Aaah, er is al een beetje te lang niet meer gepost in dit topic, terwijl Doctor Who een van mijn favoriete series is

Voor degene die nog niet echt weten of ze deze serie willen volgen, heb ik een zeer goede (fanmade maar toch) trailer gevonden:
Ongeldige youtube code, plaats alleen de YouTube-videocode bv: IxgJlCqSKfo
Het is inderdaad jammer dat Christopher Eccleston er na 1 seizoen alweer mee op hield, maar David Tennant als de Tiende Doctor is toch ook echt briljant en een supergoede acteur. Erg jammer dat hij er na pas 3 series

weer mee gaat stoppen. Die jongen die de Doctor nu gaat spelen heeft heel wat gympies te vullen

Aww, ik ga David Tennant echt missen als de Doctor. Maar vond het erg leuk dat in de laatste aflevering van seizoen 4 (als je de kerstspecial er niet bij rekent) iedereen weer even terugkwam, zelfs Rose

Yay voor de Doctor/Rose, al vond ik het wel erg zielig voor de (echte) Doctor dat hij Rose nu weer moest achterlaten op Bad Wolf Bay en met zichzelf nog wel. En Donna was echt een superleuke companion dit seizoen. Catherine Tate deed het echt geweldig en daarom ook weer erg dat Donna zich er niets meer van herinnert.

Wat toch weer de Doctor alleen achterlaat op het einde. "I suppose.. in the end they break my heart"

*hugs David Tennant*
Meet the awesome that is The DoctorDonna

Als je een goede serie wil volgen, is Doctor Who echt een aanrader. Erg sterke en goede verhaallijnen en geweldige personages. En David Tennant. Hoewel hij weggaat, is hij er nog wel even, dus geniet er nog van zolang het kan

Wat wat, vroeg er iemand meeeer foto's van David Tennant als the Doctor of hoor ik dit in mijn hoofd (A)