Auteur Topic: Groep C: Oostenrijk - Nederland - Noord-Macedonië - Oekraïne  (gelezen 1490 keer)

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: Groep C: Oostenrijk - Nederland - Noord-Macedonië - Oekraïne
« Reactie #20 Gepost op: 13-06-2021, 18:21:37 »
kom op oostenrijk, slacht dat macedonie af, 5-0 of 6-0 hoop ik
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Groep C: Oostenrijk - Nederland - Noord-Macedonië - Oekraïne
« Reactie #21 Gepost op: 13-06-2021, 19:39:13 »
Van Aanholt ipv Wijndal.

Verder de te verwachten 11.

Prima opstelling  ::ok::
Zou zelf Malen en Gravenberch opstellen. Maar ik ben voorstander van 5-3-2
You'll never walk alone

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Groep C: Oostenrijk - Nederland - Noord-Macedonië - Oekraïne
« Reactie #22 Gepost op: 13-06-2021, 20:59:53 »
Oostenrijk Macedonië. Veel strijd , af en toe ook echt fysiek hard. Ook slechte passes, zeker door Macedonië op het einde.  Nederland moet deze alle 2 kunnen hebben denk ik.

Ik denk dat oekraine de sterkste tegenstander wordt, maar als je in deze poule niet bij de eerste twee eindigt, heb je in het verdere verloop van het toernooi ook niet veel te zoeken.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Groep C: Oostenrijk - Nederland - Noord-Macedonië - Oekraïne
« Reactie #23 Gepost op: 13-06-2021, 21:40:34 »
Dumfries Dumfries, hoeveel ballen wil je op een presenteerblaadje krijgen ::oink::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Groep C: Oostenrijk - Nederland - Noord-Macedonië - Oekraïne
« Reactie #24 Gepost op: 13-06-2021, 21:48:25 »
Leuke eerste 10 minuten daarna geen loopacties, geen bezetting op links. Teveel dwars door het midden gecombineerd .

En als je ziet hoe makkelijk Oekraïne er bij ons doorheen loopt, baart me dat echt zorgen.
En inderdaad die kopbal van dumfries moet tussen de palen .

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Groep C: Oostenrijk - Nederland - Noord-Macedonië - Oekraïne
« Reactie #25 Gepost op: 13-06-2021, 21:50:59 »
Ik vind het toch een kwaliteit van Dumfries dat ie daar steeds staat. Dat doen de linkerbacks (of het nou Wijndal, Van Aanholt of Blind is) nooit.

De Roon eraf (wel goede interceptie) en Weghorst eraf. De Roon heb je pas nodig tegen toplanden.

Malen erin!
You'll never walk alone

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Groep C: Oostenrijk - Nederland - Noord-Macedonië - Oekraïne
« Reactie #26 Gepost op: 13-06-2021, 21:53:16 »
Dat zeker Nieky, maar het is mooi als hij ze dan kan afmaken. Weghorst zeker wisselen voor Berghuis of Malen.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Groep C: Oostenrijk - Nederland - Noord-Macedonië - Oekraïne
« Reactie #27 Gepost op: 13-06-2021, 23:10:43 »
Pff , het is zeker zo dat zo winnen mooier is dan met 4-0 of zo , maar wat maak je het onnodig spannend.

Grootste deel van de tweede helft speel je ze compleet weg. Goede acties over de flanken met een zeer energieke weghorst en dumfries

Matige verdediging van Oekraïne bij de 1-0 ( niet meelopen met wijnaldum) en 2-0 ( hij kaat zich erg makkelijk opzij zetten).

Dan compleet uit het niets valt de 2-1, due gast kan amper nog lopen en mag dan zomaar naar binnenkomen en krullen .   Vrije trap complete wanorde bij onze verdediging ( paar die stappen en paar niet).

Gelukkig dat dumfries de 3-2 nog maakt en je hier niet met een kater het veld af moet lopen.
3 punten in de pocket  ::bravo::

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: Groep C: Oostenrijk - Nederland - Noord-Macedonië - Oekraïne
« Reactie #28 Gepost op: 13-06-2021, 23:11:50 »
Leukste partij van het toernooi!
Dumfries echt fenomenaal goed vandaag. Ik zag na een paar minuten al dat hij een wereldpartij ging spelen ::bravo::

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Groep C: Oostenrijk - Nederland - Noord-Macedonië - Oekraïne
« Reactie #29 Gepost op: 13-06-2021, 23:30:28 »
Leuke wedstrijd en het resultaat ook prima uiteindelijk, zeker gezien na die 2-2 domper.

Dumfries: lekker om zo'n speler te hebben met die energie en dreiging. ::ok::

En: juichend publiek erbij voor het eerst weer sinds tijden! ::bravo::
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Groep C: Oostenrijk - Nederland - Noord-Macedonië - Oekraïne
« Reactie #30 Gepost op: 13-06-2021, 23:36:44 »
Leuke wedstrijd en het resultaat ook prima uiteindelijk, zeker gezien na die 2-2 domper.

Dumfries: lekker om zo'n speler te hebben met die energie en dreiging. ::ok::

En: juichend publiek erbij voor het eerst weer sinds tijden! ::bravo::
Ik vond het publiek beetje mat.  Ik kon zelfs bij vlagen ukrain, ukrain horen en dat in een thuismatch  ::ohno::.

Maar ja Ze zijn het al jaar niet gewend dat ze mogen zingen en schreeuwen dus zal volgende match wel beter zijn .

