Auteur Topic: Groep D: Kroatië - Tsjechië - Engeland - Schotland  (gelezen 665 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Groep D: Kroatië - Tsjechië - Engeland - Schotland
« Gepost op: 26-05-2021, 16:31:13 »
Speelschema

13 juni 15.00
Engeland - Kroatië

14 juni 15.00
Schotland - Tsjechië

18 juni 18.00
Kroatië - Tsjechië

18 juni 21.00
Engeland - Schotland

22 juni 21.00
Tsjechië - Engeland
Kroatië - Schotland

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Groep D: Kroatië - Tsjechië - Engeland - Schotland
« Reactie #1 Gepost op: 5-06-2021, 13:02:17 »
Op papier zeg je hier Engeland fluitend naar de winst en de rest is aan elkaar gewaagd.

Waarbij ik de Kroaten net iets hoger inschaal dan Schotland en Tsjechië.

Voorzie hier geen doelpuntfestijnen .

Engeland
Kroatië
Tsjechië
Schotland

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Groep D: Kroatië - Tsjechië - Engeland - Schotland
« Reactie #2 Gepost op: 5-06-2021, 22:43:25 »
Engeland wint deze groep, maar ik denk niet dat ze topfavoriet zijn voor de eindzege

Ik heb hen 2x bezig gezien tegen België en ik vond ze 2x niet overtuigend. (de tweede keer zelfs zwak). Daarbij haalde ze ook maar 1/6 tegen Denemarken (waaronder een thuisnederlaag).


Tsjechië-Schotland gaat wel een potig duel worden, door heel de voorgeschiedenis.
In de 8ste finale van de EL speelden Slavia en Rangers tegen elkaar. Volgens Kamara (speler van de Rangers) en teamgenoten had Kudela (verdediger van Slavia) hem racistisch bejegend. Kudela ontkent, de scheidsrechter had niks gehoord en op de beelden was niets te zien omdat hij zijn mond bedekte.

Toch heeft de UEFA hem voor  10 matchen geschorst, en kan hij dus niet spelen op dit EK. Heel tsjechië, tot zelfs de president, pleiten dat er geen bewijs is maar de schorsing blijft.

Komt er ook bij dat de Tsjechen voor Schotland geplaatst waren en wisten dat ze in Schotland en Engeland moesten spelen. Zij reserveerden de accomodatie van Schotland waardoor die er zelf niet konden...
om 3 weken voor de start alles af te zeggen vanwege de corona-regels met als gevolg een hoop kwade schotten.
klaar voor de strijd

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Groep D: Kroatië - Tsjechië - Engeland - Schotland
« Reactie #3 Gepost op: 7-06-2021, 15:55:03 »
Dit moet Engeland kunnen winnen... Geen idee hoe sterk op dit moment Kroatië is.

Voorspelling:
1. Engeland
2. Tsjechië
3. Kroatië
4. Schotland
Ich bin ein Bärliner!

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: Groep D: Kroatië - Tsjechië - Engeland - Schotland
« Reactie #4 Gepost op: 10-06-2021, 14:55:36 »
net zoals afgelopen WK, ben ik weer voor Kroatie natuurlijk


ik denk dat Engeland op papier de favoriet is, maar ik durf niks te zeggen over hun in wat voor vorm ze precies zijn op dit moment, ik denk dat Engeland-Schotland een top wedstrijd kan worden, echte rivaliteit daar


ik zeg Kroatie als 1, maar zal moeilijk worden tussen Engeland, Schotland

en Tsjechie vind ik moeilijk te peilen, ik ken ook eigenlijk weinig spelers van hun
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: Groep D: Kroatië - Tsjechië - Engeland - Schotland
« Reactie #5 Gepost op: 13-06-2021, 16:52:30 »
Vrij saaie pot, maar verdiende zege voor Engeland. Van Kroatië hoeven we niet al te veel te verwachten denk ik.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Groep D: Kroatië - Tsjechië - Engeland - Schotland
« Reactie #6 Gepost op: 13-06-2021, 17:55:08 »
Ik weet niet zo goed hoe ik deze match in moet schalen. Normaal zouden dit toch de nummers 1 en 2 in de poule moeten zijn en op vorige wk kwamen ze beiden ver.

Het voetbal was bij vlagen erg rommelig. Engeland heeft een behoorlijke selectie en zou volgens mij best ver kunnen komen, maar de match van vandaag heeft me niet overtuigd.


Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: Groep D: Kroatië - Tsjechië - Engeland - Schotland
« Reactie #7 Gepost op: 13-06-2021, 18:21:10 »
Koning Southgate, Engeland - Kampioenen, Kampioenen


wat een doping amateurtjes kroatie lol
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Groep D: Kroatië - Tsjechië - Engeland - Schotland
« Reactie #8 Gepost op: 14-06-2021, 12:01:20 »
Schotland tegen Tsjechië vandaag. Voor mij eigenlijk de nummer 3 en 4 van deze groep, maar de winnaar kan uitstekende zaken doen. Met veel fans op Hampden Park in Glasgow schat ik de Schotten iets hoger in, maar dat komt ook omdat ik niet zo goed weet wat ik van de Tsjechen kan verwachten
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Groep D: Kroatië - Tsjechië - Engeland - Schotland
« Reactie #9 Gepost op: 14-06-2021, 12:44:50 »
Ik heb het voordeel van de twijfel aan de Tsjechen gegeven . Ik had op voorhand hier ook ingezet op Engeland en Kroatië als eerste twee en de nummer 3 hier met Drie punten .

