Auteur Topic: Aflevering 6..  (gelezen 7286 keer)

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Aflevering 6..
« Gepost op: 19-08-2007, 02:53:58 »
Nog geen topic? ???

Aflevering 6 in Maastricht was een erg leuke. Wat pittigere opdrachten, en wat nieuwe dingetjes in beeld (geld + aantal sticks).

Wat ik me nu eigenlijk afvraag.. De "presentator" geeft aan dat ze nog bijvoorbeeld 3 minuten hebben om hem te vinden en als ze dan vlakbij zijn, laat hij het koffertje achter en vliegt ervandoor. Betekent dit dan dat ze gewoon op tijd zijn en dus bij Den Haag/Scheveningen vorige week echt te laat waren? ::vergroot::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6..
« Reactie #1 Gepost op: 20-08-2007, 01:13:12 »
Ben ik de enige die het nog kijkt? ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6..
« Reactie #2 Gepost op: 20-08-2007, 20:39:02 »
Nee. Maar ja, veel valt er niet over te zeggen eigenlijk. Ik snap inderdaad ook niet veel van het einde van de aflevering hiervoor. Hij rijdt altijd ineens door, maar laat een koffer achter en bij hen ineens niks. En anders is er bij elke opdracht een klokje in beeld dat laat zien dat ze te laat zijn (of nipt op tijd) en toen ineens niet. Beetje vreemd.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6..
« Reactie #3 Gepost op: 20-08-2007, 21:16:04 »
Jammer dat deze 2 vrouwen wel het geld hadden, maar vorige keer niet. ::ohno::

Terwijl ze deze keer volgens mij ook te laat waren.
In 3 minuten, 7 verdiepingen naar beneden 'rennen' en dan ook nog naar de koffer rennen dat lukt je niet. (iig de kandidaten van deze afleveringen).

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 6..
« Reactie #4 Gepost op: 22-08-2007, 12:03:44 »
Ik vond het inderdaad ook een beetje vreemd. Dat hele eindspel heb ik altijd al een beetje vaag gevonden.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Aflevering 6..
« Reactie #5 Gepost op: 25-08-2007, 15:06:39 »
Aflevering 8 in Groningen vond ik wederom leuk om naar te kijken! ::jaja::
2024: wie is de Mol?

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6..
« Reactie #6 Gepost op: 28-08-2007, 21:20:42 »
Ik vond het inderdaad ook een beetje vreemd. Dat hele eindspel heb ik altijd al een beetje vaag gevonden.
Ja, vorige keer met het klokje in beeld al helemaal. Toevallig stond het klokje ook net op 3 minuten als hij in beeld kwam en zei "Ik sta hier nog 3 minuten."
Vervolgens steken ze er een stick in, krijgen een vraag, denken na, antwoorden correct en helemaal stipt volgens het klokje komt er "Ik ben hier nog 2 minuten."

Ik geloof er niks van dat die kandidaten toevallig exact een minuut erover gedaan hebben om die volgende vraag te beantwoorden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 6..
« Reactie #7 Gepost op: 28-08-2007, 22:00:36 »
Ja, vorige keer met het klokje in beeld al helemaal. Toevallig stond het klokje ook net op 3 minuten als hij in beeld kwam en zei "Ik sta hier nog 3 minuten."
Vervolgens steken ze er een stick in, krijgen een vraag, denken na, antwoorden correct en helemaal stipt volgens het klokje komt er "Ik ben hier nog 2 minuten."

Ik geloof er niks van dat die kandidaten toevallig exact een minuut erover gedaan hebben om die volgende vraag te beantwoorden.

Nee, maar met klokjes word altijd gesjoemelt