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Groep C: Oostenrijk - Nederland - Noord-Macedonië - Oekraïne
« Reactie #31 Gepost op: 13-06-2021, 23:54:39 »
Het was niet altijd even goed en de restverdediging was soms best wel slecht, maar bij vlagen echt wel genoten van het spel. Lekker aanvallend en verdiend gewonnen
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Groep C: Oostenrijk - Nederland - Noord-Macedonië - Oekraïne
« Reactie #32 Gepost op: 14-06-2021, 08:23:42 »
Leuke wedstrijd en het resultaat ook prima uiteindelijk, zeker gezien na die 2-2 domper.
Toen het 2-2 werd, had ik een soort van déjà vu-gevoel naar Nederland - Tsjechië op het EK2004, toen we ook met 2-0 voorkwamen, maar met 3-2 verloren door die verdraaide wissel.

Gelukkig is het nu wel goed gekomen :)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: Groep C: Oostenrijk - Nederland - Noord-Macedonië - Oekraïne
« Reactie #33 Gepost op: 14-06-2021, 09:34:26 »
saaie wedstrijd van nederland, maar ja ik verwacht altijd saai onder monotone frank de boer

jammer dat we niet hadden verloren, nu wordt die de boer nog meer opgehemeld door die corrupte knvb
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Groep C: Oostenrijk - Nederland - Noord-Macedonië - Oekraïne
« Reactie #34 Gepost op: 14-06-2021, 10:02:42 »
Saai? Ik vond het een heerlijke pot voetbal. Was het goed? Niet altijd. Was het leuk om naar te kijken? Zeker! Was het grillig? Ja! Zaten er ook momenten in dat het net walking football leek? Ja, ook dat.
Als je 2-0 voorstaat, mag je dat niet weggeven. We kregen veel kansen en overall gezien was het voetbal niet slecht en hebben we terecht gewonnen.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Groep C: Oostenrijk - Nederland - Noord-Macedonië - Oekraïne
« Reactie #35 Gepost op: 14-06-2021, 10:45:24 »
Je kon veel zeggen over de match van gisteren , maar als je dit al saai vond, wat had je dan voor criteria op een match als wales-zwitserland of België-Rusland geplakt.

Tempo was soms te laag , zeker. Er werd vaak te laat gekozen voor een flank pass, zeker.
Het Was bij vlagen slordig, absoluut. Maar er zat gedrevenheid in en de wil om er iets van te maken.

Dat Memphis dan soms tever dribbelt en soms zijn actie wil maken ipv de bal afspelen, ja dat is niet goed, maar wel begrijpelijk.  Dat weghorst niet constant zijn man doldraait en tig Keer kan aanleggen, dat is niet te verwachten van zo’n speler.

Was er dan niks slecht, oh zeker wel. Bijna alles ging over rechts , terwijl op links van aanholt toch vaak vrij stond. Soms stond je met 4 man in de box en kwam toch de voorzet niet.
Maar al bij al een vermakelijk wedstrijd gezien , met inzet, met publiek en met drie punten

Ook de buitenlandse pers is best enthusiast over de uitvoering van oranje heb ik begrepen .en dat er dan gestemd wordt dat oranje wordt afgerekend op foutjes door de toplanden, ja dat ben ik wel met ze eens. Achterin was het gemis van van dijk en de ligt merkbaar .
« Laatst bewerkt op: 14-06-2021, 10:56:54 door Tarbozan »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Groep C: Oostenrijk - Nederland - Noord-Macedonië - Oekraïne
« Reactie #36 Gepost op: 15-06-2021, 09:17:11 »
Buiten die 2 onnodige tegengoals was er weinig mis met de wedstrijd van het Nederlands team. Als ze dit kunnen vasthouden moet er zeker meer in kunnen zitten!
Ich bin ein Bärliner!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Groep C: Oostenrijk - Nederland - Noord-Macedonië - Oekraïne
« Reactie #37 Gepost op: 15-06-2021, 13:16:02 »
Ik was erbij in de Arena zondagavond en het was fantastisch. Ook al was het stadion maar voor een derde gevuld, qua sfeer voelde het bijna alsof het vol was. Behalve dat er natuurlijk weinig Oekraïense fans waren, omdat die Nederland niet in mochten reizen. Mijn vrouw was één van de zeer weinigen in ons deel van het stadion en trok veel bekijks: veel mensen die met haar op de foto wilden en we zijn ook gefilmd voor de officiële instagram-pagina van UEFA Euro 2020 Amsterdam.

De wedstrijd was ook geweldig om te zien, mooi qua verloop en doelpunten. Echt genieten.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Groep C: Oostenrijk - Nederland - Noord-Macedonië - Oekraïne
« Reactie #38 Gepost op: 17-06-2021, 21:50:49 »
Je hoeft niet flitsend te spelen en kans op kans uit te spelen, maar die paar kansen moeten er dan ook in. Achterin eigenlijk niks weggeven, en de match stevig in handen.

Depay scoort die penalty wel maar is weer vrij matig en oogt niet geinspireerd.

Blind en de vrij voor mij de besten , met op het midden een goede frenkie.

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Groep C: Oostenrijk - Nederland - Noord-Macedonië - Oekraïne
« Reactie #39 Gepost op: 17-06-2021, 21:55:39 »
Depay en Weghorst samen lukt gewoon niet. Één van de twee sowieso wisselen
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.