Dit is ( wederom ) een onterechte uitleg waarom het verkeerd ging.( na Vincent mocht niet mee, geen communicatie en wat niet meer) De rijders wisten wel dat er geen plankje ligt, dat plankje ligt er namelijk alleen bij het inrijden . Matthieu gaat die sprong gewoon te hard in, leunt voorwaarts met zijn lichaam en tuimelt daardoor voorover en valt hard. Dat de commentatoren dan nog hopen dat hij die 1.02 goed gaat maken is voor mij niet te snappen.
Na zo’n klap moet je blij zijn dat hij op zijn fiets kan zitten ,maar als commentator mag je toch wel wat meer realisme aan de dag leggen voor de situatie.
Hopen mag altijd maar graag de realiteit niet uit het oog verliezen .
Kan me hier totaal niet in vinden. Eh, ja, de rijders wisten het, behalve VdP, waar dat dan fout ging mag Joost weten, maar VdP ging er echt vanuit dat ie er lag (is in elke media te lezen), anders was ie nooit zo gevallen.
Heb tot ronde 3 met commentaar gevolgd (was ondertussen al aan het werk, heb daarna het geluid uitgezet), VdP zat natuurlijk snel weer op zijn fiets, niemand weet of het alleen door de adrenaline komt, of omdat het gelukkig wel meevalt. Nou valt de schade uiteindelijk wel mee fysiek, maar ik vond de commentatoren (tot het moment dat ik uitschakelde) helemaal niet zo van, oh dat haalt wel bij. Het is toch logisch dat ze kijken waar hij rijdt en of ie nog wat inloopt?

Mbt tot Kimmann, scheur in knieschijf, maar wil het wel proberen donderdag begreep ik. Typische BMXer, bikkels. We wachten het af. Maar natuurlijk funest voor zijn medaille kansen.