Auteur Topic: Groep F: Frankrijk - Duitsland - Hongarije - Portugal  (gelezen 834 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Groep F: Frankrijk - Duitsland - Hongarije - Portugal
« Gepost op: 25-05-2021, 21:51:57 »
Speelschema:

15 juni 18:00
Hongarije - Portugal

15 juni 21.00
Frankrijk - Duitsland

19 juni 15.00
Hongarije - Frankrijk

19 juni 18.00
Portugal - Duitsland

23 juni 21.00
Duitsland - Hongarije
Portugal - Frankrijk
« Laatst bewerkt op: 25-05-2021, 21:53:53 door Loezel »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Groep F: Frankrijk - Duitsland - Hongarije - Portugal
« Reactie #1 Gepost op: 4-06-2021, 23:19:19 »
Poule des doods dit. Het zou heel erg knap zijn als Hongarije ronde 2 haalt met de Wereldkampioen van 2014 en 2018 en de Europees Kampioen (en verliezend finalist) van 2016 in één poule.

1. Frankrijk
2. Portugal
3. Duitsland (net aan door..)
4. Hongarije

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Groep F: Frankrijk - Duitsland - Hongarije - Portugal
« Reactie #2 Gepost op: 4-06-2021, 23:23:21 »
Ik verwacht dat Duitsland en Hongarije de eerste twee wedstrijden verliezen, dus dan ligt de druk er vol op in de laatste wedstrijd
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Groep F: Frankrijk - Duitsland - Hongarije - Portugal
« Reactie #3 Gepost op: 4-06-2021, 23:27:12 »
Doet me denken aan WK 2014. Toen was er een poule Italië, Uruguay, Costa Rica en Engeland.

Ik dacht toen dat degene die het minst ruim van Costa Rica zou winnen eruit zou gaan.
een paar weken later en Costa Rica wint die groep  ;D

Maar nu denk ik dat Frankrijk wint, Portugal 2de wordt, Duitsland derde en Hongarije vierde.
klaar voor de strijd

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Groep F: Frankrijk - Duitsland - Hongarije - Portugal
« Reactie #4 Gepost op: 4-06-2021, 23:45:21 »
Frankrijk en Portugal zijn mijn titelfavoriet nummer 1 en 2. Dus ben erg benieuwd  ::jaja::
You'll never walk alone

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: Groep F: Frankrijk - Duitsland - Hongarije - Portugal
« Reactie #5 Gepost op: 5-06-2021, 11:52:41 »
Duitsland speelt thuis, dus die gaan zeker door naar de volgende ronde.
Portugal zal wel weer als nummer 3 eindigen, maar toch doorgaan

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Groep F: Frankrijk - Duitsland - Hongarije - Portugal
« Reactie #6 Gepost op: 5-06-2021, 12:57:09 »


Verzekerd van goed voetbal bij de matches in deze poule , zou je zeggen.

Ik gun het zowel Frankrijk, als Duitsland als Portugal om vroeg uitgeschakeld te worden en vond het dan ook heel leuk om ze in 1 poule te zien.

Alle drie de landen spelen op dit moment het beste voetbal wat europa te bieden heeft, maar hebben veel spelers met hautain sterallure gedrag of een coach die mij dat gevoel geeft.
Dus voor het voetbal mogen ze ver k9men, maar als er 1 of meerdere op hun bek gaan , zal ik dat niet erg vinden.

Voorspelling
1 duitsland
2 Portugal
3 Frankrijk ( hopelijk niet door)
4 Hongarije, een punt zou ik al veel vinden , al is het zeker niet het slechtste land op dit ek

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Groep F: Frankrijk - Duitsland - Hongarije - Portugal
« Reactie #7 Gepost op: 7-06-2021, 15:50:56 »
De groep des doods zeker, maar zoals gezegd: Duitsland speelt thuis. Ze zijn zeker niet de favoriet, maar dat was de onder 21 ook absoluut niet... En zie het resultaat... Daarbij hebben ze met Neuer misschien wel de beste keeper.

Voorspelling:
1. Duitsland
2. Portugal
3. Frankrijk (en dan hopelijk eruit)
4. Hongarije (helaas, hoewel ik Hongarije de tweede ronde gun)
Ich bin ein Bärliner!

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Groep F: Frankrijk - Duitsland - Hongarije - Portugal
« Reactie #8 Gepost op: 15-06-2021, 17:22:56 »
Een uitverkocht stadion in Budapest voor Hongarije-Portugal. Dit kan wel eens een mooie wedstrijd worden.

Vanavond wordt natuurlijk helemaal geweldig. Ik kijk erg uit naar de aanvallers van Frankrijk
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Groep F: Frankrijk - Duitsland - Hongarije - Portugal
« Reactie #9 Gepost op: 15-06-2021, 20:05:02 »
Sorry maar hongarije Portugal was een draak van een match. Erg veel kleine duwtjes, tikjes etc van beide kanten.  Dan scoort Portugal zeer gelukkig en begint het te draaien.