Maar Kroatië kon me niet echt bekoren, oogde traag en misschien te oud.
Schotland enkel zien spelen tegen Nederland en Tsjechië heeft wel veel ingeboet tov zo’n 12 jaar terug.

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Groep D: Kroatië - Tsjechië - Engeland - Schotland
« Reactie #10 Gepost op: 14-06-2021, 16:56:02 »
Na Nederland Oekraïne was dit de beste pot tot nu toe. Het spel golfde op en neer en die tweede goal van Schick was natuurlijk weergaloos. Keeper stond te ver voor de goal, maar je moet t maar uitvoeren.

De Schotten verdiende echt wel een doelpunt in de tweede helft, maar Vaclík pakte 2 100% kansen en één bal kwam tegen de lat. Blij verrast door deze wedstrijd
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Groep D: Kroatië - Tsjechië - Engeland - Schotland
« Reactie #11 Gepost op: 14-06-2021, 17:06:59 »
Hotseknots begonia voetbal. Veel inzet , durf etc maar geen technisch vernuft.
Gunde het beide teams om te winnen. Maar kan vrede hebben met de winst van de Tsjechen.

Wat deed Marshall bij die heerlijke goal van schick. Volgens mij stond hij ergens Halfweg hun helft het voetbal op zijn gemak te bekijken. En die trap van schick paste echt precies. Ook heerlijk in beeld gebracht door de regisseur.


Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Groep D: Kroatië - Tsjechië - Engeland - Schotland
« Reactie #12 Gepost op: 14-06-2021, 17:17:45 »
Amusante wedstrijd, met als hoogtepunt het tweede doelpunt van Schick, dat een hoog "Specsavers-gehalte" had.

Voor de Schotse doelman, bedoel ik dus.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Groep D: Kroatië - Tsjechië - Engeland - Schotland
« Reactie #13 Gepost op: 18-06-2021, 18:57:08 »
Croatie tsjechie, is dit toevallig dezelfde scheidsrechter als we bij Duitsland Frankrijk zagen.

Vrije trappen totaal niet op de plek laten nemen waar ze zien, erg twijfelachtig fluiten ( van 1 kant wel en van de ander dan exact zo’n overtreding weer niet fluiten , ( maar hij doet het beide kanten in dus het is niet partijdig). En als je gaat liggen fluit hij om het spel stil te leggen, echt fluit match gewoon kapot.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Groep D: Kroatië - Tsjechië - Engeland - Schotland
« Reactie #14 Gepost op: 18-06-2021, 19:48:27 »
Dat antwoord is ja
klaar voor de strijd

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Groep D: Kroatië - Tsjechië - Engeland - Schotland
« Reactie #15 Gepost op: 18-06-2021, 19:55:19 »
Dan mag de scheidsrechters commissie die de scheidsrechters aanwijst naar spec savers. Want deze man maakt er nu al 2 keer zijn eigen show van door zeer grillig te fluiten.

Verder matige match van zowel tsjechie ( wat niet echt leek te willen ) en Kroatië ( wat niet echt leek te kunnen).  Terechte 1-1 uitslag .

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Groep D: Kroatië - Tsjechië - Engeland - Schotland
« Reactie #16 Gepost op: 18-06-2021, 20:34:03 »
Dat deze man al 2 wedstrijden mag fluiten is één grote grap. Hij hoort in Spanje samen met Sanchez Martinez en Hernandez ''de tandarts'' Hernandez tot de allerslechtste. Heel vervelende manier van fluiten
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Groep D: Kroatië - Tsjechië - Engeland - Schotland
« Reactie #17 Gepost op: 18-06-2021, 22:17:16 »
Gaan Engeland en Schotland nog wat doen? Zelfs ik vind dit saai ::rofl::.

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Groep D: Kroatië - Tsjechië - Engeland - Schotland
« Reactie #18 Gepost op: 18-06-2021, 22:19:43 »
Ik vind het altijd wel wat hebben als ze tegen elkaar spelen. De wil van de Schotten is vele malen hoger dan van de Engelsen en eigenlijk verdient er maar één ploeg om te winnen
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Groep D: Kroatië - Tsjechië - Engeland - Schotland
« Reactie #19 Gepost op: 18-06-2021, 23:21:37 »
Gaan Engeland en Schotland nog wat doen? Zelfs ik vind dit saai ::rofl::.

 ::oink::

Was dit geweldig voetbal , nee zeker niet altijd.
Maar vol passie, inzet en strijd voor elke meter.
Aan beide kanten zat mogelijkheden gezien .

Ik heb me wel vermAakt en heb al aantal matches gezien die ik saaier vond  dan engeland-schotland.