Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Totaal aantal stemmen: 12
RTV Utrecht vind ik niet zo heel boeiend, kijk heel af en toe op teletekst voor nieuws ofzo, en that's it. Zijn ook alleen maar saaie oudbollige presentatoren. De enige jonge presentator die ik ken is oud BBer Bart Spring in 't Veld, maar of we daar nu blij mee moeten zijn
Kijk je nooit Overkoken? Ik vind dat toch altijd wel heel grappig. Net als Zomer op Dennendal of Kennet gezelliger (die laatste is er al lang niet meer op en de rest kwam altijd zondag maar nu ook niet meer )Henk Westbroek is soms wel leuk maar meer om te zien wáár hij heen gaan en niet om Henk zelf maar Marijke Helwege mogen ze van mij gelijk van de buis halen. Zij is echt super irritant!!!
Ik vind Omroep Brabant best okee Af en toe zap ik weleens langs het nieuws om, inderdaad zoals bakkertje al zei, op de hoogte te blijven van de dingen die hier in de buurt gebeuren.Maar omroep brabant heeft ook leuke programma's. Voor de Brabanders onder ons, kijken jullie weleens Olifantendoders?? Keileuk programma
natuurlijk doen alsof je naar een gezellig café gaat terwijl het 10uur 's ochtends is en er geen kip binnen zit
Leon
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
764 gasten en 17 vaste bezoekers
RealityTV vandaag