Maar cr7 heel de match amper gezien en schiet dan een penalty raak en laat dan weer zien waarom het voor mij een van de meest gehate voetballers is. Zo’n arrogantie, zo’n irritante smoel die hij trekt . Bah bah bah. ( dan mag je nog zon technisch begaafde speler zijn, dit is gewoon provocatief)

Derde goal zit luchtje buitenspel aan, maar wel mooie combinatie.

De kop is er af voor de regerend kampioen maar zo flitsend als ik gedacht had dat het zou zijn was het hij lange niet.

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Groep F: Frankrijk - Duitsland - Hongarije - Portugal
« Reactie #10 Gepost op: 15-06-2021, 20:24:59 »
Ik kan het hier eigenlijk alleen maar mee eens zijn. Ik kan niet wachten totdat Portugal uit het toernooi is.

Ik heb eigenlijk geen lijntje meer gezien bij het derde doelpunt, want dat leek echt enorm op buitenspel
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Groep F: Frankrijk - Duitsland - Hongarije - Portugal
« Reactie #11 Gepost op: 15-06-2021, 20:51:09 »
Ik vrees dat het vrij lang gaat duren voor Portugal uit het toernooi is . Staan volgens de meeste bookmakers in de finale geloof ik.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Groep F: Frankrijk - Duitsland - Hongarije - Portugal
« Reactie #12 Gepost op: 15-06-2021, 21:50:07 »
Frankrijk-Duitsland 1e helft. Wie heeft deze scheidsrechter op deze Match gezet? Echt die is echt absoluut het slechtste op het veld.  Vrije trappen op meters van waar het zou moeten zijn, ingooien precies zo.

Verder is de snelheid van Frankrijk het grote verschil.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Groep F: Frankrijk - Duitsland - Hongarije - Portugal
« Reactie #13 Gepost op: 15-06-2021, 22:14:07 »
Ik kan het alleen maar eens zijn met de kritiek hierboven op Portugal. Ergelijk om te zien hoe de wedstrijd eindigde.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Groep F: Frankrijk - Duitsland - Hongarije - Portugal
« Reactie #14 Gepost op: 15-06-2021, 22:15:40 »
Ik heb ze als kampioen  ;D
You'll never walk alone

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Groep F: Frankrijk - Duitsland - Hongarije - Portugal
« Reactie #15 Gepost op: 15-06-2021, 23:02:50 »
Ik heb ook Portugal als kampioen .


Frankrijk -duitsland naja. Frankrijk mazzel bij eerste doelpunt, en daarna eigenlijk alleen gecounterd. De Duitsers in de tweede helft wel geprobeerd , maar er was geen echte kans. Elke voorzet van de flank, kon Frankrijk makkelijk weghalen .

Beetje irritant het tijdrekken van de Fransen en de scheids die er niets tegen doet en geen penalty geeft bij de tackel van hummels op mbappe.

Ik denk dat Duitsers derde gaan worden en dat Portugal en Frankrijk de winst in de poule gaan bestrijden .

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Groep F: Frankrijk - Duitsland - Hongarije - Portugal
« Reactie #16 Gepost op: 15-06-2021, 23:06:34 »
Wie heeft deze scheidsrechter op deze Match gezet? Echt die is echt absoluut het slechtste op het veld.
Nou kijk ik heel veel naar de Spaanse competitie en Del Cerro Grande is ongeveer elke wedstrijd heel slecht. Niet luisteren naar de VAR en telkens alles goed willen praten. Er zijn trouwens nog een slechtere in Spanje. Sanchez Martinez is helemaal belabberd

Duitsland verdiende eigenlijk wel die goal, maar er is niks beters om die Duitsers thuis te zien verliezen. En mijn favoriet Mbappé liet maar weer eens zien waarom ik m zo goed vind. Van die sprint langs Hummels zou ik de snelheid wel willen weten
« Laatst bewerkt op: 15-06-2021, 23:08:11 door ViWiRu »
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Groep F: Frankrijk - Duitsland - Hongarije - Portugal
« Reactie #17 Gepost op: 15-06-2021, 23:46:17 »
Een detail misschien, maar de wedstrijd stond als "Frankrijk-Duitsland" genoemd in de media.

Iemand enig idee waarom dat was?

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Groep F: Frankrijk - Duitsland - Hongarije - Portugal
« Reactie #18 Gepost op: 16-06-2021, 00:17:52 »
Iemand enig idee waarom dat was?

Dat is gewoon geloot dacht ik. Frankrijk kon daardoor in hun thuisshirt starten vanavond. De Duitsers in dit geval ook door de kleurencombinatie.

Turkije - Italië werd ook in Rome gespeeld. Het is wel apart inderdaad, maar er moet nou eenmaal een thuisspelend en uitspelend land zijn
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Groep F: Frankrijk - Duitsland - Hongarije - Portugal
« Reactie #19 Gepost op: 16-06-2021, 19:33:59 »
Al die professionals op TV die zeggen dat ze meer van de wedstrijd Frankrijk - Duitsland hadden verwacht, and I'm like... wat dan? Wanneer is Frankrijk-Duitsland voor het laatst een open wedstrijd geweest? Die twee ploegen houden elkaar altijd redelijk in balans waardoor het zelden veel spektakel oplevert, en dan vond ik de tweede helft in dit geval nog best vermakelijk.
Sky might be falling but remember you can fly