Auteur Topic: Fantasy football  (gelezen 284 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Fantasy football
« Gepost op: 12-06-2021, 17:44:06 »
Toch maar even een apart topic aangemaakt om het café niet te vervuilen. Dit is onze league. :)

Tip voor de (weinige) deelnemers aan het spel: lees de regels over wissels, transfers en aanvoerder goed door, want dit kan grote invloed hebben op je keuze. Als je ontevreden bent met de prestaties van je aanvoerder, kun je iemand anders de aanvoerder maken die op een latere dag in dezelfde speelronde in actie komt. Je kunt het meerdere keren doen (dus steeds een aanvoerder kiezen die een dag later speelt), maar niet meer terugdraaien. Op dezelfde manier kun je ook een tegenvallende basisspeler wisselen voor een bankzitter die later speelt.

Daarnaast is de regel over de twee zogenaamde 'chips' belangrijk: de wildcard en limitless. Afgezien van de transferperiode voor de knock-outfase, zijn er altijd beperkingen aan het aantal spelers dat je 'gratis' (zonder puntaftrek) mag transfereren. Met die twee chips kun je dat twee keer omzeilen. Voordeel van limitless is dat je je zelfs niet aan het budget hoeft te houden, maar het nadeel is dat je de spelers na die ronde weer kwijt bent en weer je oude selectie krijgt. Voordeel van de wildcard is dat je de nieuwe spelers mag houden, maar je moet je ook gewoon aan het normale budget houden. :)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Fantasy football
« Reactie #1 Gepost op: 13-06-2021, 11:23:15 »
Het zegt heel weinig omdat er nog maar 4 van de 51 wedstrijden zijn gespeeld, maar toch: ik sta nu 15e van de meer dan 12 duizend Nederlandse deelnemers. ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Fantasy football
« Reactie #2 Gepost op: 14-06-2021, 01:04:45 »
Sorry voor de ego-show, maar ik kom net terug uit Amsterdam en zie dat ik EERSTE sta van heel Nederland en 59e wereldwijd, van de 3,25 miljoen spelers.  :D :D :D :)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy football
« Reactie #3 Gepost op: 15-06-2021, 13:28:35 »
Heb me er verder niet in verdiept, maar gefeliciteerd!  :D ::ok::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.