijder haalt het vaakst Q3.
- Hoeveel rijders winnen dit jaar hun eerste GP.
- Hoeveel rijders rijden minimaal 1 ronde op kop van een race.
- Hoeveel regenraces komen er.
- Hoeveel safetycars komen er gedurende het seizoen/hoeveel races met minimaal 1 safetycar komen er.
- Welke coureur haalt het eind van het seizoen niet bij zijn huidige werkgever.
Ich bin ein Bärliner!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Realitynet F1 Manager 2024
« Reactie #11 Gepost op: 26-01-2024, 18:36:01 »
Goede input allemaal!  ::bravo:: Hieronder even wat inhoudelijke reactie:

Mijn eerste reactie:

- Kwalificatiepunten vind ik met 10-1 persoonlijk wel zwaar wegen t.o.v. de punten in de race.

- Je zou kunnen overwegen dat mensen ook 3 coureurs uit de topgroep mogen kiezen. Of dat 2 coureurs uit 1 team wel mag dit jaar. Dan krijg je denk ik meer mogelijke combinatied en dus variatie.

Als je Max (ga ik even vanuit) + één andere coureur krijgt dan heb je denk ik toch weer veel dezelfde combinaties.

Maar dit blijft een lastig punt. Vind ik in de wielerpools ook altijd.
- Ja vind je? En hoe denk jij (en anderen) over dit systeem:
nrs 10 - 7: 1 punt
nr 6 - 4: 2 punten
nr 3: 3 punten
nr 2: 4 punten
pole: 5 punten

Wellicht weegt dat minder zwaar? Al vind ik dat de Quali ook hoort bij de keuze voor je rijders, maar misschien heb je wel gelijk qua zwaarte. Een verrassende kwali van bv een Haas rijder wordt dan beloond.  En ook in de top zal dan het aantal punten per rijder dat je verdient schommelen. In de FTT destijds was er ook voor Grand Slam meer punten dan voor een ATP 250 te halen, maar die maken ook deel uit van het gehele spelletje.

Ik zit er wel aan te denken om inderdaad die rijdersverplichting (van 1 per team) los te laten. Dat zou kunnen werken met drie rijders uit de top 4 constructeurs. Doen we dat niet krijg je waarschijnlijk teams: Max - Lewis - Leclerc. Wat wel zo is, met 2 en met 1 per team, je wel echt gaat nadenken: wie wordt mijn kopman naast Max. Pak ik Lewis/Russel, Norris of Leclerc/Sainz

Ik ga hier nog even op broeden, maar jullie ideeën blijven meer dan welkom.

Misschien juist wat andere vragen dan de standaard. Vind ze wat eenzijdig.
Welke coureur scoort het best in kwalificatie duel tov zijn teamgenoot?
Ik ben het met je eens, en vragen zijn lekker out of the box  ::bravo::  Ga ik zeker paar van (in aangepaste vorm) van gebruiken!

Dat van die duels wil ik nog wel even uitlichten. Is het misschien een idee (50% kans per team), dat we ipv voorspellen top 10 constructeurs, dit keer de 'outqualifing' per team doen. Dus wie wint het quali duel: Max - Checo. Leclerc of Sainz etc. etc.

Kwalificatiepunten is zeker een optie, maar dan misschien voor de top 5? En punten voor de snelste ronde (of was dat al zo?)

- Welke coureur haalt het eind van het seizoen niet bij zijn huidige werkgever.
Ook hier geldt: leuke vragen, zitten er ook wel paar tussen waar we wat mee kunnen. Het punt voor de snelste raceronde namen we inderdaad al mee. Bij max was het dan vaak voor een race 26 ipv 25 vorig seizoen.

Dan het einde van seizoen halen: dat was vorig jaar driedubbel onverwachte chaos met én Nyck én Ricciardo/Lawson. Ook daar heb ik de ideale oplossing niet voor, maar ik denk dat het gewoon risico van het samenstellen van een team is dat iemand geblesseerd kan raken of ontslagen wordt...

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet F1 Manager 2024
« Reactie #12 Gepost op: 27-01-2024, 16:49:38 »
Kwalificatie zou ik niet te zwaar laten wegen. In de F1 wordt ook geen punt uitgedeeld voor pole.
Dus zolang voor de F1 de race het belangrijkst is, moet dat hier denk ik ook. ::jaja::
Ik zou juist niet twee coureurs uit 1 team doen. Stel Red Bull domineert de pre-season test, zit straks iedereen met Verstappen en Perez in 1 team, dat wil je al helemaal niet. Het was nu juist spannend achter RB. Zonder RB hadden we een geweldig WK gehad.

Wissel zou ik wel doen. Op hetzelfde punt, tijdens de zomerstop.
F1 teams mogen ook coureurs vervangen, dus moet hier ook kunnen.
Misschien iets duidelijker de regels omschrijven, want volgens mij had ik het totaal verkeerd begrepen de vorige keer, ik dacht het gratis kon.  ::rofl::  (niet dat het voor mij iets uitmaakte, maar dat terzijde)

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: Realitynet F1 Manager 2024
« Reactie #13 Gepost op: 27-01-2024, 19:12:03 »
Ik laat de F1 spellen dit jaar links liggen. Heb het vorig jaar hier en op Scorito een F1 spel gespeeld en ondanks een gouden bekertje en tweede plaats -soms heb je geluk, want meer dan dat was het niet-  vond ik het niets toevoegen. Wel complimenten voor al het werk en de goede poging. IMO is de sport niet zo  geschikt voor managerspellen.
Ik verheug mij wel bijzonder op alle wielerspellen die er aan komen, ook de pooltjes hier  (en er zijn er al een paar bezig) :-)
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Realitynet F1 Manager 2024
« Reactie #14 Gepost op: 13-02-2024, 13:16:31 »
Let op: morgen de aankondiging van een nieuw seizoen! (met bijbehorende spelregels).

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Realitynet F1 Manager 2024
« Reactie #15 Gepost op: 14-02-2024, 22:49:56 »
De inschrijvingen zijn geopend! Hieronder even in het kort de speluitleg. De volledige speluitleg zal straks (of morgen) te vinden zijn op de openingsposten van dit dit topic (of klik op de linkjes komen in deze post).

Deel 1: eenmalige seizoensvoorspellingen
Dit jaar zijn de seizoensvoorspellingen opgedeeld in 3 delen:
1.1 14 voorspelvragen voor het komende seizoen
1.2. De kwalificatieduels voorspellen. Hierbij voorspel je van 10 ploegen welke rijder vaker hoger eindigt in de 24 kwalificaties (geen sprint) === NIEUW ===
1.3 De voorspelling van de top 10

Deel 2: teamsamenstelling
Ook dit jaar stel je weer een team samen. Alle punten die de rijders uit jouw team verdienen, worden aan jouw totaal toegevoegd. Let op: het team bestaat dit jaar uit 6 in plaats van 5 rijders. Ook zijn de groepen waaruit je rijders kunt kiezen iets aangepast.

Deel 3: de pitstop (eventuele wissel in de zomer)
Als er een rijder in je team zit die je niet bevalt, kun je deze wisselen in de zomerstop. Dat kost afhankelijk van welke rijder je wisselt een X-aantal punten.

Hoe meedoen?
Wil je meedoen? Invullen gaat via Google forms. Als je die wil ontvangen, plaats dan even een reactie in het topic, of stuur een dm naar mij en TimvDons. Dan sturen we die per pm naar je op.

Deadline inleveren antwoorden en team: woensdag 28 februari 2024 - 23.59.59 uur
Hebben jullie nog vragen of opmerkingen? Laat het gerust weten.
« Laatst bewerkt op: 15-02-2024, 00:28:51 door MollenvangR »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Realitynet F1 Manager 2024
« Reactie #16 Gepost op: 27-02-2024, 20:39:40 »
Nog iets meer dan 24 uur om je in te schrijven...!

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Realitynet F1 Manager 2024
« Reactie #17 Gepost op: 27-02-2024, 21:27:52 »
 ::ok:: Goeie reminder anders was ik niet op tijd geweest.

Wel in recordtijd inelkaar getimmerd teampje. Kijken wat 't wordt.
« Laatst bewerkt op: 3-03-2024, 11:31:16 door MoleBuster »
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Realitynet F1 Manager 2024
« Reactie #18 Gepost op: 3-03-2024, 00:55:10 »
Een aantal statistieken, de deelnemende teams en natuurlijk de eerste tussenstand na de GP Bahrein volgen verspreid over de komende week  ::ok:: Ik kan wel alvast zeggen dat we dit jaar 13 deelnemers hebben, waaronder 1 debutant, 1 deelnemer met de langste teamnaam ooit en 1 deelnemer die per se een schuingedrukte teamnaam wilde.
« Laatst bewerkt op: 3-03-2024, 00:57:02 door MollenvangR »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Realitynet F1 Manager 2024
« Reactie #19 Gepost op: 7-03-2024, 21:21:21 »
Ik heb de stand nog niet kunnen updaten omdat ik al 1.5week wacht op reactie van 1 deelnemer. Deze heeft in de middengroep 2 rijders van hetzelfde team geselecteerd. Mijn excuses  ::sorry:: ik hoop op een snelle reactie in ieder geval...